.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس: اتاق کار متفاوت امام جمعه سرشناس
یک فعال رسانه‌ای در توئیتر تصویری از اتاق امام جمعه اهواز را به اشتراک گذاشت و نوشت:(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد آموزش و پرورش در این اطلاعیه شتاب انگیز خود فراموش کرده است که متولی سرویس های مدارس ، این اداره است و دانش آموزان به دو روش ایاب و ذهاب می نمایند.... حادثه برای دو دختر دانش آموز و اطلاعیه فرافکنانه آموزش و پرورش !
شمال نیوز : به نظر می رسد آموزش و پرورش در این اطلاعیه شتاب انگیز خود فراموش کرده است که متولی سرویس های مدارس ، این اداره است و دانش آموزان به دو روش ایاب و ذهاب می نمایند....(ادامه)
شمال نیوز :  هنوز بسیاری از غرامت میلیاردی سال زراعی گذشته کشاورزان  پرداخت نشده است. بنابراین کارشناسان معتقدند که بیمه‌های کشاورزی آنچنان هم کارآمد نیستند و باید چاره‌ای برای آن‌ها اندیشید..... بیمه‌ها فقط ۱۰ درصد خسارت کشاورزان را جبران می‌کنند !
شمال نیوز : هنوز بسیاری از غرامت میلیاردی سال زراعی گذشته کشاورزان پرداخت نشده است. بنابراین کارشناسان معتقدند که بیمه‌های کشاورزی آنچنان هم کارآمد نیستند و باید چاره‌ای برای آن‌ها اندیشید.....(ادامه)
شمال نیوز : حواشی حمله اصفهانی ها به بازیکنان شهروند ساری ادامه دارد. دو تیم لیگ برتری قوتسال ایران پس از به جنجال کشیده شدن دیدار اصفهان و واکنش‌هایی که در رسانه‌ها داشتند هنوز هم در تیتر خبرهای فوتسال ایران قرار دارند..... گیتی پسند اصفهان نقره داغ شد / شهروند برنده بازی جنجالی
شمال نیوز : حواشی حمله اصفهانی ها به بازیکنان شهروند ساری ادامه دارد. دو تیم لیگ برتری قوتسال ایران پس از به جنجال کشیده شدن دیدار اصفهان و واکنش‌هایی که در رسانه‌ها داشتند هنوز هم در تیتر خبرهای فوتسال ایران قرار دارند.....(ادامه)
۱۰ خاصیت دمنوش بابونه
با دم کردن گل بابونه می‌توانید از مزایای این گیاه پرخاصیت بهره مند شوید.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگترین بهانه سدسازی در مازندران آبرسانی به استان سمنان است. در حالی که از دریای خزر هم قرار است آب انتقال دهیم. استان سمنان چقدر به آب احتیاج دارد که علاوه بر چند سد در استان مازندران، آب خزر را هم باید انتقال دهیم! در شرایطی که مازندران نیز از خشکسالی­های اخیر بی نصیب نبوده است. .... به انتقال آب خزر به سمنان اکتفا نمی شود / آبرسانی به « سمنان » بهانه سد سازی در « مازندران » !
شمال نیوز : بزرگترین بهانه سدسازی در مازندران آبرسانی به استان سمنان است. در حالی که از دریای خزر هم قرار است آب انتقال دهیم. استان سمنان چقدر به آب احتیاج دارد که علاوه بر چند سد در استان مازندران، آب خزر را هم باید انتقال دهیم! در شرایطی که مازندران نیز از خشکسالی­های اخیر بی نصیب نبوده است. ....(ادامه)
واکنش چهره‌ها به درگذشت حسین محب اهری +تصاویر
بسیاری از هنرمندان نیز به درگذشت «حسین محب اهری» واکنش نشان داده و تسلیت گفتند.(ادامه)
عجیب‌ترین مدرسه فوتبال ایران +عکس
(ادامه)
شیر و ماست کم چرب بهتر است یا پر چرب؟
پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مصرف محصولات لبنی پرچرب، از جمله شیر و پنیر، با کاهش وزن بدن همراه است.(ادامه)
عکس/ روزنامه ها پیش از دیدار ایران و عراق
(ادامه)
عکس/ تیپ جالب داریوش اسدزاده در جوانی
تصویری قدیمی از داریوش اسدزاده را در حالی‌که از تفاوت‌های ۴۰ و ۲۰ سالگی نوشته است، ببینید.(ادامه)
حسین محب اهری بازیگر درگذشت
حسین محب اهری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که از مدتی پیش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، در بیمارستان لاله تهران درگذشت.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
رضیان :قطب کشتی پایتخت محصولات کشاورزی می شود
نماینده مردم جویبار، قائمشهر، سوادکوه شمالی وسیمرغ در مجلس خواستار تسریع در راه اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شهرستان جویبار شد و گفت: قطب کشتی پایتخت کشاورزی می شود.(ادامه)
