.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ طبیعت زیبای زمستانی ماسوله
شهر تاریخی ماسوله به سبب موقعیت جغرافیایی و شرایط کوهستانی دارای زمستان های سرد و پوشیده از برفی است که زیبایی این شهر توریستی را دوچندان میکند.(ادامه)
پس از کندن پوست موز حتما دست‌هایتان را بشویید!
موز میوه پرطرفدار و پرخاصیتی است که به گفته کارشناسان آلمانی از زمان برداشت تا فروش، راهی طولانی را پشت سر می‌گذارد و پوست آن به موادی آغشته می‌شود که برای سلامت انسان مضر است.(ادامه)
زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج معاف شدند
بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 کل کشور زائران اربعین در سال آینده که از مرزهای زمینی به مقصد کشور عراق از ایران خارج می‌شوند از پرداخت عوارض خروج معاف خواهند شد.(ادامه)
جدول/ اُفت ارزش ۲۴ ارز در بازار بین بانکی
ارزش ۲۴ ارز در بازار بین بانکی کاهش یافت و ۱۷ ارز با افزایش قیمت کار خود را آغاز کردند.(ادامه)
صفحه اول تاریخی یک روزنامه به مناسبت فرار شاه +عکس
روزنامه فرهیختگان به مناسبت سالگرد فرار شاه از ایران، صفحه اول خود را به گونه‌ای متفاوت طراحی کرد.(ادامه)
دردسر 2 میلیاردی استقلال
باشگاه استقلال با دردسری دو میلیاردی مواجه شده است.(ادامه)
عکس زیبای ناسا از "دماوند"
قله دماوند از دریچه دوربین فضانوردان ناسا(ادامه)
نفوذ سامانه سرد زمستانی از فردا در آسمان مازندران/ برف به دامنه‌ها کشیده می‌شود
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: سامانه بارشی از اواسط روز پنج‏‌شنبه 27دی ماه امسال تا عصر جمعه مهمان آسمان مازندران است که پیامد آن بارش شدید باران (در ارتفاعات بارش برف)، وزش باد گاهی شدید، کاهش دما، رعد و برق و احتمال تگرگ در استان است.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۶ دی ۹۷
قیمت سکه امروز ۳ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان است. قیمت طلا ۳۵۷ هزار تومان است.(ادامه)
عکس: افتتاح بهشت زهرا تهران با بنز‌های سیاه رنگ صفر کیلومتر
بهشت زهرا در تیرماه ۱۳۴۹ با به خاک سپردن نخستین متوفی به نام محمد تقی خیال در قطعه: ۱ ردیف: ۱ شماره: ۱ که به خانواده‌ای ارتشی متعلق بود، رسماً مورد بهره‌برداری قرار گرفت.(ادامه)
پست اینستاگرام AFC برای بازی ایران و عراق +عکس
صفحه اینستاگرام AFC برای تقابل امشب ایران و عراق پستی را منتشر کرد و نوشت:سومین بازی از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ (Asiancup2019) ایران - عراق ساعت: ۱۹:۳۰ به وقت ایران استادیوم آل مکتوم / دبی(ادامه)
یارانه نقدی دی ماه امشب واریز می‎شود
نود و پنجمین مرحله پرداخت یارانه نقدی ساعت ۲۴ امشب (چهارشنبه ۲۶ دی ) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به نشست روز گذشته نمایندگان دستگاه‌های مختلف در این کمیسیون برای بررسی نحوه قیمت‌گذاری خودرو گفت که قرار شد ظرف ۱۰ روز نظر دستگاه‌های مختلف نظارتی در این باره مطرح شود که آیا افزایش قیمت خودرو شامل خودروهای پیش فروش شده می شود یا خیر؟ یعنی عطف به ماسبق می‌شود یا نه. آیا افزایش قیمت خودرو شامل خودروهای پیش فروش نیز می‌شود؟
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به نشست روز گذشته نمایندگان دستگاه‌های مختلف در این کمیسیون برای بررسی نحوه قیمت‌گذاری خودرو گفت که قرار شد ظرف ۱۰ روز نظر دستگاه‌های مختلف نظارتی در این باره مطرح شود که آیا افزایش قیمت خودرو شامل خودروهای پیش فروش شده می شود یا خیر؟ یعنی عطف به ماسبق می‌شود یا نه.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۶ دی ماه مازندران
(ادامه)
عکس/ آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از بازی با عراق
تمرین عصر سه شنبه تیم ملی فوتبال ایران که در واقع آخرین تمرین قبل از بازی با عراق محسوب می‌شد در زمین باشگاه الوصل برگزار شد.(ادامه)
زمان نام‌نویسی متفاضیان سفر به عتبات در اسفندماه
