.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۸ آذر ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۴۰۹هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۵۰۲۰۰تومان است.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
ثبت ۱۶ هزار ۴۵۹ پرونده نزاع در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۶ هزار ۴۵۹ پرونده نزاع ۸ ماهه امسال در مازندران ثبت شد که در مقایسه با پارسال ۳ درصد کاهش یافت.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۹/۲۸ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۹/۲۸
قیمت دلار امروز ۲۸ آذر به ۱۲ هزار و ۹۰۲ تومان رسید. (ادامه)
تکیه بودجه ۹۹ به مالیات چه معایبی دارد؟ / اهمیت نفت در اقتصاد ایران، همتراز با اهمیت قلب در بدن است / توسعه بدون رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و «صادرات و واردات» تکنولوژی شبیه طنز است / در توانمندی‌های بالقوه در زمره ۱۷ کشور برتر جهان هستیم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : برای اولین بار یک کتاب حقوقی در حوزه مسئولیت مدنی خبرنگاران و مدیران مسئول در مازندران تدوین و چاپ شده است..... تدوین و تالیف کتاب در حوزه مسئولیت مدنی خبرنگاران
شمال نیوز : برای اولین بار یک کتاب حقوقی در حوزه مسئولیت مدنی خبرنگاران و مدیران مسئول در مازندران تدوین و چاپ شده است.....(ادامه)
آخرین روز‌های پاییز و آغاز فصل سرد زمستان در استان مازندران است، اما رنگ‌های گرم پاییزی همچنان در طبیعت خودنمایی و چشم انداز زیبایی را خلق می‌کنند. طبیعت مازندران در آخرین روزهای فصل پاییز(خبر)
آخرین روز‌های پاییز و آغاز فصل سرد زمستان در استان مازندران است، اما رنگ‌های گرم پاییزی همچنان در طبیعت خودنمایی و چشم انداز زیبایی را خلق می‌کنند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شب یلدای ایرانی در قدیم +عکس
شب یلدا زمانی خوب بود که خانواده ها به این شکل جمع می‌شدند.(ادامه)
محور چالوس فردا یک طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، محور چالوس فردا جمعه ۲۹ آذرماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
پیش بینی هوای صاف در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت:هوای مازندران امروز پنجشنبه ۲۸ آذرماه صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تایید صلاحیت 47 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم‌شهر
در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی از 62 کاندیدا، 47نفر به هیأت نظارت معرفی و تعیین صلاحیت شدند.(ادامه)
شهردار جدید رویان معرفی شد
جعفر حسین زاده در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان شهردار جدید رویان از توابع شهرستان نور معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت‌ شان در هیأت‌های اجرایی احراز نشده، ۴ روز فرصت دارند شکایت خود را به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان‌ها اعلام کنند.
.... نحوه شکایت داوطلبان احراز صلاحیت‌نشده مجلس یازدهم اعلام شد
شمال نیوز : داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت‌ شان در هیأت‌های اجرایی احراز نشده، ۴ روز فرصت دارند شکایت خود را به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان‌ها اعلام کنند. ....(ادامه)
باند کلاهبرداری میلیاردی در مازندران متلاشی شد
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری افرادی که با تشکیل باندی اقدام به کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان‌های آمل، قائم شهر، ساری و بابل کرده بودند، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : جلیلی با هوشمندی چرخش‌های این روز‌های سیاست را که از پیدا و پنهان ایجاد شده، دریافته است، اما این راه هم فهیمده که این میوه هنوز کال است و به قول حسین شریعتمداری این خانه‌تکانی هنوز تمام نشده است. جلیلی ایستاده تا زمان طلوعش برسد و می‌داند که باید صبر کند. .... معمای بزرگی است ؛ چرا جلیلی نخواست مجلس نشین شود ؟
شمال نیوز : جلیلی با هوشمندی چرخش‌های این روز‌های سیاست را که از پیدا و پنهان ایجاد شده، دریافته است، اما این راه هم فهیمده که این میوه هنوز کال است و به قول حسین شریعتمداری این خانه‌تکانی هنوز تمام نشده است. جلیلی ایستاده تا زمان طلوعش برسد و می‌داند که باید صبر کند. ....(ادامه)
آهنگ‌های شب یلدا + لینک دانلود
سلام نو: شب یلدا از مراسم و سنت‌های باستانی ایرانیان است و امروز دیگر تنها به ایران اختصاص ندارد و این رسم در شرق آسیا و اروپا هم نفوذ داشته است.ساز شاد بودن در این شب با گپ و گفت در بین خانواده و حتی گوش دادن دسته جمعی موسیقی کوک می‌شود. ما در این مطلب از پر طرفدارترین آهنگ‌های مختص شب یلدا گلچینی را برای شما فراهم کرده ایم.(ادامه)
نکات کاربردی برای بهبود روابط میان زوجین
یک روانشناس گفت: تفاهم به معنی توافق بر سر تفاوت‌هاست و اساس یک رابطه مشترک را تشکیل می‌دهد.(ادامه)
محسن تنابنده، تصویری جدید از کاراکتر محبوب ارسطو در فصل ششم سریال «پایتخت» منتشر کرد. تصویر جدید از ارسطوی سریال «پایتخت»
محسن تنابنده، تصویری جدید از کاراکتر محبوب ارسطو در فصل ششم سریال «پایتخت» منتشر کرد.(ادامه)
شب یلدای ایرانی در قدیم + عکس
‏شب یلدا زمانی خوب بود که خانواده‌ها به این شکل جمع می‌شدند. (ادامه)
عکس دیده‌نشده‌ از سید حسن نصرالله با لباس رزم
تصویر دیده‌نشده‌ای از سید حسن نصرالله با لباس رزم در شبکه‌های اجتماعی لبنان و جهان عرب در حال بازنشر است. (ادامه)

یک متخصص تغذیه گفت: برای رسیدن ویتامین‌ها به بدن، بهتر است استفاده از سبزی، میوه و روغن‌های سالم را در اولویت وعده‌های غذایی خود قرار دهیم.
