.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : احتمالاً مازندران کاری از پیش نخواهد برد و باز هم  از سمنان شکست خواهد خورد همانند جدا شدن بخشی از مناطق بالادست چهاردانگه چون فولادمحله یا ماجرای سد فینسک..... عزم آبی « سمنانی های دولت » به قیمت بدبخت کردن مازندران / آیا مازندران بازهم از سمنان شکست خواهد خورد ؟!
شمال نیوز : احتمالاً مازندران کاری از پیش نخواهد برد و باز هم از سمنان شکست خواهد خورد همانند جدا شدن بخشی از مناطق بالادست چهاردانگه چون فولادمحله یا ماجرای سد فینسک.....(ادامه)
جدول/ آخرین قیمت خودروهای داخلی
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
نیازآذری: رئیس‌جمهور به اختلافات منطقه‌ای دامن نزند
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به فکر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در بخش‌های آب و فاضلاب باشد، طرح‌هایی که برای بهداشت و محیط‌زیست استان‌های شمالی حیاتی است.‌(ادامه)
خدمات رسانی به زائران استان ها در مواکب مازندران
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: مواکب استان ظرفیت خدمات رسانی به زائران همه استان ها را دارند.(ادامه)
رشد ۲۲ درصدی مرگ عابران پیاده در حوادث ترافیکی مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در شش ماه امسال ۱۲۲ نفر عابر پیاده در حوادث رانندگی کشته شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷درصد افزایش داشت.(ادامه)
شمال نیوز: بزرگترین کارخانه قطعه سازی مازندران به دلیل بی مهری مسئولان و مشکلات فراروی آن در آستانه تعطیلی قرار گرفته است..... بزرگترین کارخانه قطعه سازی مازندران در آستانه تعطیلی!
شمال نیوز: بزرگترین کارخانه قطعه سازی مازندران به دلیل بی مهری مسئولان و مشکلات فراروی آن در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.....(ادامه)
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم. کشور‌های دوست، ما را فراموش نکرده‌اند؛ با زبان به آمریکا احترام می‌گذارند، اما در عمل با ما کار می‌کنند / از دوستانمان، ممنونیم؛ هرچند بخاطر ترس از تحریم شرکت هایشان، با زبان گرم هم با کاخ سفید حرف زده باشند(خبر)
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
انجام بیش از 107 هزار مورد بازرسی در 6 ماهه امسال در مازندران
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: ۶ ماهه نخست امسال در استان مازندران، بیش از ۱۰۷ هزار مورد بازرسی در سطح بازار استان مازندران انجام شد.(ادامه)
عکس: درخت گردوی ۱۳۰۰ ساله
درخت گردوی ۱۳۰۰ ساله در شهمیرزاد سمنان.(ادامه)
این گزارش می‌افزاید که نیروهای امنیتی ایران تلفن همراه و رایانه وی را نیز در اختیار گرفته‌اند و از این طریق توانسته‌اند اطلاعات مهمی درباره «منابع خبری» زم به دست بیاورند. روح الله زم در نجف دستگیر شده
این گزارش می‌افزاید که نیروهای امنیتی ایران تلفن همراه و رایانه وی را نیز در اختیار گرفته‌اند و از این طریق توانسته‌اند اطلاعات مهمی درباره «منابع خبری» زم به دست بیاورند.(ادامه)
دکتر معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهوری در امور بانوان و خانواده در سفری یک‌روزه به مازندران در برنامه های مختلفی شرکت کردند.
دیدار با خانواده شهید کلانتری ،شرکت در جلسه شورای برنامه‌ ریزی مازندران و نشست با بانوان فعال مازندرانیهمچنین بازدید از کارگاه تولید صنایع دستی بانوان نقشینه ساری و شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران از جمله فعالیت های این سفر یک روزه بود.

انعقاد تفاهم نامه توسعه شبکه دولت استان مازندران و رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان مازندران نیز با حضور معاون رییس‌جمهوری در امور بانوان و خانواده انجام شد. سفر یک‌روزه معصومه ابتکار به مازندران(خبر)
دکتر معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهوری در امور بانوان و خانواده در سفری یک‌روزه به مازندران در برنامه های مختلفی شرکت کردند. دیدار با خانواده شهید کلانتری ،شرکت در جلسه شورای برنامه‌ ریزی مازندران و نشست با بانوان فعال مازندرانیهمچنین بازدید از کارگاه تولید صنایع دستی بانوان نقشینه ساری و شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران از جمله فعالیت های این سفر یک روزه بود. انعقاد تفاهم نامه توسعه شبکه دولت استان مازندران و رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان مازندران نیز با حضور معاون رییس‌جمهوری در امور بانوان و خانواده انجام شد.(ادامه)
شمال نیوز :  سرپرست مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو با اشاره به طرح هایی از قبیل انتقال آب از خزر و یا دریای عمان به فلات مرکزی کشور، هزینه این انتقال را حداقل ..... هزینه انتقال آب از خزر به فلات ایران چقدر است؟
شمال نیوز : سرپرست مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو با اشاره به طرح هایی از قبیل انتقال آب از خزر و یا دریای عمان به فلات مرکزی کشور، هزینه این انتقال را حداقل .....(ادامه)
همه چیز درباره سبز و سفید بروکلی!
