.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : داور بازی استقلال و نساجی نسبت به صحنه جنجالی بازی شب گذشته توضیحاتی را ارائه کرد. توضیحات فغانی: چرا صحنه جنجالی بازی استقلال و نساجی پنالتی نبود؟
شمال نیوز : داور بازی استقلال و نساجی نسبت به صحنه جنجالی بازی شب گذشته توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
تصاویر / دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی
تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی در دیداری از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال عصر 28 آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. (ادامه)
شمال نیوز : جهان پهلوان حسن یزدانی ، روز پنج شنبه با حضور در شهرستان نکا ، یک روز بیادماندنی را رقم زد . از زیارت مزار سردار شهید طوسی تا حضور در جمع کودکان بدسرپرست و بی سرپرست + تصاویر
شمال نیوز : جهان پهلوان حسن یزدانی ، روز پنج شنبه با حضور در شهرستان نکا ، یک روز بیادماندنی را رقم زد .(ادامه)
فقط ۸ شهرستان در وضعیت قرمز
بر اساس اپلیکیشن ماسک، تعداد شهرستان های قرمز کرونایی رو به کاهش است.(ادامه)
راه اندازی ۲۰ سایت مخابراتی در شهرستان ساری
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از راه اندازی ۲۰ سایت مخابراتی در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
بار ترافیک سبک در محور‌های شمالی / رفع ترافیک سنگین در هراز
آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های مازندران عادی و روان است.(ادامه)
بهزاد نبوی: در شرایط فعلی، راهی نداریم جز سهمیه بندی و کوپن / اولین کار برای حل بحران اقتصادی تجدید نظر در سیاست خارجی مان است / وضعیت اقتصادی فعلی خیلی از دوران جنگ بدتر است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی دانشگاه آزاد در واکنش به اعتراض دانشجویان تاکید کرد که افزایش شهریه‌ این دانشگاه متعارف است و سقف آن را وزارت علوم مشخص می‌کند. اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد به افزایش نامتعارف شهریه/ واکنش سخنگوی دانشگاه : دانشگاه ۶۰ هزار عضو هیئت علمی و کارمند دارد و باید حقوقشان را بدهیم !
شمال نیوز : سخنگوی دانشگاه آزاد در واکنش به اعتراض دانشجویان تاکید کرد که افزایش شهریه‌ این دانشگاه متعارف است و سقف آن را وزارت علوم مشخص می‌کند.(ادامه)
عکس/ اینجا تالاب زیبای انزلی است
تالاب طبیعی و آب شیرین انزلی، دارای ۱۱ رود اصلی و ۳۰ رود فرعی است که پس از آبیاری مزارع و شالیزارها به‌همراه جریان‌های سطحی حوزه آبریز تالاب به آن وارد می‌شوند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
عکس/ جدول لیگ پس‌از توقف پرسپولیس و استقلال
در ادامه بازی های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال و از هفته پنجم تیم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان به نتیجه یک بر یک رسید و استقلال نیز در آزادی مقابل نساجی به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت.(ادامه)
۶۹ مازندرانی دیگر کرونایی شدند/ یک مازندرانی جان باخت
در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۶۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۵۰ نفر رسید.(ادامه)
هوای مازندران تا یکشنبه آفتابی می‌ماند
هوای مازندران امروز و فردا صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
سبزیجاتی که خطر سرطان را کاهش می‌دهند
سبزیجات یکی از سالم ترین مواد غذایی روی کره زمین هستند که دارای طیف وسیعی از فواید شناخته شده برای سلامتی و طول عمر ما محسوب می‌شوند.(ادامه)
قیمت انواع خودرو امروز جمعه ۲۸ آبان +جدول
مردم به دلیل انحصاری بودن خودرو در کشور راهی جز اقبال به سمت محصولات داخلی ندارند از این رو قیمت انواع خودرو همواره برای مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است.(ادامه)
آیا واکسن کرونا ربطی به ابتلا به زونا دارد؟
رئیس اداره ایمن سازی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: مشاهده مواردی از ابتلا به زونا ربطی به واکسن کرونا ندارد و هیچ گزارش علمی در این خصوص وجود ندارد.(ادامه)
رده بندی فیفا / صعود یک پله‌ای تیم ملی کشورمان +عکس
سایت فیفا از آخرین رده‌ بندی تیم‌ ملی فوتبال کشورمان رونمایی کرد. (ادامه)
واکنش فغانی به صحنه مشکوک در بازی استقلال - نساجی
داور بین المللی فوتبال ایران در واکنش به صحنه مشکوک به پنالتی در بازی استقلال با نساجی، گفت: حرفی راجع به بازی ندارم. (ادامه)
شمال نیوز :۱۶شهرستان مازندران در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند. گسترش رنگ آبی بر نقشه کرونایی سراسر مازندران
شمال نیوز :۱۶شهرستان مازندران در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
 استاندار مازندران پس از دیدار استقلال و نساجی ، با انتشار پیامی عملکرد این تیم را مقابل مدعی قهرمانی لیگ‌برتر « آبرومندانه » توصیف و از بازیکنان و همه عوامل تیم نساجی قدردانی کرد.

