.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قرارداد ویلموتس سرانجام به مجلس رسید
قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به مجلس شورای اسلامی رسید.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۵ آذر ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۴۷۴۰۰ تومان است.(ادامه)
دوشنبه سرنوشت‌ساز برای استقلال
به گفته مدیران استقلال، آندره استراماچونی امروز به تهران برمی‌گردد.(ادامه)
۳ توصیه کلیدی درباره پوکی استخوان
سلول‌های موجود در استخوان‌ها به گونه‌ای هستند که استخوان‌های ضعیف و فرسوده را از بین برده و استخوان‌های جدید و قوی را جایگزین می‌کنند.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۵ آذر
(ادامه)
شمال نیوز : آقایان نماینده ؛ چه مصوباتی برای حل مشکلات این دانشگاه از جمله اعتبارات مورد نیاز در جهت تسریع توسعه آن داشته اید؟ آیا خودتان وخانواده تان از این مراکز درمانی خدمات درمانی برای مععالجه و بستری استفاده میکنید؟.... ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان مراکز درمانی بابل ؛ فردا خیلی دیر است !
شمال نیوز : آقایان نماینده ؛ چه مصوباتی برای حل مشکلات این دانشگاه از جمله اعتبارات مورد نیاز در جهت تسریع توسعه آن داشته اید؟ آیا خودتان وخانواده تان از این مراکز درمانی خدمات درمانی برای مععالجه و بستری استفاده میکنید؟....(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۹/۲۵ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۹/۲۵
قیمت دلار امروز ۲۵ آذر به ۱۲ هزار و ۵۵۲ تومان رسید. (ادامه)
سرنوشت مبهم ۳ استیضاح؛ کابینه از حد نصاب می‌افتد؟
نماینده‌ها می‌گویند احتمال منتفی‌شدن استیضاح وزیر نفت نیز وجود دارد؛ اما به نظر می‌رسد ۳۹ استیضاح‌کننده وزیر کشور، بر آرای خود مصر هستند. سؤال اینجا است که سرنوشت این سه استیضاح چه خواهد شد؟(ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور سابق و عضو مجمع_تشخیص_مصلحت نظام جهت حضور و سخنرانی در یادواره سردار شهید حسین مهدیزاده و با دعوت رسمی خانواده این شهید به بابل سفر می‌کند..... سفر «محمود احمدی نژاد» رئیس جمهور سابق به مازندران
شمال نیوز: رئیس‌جمهور سابق و عضو مجمع_تشخیص_مصلحت نظام جهت حضور و سخنرانی در یادواره سردار شهید حسین مهدیزاده و با دعوت رسمی خانواده این شهید به بابل سفر می‌کند.....(ادامه)
چشمه های باداب سورت ساری در منطقه چهاردانگه
باداب به معنی آب گازدار و سورت به معنی شدت اثر است.چشمه‌های باداب سورت در سال ۱۳۸۷ به عنوان دومین اثر طبیعی ملی ایران ثبت شد. در سال ۱۳۸۷، کوه دماوند، چشمه‌های باداب سورت و سرو ابرکوه به عنوان سه اثر طبیعی توسط سازمان میراث فرهنگی ثبت شدند.چشمه‌های باداب سورت بعد از چشمه پامو کاله ترکیه به عنوان دومین چشمه آب شور جهان می باشد .چشمه‌های باداب سورت ایران در بلندای ۱۸۴۱ متری از تراز دریا در استان مازندران قرار گرفته است. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : عباسعلی رضایی با اشاره به آگهی مزایده واگذاری چمشه باداب سورت، بیان کرد: در راستای حفظ جنگل، میراث طبیعی و ملی انتشار آگهی مزایده واگذاری این منطقه توریستی از در روزنامه‌ کثیرالانتشار، منتشر خواهد شد..... فرماندار ساری : فرایند واگذاری چشمه باداب سورت آغاز شد
شمال نیوز : عباسعلی رضایی با اشاره به آگهی مزایده واگذاری چمشه باداب سورت، بیان کرد: در راستای حفظ جنگل، میراث طبیعی و ملی انتشار آگهی مزایده واگذاری این منطقه توریستی از در روزنامه‌ کثیرالانتشار، منتشر خواهد شد.....(ادامه)
جدول/ قیمت جدید انواع وانت در بازار
(ادامه)
دانستنی‌هایی درباره غده تیروئید
بدون درمان مناسب، اشکال شدید کم‌کاری یا پرکاری تیروئید می‌تواند حتی زندگی فرد را در معرض خطر قرار دهد.(ادامه)
شمال نیوز: هرچه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم مناسبات سیاسی پیش رو آشکارتر می‌شود و آرام‌آرام زمزمه‌های لیست‌های جناح‌های سیاسی معلوم می‌شود. 