۳ ویتامینی که برای لاغری معجزه می‌کند
یک متخصص تغذیه گفت: برای رسیدن ویتامین‌ها به بدن، بهتر است استفاده از سبزی، میوه و روغن‌های سالم را در اولویت وعده‌های غذایی خود قرار دهیم. (ادامه)
سخنگوی ستاد طرح شناسایی مشمولان حمایت معیشتی، زمان ثبت نام جاماندگان دریافت یارانه معیشتی را اعلام کرد. زمان ثبت نام برای جاماندگان یارانه معیشتی اعلام شد
سخنگوی ستاد طرح شناسایی مشمولان حمایت معیشتی، زمان ثبت نام جاماندگان دریافت یارانه معیشتی را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات گلستان با اشاره به ابلاغ نتیجه بررسی صلاحیت‌ها به داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در استان گفت: صلاحیت ۲۲ نفر از داوطلبان برای هیئت‌های اجرایی محرز نشد. رد صلاحیت ۲۲ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در گلستان
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات گلستان با اشاره به ابلاغ نتیجه بررسی صلاحیت‌ها به داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در استان گفت: صلاحیت ۲۲ نفر از داوطلبان برای هیئت‌های اجرایی محرز نشد.(ادامه)
 رئیس ستاد انتخابات استان گیلان از اعلام نتیجه تائید و یا عدم تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم توسط هیئت‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: ۳۳ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در گیلان رد صلاحیت شدند. رد صلاحیت ۳۳ داوطلب انتخابات مجلس در استان گیلان؛ تمام نمایندگان فعلی استان تائید صلاحیت شدند
رئیس ستاد انتخابات استان گیلان از اعلام نتیجه تائید و یا عدم تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم توسط هیئت‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: ۳۳ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در گیلان رد صلاحیت شدند.(ادامه)

وزیر نیرو در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی صحت دارد، توضیح داد: خیر، در حد مطالعات است. اردکانیان: طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی صحت ندارد
وزیر نیرو در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی صحت دارد، توضیح داد: خیر، در حد مطالعات است.(ادامه)
عدم احراز ۹ درصد از داوطلبان انتخابات از سوی هیات‌های اجرایی
وزیر کشور از تایید صلاحیت بیش از ۹۱ درصد داوطلبان انتخابات از سوی هیاتهای اجرایی انتخابات خبر داد که بر این اساس صلاحیت حدود ۹ درصد از داوطلبان انتخابات از سوی هیات‌های اجرایی احراز نشده است.(ادامه)
قیمت ۹ خودرو در بازار آزاد گران شد +جدول
قیمت ۹ خودرو در بازار آزاد، نسبت به دیروز با افزایش متوسط ۵۰۰ هزار تومانی همراه شد به طوری که دنا به ۱۲۲ میلیون تومان رسید.(ادامه)
صیادان مازندرانی تا فردا صبر کنند
کارشناس هواشناسی مازندران گفت:دریای خزر امروز چهارشنبه ۲۷ آذرماه نسبتا مواج است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه : انقلاب اسلامی زمینه ساز وحدت حوزه و دانشگاه بوده است
نماینده ولی فقیه در مازندران، انقلاب اسلامی را زمینه ساز و نقطه عطف وحدت بین حوزه و دانشگاه برشمرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.