.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روحانی: معتقدیم با منطق مذاکره و افق برد – برد می توان به توافقات موثر و پایدار رسید / از کمک همه کشورها برای برقراری صلح و ثبات در منطقه استقبال می کنیم / نتیجه تحریم آمریکا باخت – باخت است و سودی برای هیچکس ندارد....(خبر)
(ادامه)
اعتراض شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به رد‌ صلاحیت اصلاح‌طلبان
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: ما با تشکیل کمیته پیگیری و تعامل از مسوولان ذیربط می‌خواهیم برمبنای اصل بی‌طرفی و رعایت “حق‌الناس” بگذارند انتخابات آزاد، سالم و قانونی شکل بگیرد.(ادامه)
تصاویر | همسر بشار اسد در مدرسه ویژه ارامنه در ریف دمشق
تصاویری از حضور «اسماء الاسد» همسر رئیس جمهور سوریه در مدرسه ویژه ارامنه در منطقه «ملیحه» واقع در ریف دمشق می بینید. آموزش در مدارس این منطقه به زبان و نوشتار ارمنی است که اقلیت ارمنی ساکن دمشق و حاشیه آن برای تحصیل فرزندان خود از آن استفاده می کنند.(ادامه)
قطعی برق در رشت منجر به مرگ بیماران شد؟
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : در سال 80 رئیس اولین دوره شورای شهر و شهردار وقت با مسئولین دانشکده فنی ( دانشگاه صنعی فعلی بابل) توافق کردند که شهرداری در قبال عقب نشینی.... حکیم : چگونه از توافقی که 18 سال پیش افتخارتان بود خسارت می خواهید ؟/ اجازه نخواهم داد با منافع مردم بابل بازی شود
شمال نیوز : وی گفت : در سال 80 رئیس اولین دوره شورای شهر و شهردار وقت با مسئولین دانشکده فنی ( دانشگاه صنعی فعلی بابل) توافق کردند که شهرداری در قبال عقب نشینی....(ادامه)
مصرف بیش از حد نمک با بدنتان چه می‌کند؟
اگرچه وجود سدیم یا همان نمک برای سلامت بدن انسان ضروری است، اما مصرف بیش‌ از حد آن می‌تواند تاثیر منفی بر سلامت انسان داشته باشد.(ادامه)
توییت ظریف در خصوص دیدار حسن روحانی و آبه شینزو
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت که مسائل دوجانبه منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله محورهای گفت‌وگو میان روسای جمهور ایران و ژاپن بوده است.(ادامه)
خونریزی چشم و نکاتی مهم درباره آن
بیشتر موارد خونریزی چشم بی ضرر هستند و به واسطه یک رگ خونی شکسته در قسمت بیرونی چشم رخ می دهند.(ادامه)
محبوب‌ترین آپشن‌های خودرو
(ادامه)
عکس/ خشم و شورش آرامترین مربی لیگ!
گل پیروزی بخش شهرخودرو مقابل پیکان در دقایق اضافه به ثمر رسید و همین باعث شد تا حسین فرکی که معتقد بود داور باید قبل از گل شهرخودرو سوت پایان بازی را بزند شدیدا به داور اعتراض کرده و اخراج شود.(ادامه)
جدول/ قیمت خودرو سمند در بازار
(ادامه)
افزایش نسبی دمای هوا در طولانی‌ترین شب سال
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران شنبه و یکشنبه ۳۰ آذر و یکم دی ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
روایت وزیر کشور از یک دستور رهبر انقلاب به روحانی
وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت سیل در اهواز گفت: گزارشی پیش از این به رهبر انقلاب داده شد و ایشان نیز به رئیس‌جمهور برای رفع این مشکل دستوراتی دادند تا دولت و رئیس‌جمهور برای این موضوع اعتباری لحاظ کند.(ادامه)
تصاویر/ سفر استانی محمود احمدی نژاد به شمال کشور!
