.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پيام شفقت بمناسبت درگذشت ملاقلي پور
استاندار مازندران گفت: رسول ملاقي‌پور از كارگرداناني بود كه در به تصوير كشيدن زواياي پنهان حماسه هشت سال دفاع مقدس بسيار موفق عمل كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ابوطالب شفقت در پيامي (ادامه)
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد. سئوالات موهن در مورد پیامبر (ص) ؛ اینبار در مازندران
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد.(ادامه)
مدرسه اي در "گلوگاه" در آتش سوخت
مدرسه روستائي شهرستان گلوگاه به علت نامعلومي در آتش سوخت. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، صبح روز گذشته يک از مدارس روستاهاي اطراف شهر گلوگاه دچار حريق شد. (ادامه)
دریافت لباس افتخار توسط امدادگران مازندران
براي نخستين بار در كشور 15 نفر از نيروهاي امدادي هلال احمر استان مازندران لباس افتخار دريافت كردند. به گزارش شمال نیوز به نقل ا(ادامه)
جزئيات تازه از درگذشت رسول ملاقلي ‌پور
كارگردان سينماي كشورمان ظهر امروز سه شنبه در نوشهر و بر اثر سكته مغزي درگذشت. (ادامه)
گشایش نخستين سركنسول روسيه در رشت
نخستين سركنسول روسيه در رشت روز سه‌شنبه استوارنامه خود را تقديم استاندار گيلان كرد. (ادامه)
۹۳۷‬كيلوگرم مواد مخدر در استان گلستان
فرمانده انتظامي گلستان از كشف ‪ ۹۳۷‬كيلوگرم ترياك طي يك عمليات در شهرستان گنبد خبر داد. (ادامه)
كشف 32 هزار آمپول روانگردان در مازندران
با تلاش ماموران انتظامي استان مازندران يك توزيع كننده آمپول هاي روانگردان روز گذشته (14 اسفند) دستگير شد.(ادامه)
کسب‌ رتبه‌ نخست‌ دانشگاه‌ مازندران‌ در فعاليتهاي‌ پژوهشي‌ کشور
دانشگاه‌ مازندران‌ رتبه‌ نخست‌ فعاليتهاي‌ پژوهشي‌ را درکشور كسب كرد . ‌ (ادامه)
يک واحد توليدى پس از واگذارى به بخش خصوصى به دليل اعتراض پرسنل و حمايت ناکافى دستگاه هاى ذيربط در استان مازندران با خطر تعطيلى مواجه شده است.پس از گذشت يک هفته از تأکيد مقام معظم رهبرى... اصل 44 و خطر تعطيلی کارخانه ساریت مازندران
يک واحد توليدى پس از واگذارى به بخش خصوصى به دليل اعتراض پرسنل و حمايت ناکافى دستگاه هاى ذيربط در استان مازندران با خطر تعطيلى مواجه شده است.پس از گذشت يک هفته از تأکيد مقام معظم رهبرى...(ادامه)
مدیر مدرسه ای در مازندران و کتک کاری یکی از اولیاء
به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر مازندران کتک کاری یکی از والدین دانش آموزان آملی با مدیر مدرسه با دخالت پلیس 110 به پایان رسید بر اساس این گزارش والدین یکی از دانش آموزان آملی با مدیر یکی (ادامه)
هشدار علوم پزشكي گيلان نسبت به چهارشنبه آخر سال
رييس دانشگاه علوم پزشكي استان گيلان نسبت به چهارشنبه آخر سال هشدار داد. (ادامه)
2.5 برابر نیاز کشور برنج وارد شده است
جمیل علیزاده شایق با اشاره این که هم اکنون بازار از انواع برنج خارجی پر شده است ،‌ گفت:‌این در حالی است که حجم بالایی از برنج تولید داخل در انبار کارخانجات شالی کوبی باقی مانده است .(ادامه)
مازندران پذیرای 3 میلیون مسافر نوروزی
مطالعات اولیه برای ایجاد موزه باستان شناسی و مردم شناسی در مازندران آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان برنامه چهارم توسعه ، 4 موزه باستان شناسی و مردم شناسی در استان ایجاد شود. (ادامه)
با تصویب هیات وزیران نام فرودگاه رشت به فرودگاه سردار جنگل تغییر کرد. به گزارش شمال نیوز ،این مصوبه  بنا به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با ... نام فرودگاه رشت به سردار جنگل تغییر یافت
با تصویب هیات وزیران نام فرودگاه رشت به فرودگاه سردار جنگل تغییر کرد. به گزارش شمال نیوز ،این مصوبه بنا به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با ...(ادامه)
ارزش قرارداد سرمايه گذارى در منابع نفتى ايران در درياى خزر ۴۷۰ ميليون دلار است كه تا ۵۰۰ ميليون دلار قابل افزايش است
بزرگترين سرمايه گذارى در حوزه نفتى خزر
ارزش قرارداد سرمايه گذارى در منابع نفتى ايران در درياى خزر ۴۷۰ ميليون دلار است كه تا ۵۰۰ ميليون دلار قابل افزايش است (ادامه)
جشن خودكفايى برنج برگزار مى شود
معاون زراعت وزارت جهاد كشاورزى كشور از برگزارى جشن خودكفايى برنج تا سال ۸۷ خبر داد. محمدرضا جهانسوز در حاشيه سفر خود به گيلان در گفت وگو با فارس افزود: براى خودكفايى برنج، طرح هاى تحقيقاتى و زيرساخت هاى لازم از سال گذشته (ادامه)
