.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از کشف ۵۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۰ سوداگر مرگ در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استان خبر داد. (ادامه)

از آنجا که بدن شما در طول شب دچار کمبود آب بدن می شود ، بیدار شدن از تشنگی غیر معمول نیست. اما این که آیا شما باید از شیشه ای که در شبانه روز کنارتان مانده آب بنوشید یا خیر؟ خطرات نوشیدن آب در نیمه شب
از آنجا که بدن شما در طول شب دچار کمبود آب بدن می شود ، بیدار شدن از تشنگی غیر معمول نیست. اما این که آیا شما باید از شیشه ای که در شبانه روز کنارتان مانده آب بنوشید یا خیر؟(ادامه)
ردپای عروس در مرگ مرموز مادرشوهرش
عروس خانم در ماجرای مرگ مرموز مادرشوهر پیرش تحت بازجویی‌های جنایی قرار گرفت.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: بخش خصوصی در جنگ اقتصادی به عنوان فرماندهان جبهه هستند و باید از طریق آنان به پیروزی دست یابیم.
استاندار مازندران: بخش خصوصی فرماندهان جنگ اقتصادی هستند
استاندار مازندران گفت: بخش خصوصی در جنگ اقتصادی به عنوان فرماندهان جبهه هستند و باید از طریق آنان به پیروزی دست یابیم. (ادامه)
بازرس خانه مطبوعات مازندران انتخاب شد
محمدصفر لفوتی خبرنگار مهر به عنوان بازرس اصلی خانه مطبوعات در مازندران انتخاب شد.(ادامه)
بازدید معاون استاندار مازندران از موکب‌ های استان در کربلای
(ادامه)
خسارت سیل به ۱۱ هزار هکتار از مزارع کلزا در مازندران
معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۱۱ هزار هکتار از اراضی کلزا استان براثر سیل دچار آسیب و خسارت شده است.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
درباره ارتباط رژیم غذایی و کلسترول!
کلسترول یک ماده چرب است که در جریان خون انسان وجود دارد. این ماده توسط کبد تولید می شود و به واسطه ژنتیک و تفاوت های سبک زندگی، بدن برخی افراد بیش از دیگران کلسترول تولید می کند.(ادامه)
شمال نیوز : حسین نیازآذری اظهار کرد: بدنه کارشناسی وزارت نیرو با انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی مخالف هستند اما رئیس جمهور نباید با اصرار بر این طرح هزینه‌دار به اختلافات منطقه‌ای دامن بزند..... نیازآذری: رئیس‌جمهور به اختلافات منطقه‌ای دامن نزند !
شمال نیوز : حسین نیازآذری اظهار کرد: بدنه کارشناسی وزارت نیرو با انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی مخالف هستند اما رئیس جمهور نباید با اصرار بر این طرح هزینه‌دار به اختلافات منطقه‌ای دامن بزند.....(ادامه)
شمال نیوز : بابایی  در هفتمین جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: رویان 65 سال است که دارای شهرداری است، تاریخی پر افتخار دارد و مردمی قدردان و پرتلاش اما همچنان از خیلی از حداقلی‌ها محروم است..... رئیس شورا : « رویان » حتی از امکانات حداقلی محروم است !
