.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیش بینی هوای نیمه ابری در اولین روز پاییز
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران در یکم مهرماه، نیمه ابری، گاهی ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۷/۰۱ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۷/۰۱
قیمت دلار امروز اول مهر ۹۸ به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
چای، مغز را تقویت می کند
محققان دریافتند افرادی که به طورمنظم چای می نوشند دارای مناطق مغزی با سازماندهی بهتری هستند و در نتیجه در مقایسه با افرادی که چای نمی نوشند، عملکرد شناختی سالمی دارند.(ادامه)
زنگ مهر و مقاومت در ۴۴۹۲ مدرسه مازندران نواخته شد
زنگ آغاز سال تحصیلی و ایثار و مقاومت همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۴۹۲ مدرسه مازندران نواخته شد.(ادامه)
شمال نیوز : غلامی راد ادامه داد : خشکسالی و وجود ریزگردها در استان های جنوبی کشور  یکی از دلایل مهاجرت به مازندران  است و بیشترین مهاجران غیربومی به مازندران مربوط به تهران، خراسان، خوزستان،یزد، قزوین و لرستان هستند...... ساخت 12 هزار ویلا بعنوان مسکن دوم غیر بومی ها در کلاردشت
شمال نیوز : غلامی راد ادامه داد : خشکسالی و وجود ریزگردها در استان های جنوبی کشور یکی از دلایل مهاجرت به مازندران است و بیشترین مهاجران غیربومی به مازندران مربوط به تهران، خراسان، خوزستان،یزد، قزوین و لرستان هستند......(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عکس/ واکنش هواداران استقلال بعد از پنالتی
واکنش هواداران استقلال پس از از دست رفتن پنالتی علی کریمی در دیدار مقابل پرسپولیس را مشاهده می کنید.(ادامه)
جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته چهارم
(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی پس از دربی
(ادامه)
شمال نیوز : محمود احمدی نژاد در سفری به استان گیلان گفت: قریب به اتفاق رانت ها، سوءاستفاده ها، دزدی ها و فسادها بخاطر تمرکز است.... قریب به اتفاق رانت ها، سوءاستفاده ها، دزدی ها و فسادها بخاطر تمرکز است /نمایندگان متوجه نیستند و به یک تعهدِ یکطرفه‌ی بین المللی نخوانده رای می دهند!
شمال نیوز : محمود احمدی نژاد در سفری به استان گیلان گفت: قریب به اتفاق رانت ها، سوءاستفاده ها، دزدی ها و فسادها بخاطر تمرکز است....(ادامه)
قالیباف نوه‌اش را در روز شکوفه‌ها راهی مدرسه کرد +عکس
الیاس قالیباف با انتشار این عکس نوشت: امروز همه با هم رفتیم مدرسه! روز شکوفه‌ها بود و هیجان اولین روز مدرسه رفتن، با اومدن همه خانواده چند برابر شد. حس امروز برای من یه چیزی بین شیرینی و دلشوره بود. شیرین که دخترم پا در اقیانوس علم گذاشته و دلشوره از سرعت گذران عمر که چشم بر هم گذاشتم و دخترم اینقدر زود بزرگ شد. امروز که روز اول هفته دفاع مقدسه، تقارن خوبیه تا هر سال به یاد بیاریم که خیلی‌ها از خانواده و بچه هاشون گذشتن تا بچه‌های ما در آرمش باشند. وقتی که همه‌ی ما دور هم بودیم یاد بچه‌هایی بودم که باید امروز رو بدون پدر به مدرسه برن و فکر نکنم چیزی سخت‌تر از این برای بچه‌ها باشه. همه‌ی شهدا مخصوصا شهدای مدافع حرم رو با یک صلوات یاد کنیم. پ ن۱: از پدر و مادر عزیزم و بقیه ممنونم که امروز رو برای ما خاطره انگیز کردن پ ن۲: عکس در محل کارم در موسسه شمس(ادامه)
صدور بیش از 2 هزار رای جایگزین حبس در مازندران
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در پنج ماهه امسال 2 هزار و 609 مورد رای جایگزین حبس در حوزه‌های قضایی استان صادر شده است.(ادامه)
ناراحتی استراماچونی در اتوبوس +عکس
تصویری از آندره‌آ استراماچونی پس از شکست در دربی، در اتوبوس استقلال را مشاهده می کنید.(ادامه)
زندگی روستایی در منطقه هزارجریب شرق مازندران
(ادامه)
استوری کنایه آمیز بهنام بانی درباره باخت استقلال +عکس
بهنام بانی، هنرمند استقلالی به نتیجه بازی دربی تهران واکنش جالبی نشان داد.(ادامه)
۱۰نفر از کارکنان یک اداره دولتی در ساری با مدرک جعلی لو رفتند
سرپرست پلیس آگاهی مازندران از کشف و ابطال مدارک جعلی ۱۰ تن از کارکنان یکی از سازمان‌های دولتی در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: آمار ابتلا به سرطان، عدم تجزیه کود و سموم شیمیایی در محصولات کشاورزی، عدم رعایت زمان برداشت محصول پس از مصرف کود و سم، از بین نرفتن آلودگی بافت مواد غذایی آلوده به کود و سموم شیمیایی و شیوع بیماری‌های خودایمنی ..... امسال تولید بذر برنج دغل بود و داد کشاورزان را درآورد/ مصرف بی‌رویه کودهای غیرمجاز شیمایی نگران کننده است / هیچ دستگاه نظارتی وجود ندارد و اگر هم نظارتی باشد کار از کار گذشته است/ آمار ابتلا به سرطان ناشی از نوع تغذیه‌ای است که انجام می‌شود
شمال نیوز : مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: آمار ابتلا به سرطان، عدم تجزیه کود و سموم شیمیایی در محصولات کشاورزی، عدم رعایت زمان برداشت محصول پس از مصرف کود و سم، از بین نرفتن آلودگی بافت مواد غذایی آلوده به کود و سموم شیمیایی و شیوع بیماری‌های خودایمنی .....(ادامه)
۷۰ تن کود شیمیایی غیرمجاز در ساری کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۷۰ تن کود شمیایی غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در ساری خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 38 39 40 41 42 43

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.