لیست احتمالی اصولگرایان تهران در انتخابات مجلس یازدهم / گمانه‌زنی از سهم هر کدام از جریان‌ها
شمال نیوز: هرچه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم مناسبات سیاسی پیش رو آشکارتر می‌شود و آرام‌آرام زمزمه‌های لیست‌های جناح‌های سیاسی معلوم می‌شود. (ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : محمد نژاد از اجرای خواهر خواندگی جویبار با یکی از شهر های داغستان ، احداث سینما ، استخر و ساماندهی جمعه بازار را از برنامه های آتی شهرداری جویبار عنوان کرد..... افتتاح 20 پروژه عمرانی در 20 ماه در شهر جویبار / هیچ فشاری برای انتخاب مدیران شهرداری وجود ندارد
شمال نیوز : محمد نژاد از اجرای خواهر خواندگی جویبار با یکی از شهر های داغستان ، احداث سینما ، استخر و ساماندهی جمعه بازار را از برنامه های آتی شهرداری جویبار عنوان کرد.....(ادامه)
واریز سودهای سهام عدالت از بهمن ماه
رئیس هیأت مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت درباره زمان پرداخت سودهای سهام عدالت گفت: سودهای سهام عدالت از بهمن ماه امسال قابل پرداخت است.(ادامه)
روند رو به کاهش آنفلوانزا در مازندران
معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،گفت: روند ابتلا به آنفلوانزا در مازندران رو به کاهش بوده اما درمان عوارض ناشی در مراکز درمانی در دستور کار است.(ادامه)
امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد
داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و المپیاد علمی دانشجویی تا پایان ساعت امروز برای ثبت‌نام مهلت دارند.(ادامه)
هوای صاف و نیمه ابری در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت:هوای مازندران امروز دوشنبه ۲۵ آذرماه صاف تا نیمه ابری خواهد.(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه با وجود برند معتبر، شرکت تولیدی معتبر وفروشگاه معتبر امکان وجود قرص در داخل کیک غیرقابل باور است، از متولیان امر خواستار رسیدگی به این موضوع برای حفظ سلامت شهروندان شد..... کیک های حاوی قرص به مازندران رسید
شمال نیوز : وی با بیان اینکه با وجود برند معتبر، شرکت تولیدی معتبر وفروشگاه معتبر امکان وجود قرص در داخل کیک غیرقابل باور است، از متولیان امر خواستار رسیدگی به این موضوع برای حفظ سلامت شهروندان شد.....(ادامه)
تحریم جدید بانک مرکزی با تغییر برچسب تحریم‌ها از «هسته‌ای» به «مبارزه با تروریسم»، ماهیت برخورد با بانک مرکزی ایران نیز تغییر کرد.....(خبر)
(ادامه)
برف و باران در راه مازندران
مازندرانی‌ها که در روزهای اخیر هوای آفتابی اما سرد را پشت سر گذاشته‌اند بنا به اعلام اداره کل هواشناسی این استان از دوشنبه شب با ورود سامانه بارشی و سرد شاهد کاهش چهار تا ۱۰ درجه ای دمای هوا خواهند بود.(ادامه)
شهردار جدید رویان منصوب شد
با حکم استاندار مازندران جعفر حسین‌زاده به عنوان شهردار جدید رویان منصوب شد.(ادامه)
مدیران خوزستان ممنوع الخروج شدند
مدیران خوزستانی در پی اطلاعیه اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی به استان و احتمال سیلابی شدن ممنون‌الخروج شدند.(ادامه)
پرواز‌های دوشنبه ۲۵ آذرماه فرودگاه‌های مازندران
پرواز‌های روز دوشنبه ۲۵ آذرماه از فرودگاه‌های مازندران به این شرح است.(ادامه)
افتتاح آزادراه تهران ـ شمال در دهه فجر
وزیر راه و شهرسازی با عذرخواهی از مردم به دلیل تأخیر در افتتاح آزادراه تهران ـ شمال، از بهره‌برداری این آزادراه در دهه فجر خبر داد.(ادامه)
پاسخ رهبر انقلاب به نامه یک دختر نوجوان +عکس
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه یک دختر نوجوان فرمودند: درس خواندن، تهذیب اخلاق و هوشیاری سیاسی همراه با تلاش‌های انقلابی، وظایفی هستند که دختران و پسران این نسل باید آن‌ها را فراموش نکنند.(ادامه)
در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری مازندران و دادستان مرکز استان، محمد کریمی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل معارفه شد. دادستان جدید آمل معرفی شد
در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری مازندران و دادستان مرکز استان، محمد کریمی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل معارفه شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.334 seconds.