.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مالیات خانه‌های لوکس ابلاغ شد
مالیات خانه‌های لوکس از سوی سازمان مالیاتی به ادارات این سازمان ابلاغ شد.(ادامه)
شمال نیوز: با توجه به عدم کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی دولت از مجلس، مطابق قانون، بدر صورتی که مهلت سه ماهه سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش به پایان برسد، رئیس‌جمهور باید سرپرست بعدی وزارت آموزش و پرورش را با اذن رهبری انتخاب کند. گمانه‌زنی درباره گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش/ یک مازندرانی جدی ترین گزینه این وزارتخانه
شمال نیوز: با توجه به عدم کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی دولت از مجلس، مطابق قانون، بدر صورتی که مهلت سه ماهه سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش به پایان برسد، رئیس‌جمهور باید سرپرست بعدی وزارت آموزش و پرورش را با اذن رهبری انتخاب کند.(ادامه)
عکس/ صندلی جدید مدارس برای جلوگیری از شیوع کرونا
تدابیر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس فیلیپین.(ادامه)
شمال نیوز:۶ هزار و ۴۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۵۳ نفر از آنها بستری شدند. بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۳۴ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند. فوت ۱۳۴ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۴۰۶ نفر رسید
شمال نیوز:۶ هزار و ۴۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۵۳ نفر از آنها بستری شدند. بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۳۴ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.(ادامه)
انهدام باند بزرگ کلاهبرداری فروش بن خرید کالا / کلاهبرداری از ۶۹۷ نفر در کشور
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند بزرگ کلاهبرداری در پوشش فروش بن خرید کالا در "تهران" با ۹۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.(ادامه)
داخلی‌سازی ۳۰ محصول صنعتی وارداتی در مازندران
صنایع مازندران بویژه شرکت‌های دانش بنیان امسال ۳۰ محصول وارداتی را داخلی سازی کرده‌اند.(ادامه)
آیت الله لائینی:بنیان شهرها برپایه تخلف پسندیده نیست/ طولانی شدن ساخت زباله سوز
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به رشد تخلف ساخت وسازها در شهرها گفت: متاسفانه شهرها برپایه تخلف و جرایم بنا و ساخته می شود که کار پسندیده ای نیست.(ادامه)
محور‌های شمالی زیر بارش برف و باران
محور‌های شمالی هم اکنون با بارش برف و باران همراه است.(ادامه)
قیمت طلا و سکه در ۲۵ آبان
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. (ادامه)
عکس/ مشهد الرضا سوگوار رحلت خواهر خورشید
آستان ملکوتی رضوی در سوگ رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) سیاهپوش و میزبان زائرانی است که برای عرض تسلیت سالروز وفات کریمه اهل بیت (ع) به پیشگاه برادر بزرگوارشان به این صحن و سرا مشرف شده‌اند و نوحه خوان این مصیبت شده‌اند.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۵ آبان +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با ثبات نسبی همراه است.(ادامه)
ورود قو‌های مهاجر به تالاب‌های مازندران
اولین دسته از قو‌های مهاجر وارد تالاب سرخرود و ازباران شدند.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 25 آبان چند؟
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 25 آبان 1400 (ادامه)
پیش‌بینی مرگ کرونایی در کمین ۲۸۰ هزار مازندرانی در صورت تزریق نکردن واکسن
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۲۸۰هزار مازندرانی تمایلی به تزریق واکسن کرونا ندارند و این افراد در معرض بیماری خطرناک و حتی مرگ و میر قرار دارند.(ادامه)
عکس/ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس
دستور اصلی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت ها، برنامه ها و سوابق مسعود فیاضی بعنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش است. نمایندگان مجلس شواری اسلامی به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اعتماد ندادند(ادامه)
شریعتی:مذاکرات پیش‌رو بدون نگاه بر رفع تحریم‌ها ازنظر مجلس مردود است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: سازوکاری که برای دولت در بحث مذاکرات با طرف مقابل مشخص شده به این صورت است که اساس مذاکرات باید بر رفع تحریم‌ها باشد.(ادامه)
هشدار به شهروندان برای دوری از سد‌ها
مردم از قرار گرفتن در مسیر سد‌ها و تاسیسات آبی با توجه به احتمال وقوع سیلاب خودداری کنند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسعود فیاضی برای تصدی مسئولیت وزارت آموزش و پرورش اعتماد نکرد.

