.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : مدیران باشگاه نساجی بشمال نیوز: ه دلیل کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه ساری به دنبال این هستند که بازی‌های این تیم را در تهران برگزار کنند. بازی‌های نساجی ‌در تهران برگزار می‌شود؟
شمال نیوز : مدیران باشگاه نساجی بشمال نیوز: ه دلیل کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه ساری به دنبال این هستند که بازی‌های این تیم را در تهران برگزار کنند.(ادامه)
موقع دوش گرفتن این کارها را انجام ندهید
متاسفانه کمتر کسی می‌داند که دوش طولانی آب داغ می‌تواند باعث آسیب به پوست شود. بسیاری دوست دارند در روزهای سرد سال زمان بیشتری را در زیر دوش آب گرم باشند.(ادامه)
فیروزجایی:هم‌افزایی قوای سه‌گانه در شرایط تحریم ضروری است
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقویت وحدت و همراستایی قوای سه گانه در کشور را خواستار شد و گفت: در شرایط کنونی که به واسطه تحریم‌های ظالمانه استکبار مشکلات فراوانی در حوزه اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، هم افزایی و تعامل قوای سه‌گانه ضرورت اساسی است. (ادامه)
دمای هوای مازندران ۱۰ درجه سردتر می شود/هشدار آبگرفتگی مجدد معابر
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به تقویت جریانات سرد در استان گفت: نفوذ این سامانه سبب کاهش پنج تا ۱۰ درجه ای دما می شود.(ادامه)
اجرای ۴۶۷ ویژه برنامه هفته کتاب و کتابخوانی در مازندران
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به فعالیت ۱۱۷ کتابخانه عمومی در استان گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ۴۶۷ ویژه برنامه در استان اجرا می شود.(ادامه)
قوه قضائیه رسیدگی به ترک فعل‌ها را آغاز کرده/ بررسی و اصلاح وضعیت زندان‌ها ادامه خواهد داشت/ هر سه قوه برخی امور را پرهزینه اداره می‌کنند/ مردم در مضیقه هستند؛ تشریفات، تشکیلات و حفاظت مسئولان باید نسبت به شرایط مردم تغییر کند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب در حکمی با انتصاب اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای یک دوره جدید و چهار ساله، ضمن تشکر از زحمات اعضاء سابق بویژه دانشمندان و اساتیدی که در دوره جدید حضور نخواهند داشت، شاکله و آرایش عمومی فرهنگ بر اساس نظم و محتوای انقلابی را یگانه وسیله مصون‌سازی در برابر هجوم فرهنگی و رسانه‌ای بیگانگان دانستند. اعضای شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی منصوب شدند / حکم رهبر معظم انقلاب برای علی لاریجانی
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب در حکمی با انتصاب اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای یک دوره جدید و چهار ساله، ضمن تشکر از زحمات اعضاء سابق بویژه دانشمندان و اساتیدی که در دوره جدید حضور نخواهند داشت، شاکله و آرایش عمومی فرهنگ بر اساس نظم و محتوای انقلابی را یگانه وسیله مصون‌سازی در برابر هجوم فرهنگی و رسانه‌ای بیگانگان دانستند.(ادامه)
برج آرامگاهی لاجیم در منطقه سوادکوه مازندران در روستای لاجیم به‌عنوان یکی از یکی از دو برج آرامگاهی کهن و هزارساله ساری پس از برج رسکت در فهرست آثار ملی ایران در تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۱۱ به شماره ۱۸۵ به ثبت رسید.اهمیت این برج همانند برج رسکت ساری، بیشتر به دلیل دارابودن کتیبه پهلوی در کنار کتیبه کوفی است.این امر نشان می‌دهد که در قرن پنجم هجری قمری در این قسمت از ایران، حکمرانان وقت علاوه بر توجه به هنر دوران اسلامی به خط رایج در دوره حکومت شاهان ساسانی نیز اهمیت می‌داده‌اند. برج لاجیم سوادکوه(خبر)
برج آرامگاهی لاجیم در منطقه سوادکوه مازندران در روستای لاجیم به‌عنوان یکی از یکی از دو برج آرامگاهی کهن و هزارساله ساری پس از برج رسکت در فهرست آثار ملی ایران در تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۱۱ به شماره ۱۸۵ به ثبت رسید.اهمیت این برج همانند برج رسکت ساری، بیشتر به دلیل دارابودن کتیبه پهلوی در کنار کتیبه کوفی است.این امر نشان می‌دهد که در قرن پنجم هجری قمری در این قسمت از ایران، حکمرانان وقت علاوه بر توجه به هنر دوران اسلامی به خط رایج در دوره حکومت شاهان ساسانی نیز اهمیت می‌داده‌اند.(ادامه)
تاثیر مصرف نمک بر جریان خون در مغز
محققان آمریکایی در مطالعه اخیرشان از تاثیر مصرف نمک بر جریان خون مغز خبر داده‌اند و اظهار کرده‌اند فعال شدن نورون‌ها در هیپوتالاموس باعث کاهش جریان خون می‌شود.(ادامه)
باد و باران شدید در راه مازندران
هوای مازندران از امشب همراه با بارش باد و باران پیش می‌شود.(ادامه)
قیمت پژو پارس در بازار چند شد؟