استاندار مازندران از بازیکنان و کادر فنی نساجی قدردانی کرد
استاندار مازندران پس از دیدار استقلال و نساجی ، با انتشار پیامی عملکرد این تیم را مقابل مدعی قهرمانی لیگ‌برتر « آبرومندانه » توصیف و از بازیکنان و همه عوامل تیم نساجی قدردانی کرد. (ادامه)
در پی وقوع درگیری بین دو نفر که رابطه دوستی نیز باهم داشتند جوان ۲۴ ساله آملی باضربات چاقو به قتل رسید. نزاع خونین دو جوان در آمل با قتل پایان یافت
در پی وقوع درگیری بین دو نفر که رابطه دوستی نیز باهم داشتند جوان ۲۴ ساله آملی باضربات چاقو به قتل رسید.(ادامه)
بنر عجیب شهرداری بوشهر درباره خطر اعتیاد
انتشار تصویری از بنر شهرداری بوشهر در رابطه با آسیب‌های پدیده اعتیاد در فضای مجازی خبرساز شده است.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر راه و شهرسازی در حکمی فاطمه سادات حمیدیان را به سمت "رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی" منصوب کرد. بانوی مازندرانی رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی شد
شمال نیوز: وزیر راه و شهرسازی در حکمی فاطمه سادات حمیدیان را به سمت "رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی" منصوب کرد.(ادامه)
پیکر آیت‌الله مجتهد شبستری در حرم حضرت معصومه (س) آرام گرفت
پیکر آیت‌الله مجتهد شبستری عضو فقید مجلس خبرگان رهبری در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد. (ادامه)
اینفوگرافیک/ نوشیدنی‌های خوب و بد برای سیستم ایمنی
با توجه به اینکه وارد فصل سرماخوردگی و آنفلوانزا شده‌ایم حتما مشتاقید سیستم ایمنی خود را قوی‌تر کنید تا از ابتلا به ویروس‌ها و دیگر آلودگی‌ها در امان بمانید. (ادامه)
آیت الله لائینی:« دروغ، غفلت و غارت» مثلث طلایی دشمن/ فراری دادن مغزها خیانت است
نماینده ولی فقیه در مازندران، دروغ، غفلت و غارت را مثلث طلایی و خطرناک دشمن بیان کرد و گفت: دشمنان سعی دارند باورهای ما را از بین ببرند.(ادامه)
پیمانکار کارخانه زباله سوز ساری برکنار شد
بعلت طولانی شدن روند کار ساخت، پیمانکار ابنیه کارخانه زباله‌سوز ساری برکنار شد.(ادامه)
تسنیم نوشت: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "باید اصل پارتی برداشته شود" گفت: دولت سیزدهم خود را پارتیِ بی‌پارتی‌ها می‌داند. انتقاد شدید نیکزاد از پارتی بازی در کشور/ دولت سیزدهم پارتی ِ بی‌پارتی‌ها است
تسنیم نوشت: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "باید اصل پارتی برداشته شود" گفت: دولت سیزدهم خود را پارتیِ بی‌پارتی‌ها می‌داند.(ادامه)
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مدیران اقتصادی‌ای ‎برگزینید که ‎توزیع بودجه و ‎نظارت‌ فنی را بدانند.

کنایه نماینده شرق مازندران به وزیر کشور درباره انتخاب استانداران و مدیران!
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مدیران اقتصادی‌ای ‎برگزینید که ‎توزیع بودجه و ‎نظارت‌ فنی را بدانند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.