.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز :سیدیونس حسینی‌عالمی کفت :  این خیلی مهم است که منتخبان شهر چه کسانی باشند، نمایندگان باید ساختار اعضای شورای شهر را بازنگری کنند نباید هر کسی وارد شورای شهر شود امروز جذب رای به نیرنگ به شدت جریان دارد..... حرف‌های کسانی را که برای نمایندگی مجلس وعده می‌دهد باور نکنید/ باید نمایندگانی انتخاب شوند که بوی شهیدان بصیر، طوسی، شهید رادمهرها و بلباسی‌ها را داشته باشند
شمال نیوز :سیدیونس حسینی‌عالمی کفت : این خیلی مهم است که منتخبان شهر چه کسانی باشند، نمایندگان باید ساختار اعضای شورای شهر را بازنگری کنند نباید هر کسی وارد شورای شهر شود امروز جذب رای به نیرنگ به شدت جریان دارد.....(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۳ آذر ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۴۹۵۰۰ تومان است.(ادامه)
تجربه هوای بهاری در آخرین روز‌های پاییز
آسمان مازندران از امروز شنبه تا دوشنبه ۲۵ آذرماه صاف خواهد بود.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۹/۲۳ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۹/۲۳
قیمت دلار امروز ۲۳ آذر به ۱۲ هزار و ۹۰۱ تومان رسید.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای هیات‌های اجرایی باید در بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبان، دقت کافی داشته باشند، مبادا حق مردم و داوطلبان تضییع شود. توصیه سخنگوی شورای نگهبان به هیات‌های اجرایی انتخابات برای بررسی صلاحیت‌ها
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای هیات‌های اجرایی باید در بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبان، دقت کافی داشته باشند، مبادا حق مردم و داوطلبان تضییع شود.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه 23 آذرماه
(ادامه)
دومین بازی بدون سرمربی برای استقلال
آندره آ استراماچونی به احتمال فراوان روز دوشنبه کشورش را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز :ابوالشهدین  آیت الله علی معلمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر با انتقاد از عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ، اظهار داشت: گاهی خیلی از رفتارها را تحمل و صبر می‌کنیم ، شاید واقعاً طرف مقابل متنبه شود اما زمان طاغوت هم شاید مدیرکل آموزش و پرورش این اندازه بی‌حیایی نمی‌کرد..... آیت الله معلمی : شاید در زمان طاغوت هم مدیرکل آموزش و پرورش این اندازه بی‌حیایی نمی‌کرد!+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز :ابوالشهدین آیت الله علی معلمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر با انتقاد از عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ، اظهار داشت: گاهی خیلی از رفتارها را تحمل و صبر می‌کنیم ، شاید واقعاً طرف مقابل متنبه شود اما زمان طاغوت هم شاید مدیرکل آموزش و پرورش این اندازه بی‌حیایی نمی‌کرد.....(ادامه)
مدت زمان دوری بیرانوند از پرسپولیس
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، دیدار تیمش برابر سایپا و احتمالا دیدار برابر پارس جنوبی جم را از دست داد.(ادامه)
۶ خاصیت شگفت انگیز کشمش سیاه
کشمش‌های سیاه به طور کلی فاقد دانه و از نظر طعم شیرین هستند. به همین دلیل است که از این شیرینی طبیعی در طیف گسترده‌ای از شیرینی‌های پخته شده مانند کوکی‌ها، کیک‌ها و پای‌ها استفاده می‌شود. کشمش سیاه همچنین در طب سنتی برای درمان سرفه و التهاب در مجاری تنفسی مورد استفاده قرار می گیرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تجهیز ۶ محور ارتباطی مازندران به فیبر نوری
شش محور ارتباطی مازندران طی یکسال اخیر برای حل مشکل ارتباطی به فیبر نوری مجهز شدند.(ادامه)
مهدی رحمتی ناجی تیمش شد/به خاطر پیروز نشدن شرمنده هوادارانم
سرمربی تیم نساجی مازندران با دفاع از عملکرد خوب شاگردانش برابر تیم شهرخودرو مشهد، از مهدی رحمتی دروازه بان تیم مقابل به عنوان ناجی تیمش باد کرد.(ادامه)
اینجا ایران است خرم آباد +عکس
هفت حوض در نزدیکی روستای پیرجد از توابع شهرستان خرم آباد است که منطقه ای زیبا و شامل صخره های مخملی و صیقلی است. در مسیر رودخانه این منطقه حوضچه های زیادی وجود دارد که به هفت حوض معروف شده است.(ادامه)
فقر محصول بی عدالتی ها در جامعه است و علت آن قوانین ناعادلانه در جامعه بشری است و اگر این قوانین بر اساس آموخته های اجتماعی و الهی باشد بسیاری از این بی عدالتی ها ...(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : درمان ‌بیماران  با دستگاههایی صورت می‌گیرد که بهسازی و نوسازی نشده و روزانه  15 ساعت مشغول کار است.  عمده خانواده‌های ما از نظر اقتصادی ضعیف هستند و نیازمند استفاده از تجهیزات.... فوت 10 درصد بیماران دیالیزی یک شهر مازندران در دو ماه گذشته !