بروکلی یک منبع غیر لبنی خوب برای کلسیم است که به تقویت سلامت استخوانی کمک می کند. همچنین، این گیاه حاوی منگنز است که به افزایش تراکم استخوانی کمک کرده و با رشد مو نیز مرتبط است.(ادامه)
داور عصر جدید کربلایی شد +عکس
داور شناخته شده عصر جدید، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از عزیمتش به کربلا خبر داد.(ادامه)
واکنش رییس دفتر روحانی به دستگیری سرشبکه آمدنیوز توسط سپاه
رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به عملیات سپاه پاسداران در دستگیری روح‌الله زم سرشبکه آمدنیوز نوشت: این ماموریت‌ها در کنار توان سیاسی و دیپلماسی دولت، دو بازوی اقتدار کشور در دنیا محسوب می‌شود.(ادامه)
عکس/ تمجید AFC از نمایش بحرین مقابل ایران
در چارچوب دیدار انتخابی جام جهانی 2022 قطر، ایران در منامه مقابل بحرین با یک گل شکست خورد. صفحه رسمی AFC به برد بحرینی‌ها واکنش نشان داد و از نمایش و عملکرد آنها تمجید کرد. (ادامه)
کار قشنگ در یک مطب رادیولوژی +عکس
(ادامه)
درس اربعین از منظر مقام معظم رهبری+پوستر
پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری در آستانه اربعین حسینی تازه‌ترین پوستر خود را با عنوان «پرچم حقیقت» طراحی و منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ روزنامه ها پس از باخت ایران به بحرین
(ادامه)
تسریع در برداشت رتون/برداشت نشای مجدد به‌زودی
رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: برداشت رتون در مازندران آغاز شده و نشای مجدد نیز به‌زودی شروع خواهد شد.(ادامه)
حسین دهلوی صبح روز سه‌شنبه (۲۳ مهر ماه) دار فانی را در سن ۹۲ سالگی وداع گفت، او از هنرمندان پیشکسوت عرصه موسیقی بود که سال‌های اخیر را با بیماری فراموشی سپری کرد.

چهره ماندگار موسیقی ایران درگذشت
حسین دهلوی صبح روز سه‌شنبه (۲۳ مهر ماه) دار فانی را در سن ۹۲ سالگی وداع گفت، او از هنرمندان پیشکسوت عرصه موسیقی بود که سال‌های اخیر را با بیماری فراموشی سپری کرد. (ادامه)
تصویری جدید و از سردار سلیمانی در محضر رهبر انقلاب
تصویری جدید و منتشرنشده از سرلشکر قاسم سلیمانی در محضر رهبر انقلاب که در راهپیمایی اربعین در حال انتشار است. (ادامه)
دیروز سپاه پاسداران در اطلاعیه ای اعلام کرد روح الله زم، مدیر آمدنیوز را در جریان یک عملیات پیچیده دستگیر کرده است. درس‌هایی که باید از ماجرای روح الله زم گرفت(يادداشت)
دیروز سپاه پاسداران در اطلاعیه ای اعلام کرد روح الله زم، مدیر آمدنیوز را در جریان یک عملیات پیچیده دستگیر کرده است. (ادامه)
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: قطعاً باید مشخص شود منابع خبری «زم» چه کسانی و احیاناً چه نهادهایی بودند. واکنش مطهری به دستگیری روح‌الله زم
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: قطعاً باید مشخص شود منابع خبری «زم» چه کسانی و احیاناً چه نهادهایی بودند.(ادامه)
نقض حکم نماینده مجلس متهم به رابطه نامشروع
حکم تبعید و شلاق یک نماینده مجلس که در رابطه نامشروع مجرم شناخته شده‌ بود، از سوی دیوان‌عالی کشور نقض شد.(ادامه)
تفرقه مشکوک در انجمن واردکنندگان برنج
شمال نیوز: در یک سال اخیر و به‌دنبال تخلیه اثرات تورمی جهش ارزی در بازار کالاهای اساسی، دولت تمام تلاش خود را برای تأمین این کالاها با ارز ترجیحی و حفظ ثبات بازار به‌کار گرفت. در این میان، تمهیداتی هم برای تأمین برنج مورد نیاز انجام شد و حتی اخیراً برای تسهیل تأمین نیاز داخل به این محصول پرطرفدار، اجرای استانداردهای اجباری برنج نیز برای 6‌ماه به تعویق افتاد؛ اما در این میان، در شرایطی که همه نیروها باید برای عبور از محدودیت‌های تحریمی تلاش کنند، تفرقه مشکوکی در انجمن واردکنندگان برنج ایجاد شده که فعالان این حوزه را با سردرگمی مواجه کرده است.(ادامه)
مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی، مدت های مدیدی بود که روح الله زم و تحرکات وی را زیر نظر داشتند و تقریبا از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار داشت. روح الله زم از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه قرار داشت
مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی، مدت های مدیدی بود که روح الله زم و تحرکات وی را زیر نظر داشتند و تقریبا از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار داشت. (ادامه)
زمان پرداخت وام‌ازدواج ۲۰میلیونی به فرزندان بازنشستگان اعلام شد
سرپرست اداره کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد: پرداخت وام ازدواج ۲۰ میلیون تومانی برای ۱۵۰۰ نفر از فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری آبان ماه امسال اجرایی خواهد شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.