.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۴ طرح اقتصادی بنگاه محور در مازندران افتتاح شد
معاون استاندار مازندران از افتتاح چهار طرح اقتصادی بنگاه محور با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان خبر داد. (ادامه)
ما نمی توانیم مثل آمریکا آمار فله ای بدهیم / ما صادقانه و به تفکیک استان‌ها و علت، آمار را اعلام می‌کنیم. اگر تا به حال هم صبر کردیم و اعلام نشده به دلیل درخواست شورای امنیت ملی است....(خبر)
(ادامه)
عکس/ هانی نوروزی در کنار علی پروین
هانی نوروزی با انتشار این عکس نوشت: قهرمان زندگیمی بابا هادی جونم ❤ تا همیشه بهت افتخار می کنم ممنونم از پیشکسوت های عزیز علی آقا پروین و آقای شیرینی از دعوتشون(ادامه)
عکس/ رونمایی از توپ جام باشگاه‌های جهان
جام باشگاه‌های جهان 2019 با حضور قهرمان‌های قاره‌های مختلف به همراه یک تیم از میزبان که در این دوره السد قطر است، برگزار می‌شود.(ادامه)
جمع آوری ۱۳ رشته دام هوایی در فریدونکنار
ماموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار ۱۳ رشته دام هوایی صید پرندگان و ادوات آن‌ها در این شهرستان را جمع آوری و تخریب کردند.(ادامه)
پرونده‌های مرتبط با آزادراه قائم‌شهر ـ ساری با سرعت رسیدگی می‌شود
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به بحث آزادراه قائم‌شهر ـ ساری در طرح کریدور شمال کشور و مشکلات مرتبط با آزادسازی مسیر گفت: این پروژه ملی بسیار با ارزش است و همه باید کمک کنند تا حسب قانون، موانع برداشته شده و پروژه به سرانجام برسد.(ادامه)
شمال نیوز : عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با صدور حکمی سکان مهمترین معاونت دستگاه فرهنگ ، هنر و رسانه استان را به « معصومه فرجی » سپرد ..... مهمترین معاونت دستگاه فرهنگ ، هنر و رسانه استان به یک زن سپرده شد
شمال نیوز : عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با صدور حکمی سکان مهمترین معاونت دستگاه فرهنگ ، هنر و رسانه استان را به « معصومه فرجی » سپرد .....(ادامه)
محور چالوس ۲۲ آذر یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، محور چالوس روز جمعه ۲۲ آذرماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
عکس/ تصویر رهبرانقلاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب
صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب تصویری از حضور معظم له در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را منتشر کرده است.(ادامه)
۳۶ درصد مطالبات سویاکاران در مازندران پرداخت شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به خرید بیش از پنج هزار تن دانه روغنی سویا گفت: تاکنون بیش از ۳۶ درصد مطالبات سویاکاران استان پرداخت شده است.(ادامه)
کارخانه تولید کاغذ از زباله در نکا احیا شد/ تولید سالانه ۱۲هزار تن کاغذ
کارخانه تولید کاغذ از زباله در نکا با حضور مسؤولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)احیا و بهینه‌سازی شد.این واحد، ظرفیت تولید سالانه ۱۲هزار تن کاغذ را دارد.(ادامه)
شمال نیوز : حال با اتمام زمان ثبت نام پرونده 37 نفر روی میز هیئت اجرایی مستقر در فرمانداری تنکابن قرار دارد ..... کاندیدای نام نویسی شده در تنکابن، رامسر و عباس آباد چه کسانی هستند ؟
شمال نیوز : حال با اتمام زمان ثبت نام پرونده 37 نفر روی میز هیئت اجرایی مستقر در فرمانداری تنکابن قرار دارد .....(ادامه)
جدول/ تازه ترین نرخ خودروهای داخلی در بازار
(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۱۹ آذر ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۷۶۵۰۰ تومان است.(ادامه)
وزیر ورزش استعفا فتحی را پذیرفت
وزیر ورزش و جوانان استعفای مدیرعامل استقلال را پذیرفت.(ادامه)
شمال نیوز : بدون تردید مسائلی چون اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال به خاطر حساسیت های موجود و حضور سی نماینده تهران در محلس از طرق مختلف پیگیری می شود ولی این مردم مازندران هستند که تمام امیدشان به 12 نماینده ای است که در خانه ملت دارند ..... دامادی : وزارت خارجه پیگیر بازگرداندن سرمربی استقلال / تشکیل کمپین حمایت از استقلال در مازندران برای بازگشت استراماچونی/ وزارت ورزش باید استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند/ ورود مجلس در صورت تعلل دولت // آقای دامادی ؛ از منطقه آزاد ، معضل پسماند و زباله مازندران و جاده ساری - تاکام چه خبر ؟!