خودروهای خانواده پژو پارس‌ که پس از ماجراهای چندروز اخیر قیمت‌گذاری خودرو گران شده بود امروز با نوسان اندکی روانه بازار شد. (ادامه)
درخشش ۲ ورزشکار مازندرانی برای نخستین بار در آسیا
دو ورزشکار مازندرانی برای نخستین بار در مسابقات cat۲ و پارکور موفق به کسب مدال ارزشمند طلا در آسیا شدند.(ادامه)
شناسایی 92 مبتلای جدید کرونا در مازندران/ روزی دیگر بدون فوتی کرونایی
در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۹۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۷۷ نفر رسید.(ادامه)
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت شد
در نشست هيات دولت، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئيس شورای اطلاع رسانی دولت شد. وی پیش از این ریاست مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه را برعهده داشته است. (ادامه)
خسارت سیلاب اخیر در مازندران از حادثه سال ۹۷ کمتر بوده است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به بارندگی ۴۲۵ میلی متری و بروز سیلاب در غرب استان گفت: خسارت سیلاب اخیر ۹۵ درصد کمتر از سال ۹۷ بوده است.(ادامه)
این نشانه‌ها یعنی شما دیابت دارید
به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، شایع‌ترین علائم دیابت تکرر ادرار، تشنگی، کاهش وزن بدون علت، تاری دید، خستگی و گرسنگی است. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
از هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ها تا ادامه محدودیت‌های کرونایی در شمال
مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه سرد و بارشی سطح استان رااز روز سه‌شنبه فرامی‌گیرد، گفت: آب‌گرفتگی معابر، بالاآمدن و سیلابی شدن آب رودخانه‌ها،مه‌آلود شدن، کاهش دید، لغزندگی، ریزش سنگ،رانش زمین و اختلال در جاده‏‌ها و محورهای کوهستانی در پی این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
هرگز پوست این میوه سرخ را دور نریزید
جوشانده پوست انار خواص بسیاری دارد از جمله پیشگیری از ریزش مو، تقویت استخوان، پیشگیری از بیماری‌های قلبی، کمک به سیستم گوارش و ... همچنین آب انار، فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۳ آبان +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش متوسط ۲ میلیون تومانی همراه است.(ادامه)
قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ در بازار +جدول
در این گزارش قیمت برخی از انواع گوشی موبایل های سامسونگ در بازار را گردآوری کرده ایم.(ادامه)
بستری ۲۰ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بابل
۲ بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های شهرستان بابل بستری شدند.(ادامه)
شمال نیوز:بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۶هزار و ۱۴۳ بیمار جدید کووید -۱۹ در کشور شناسایی شدندو متاسفانه ۱۲۵ نفر نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. فوت ۱۲۵ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۱۶۷ نفر رسید
شمال نیوز:بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۶هزار و ۱۴۳ بیمار جدید کووید -۱۹ در کشور شناسایی شدندو متاسفانه ۱۲۵ نفر نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. (ادامه)
کشف ۴۵ میلیارد ریالی انواع کالا‌های احتکاری در مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۴۵ میلیارد ریال انواع کالا‌های احتکار شده در این استان خبر داد.(ادامه)
احتمال سیلابی دیگر در مازندران
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر از روز سه شنبه در استان هشدار داد.(ادامه)
هشدار توفان و امواج ۶ متری در دریای خزر
دریای مازندران از روز سه شنبه ۲۰ آبان در معرض موج‌های ۶ متری قرار می‌گیرد.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۲۳ آبان +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.(ادامه)
محکومیت سنگین آل کثیر و استقلال
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.(ادامه)
دستگیری سوداگران دارو در مازندران
افرادی که به قصد سودجویی داور‌ها را از شرکت داروساز خارج ولی به داروخانه‌ها تحویل نمی‌دادند در قائمشهر دستگیر شدند.(ادامه)
تصاویر / خسارت سیل در مناطق صومعه سرا ـ گیلان
استاندار گیلان به همراه نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران استان از مناطق سیل زده روستای باقلاکش بخش تولمات صومعه سرا بازدید کرد و از نزدیک با سیل زدگان دیدار و گفتگو کرد. بارندگی شدید ۲ روز اخیر و بالا آمدن آب رودخانه پسیخان موجب شد تا دیواره رودخانه در این روستا بشکند و در پی آن، ۲۰ واحد مسکونی این روستا دچار آبگرفتی شود. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.