جوراب چرخ خودرو به جاي زنجير چرخ
توسط يك دانش آموخته دانشگاه مازندران جوراب چرخ خودرو به جاي زنجير چرخ ساخته و در اداره كل ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي ثبت شد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
تجلیل از نخبگان و افتخار آفرینان آموزش و پرورش مازندران
مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، گفت: به منظور تجلیل و تقدیر از دانش آموزان افتخار آفرین و نخبه مازندرانی و ایجاد انگیزه بین دانش‌‏آموزان، سومین جشنواره تجلیل از نخبگان روز پنج شنبه 17 اسفندماه سال جاری در اردوگاه شهدای دانش‌‏آموز بادله ساری برگزار می‌‏شود. به گزارش شمال نیوز ، روح اله معافی، با بیان این (ادامه)
کاهش 22درصدی سرقت در استان گلستان
رئيس پليس آگاهي نيروي انتظامي استان گلستان گفت: آمار سرقتهاي صورت گرفته طي ‪ ۱۱‬ماهه گذشته در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ‪ ۲۲‬درصد كاهش داشته است. (ادامه)
استاندار مازندران از افزايش ‪ ۱/۲‬درصدي جمعيت استان خبر داد و گفت: بايد پايداري زندگي را در روستاها بالا ببريم تاديگر شاهد مهاجرت بي‌رويه و تراكم جمعيت در شهرها ... استاندار مازندران و تاکید بر زندگی در روستا
استاندار مازندران از افزايش ‪ ۱/۲‬درصدي جمعيت استان خبر داد و گفت: بايد پايداري زندگي را در روستاها بالا ببريم تاديگر شاهد مهاجرت بي‌رويه و تراكم جمعيت در شهرها ...(ادامه)
افزايش ۱۰ درصدى صادرات مازندران
معاون برنامه ريزى و ادارى و مالى استاندارى مازندران در جلسه كارگروه توسعه صادرات استان با اشاره به رشد ۱۰ درصدى صادرات مازندران افزود: در ۱۰ ماهه گذشته امسال انواع كالا به ارزش ۴۷ ميليون دلار از مازندران به خارج كشور صادر شد.(ادامه)
زنگ خطر برای ادامه حيات شير پگاه گيلان
(ادامه)
يك گيلاني برنده جايزه عكس شادي فرانسه
مجموعه عكس‌هاي«شباب گلچين»از مراسم شادماني مردم ايران،مدال برنز سازمان فياپ و مدال ويژه عكاسي فرانسه را به خود اختصاص داد. (ادامه)
اتوبان 4 بانده سرعت بیش از90 کیلومتر ممنوع
مدير كل راه و ترابري مازندران گفت: بر اساس مصوبه شوراي ترافيك مازندران حداكثر سرعت مجاز محور ساري- قائم‌شهر 90 كيلومتر بر ساعت تعيين شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
معاون سلامت وزير بهداشت از مراكز بهداشتي آمل بازديد و از نزديك با نارسائي‌ها و مشكلات بخش‌هاي درماني اين شهرستان آشنا شد.وی که با اطلاع قبلی به مسئولان آملي گفته بود كه قصد بازديد سرزده ... معاون وزير بهداشت در پشت درهای بسته
معاون سلامت وزير بهداشت از مراكز بهداشتي آمل بازديد و از نزديك با نارسائي‌ها و مشكلات بخش‌هاي درماني اين شهرستان آشنا شد.وی که با اطلاع قبلی به مسئولان آملي گفته بود كه قصد بازديد سرزده ...(ادامه)
طرح ويژه پليس مازندران در چهارشنبه آخر سال
فرمانده انتظامي مازندران از اجراي طرح ويژه پليس در چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد و گفت : اين طرح براي جلوگيري از بروز هر گونه حادثه ناگوار ناشي از استفاده ناصحيح از وسايل مواد محترقه و برقراري نظم و امنيت در استان اجرا مي‌شود. سردار سرتيپ دوم پاسدار "مهدي توكلي" روز شنبه به خبرنگار ايرنا افزود: استفاده ناصحيح از وسايل انفجاري از قبيل ترقه ، فشفشه و نارنجك باعث عواقب بسيار وحشتناك و دردناك براي خانواده‌ها مي‌شود. وي با اشاره به طرح ويژه پليس براي برخورد با تهيه و توزيع‌كنندگان مواد محترقه در استان گفت: تا با افرادي كه به تهيه و توزيع مواد محترقه اقدام مي‌كنند، برخورد قانوني خواهد شد. وي از كشف بيش از ‪ ۶۰۰‬هزار عدد انواع مواد آتشبازي در چند هفته اخير در استان خبر داد و افزود: در همين ارتباط در تمامي مبادي ورودي مازندران ايستگاه‌هاي بازرسي نيروي انتظامي مستقر شده است . وي تصريح كرد: مواد منفجره مجاز وجود ندارد و همه انواع مواد محترقه و ترقه‌هاي موجود در بازار غير مجاز و غير قانوني هستند چرا كه اينگونه مواد در هنگام انفجار باعث آلودگي صوتي و ايجاد مزاحمت براي افراد مي‌شود. (ادامه)
کشف 6 هزار حلقه سي دي غيرمجاز در ساري
(ادامه)
کارگران پمپ بنزين گلستان، دو سارق را به پليس تحويل دادند
(ادامه)
باند بزرگ سارقان سيم هاي برق گلستان متلاشي شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.