.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
«روی میز قرار گرفتن خواسته‌های مشروع ایران و ترمینولوژی مواضع دولتمردان سیزدهم در خصوص مذاکرات نشان‌دهنده تغییرات جدی در رویکرد به پرونده توافق هسته‌ای کشورمان است. دولتمردان با استفاده از واژه‌های «شروع مذاکرات»، «مذاکرات نتیجه‌محور»، «مذاکره برای رفع تحریم» و «لزوم تضمین دادن امریکا» به‌جای «ادامه مذاکرات» و «مذاکره برای احیای برجام» تغییر رویکرد مذاکرات را نشان داده‌اند.» امریکا باید غرامت پرداخت کند؛ تضمین هم باید درمورد عدم خروج از برجام بدهد / گفتگویی درمورد مسائل هسته‌ای نخواهیم داشت / همه‌ی تحریم‌های دوره ترامپ و اوباما باید لغو شود / راستی آزمایی ما به زمان نیاز دارد، یعنی ابتدا بتوانیم نفت بفروشیم و ارز وارد کشور کنیم(خبر)
«روی میز قرار گرفتن خواسته‌های مشروع ایران و ترمینولوژی مواضع دولتمردان سیزدهم در خصوص مذاکرات نشان‌دهنده تغییرات جدی در رویکرد به پرونده توافق هسته‌ای کشورمان است. دولتمردان با استفاده از واژه‌های «شروع مذاکرات»، «مذاکرات نتیجه‌محور»، «مذاکره برای رفع تحریم» و «لزوم تضمین دادن امریکا» به‌جای «ادامه مذاکرات» و «مذاکره برای احیای برجام» تغییر رویکرد مذاکرات را نشان داده‌اند.»(ادامه)
رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز ضمن خیرمقدم به بیست و چهارمین استاندار مازندران آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر را جهت همکاری به منظور توسعه مرکز استان اعلام کرد. اتتقاد عجولانه بخشی از شهردار ساری/ سید حسین یوسفی: برخی بدنبال خواسته های شخصی هستند
رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز ضمن خیرمقدم به بیست و چهارمین استاندار مازندران آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر را جهت همکاری به منظور توسعه مرکز استان اعلام کرد.(ادامه)
مایلی کهن در بیمارستان بستری شد
محمد مایلی کهن پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه سرمربیگری تیم ملی و چند تیم باشگاهی دیگر را نیز در کارنامه دارد به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهید رجایی بستری شد. (ادامه)
آخرین قیمت پژو پارس در بازار
قیمت پژو پارس در بازار آزاد تفاوت فاحشی نسبت به قیمت کارخانه‌ای این سدان ایرانی فرانسوی دارد؛ به نحوی که حتی مقدار این تفاوت قیمت به بیش از دوبرابر هم می‌رسد. در این مطلب نگاهی به قیمت روز پژو پارس در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ داشته‌ایم. (ادامه)
خوشمزه‌هایی که پیرتان می‌کند
محققان می گویند آنچه می‌خورید به معنای واقعی روی صورت شما نمایان می‌شود. برخی غذاهای محبوب و خوشمزه با تغییر التهاب و میکروبیوم روده، عامل پیری چهره هستند.(ادامه)
هشدار هواشناسی نسبت به کاهش دما و بارش باران و برف
هوای مازندران امروز همراه با بارش برف و باران و کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شک به واکسن مساوی با افزایش خطر مرگ
۲۸۰ هزار مازندرانی هنوز تمایلی به تزریق واکسن کرونا نشان نداده و خود و دیگران را در معرض خطر ابتلا قرار داده اند.(ادامه)
دریای توفانی با امواج ۶ متری
دریای مازندران امروز در معرض موج‌های ۶ متری قرار می‌گیرد.(ادامه)
۳۸۸ مازندرانی در مراکز درمانی براثر ابتلا به کرونا بستری هستند/ 2 کرونایی جان باختند
در شبانه‌روز گذشته با فوت دو مازندرانی و بستری شدن تعداد ۷۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۸۸ نفر رسید.(ادامه)
پیشگیری از منکرات مهمترین وظیفه ستاد امر به معروف است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران هدف ستاد را دستگیری از افراد دانست نه مچ گیری و گفت: مهمترین وظیفه ما پیشگیری از وقوع منکرات است.(ادامه)
توصیه‌هایی برای بهبود عملکرد کبد کودکان
به گفته محققان آلمانی کودکانی که رژیم غذایی ناسالم دارند در معرض ابتلا به کبد چرب هستند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
برگزاری نخستین جلسه هیئت مدیره جدید انجمن صنفی مترجمان مازندران