صنیعی‌فر در نساجی ماندنی شد/ انتخاب سرمربی تا ۲۴ ساعت آینده+عکس
پس از جلسه مالکان نساجی با استاندار مازندران تکلیف این باشگاه مشخص شد.(ادامه)
تصویر ویژه رویترز از سقوط هواپیمای بویینگ ۷۰۷ در ایران
تصویر ویژه رویترز از سقوط هواپیمای بویینگ ۷۰۷ در ایران را مشاهده می کنید. (ادامه)
دروازبان عراق: ایران را شکست می‌دهیم
سنگربان تیم ملی فوتبال عراق قبل از دیدار برابر ایران تاکید کرد که تیمش به دنبال صدرنشینی و پیروزی برابر ایران است.(ادامه)
تاریخ واریز یارانه‌ دی‌ماه اعلام شد
یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی فردا چهارشنبه ۲۶ دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.(ادامه)
واریز اعتبار بسته حمایتی تامین اجتماعی
با ابلاغ رئیس سازمان برنامه و بودجه، اعتبار 1450 میلیارد تومان بسته حمایتی 28 میلیون نفر ازمشمولان تامین اجتماعی امروز به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شد.(ادامه)
دستگیری قاتل پس از ارتکاب جرم در گلوگاه
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: قاتل پس از ارتکاب قتل در شهرستان گلوگاه دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز : طرح هایی که بدون ذره ای فکر و تحقیق و مطالعه شروع شده، اکنون حالت استخوان در گلو پیدا کرده و واحد مازندران را به چاهی عمیق انداخته اند .طرح های ابتری که جز از بین بردن سرمایه واحد و چندین ماه حقوق معوق برای پرسنل و بدهی سنگین برای واحد عایدی دیگری نداشته اند..... آقای استاندار ؛ حال « جهاد دانشگاهی مازندران » وخیم است !
شمال نیوز : طرح هایی که بدون ذره ای فکر و تحقیق و مطالعه شروع شده، اکنون حالت استخوان در گلو پیدا کرده و واحد مازندران را به چاهی عمیق انداخته اند .طرح های ابتری که جز از بین بردن سرمایه واحد و چندین ماه حقوق معوق برای پرسنل و بدهی سنگین برای واحد عایدی دیگری نداشته اند.....(ادامه)
بازیکن پرسپولیس به بیمارستان اعزام شد
بازیکن آسیب دیده پرسپولیس همراه با فیزیوتراپیست تیم، امروز راهی بیمارستان شد تا آسیب دیدگی وی مورد معاینات تکمیلی قرار بگیرد.(ادامه)
دفتر کار ضرغامی کجاست؟ +عکس
عزت الله ضرغامی در استوری اینستاگرام خود درباره ساختمان تاریخی دفتر کارش در میدان پاستور نوشت:(ادامه)
شمال نیوز: روز پنج‌شنبه بانفوذ سامانه بارشی به آسمان مازندران شاهد ابرناکی آسمان مازندران همراه با بارش باران، بارش برف و پدیده مه در ارتفاعات، وزش باد و کاهش دما خواهیم بود. برف و باران مهمان پایان هفته آسمان مازندران
شمال نیوز: روز پنج‌شنبه بانفوذ سامانه بارشی به آسمان مازندران شاهد ابرناکی آسمان مازندران همراه با بارش باران، بارش برف و پدیده مه در ارتفاعات، وزش باد و کاهش دما خواهیم بود.(ادامه)
بهترین زمان برای مصرف مکمل‌های ویتامین
(ادامه)
شمال نیوز: گفته می‌شود ۸ بازیکن نساجی طبق متمم قراردادشان مانند حامد لک می‌توانند یکطرفه با نساجی فسخ کنند. ۶ بازیکن نساجی در آستانه جدایی؟!
شمال نیوز: گفته می‌شود ۸ بازیکن نساجی طبق متمم قراردادشان مانند حامد لک می‌توانند یکطرفه با نساجی فسخ کنند.(ادامه)
کاهش حملات صرع با این رژیم غذایی
مطالعه اخیر نشان می دهد افزایش کتون های خون می تواند بدون محدودیت در رژیم غذایی و با استفاده از مکمل کتوژنیک به کاهش حملات صرع کمک کند.(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی حادثه سقوط هواپیما
در این پیام آمده است: لازم است مسئولان ذیربط با بررسی کامل این حادثه‌ی اندوهبار، نقاط ضعف و خلأها و خطاهای احتمالی را شناسایی و پیگیری کنند.(ادامه)
با ۴۰میلیون‌ چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول
(ادامه)
عکس نوستالژی از خیابان ولیعصر تهران
تصویری دیدنی از خیابان ولیعصر تهران در یک روز برفی در زمستان 1365(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.