مجلس به «مسعود فیاضی» برای وزارت آموزش و پرورش اعتماد نکرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسعود فیاضی برای تصدی مسئولیت وزارت آموزش و پرورش اعتماد نکرد. (ادامه)
وزارت خارجه آمریکا: آزادسازی پول های ایران را تایید نکرده‌ایم
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به خبر‌هایی در خصوص آزادسازی ۳.۵ میلیارد دلار از منابع مسدودشده ایران گفت که «ایالات متحده آزاد شدن هیچ‌گونه وجوه مسدودشده‌ای را تأیید نکرده است» و «تحریم‌های کنونی ما در ارتباط با ایران پابرجا خواهد بود و اعمال خواهد شد.» (ادامه)
دیابتی‌ها چگونه باید غذا بخورند؟
فوق تخصص غدد و متابولیسم گفت:‌بیماران دیابتی غذای ممنوعه ندارند، بلکه باید غذاها را با میزان کنترل شده بخورند؛ در خصوص میوه‌ها بهتر است خود میوه خورده شود نه آب آن.(ادامه)
تغییر رنگ برگ درختان بیشترین نماد و زیبایی پاییز است که زیبایی آن را صدچندان می‌کند.در مسیر تهران – چالوس که از پوشش جنگلی گسترده‌ای برخوردار است، این زیبایی را می‌توان دید و لذتی وصف‌ناشدنی را تجربه کرد. طبیعت پاییزی جاده چالوس(خبر)
تغییر رنگ برگ درختان بیشترین نماد و زیبایی پاییز است که زیبایی آن را صدچندان می‌کند.در مسیر تهران – چالوس که از پوشش جنگلی گسترده‌ای برخوردار است، این زیبایی را می‌توان دید و لذتی وصف‌ناشدنی را تجربه کرد.(ادامه)
۵ کافه کارآفرینی در مازندران راه اندازی شد
سرپرست اداره کل تعاون مازندران از راه اندازی پنج مرکز کافه کارآفرینی و ۱۸ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان خبر داد.(ادامه)
سرمربی لیگ برتری مربی تراکتور شد
سرمربی فصل گذشته نساجی به عنوان دستیار زوونیمیر سولدو انتخاب شد.(ادامه)
کاهش فشار خون بالا با نوشیدنی‌های گرم خاص
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد عصاره چای برگ زیتون می‌تواند فشار خون سیستولیک را کاهش دهد. همچنین چای سیاه و سبز نیز حاوی ترکیبات خاصی است که باعث شل و بازتر شدن رگ‌های خونی و منجر به کاهش فشار خون می‌شود.(ادامه)
رایکا در پی پرواز با سیمرغ
تیم رایکا بابل فردا در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان آرمان گهر سیرجان است.(ادامه)
راه های مازندران بارانی و مه آلود است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت جوی محورهای ارتباطی استان شامل کندوان، سوادکوه و هراز را دارای بارندگی و مه گرفتگی بیان کرد.(ادامه)
تشییع پیکر جانباز شهید عبدالله پور در بابل
پیکر مطهر جانباز دوران دفاع مقدس شهید سید ابوالقاسم عبدالله پور طلوتی در بابل تشییع شد.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: من قبل از تشکیل دولت سخن از کیفیت پرداخت حقوق کردم. نگرانی من این بود که از کدام منبع باید حقوق پرداخت کنیم، اما بعد از ۸۳ روز از عمر دولت، بدون استقراض از بانک مرکزی، پرداخت حقوق و دستمزد در زمان خودش انجام شد.

رئیسی در دفاع از فیاضی: تا به حجت نرسم کسی را معرفی نمی کنم
رئیس جمهور گفت: من قبل از تشکیل دولت سخن از کیفیت پرداخت حقوق کردم. نگرانی من این بود که از کدام منبع باید حقوق پرداخت کنیم، اما بعد از ۸۳ روز از عمر دولت، بدون استقراض از بانک مرکزی، پرداخت حقوق و دستمزد در زمان خودش انجام شد. (ادامه)
پایگاه خبری تحلیلی صراط در توئیتی نوشت: سخنگوی جدید دولت، نسبت نسبی و سببی با هیچ یک از مسئولین نداشته و پدر همسر وی راننده تاکسی است سخنگوی دولت داماد کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی صراط در توئیتی نوشت: سخنگوی جدید دولت، نسبت نسبی و سببی با هیچ یک از مسئولین نداشته و پدر همسر وی راننده تاکسی است(ادامه)
خسارت ۹ میلیارد ریالی بارندگی‌های شدید به کشاورزی بابل
۹ میلیارد ریال در پی بارندگی‌های اخیر به بخش کشاورزی شهرستان بابل خسارت وارد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.