شمال نیوز : بدون تردید مسائلی چون اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال به خاطر حساسیت های موجود و حضور سی نماینده تهران در محلس از طرق مختلف پیگیری می شود ولی این مردم مازندران هستند که تمام امیدشان به 12 نماینده ای است که در خانه ملت دارند .....(ادامه)
عکس/ جلسات درگوشی استراماچونی و فتحی
اختلاف میان آندره آ استراماچونی و امیرحسین فتحی در استقلال تا یک بحران ملی پیش رفت و حالا پایان این دعوا برکناری فتحی از استقلال است. او می رود تا استراماچونی احتمالا با حل مشکلاتش و عقد قرارداد جدید برگردد. این تصویر از درگوشی حرف زدن های مربی ایتالیایی و فتحی که ابوالفضل امان‌الله اخیرا گرفته احتمالا آخرین تصویر از مذاکرات دو نفره این هاست.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
انتصاب سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری ساری
علی دومیرکلایی از سوی شهردار ساری به عنوان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی منصوب شد.(ادامه)
فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت جاماندگان یارانه حمایتی
بر اساس اعلام سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، ۲۰ آذر آخرین فرصت ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه حمایتی است که این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.(ادامه)
رویکرد قرآنی از دستاوردهای نهضت حضرت امام است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رویکرد قرآنی را یکی دستاوردهای نهضت حضرت امام بیان کرد و گفت: این رویکرد در جامعه ایران اسلامی در حال شکل گیری است.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۹/۱۹ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۹/۱۹
قیمت دلار امروز ۱۹ آذر به ۱۳ هزار و ۴۳ تومان رسید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : با انتقال حوزه انتخابیه ۱۵ نفر که در تهران ثبت نام کرده بودند به حوزه های انتخابیه مازندران، طی دو روز گذشته شمار نامزدهای استان به ۴۱۶ نفر رسید..... انتقال ۱۵ داوطلب کرسی مجلس از حوزه انتخابیه تهران به مازندران
شمال نیوز : با انتقال حوزه انتخابیه ۱۵ نفر که در تهران ثبت نام کرده بودند به حوزه های انتخابیه مازندران، طی دو روز گذشته شمار نامزدهای استان به ۴۱۶ نفر رسید.....(ادامه)
حال و هوای پاییزی خیابان های شهر ساری(خبر)
(ادامه)
عکس/روزنامه های ورزشی سه شنبه ۱۹ آذر
(ادامه)
نیاز بدن به ۵ ویتامین مهم در زمستان
بسیاری از بیماری‌های زمستانی به علت کمبود مواد معدنی یا ویتامین رخ می‌دهد.(ادامه)
جدول/ رده بندی لیگ برتر بعد از توقف استقلال
در پایان روز اول هفته چهاردهم لیگ برتر، استقلال علی رغم توقف برابر پیکان به خاطر تساوی ۱-۱ شهر خودرو و سپاهان با ۲۶ امتیاز صدرنشین ماند. تراکتور هم با شکست برابر ماشین سازی به رده نهم سقوط کرد.(ادامه)
جان‌باختن عابر پیاده در جاده گهرباران
سانحه رانندگی در جاده گهرباران شهرستان میاندورود یک کشته برجای گذاشت.(ادامه)
تصاویر/ حال زار استقلال بدون استراماچونی
در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران،تیم فوتبال استقلال با نتیجه ۲-۲ مساوی توسط پیکان متوقف شد. قیافه‌های درهم بازیکنان، زرینچه و طرفداران حکایت از روز تلخ آبی‌ها بدون استراماچونی داشت.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.