.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ پخت کیک ۷۲متری در حرم حضرت زینب (س)
کیک هفتاد ودو متری مزین به عکس شهدای مدافع حرم در سالروز میلاد حضرت زینب (س) در بین زوار حرم مطهرش توزیع شد.(ادامه)
شمال نیوز :  نماینده شرق مازندران در خصوص جاده 5 روستای سورک، واودین، محسن آباد، کفکور وازرگ که از سال 86 تاکنون در نوبت آسفالت هستند و حتی در ابتدای سال 92 آگهی مناقصه اجرای کلیه عملیات زیرسازی و آسفالت این 5 روستا منتشر شد و قرارداد اولیه .... شاعری : « هزار جریب » نیاز به « هزار کیلومتر » جاده دارد
شمال نیوز : نماینده شرق مازندران در خصوص جاده 5 روستای سورک، واودین، محسن آباد، کفکور وازرگ که از سال 86 تاکنون در نوبت آسفالت هستند و حتی در ابتدای سال 92 آگهی مناقصه اجرای کلیه عملیات زیرسازی و آسفالت این 5 روستا منتشر شد و قرارداد اولیه ....(ادامه)
مرگ کارگر معدن براثر ریزش سنگ در نور
ریزش سنگ منجر به مرگ کارگر معدن در شهرستان نور شد.(ادامه)
شاعری:توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش اولویت است
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش برای همه جامعه دارای اهمیت و توجه به توسعه کمی و کیفی این نهاد، اولویت اول و مهم مجلس است.(ادامه)
عکس/ سفیر چین در حرم حضرت ابوالفضل (ع)
سفیر چین در عراق هنگام حضور و بازدید از حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) اعلام کرد: تلاش های بزرگی انجام دادیم تا زوار چینی براحتی در زیارت اربعین شرکت نمایند.(ادامه)
شمال نیوز : اوراق تسهیلات مسکن قابلیت معامله در فرابورس ایران را دارد و ارزش اسمی هر برگ پنج میلیون ریال است. مدت اعتبار اوراق تسه حداکثر تا دو دوره شش ماهه قابل تمدید است..... بهای اوراق وام مسکن ارزان شد
شمال نیوز : اوراق تسهیلات مسکن قابلیت معامله در فرابورس ایران را دارد و ارزش اسمی هر برگ پنج میلیون ریال است. مدت اعتبار اوراق تسه حداکثر تا دو دوره شش ماهه قابل تمدید است.....(ادامه)
شمال نیوز: آیت‌الله مرعشی نجفی خطاب به پدر شهید ملک گفتند: «من برای شهید سردار محمدعلی ملک شاهکویی گریه نمی‌کنم. برای خودم گریه می‌کنم. هشتاد سال دود چراغ خورده‌ام، حالا بچه‌ی تو شهید می‌شود و من در رختخواب خواهم مُرد.» .... غبطه آیت‌الله مرعشی‌نجفی به فرمانده گردان حمزه لشکر 25 کربلا
شمال نیوز: آیت‌الله مرعشی نجفی خطاب به پدر شهید ملک گفتند: «من برای شهید سردار محمدعلی ملک شاهکویی گریه نمی‌کنم. برای خودم گریه می‌کنم. هشتاد سال دود چراغ خورده‌ام، حالا بچه‌ی تو شهید می‌شود و من در رختخواب خواهم مُرد.» ....(ادامه)
عکس/ چهار راه ولیعصر تهران، 60 سال قبل!
تصویری کمتر دیده شده از چهارراه ولیعصرطهران که در سال١٣٣٥ به ثبت رسیده است.(ادامه)
فاطمه هاشمی: بابا به خوابم آمد و گفت به دانشگاه آزاد برگرد!
(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: اما نماینده‌ای که مثلا می‌خواهد به صورت مستقل وارد مجلس شود، برای جمع کردن آراء مردم وعده‌های دم دستی می‌دهند و برای مثال یک نماینده می‌گوید فرودگاه را چهار باند می‌کنم و یا بیمارستان می‌سازم...... نماینده کارچاق کن؛ نماینده ی مردم نیست / برخی نمایندگان فقط کارپرداز حوزه انتخابیه هستند!
شمال نیوز : وی افزود: اما نماینده‌ای که مثلا می‌خواهد به صورت مستقل وارد مجلس شود، برای جمع کردن آراء مردم وعده‌های دم دستی می‌دهند و برای مثال یک نماینده می‌گوید فرودگاه را چهار باند می‌کنم و یا بیمارستان می‌سازم......(ادامه)
عیدی امسال کارگران چقدر است؟ +جدول
میزان عیدی پایان سال تمام کارکنان تحت پوشش قانون کار حداقل ۲ میلیون و ۲۲۲ هزار تومان و حداکثر عیدی نیز ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۲۳ دی ماه مازندران
(ادامه)
نیازآذری :مردمی شدن جشن‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی خواستارمردمی شدن جشن‌های چهلمین سال برگزاری پیروزی انقلاب اسلامی و مشارکت همه انقلابیون و جریان‌های سیاسی درون نظام شد.(ادامه)
عکس: مرسدس S۵۰۰ با بدنه چرمی!
