.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : وقتی صحت این ادعای زاکانی را از حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز و از رفقای نزدیک علی اکبر ناطق نوری پرسیدیم واکنش او جالب بود..... ناطق‌نوری در دوم خرداد 76 دنبال ابطال آرای خاتمی بود؟
شمال نیوز : وقتی صحت این ادعای زاکانی را از حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز و از رفقای نزدیک علی اکبر ناطق نوری پرسیدیم واکنش او جالب بود.....(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی رسول علی اصغر پور به عنوان سرپرست شرکت مخابرات مازندران معرفی شد. سرپرست شرکت مخابرات مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی رسول علی اصغر پور به عنوان سرپرست شرکت مخابرات مازندران معرفی شد.(ادامه)
عکس: زنده یاد حسین محب اهری در کنار فرزندانش
زنده یاد حسین محب اهری در کنار فرزندانش.(ادامه)
۸ فایده انار برای سلامتی
شاید مصرف انار به واسطه‌ی دانه‌ای بودن آن کمی مشکل باشد اما با وجود خواص بسیار زیاد و طعم فوق‌العاده‌ی آن این مشکل به چشم نمی‌آید. در ادمه به برخی خواص انار بر پایه شواهد علمی می‌پردازیم.(ادامه)
تفویض اختیارات دولت به استانداران؛ گام بلند توسعه ایران(يادداشت)
(ادامه)
جاعل حرفه ای با ۱۱۴ فقره کلاهبرداری در قائمشهر دستگیر شد
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای با ۱۱۴ فقره جعل و کلاهبرداری با استفاده از تسهیلات بانکی در شهرستان قائم شهر خبر داد.(ادامه)
زمان تمرین تیم ملی پس از دیدار با عراق اعلام شد
زمان تمرین تیم ملی ایران پس از دیدار مقابل عراق و صعود به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی اعلام شد.(ادامه)
استقبال ویژه کی‌روش از بازیکن عراقی آتالانتا +عکس
پس از پایان بازی ایران و عراق، کی‌روش استقبال ویژه‌ای از یکی از بازیکنان تیم ملی عراق شاغل در سری آ داشت.(ادامه)
سه عضو شورا شهر استعفا دادند
سه عضو شورای اسلامی شهر رستم‌آباد در نامه‌ای مشترک، از ادامه فعالیت در شورای این شهر کناره‌گیری کردند.(ادامه)
شمال نیوز : حسینی‌ عالمی در ادامه اظهار داشت: این افراد وجوه حاصل از این حوالجات را به شیوه‌های متقلبانه تصاحب و در بازار آزاد به فروش رسانده و با جعل مدارک و پته‌های (برگ سبز گمرکی) وانمود می‌کردند که کالاهای موردنظر را وارد کشور کرده‌اند..... کشف فساد 22 میلیون دلاری در استان مازندران + جزئیات
شمال نیوز : حسینی‌ عالمی در ادامه اظهار داشت: این افراد وجوه حاصل از این حوالجات را به شیوه‌های متقلبانه تصاحب و در بازار آزاد به فروش رسانده و با جعل مدارک و پته‌های (برگ سبز گمرکی) وانمود می‌کردند که کالاهای موردنظر را وارد کشور کرده‌اند.....(ادامه)
احکام اعضای شورای اسلامی شهر بابل صادر شد
(ادامه)
از احتمال سقوط بهمن تا کاهش 18 درجه‌ای دمای هوای مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: باتوجه به وضعیت جوی انتظار داریم شاهد کاهش دید، لغزندگی، اختلال در تردد، احتمال بهمن و مسدود شدن محورهای کوهستانی استان باشیم.(ادامه)
ورود کامیون به جاده هراز ممنوع شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: بیست هفتم و بیست و هشتم دی ماه ورود انواع کامیون‌ها به جاده هراز ممنوع است.(ادامه)
اینفوگرافی: ۶ خوراکی برای کاهش سردردهای میگرنی
سردردهای میگرنی چطور تسکین می‌یابند؟ این سوالی است که همه افراد درگیر با میگرن با آن روبرو می‌شوند. گاهی ممکن است مواد غذایی نیز در بهبود این درد تاثیر داشته باشند. در این اینفوگرافی با شش خوراکی که می‌توانند در بهبود سردردهای میگرنی موثر باشند، بیشتر آشنا می‌شویم.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آغاز بارندگی از صبح امروز در مازندران
هوای مازندران از صبح امروز بارانی، در ارتفاعات مه آلود همراه با بارش برف و کاهش دما خواهد بود.(ادامه)