شمال نیوز : وی گفت : درمان ‌بیماران با دستگاههایی صورت می‌گیرد که بهسازی و نوسازی نشده و روزانه 15 ساعت مشغول کار است. عمده خانواده‌های ما از نظر اقتصادی ضعیف هستند و نیازمند استفاده از تجهیزات....(ادامه)
انصراف یکی از داوطلبان انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه شرق استان
(ادامه)
فوق تخصص گوارش به تشریح علل ابتلا به سنگ صفرا پرداخت و گفت: سنگ کیسه صفرا در خانم‌های چاق و چند قلوزا شایع‌تر است. چه کسانی در معرض ابتلا به سنگ صفرا هستند؟
فوق تخصص گوارش به تشریح علل ابتلا به سنگ صفرا پرداخت و گفت: سنگ کیسه صفرا در خانم‌های چاق و چند قلوزا شایع‌تر است.(ادامه)
انتقاد امام‌جمعه اسالم از حواشی سریال «وارش»
امام‌جمعه اسالم از حواشی پخش سریال «وارش» انتقاد کرد.(ادامه)
تلخ‌ترین تصویر از آشوب‌های خونین عراق+ عکس
روز گذشته معترضان عراقی در بغداد یک جوان کارگر به نام هیثم علی را کشتند و جنازه اش را به تیر برق آویزان کردند و عکس و فیلم گرفتند. چند ساعت بعد مادر آن پسر زیر همان تیر به سوگ پسری نشسته که نه محاکمه شده و نه سندی برای انجام قتل توسط او وجود داشته است. (ادامه)
کسر خدمت سربازان دارای فرزند چگونه است؟
درباره شرایط کسر خدمت سربازان دارای فرزند بیشتر بدانید.(ادامه)
شمال نیوز:

استاندار گیلان با تأکید بر نقش مهم پژوهش ها در حل مشکلات، گفت: پژوهش ها در گیلان باید تقاضا محور و کاربردی باشد. بدسلیقگی یک سناریونویس و کارگردان احساسات مردم گیلان را جریحه دار کرده است
شمال نیوز: استاندار گیلان با تأکید بر نقش مهم پژوهش ها در حل مشکلات، گفت: پژوهش ها در گیلان باید تقاضا محور و کاربردی باشد.(ادامه)
درخواست «مطهری» از رهبر انقلاب برای حل اختلاف مجلس و مجمع تشخیص
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رهبر انقلاب رویه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در انطباق مصوبات مجلس با سیاستهای کلی نظام را موجب متوقف شدن برخی مصوبات مجلس دانست و خواستار صدور دستور مقتضی برای حل این مشکل شد.(ادامه)
تاج‌زاده، مسئولیت بیانیه ۷۷ نفر را پذیرفت
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به امضای بیانیه‌ای توسط ۷۷ نفر از اصلاح‌طلبان درباره وقایع آبان ماه 98، گفت: من مسئولیت این کار را می‌پذیرم اگر قوه قضائیه دنبال این است که ببیند چه کسی آن را نوشته به آن‌ها می‌گویم من نوشتم و امضا جمع کردم و هر برخوردی که می‌خواهند داشته باشند با من داشته باشند. (ادامه)
دیدار شمخانی با خانواده‌ی برخی جان‌باختگان حوداث اخیر
خرداد: دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز با سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران با خانواده جان باختگان حوداث آبان ماه سال جاری دیدار کرد.(ادامه)
شمارش معکوس برای رونمایی از سورپرایز جهرمی!
از چند روز پیش که آذری‌جهرمی وعده‌ سورپرایز داده تا همین حالا، بلوایی در فضای مجازی راه افتاده. عده زیادی وعده‌ی سورپرایز جهرمی را به کنایه به قطعی احتمالی اینترنت و راه‌اندازی اینترنت ملی ربط دادند که البته از سمت جهرمی و روحانی تکذیب شد. این که چرا مردم تا این اندازه نسبت به مقامات بی‌اعتماد شدند البته مجال دیگری می‌طلبد.(ادامه)
پیام سید محمد خاتمی به حزب اتحاد ملت
صبح روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه با پیام رییس دولت اصلاحات کنگره حزب اتحاد ملت شروع به کار کرد.(ادامه)
نرخ انواع تبلت‌های اپل در بازار؟ +جدول
شمال نیوز: سمانه باقری؛ قیمت انواع تبلت‌های اپل موجود در بازار به شرح جدول زیر است‎؛ (ادامه)
پیام رهبری به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در گرگان
پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در اجلاس سراسری نماز توسط آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان قرائت شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.083 seconds.