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در اسفندماه از ۲۹ دی‌ماه، گفت: اعزام‌ها در این دوره از اول تا ۲۳ اسفندماه صورت می‌گیرد.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های رفت و آمد در جاده های منتهی به شمال
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۶ دی تا روز شنبه ۲۹ دی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.(ادامه)
عکس: جوانی مرحوم حسین محب اهری
حسین محب‌اهری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شکوفه‌های زمستانی درختان میوه در سوادکوه + تصاویر
درختان میوه در سوادکوه با شکوفه‌های زمستانی خودفضای بهاری را به وجود آوردند.(ادامه)
کاهش دمای هوا از فردا در مازندران
هوای مازندران فردا پنجشنبه ۲۷ دی ماه ابری همراه با بارندگی و کاهش دمای هوا پیش بینی می‌شود.(ادامه)
قیمت انواع ارز امروز ۹۷/۱۰/۲۶ /قیمت دلار
قیمت دلار امروز ۲۶ دی به ۱۱ هزار ۴۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
در حال حاضر صنعت خودرو ظرفیت تولید حدود ۲ میلیون دستگاه خودرو را دارد. توانایی تولید قطعات و مونتاژ خودرو نشان از دانش و ظرفیت صنعتی بالای کشور است ... از فروش هر پراید ۲۰۰۰ دلار عایدمان می شود
در حال حاضر صنعت خودرو ظرفیت تولید حدود ۲ میلیون دستگاه خودرو را دارد. توانایی تولید قطعات و مونتاژ خودرو نشان از دانش و ظرفیت صنعتی بالای کشور است ...(ادامه)
گروه خودروسازی سایپا نسبت به قیمت ۱۲۰ میلیون تومانی پراید واکنش نشان داد و اعلام کرد: پراید ارزان‌ترین خودرو جهان است و مقایسه آن با خودرو‌های گران قیمت صحیح نیست. آیا پراید ۱۲۰ میلیون تومانی حقیقت دارد؟
گروه خودروسازی سایپا نسبت به قیمت ۱۲۰ میلیون تومانی پراید واکنش نشان داد و اعلام کرد: پراید ارزان‌ترین خودرو جهان است و مقایسه آن با خودرو‌های گران قیمت صحیح نیست.(ادامه)
این دو دختر بادیگاردهای الهام حمیدی هستند ! + عکس
(ادامه)
رئیس دامپزشکی انزلی از پلمب سه واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در شهرستان طی ۹ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این راستا ۱۲ متخلف پس از تشکیل پرونده راهی دادگاه شدند. پلمب3 واحد توزیع فرآورده گوشتی در انزلی
رئیس دامپزشکی انزلی از پلمب سه واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در شهرستان طی ۹ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این راستا ۱۲ متخلف پس از تشکیل پرونده راهی دادگاه شدند. (ادامه)
آب کردن فوری شکم با این خوراکی ها
کوچک کننده های شکم و پهلو در دنیای تغذیه فراوان هستند اما برخی از این مواد غذایی لاغر کننده و کوچک کننده شکم بر دیگر مواد غذایی ارجحیت دارند چرا که تاثیر بهتری در کاهش وزن خواهند داشت.(ادامه)
شمال نیوز: مریم رجوی به کابل سفر کرد و قرار است یک پایگاه نظامی در این کشور تاسیس کند. مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟
شمال نیوز: مریم رجوی به کابل سفر کرد و قرار است یک پایگاه نظامی در این کشور تاسیس کند. (ادامه)
-تارنمای خبری نشریه هیل روز سه شنبه نوشت: احتمال عزل یا استعفای دونالد ترامپ و مایک پنس معاون وی در پی انتشار گزارشی در روزنامه نیویورک تایمز، قوت گرفته است. خبر فوری : احتمال عزل یا استعفای ترامپ و معاونش قوت گرفت
-تارنمای خبری نشریه هیل روز سه شنبه نوشت: احتمال عزل یا استعفای دونالد ترامپ و مایک پنس معاون وی در پی انتشار گزارشی در روزنامه نیویورک تایمز، قوت گرفته است.(ادامه)
خبر مهم در مورد تصمیم جدید آمریکا برای تحریم های ایران
رسانه‌های آمریکایی می‌گویند یکی از اهداف دولت ترامپ پایین نگه داشتن قیمت جهانی نفت است و در این شرایط احتمال دارد برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، معافیت‌ها از تحریم اعمال شده بر واردات نفت خام ایران را تمدید کند.(ادامه)
زمان تشییع پیکر حسین محب‌اهری
پیکر زنده‌یاد حسین محب‌اهری صبح فردا پنجشنبه به سمت خانه ابدی بدرقه خواهد شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.452 seconds.