محمود احمدی‌نژاد که بار دیگر سفرهای استانی‌اش را بیشتر کرده، پس از حضور جنجالی نا تمام در روستای اوجاکسر، این بار برای بزرگداشت نام شهید مهدی‌نژاد راهی شهر بابل شد و در روستای مزداکتی سخنرانی کرد. در این مراسم فرماندار بابل، نیاز آذری نماینده بابل، هاشمی معاون عمرانی سابق دولت احمدی نژاد و جمع دیگری از مسئولان دولت قبل در مازندران حضور داشتند.(ادامه)
در انتخابات تکلیف گرا باشیم نه مصلحت اندیش(يادداشت)
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
انصراف 46 نفر از داوطلبان مجلس در مازندران
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: از میان داوطلبان مجلس یازدهم شورای اسلامی در 9 حوزه انتخابیه 46 نفر انصراف دادند. (ادامه)
پیروزی برابر تیم گل گهر ته جدولی برای نساجی ارزش ۶ امتیازی داشت
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت، که پیروزی تیمش برابر تیم انتهای جدولی گل گهر سیرجان درآغاز نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برای نساجی ارزش شش امتیاز داشت.(ادامه)
شمال نیوز : عباسی گفت: شهرستان‌های بابل با ۳۳ ، ساری با ۲۵ و آمل با ۱۵نفر بیشترین تعداد عابران فوت شده را در هشت ماه امسال به خود اختصاص داده اند. و شهرستان گلوگاه با یک فوتی کمترین عابران متوفی در آن ثبت شده است.
.... کشته شدگان حوادث رانندگی در استان مازندران 32 درصد رشد داشت
شمال نیوز : عباسی گفت: شهرستان‌های بابل با ۳۳ ، ساری با ۲۵ و آمل با ۱۵نفر بیشترین تعداد عابران فوت شده را در هشت ماه امسال به خود اختصاص داده اند. و شهرستان گلوگاه با یک فوتی کمترین عابران متوفی در آن ثبت شده است. ....(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اتفاقات آبان ماه در بستر ناکارآمدی دولت شکل گرفت، گفت: باید دولت خسته و نشسته را وادار به کار کرد.

برای هر اقدامی منتظر اینستکس و FATF هستند/ حرف اصلاح‌طلبان درباره استعفای رئیس‌جمهور مشکوک است/ باید دولت خسته را وادار به کار کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اتفاقات آبان ماه در بستر ناکارآمدی دولت شکل گرفت، گفت: باید دولت خسته و نشسته را وادار به کار کرد. (ادامه)
زلزله آمل را لرزاند
زمین لرزه ۳/۸ ریشتری آمل در استان مازندران را لرزاند.(ادامه)
استاندار : بخش صنعت مازندران مورد جفا قرار گرفته است
استاندار مازندران گفت: در گذشته به بخش صنعت در استان جفا شده است و باید کمبودها و نیازها را با توسعه صادرات جبران کنیم.(ادامه)
سقوط پاراگلایدر در ساری منجر به مصدومیت سرنشین آن شد
سقوط پاراگلایدر در ساری منجر به مصدومیت سرنشین ۴۶ ساله آن شد.(ادامه)
تداوم هوای صاف در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت:هوای استان امروز جمعه ۲۹ آذرماه صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
محمود احمدی نژاد در منزل محمود احمدی نژاد در نکا چه گفت ؟ + عکس
(ادامه)
یادواره ۴۲۰ شهید فاوا مازندران برگزار شد
چهارمین یادواره ۴۲۰ شهید فاوا استان مازندران با حضور مردم شهیدپور و جمعی از مسئولان در بابل برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: مالکیت باشگاه نساجی با امضای قرارداد واگذاری سهام " فرهاد صنیعی‌فر " به طور کامل به " رضا حدادیان " دیگر مالک این باشگاه تحویل داده شد.
صنیعی‌فر از نساجی رفت/ باشگاه کامل در اختیار حدادیان قرار گرفت
شمال نیوز: مالکیت باشگاه نساجی با امضای قرارداد واگذاری سهام " فرهاد صنیعی‌فر " به طور کامل به " رضا حدادیان " دیگر مالک این باشگاه تحویل داده شد. (ادامه)
هوای مغزتان را داشته باشید
تحقیقات انجام شده، نشان می‌دهد که عملکرد مغز انسان مانند دیگر ارگان‌های حیاتی بدن، به‌شدت تحت تاثیر آلودگی هوا قرار می‌گیرد.(ادامه)
عکس یادگاری اعضای اجلاس سران کشورهای اسلامی
عکس یادگاری اجلاس سران کشورهای اسلامی (کوآلالامپور ۲۰۱۹)(ادامه)
جدول/ تازه ترین قیمتها در بازار خودرو
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.739 seconds.