شمال نیوز : بابایی در هفتمین جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: رویان 65 سال است که دارای شهرداری است، تاریخی پر افتخار دارد و مردمی قدردان و پرتلاش اما همچنان از خیلی از حداقلی‌ها محروم است.....(ادامه)
بازیگر معروف شاکی خصوصی روح الله زم شد! +عکس
علیرام نورایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون به دستگیری روح الله زم مدیر و موسس آمد نیوز واکنش نشان داد.(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی پنجشنبه ۲۵ مهر
(ادامه)
عکس/ وقتی سرمربی بحرین شاگرد کی‌روش بود
«هلیو سوسا» سرمربی پرتغالی بحرین، سال ۱۹۸۹ با تیم ملی زیر ۲۰ سال پرتغال قهرمان جهان شد. سرمربی آن تیم «کارلوس کی‌روش» بود. سوسا با تیم های زیر ۱۷ و ۱۹ سال پرتغال هم به عنوان مربی قهرمان اروپا شده است.(ادامه)
عکس/ جمعیت ارباب وفا
(ادامه)
تداوم هوای صاف و نیمه ابری در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:آسمان استان امروز پنج شنبه ۲۵ مهرماه،صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تیپ حدادعادل در پیاده روی اربعین +عکس
: رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در بازدید از موکب اهالی هنر و رسانه در طریق الحسین، اربعین را از زیباترین جلوه‌های هنری دین دانست. (ادامه)
نوه و دختر مرحوم حمیده خیر آبادی +عکس
ثریا قاسمی با انتشار این عکس نوشت:داشتنی پسر مثل تو افتخارمیکنم بهترین اتفاق زندگیمی.(ادامه)
واکنش فرانسه به بازداشت روح الله زم
وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که روح الله زم مدیر کانال ضد انقلاب آمدنیوز در پاریس پناهنده بوده است.(ادامه)
آخرین عکس روح الله زم قبل از دستگیری
عکسی که روح الله زم شامگاه ۱۹ مهر در فرودگاه امان پایتخت اردن برای همسرش فرستاد تا بداند حال او خوب است و به مقصد بغداد حرکت می‌کند. (ادامه)
حمایت مهناز افشار از کرد‌ها با لباس کردی +عکس
در مجموعه جدیدترین عکس های سلبریتی ها، مهناز افشار را در این تصویر می بینید. (ادامه)
عکس لو رفته از ازدواج سوم سعید راد
سعید راد، یکی از پرحاشیه ترین بازیگران تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود؛ هنرمند توانایی که حالا نخستین حضور خود در تلویزیون را هم تجربه می کند.(ادامه)
توهین مجری شبکه ۳ به علی دایی + فیلم
حسین کلهر مجری برنامه سلام صبح بخیر صدا و سیما بار دیگر جنجال آفرید. او این بار رکورد ملی علی دایی را مورد تمسخر قرار داد. (ادامه)
عکس/ خواهر مسیح علی‌نژاد در پیاده‌روی اربعین
مینا علی نژاد، خواهر مسیح علی‌نژاد با انتشار این عکس نوشت: یه کوله پشتی سنگین باخودش داشت و خمیده راه میرفت، اما همه اینها دلیل نمیشد که صورتش خندان نباشه.تو دلش عشق موج میزد و زبونش پراز حرفها و قصه هاو شعور حسینی بود. بوسیدمش و گفتم: مادرم اجازه میدی این عطشِ عشقت رو یادگاری نگه دارم؟ بهم تکیه داد و خندید. خندهاش رو خریدم و اینجا برای همیشه ثبتش میکنم. باور کنید اینجا میشه زنهای انسان ساز رو خیلی راحت دید.(ادامه)
ناهار سنتی کالدرون با پرسپولیسی‌ها+عکس
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در ضیافت ناهار به همراه سرمربی این تیم شرکت کردند.(ادامه)
پاریس: «روح الله زم» در فرانسه پناهنده بود
وزارت خارجه فرانسه در این رابطه با صدور بیانیه‌ای مدعی شد: روح الله زم که از سوی ایران بازداشت شده در فرانسه وضعیت پناهندگی داشته است.(ادامه)
حسین سرتیپی، وکیل مدافع حسین فریدون اظهار کرد: صبح امروز طی تماس تلفنی، موکلم به بنده اعلام کرد، برای اجرای حکم به دادسرا مراجعه می‌کند.حسین فریدون شخصا با مراجعه به دادسرا برای اجرای حکم به زندان اوین منتقل شد. حسین فریدون برای اجرای حکم به زندان اوین منتقل شد/درخواست وی پیش از ورود به زندان چه بود؟
حسین سرتیپی، وکیل مدافع حسین فریدون اظهار کرد: صبح امروز طی تماس تلفنی، موکلم به بنده اعلام کرد، برای اجرای حکم به دادسرا مراجعه می‌کند.حسین فریدون شخصا با مراجعه به دادسرا برای اجرای حکم به زندان اوین منتقل شد.(ادامه)
بدهی ۲۸۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری به تأمین اجتماعی
مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران با انتقاد از عدم توجه به حقوق ۵ هزار کارگر شهرداری ساری که این مجموعه ۲۸۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است، گفت: چرا تنها موضوع بدهی کارآفرین خاص باید در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شود.(ادامه)
سقف دریافت ماهانه بنزین با کارت سوخت شخصی مشخص شد
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.