(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۴ آبان +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با ثبات نسبی همراه است.(ادامه)
باند سارقان سیم برق در مازندران و گلستان متلاشی شد
باند سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۴۲ فقره سرقت در مازندران و گلستان متلاشی شد.(ادامه)
خسارت ۲۶۰۰ میلیارد ریالی سیلاب به شهرستان رامسر
فرماندار رامسر میزان خسارت ناشی از سیلاب و بارندگی های شدید رگباری پایان هفته قبل را در شهرستان بیش از دو هزار و۶۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد.(ادامه)
افزایش قیمت مرغ در مازندران/ قیمت بالاتر از ۳۱ هزار تومان گران‌فروشی است
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: براساس تصمیم قرارگاه مرغ، قیمت مرغ مصرف‌کنندگان با قیمت ۳۱ هزار تومان عرضه می‌شود و توزیع بالاتر از این رقم گران‌فروشی است. (ادامه)
عکس/ حرم حضرت معصومه(س) سیاه‌پوش شد
آیین سیاه‌پوشان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به‌مناسبت سالروز رحلت شهادت‌گونه ایشان، امروز با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام برگزار شد. (ادامه)
بازهم خصوصی‌سازی، بازهم پرسپولیس و استقلال
بحث خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در حالی دوباره داغ شده که باید برای به نتیجه رساندن این امر مهم، به گذشته نگاه کرد و از آن ذرس گرفت.(ادامه)
واردات ۶۵۳ میلیون دلاری کالا به مازندران
۶۵۳ میلیون دلار کالا از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه به مازندران وارد شده است.(ادامه)
شمال نیوز:طبق اعلام وزارت بهداشت، ۷ هزار و ۴۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۰ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ به ۶ میلیون و ۴۵ هزار و ۲۱۲ نفر رسید. تلفات روزانه به ۱۰۵ نفر کاهش یافت/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۲۷۲ نفر رسید
شمال نیوز:طبق اعلام وزارت بهداشت، ۷ هزار و ۴۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۰ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ به ۶ میلیون و ۴۵ هزار و ۲۱۲ نفر رسید. (ادامه)
تعاونی های صیادی پره مازندران توجیه اقتصادی ندارند
مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه بسیاری از شرکت های تعاونی صید و صیادی پره استان توجیه اقتصادی ندارند، خواستار تعدیل و اقتصادی کردن این تعاونی ها شد.(ادامه)
۲۵ هزار مترمربع اراضی کشاورزی در نور آزادسازی شد
فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی ۲۵ هزار مترمربع اراضی کشاورزی به ارزش بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال در شهرستان نور خبر داد.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۲۴ آبان +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان است.(ادامه)
نرخ ارز در بازار آزاد ۲۴ آبان ۱۴۰۰/ دلار ارزان شد
امروز نرخ دلار در صرافی ملی ایران به مبلغ ۲۷ هزار و ۱۱۹ تومان رسید. (ادامه)
توقیف ۲ وانت نیسان حامل چوب قاچاق در سوادکوه
فرماندهی انتظامی سوادکوه از توقیف ۲ دستگاه وانت نیسان و کشف ۳ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مازندران همچنان پرمسافرت
سفر در مازندران از ابتدای امسال تاکنون ۱۸ درصد افزایش داشته است.(ادامه)
شمال نیوز :  استاندار مازندران از مدیران بدون برنامه، کم رمق برای توسعه استان و کسانی که توان خدمت ندارند خواست که پیش از برکناری استعفا دهند. استاندار : مدیران بی برنامه و کم رمق برای توسعه مازندران استعفا دهند
شمال نیوز : استاندار مازندران از مدیران بدون برنامه، کم رمق برای توسعه استان و کسانی که توان خدمت ندارند خواست که پیش از برکناری استعفا دهند.(ادامه)
شمال نیوز : غلامرضا سلیمانی امیری در دولت سیزدهم نیز ، به عنوان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابقاء شد. رئیس کل مازندرانی بیمه مرکزی ایران ابقا شد + بیوگرافی
شمال نیوز : غلامرضا سلیمانی امیری در دولت سیزدهم نیز ، به عنوان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابقاء شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.824 seconds.