رئیس‌ جمهور با بیان اینکه مردم ما بسیار هوشیارتر از تصورات دشمنان هستند، وزرا و استانداران را به تلاش بیشتر برای رفع مشکلات و عبور از تحریمهای ضد ایرانی آمریکا فرا خواند و تاکید کرد که آمریکایی های نگران از توانمندی ملت ایران، به دنبال اعمال فشارحداکثری هستند اما این فشارها بی نتیجه خواهد بود. در چارچوب مقررات زیست محیطی آب دریاهای شمال و جنوب را نمک‌زدایی و شیرین‌سازی کنیم/ فیلتر و فیلترینگ به تدریج به تاریخ خواهد پیوست
رئیس‌ جمهور با بیان اینکه مردم ما بسیار هوشیارتر از تصورات دشمنان هستند، وزرا و استانداران را به تلاش بیشتر برای رفع مشکلات و عبور از تحریمهای ضد ایرانی آمریکا فرا خواند و تاکید کرد که آمریکایی های نگران از توانمندی ملت ایران، به دنبال اعمال فشارحداکثری هستند اما این فشارها بی نتیجه خواهد بود.(ادامه)
نماینده ای که در چادر و کانکس زندگی می کند + تصاویر
فرهاد تجری نماینده قصرشیرین که منزل مسکونی اش در زلزله سال گذشته کرمانشاه، خسارت دیده در چادر و کانکس زندگی می کند. (ادامه)
چگونه قند خون خود را تنظیم کنیم؟
کنترل قند خون نه تنها برای افراد مبتلا به دیابت حائز اهمیت بسزایی است، بلکه می‌تواند برای افرادی که هنوز به مشکل قندخون بالا دچار شده‌اند حائز اهمیت بسزایی باشد.(ادامه)
شمال نیوز: سرلشکر جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهدیدات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. با دم شیر بازی نکن/ صبر ما حکمتی دارد که به زودی خواهید فهمید/ مستشاران و اسلحه ما در سوریه باقی می‌مانند/ از موشک‌های نقطه‌زن ما بترسید(خبر)
شمال نیوز: سرلشکر جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهدیدات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.(ادامه)
شنیده ها حاکی از آن است مصطفی سالاری احتمالا صبح شنبه هفته آتی به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور منصوب خواهد شد.
استاندار گیلان مدیرعامل تامین اجتماعی کشور خواهد شد!/ خیز شهردار سابق رشت برای استانداری گیلان!
شنیده ها حاکی از آن است مصطفی سالاری احتمالا صبح شنبه هفته آتی به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور منصوب خواهد شد. (ادامه)
عکس/ وزیر خارجه فرانسه در حرم امام علی(ع)
ژان ایو لودریان در سفر دو روزه به عراق، از حرم امام علی (ع) بازدید و همچنین با آیت‌الله محمد سعید الحکیم دیدار کرد. (ادامه)
جدول/ آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار
(ادامه)
از عوارض جانبی مصرف آنتی بیوتیک‌ها
بروز مشکلات گوارشی، مانند حالت تهوع، استفراغ، و اسهال یکی از رایج‌ترین شکایت های بیمارانی است که آنتی بیوتیک مصرف می کنند.(ادامه)
دستگیری اخلالگران نظام اقتصادی در مازندران
دادستان مرکز مازندران گفت: تعدادی از اخلالگران نظام اقتصادی در شهرستان چالوس دستگیر شدند.(ادامه)
عکس: حسین محب‌اهری وقتی خبرنگار بود!
حسین محب اهری در دهه ۶۰ خبرنگار حوزه سینما و تئاتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بود ، حسین محب اهری (چپ) در پنجاهمین کنگره بزرگداشت شهید مدرس، سال ۱۳۶۶ مشاهده می کنید(ادامه)
درختان آزاد کهنسال مازندران ثبت ملی شد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ثبت ٨ اثر طبیعی مازندران در فهرست آثار ملی ایران خبرداد و گفت: درختان آزاد کهنسال در چند شهرستان استان ثبت ملی شد.(ادامه)
توافق استقلال با کاپیتان تیم امید
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد کار بازگشت امید نورافکن کاپیتان تیم ملی امید نهایی شده و با او به توافق رسیده‌اند.(ادامه)
تصویر هوایى از مسیر خارج شدن بوئینگ٧٠٧
تصویر هوایى از مسیر خارج شدن بوئینگ٧٠٧ از انتهاى باند فرودگاه فتح(ادامه)
تصاویر/ "حسین‌ محب اهری" در گریم‌های مختلف
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.