خودروی مرسدس S۵۰۰ با بدنه چرمی را ببینید!(ادامه)
چه کنیم تا «سنگ کلیه» نگیریم؟
"سنگ کلیه" رسوبات سختی است که در کلیه تشکیل و موجب بروز درد در ناحیه کمر و پهلو می‌شود و بسته به نوع سنگ متفاوت است؛ در این مطلب به برخی از دستورات ویژه برای جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه اشاره شده است.(ادامه)
قیمت جدید انواع پراید در بازار تهران +جدول
(ادامه)
زمان و مکان دیدار پرسپولیس و یوپن
زمان و مکان اولین بازی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی قطر مشخص شد.(ادامه)
استاندار کرمان بعد از انتشار فایل ویدیویی مربوط به برخورد بد یک کارگر شهرداری با کودکان کار دستور رسیدگی و برخورد با خاطیان را صادر کرد. دستور استاندار برای برخورد قاطع با توهین‌کنندگان به کودکان کار
استاندار کرمان بعد از انتشار فایل ویدیویی مربوط به برخورد بد یک کارگر شهرداری با کودکان کار دستور رسیدگی و برخورد با خاطیان را صادر کرد.(ادامه)
عکس /روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۳ دی
(ادامه)
عکس: محمود شهریاری در کنار فرزندش
مهدی علیاری این عکس را از محمود شهریاری و دخترش منتشر کرد.(ادامه)
موج های خروشان دریای مازندران دریک روز زمستانی
دریا گاهی آرام و گاهی طوفانی و مواج است . امواج سهمگین دریا در زیر چتر آسمانی آبی جلوه های زیبایی را می آفریند که به تصویر کشیدن آن بسیار سخت است . دریای مازندران دریک روز زمستانی که نشانی از باد و باران نبود ، این چنین سواحل را در می نوردید …!(ادامه)
عکس/ مربی جدید و آلمانی استقلال
مارتین فورکل مربی جدید آلمانی استقلال به اردوی این تیم در آنتالیا اضافه شد. فورکل ۳۹ ساله مدرک A یوفا را در کارنامه خود دارد.(ادامه)
حسن آقامیری خلع لباس شد +جزئیات اتهامات
براساس حکم دادگاه ویژه روحانیت سید حسن آقا میری خلع لباس دائم شده است.(ادامه)
قیمت انواع خودرو کروک در بازار تهران؟ +جدول
(ادامه)
۶ علامت که خبر از آسیب دیدگی کبد می‌دهد
زمانی که کبد به درستی کار نمی‌کند، به علت تجمع بیلی روبین در خون که یک ماده زردرنگ است، پوست و سفیدی چشم زرد می‌شود. زمانی که کبد قادر به پردازش بیلی‌روبین نباشد فرد دچار یرقان می‌شود. از علل شایع این نوع آسیب کبدی، هپاتیت، سرطان، مصرف بالای الکل، مصرف اکستازی و قرار گرفتن در معرض مواد سمی و عفونت‌های مختلف است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
افزایش ابر در ارتفاعات غربی مازندران از امشب
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری از شب با افزایش ابر در ارتفاعات غربی استان همراه با بارش پراکنده باران و برف خواهد بود.(ادامه)
شمال تیوز : وی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای از نمایندگان در مجلس تنها صندلی‌ها را اشغال کرده‌ و در گرفتن حق مردم ناتوان هستند، گفت: باید ساختار مجلس شورای اسلامی تغییر کند ادامه این روند به حل مشکلات مردم کمک نمی‌کند...... برخی نمایندگان مجلس تنها صندلی‌ را اشغال کرده‌‌اند !
شمال تیوز : وی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای از نمایندگان در مجلس تنها صندلی‌ها را اشغال کرده‌ و در گرفتن حق مردم ناتوان هستند، گفت: باید ساختار مجلس شورای اسلامی تغییر کند ادامه این روند به حل مشکلات مردم کمک نمی‌کند......(ادامه)
برگزاری همایش انقلاب فاطمی در شرق و غرب مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیئت مدیره صندوق ملی دام با بیان اینکه این واگذاری ضربه سنگینی به صنعت دامپروری مازندران بود، اظهار کرد: آیا در زمان پرداخت تسهیلات، بانک توسعه اسنادی که برای ضمانت دریافت کرد سهام دامداران مازندران در صندوق ملی دام  بود که به خود اجازه داد سهام اتحادیه را مصادره کند؟ .... چوب حراج بانک توسعه تعاون به دامپروری استان / اصفهانی ها سهام دامداران مازندرانی را هم خریداری کردند !
شمال نیوز : عضو هیئت مدیره صندوق ملی دام با بیان اینکه این واگذاری ضربه سنگینی به صنعت دامپروری مازندران بود، اظهار کرد: آیا در زمان پرداخت تسهیلات، بانک توسعه اسنادی که برای ضمانت دریافت کرد سهام دامداران مازندران در صندوق ملی دام بود که به خود اجازه داد سهام اتحادیه را مصادره کند؟ ....(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.