.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
محرومیت مدافع استقلال هم تعلیق می‎شود؟
پس از تعلیق محرومیت مدافع پرسپولیس حالا نوبت مدافع تیم فوتبال استقلال است که محرومیتش تعلیق شود.(ادامه)
رئیس اتحادیه باغداران قائمشهر گفت که هم اکنون ۱۸۰ واحد سورتینگ در این شهرستان فعالیت دارد که از این تعداد ۶۰ واحد فاقد مجوز هستند. یک سوم واحدهای سورتینگ قائمشهر فاقد مجوز هستند
رئیس اتحادیه باغداران قائمشهر گفت که هم اکنون ۱۸۰ واحد سورتینگ در این شهرستان فعالیت دارد که از این تعداد ۶۰ واحد فاقد مجوز هستند.(ادامه)
عکس/ جلسه بودجه سال ۱۳۹۹
جلسه بودجه سال ۱۳۹۹ صبح دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران تاکید کرد منابع بانکی استان باید هدفمند توزیع شود و تولیدکنندگان و کارآفرینان نیز هدفمند و با توجیه اقتصادی از سرمایه بانکی استفاده کنند. استاندار مازندران: باید جلوی انحراف منابع بانکی گرفته شود
شمال نیوز: استاندار مازندران تاکید کرد منابع بانکی استان باید هدفمند توزیع شود و تولیدکنندگان و کارآفرینان نیز هدفمند و با توجیه اقتصادی از سرمایه بانکی استفاده کنند.(ادامه)
کی روش به فساد مالی متهم شد
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کلمبیا به فساد مالی متهم شد.(ادامه)
اختصاص اعتبار 100 میلیارد تومانی برای پسماند مازندران
با پیگیری های استاندار مازندران و مساعدت های معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، وزیر و معاونت عمرانی وزارت کشور 100 میلیارد تومان بر ای پروژه های پسماند استان اختصاص یافت. ‎(ادامه)
جدول/ قیمت انواع خودروهای داخلی
(ادامه)
بلیت بازی سایپا - استقلال نیم‌ بها شد
بلیت بازی سایپا - استقلال در چارچوب هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نظر و صلاحدید مسئولان باشگاه سایپا نیم‌بها شد.(ادامه)
صیادان مازندرانی که همچنان به روش سنتی پره برای صید ادامه می‌دهند، تور‌هایی را با ارتفاع هفت تا ۱۰ متر و به طول یک هزار و ۲۰۰ متر به کمک یک قایق به صورت نیم دایره در فاصله مشخصی از ساحل دریا (۱۴ متری عمق دریا) پهن می‌کنند و منتظر انباشته شدن تور از ماهی می‌شوند. آغاز فصل صید ماهی در خزر(خبر)
صیادان مازندرانی که همچنان به روش سنتی پره برای صید ادامه می‌دهند، تور‌هایی را با ارتفاع هفت تا ۱۰ متر و به طول یک هزار و ۲۰۰ متر به کمک یک قایق به صورت نیم دایره در فاصله مشخصی از ساحل دریا (۱۴ متری عمق دریا) پهن می‌کنند و منتظر انباشته شدن تور از ماهی می‌شوند.(ادامه)
شهردار جدید امام زاده عبدالله منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان، استاندار مازندران؛ مجید حسنی به عنوان شهردار امام زاده عبدالله، منصوب و طی مراسمی با حضور مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معارفه شد. ‎(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
خدمت‌رسانی به زائران اربعین تا سوم آبان ادامه دارد/سامانه سماح بسته شد
جانشین مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: باتوجه به اینکه برخی از زائران باتوجه به شلوغی از اربعین تا 30 صفر حضور دارند بحث خدمت‌رسانی تا روز جمعه سوم آبان ماه امسال ادامه دارد.(ادامه)
جدول/ جدیدترین قیمت خودرو‌های وارداتی در بازار
(ادامه)
جدول/ نرخ ۱۲ ارز در بازار بین بانکی
(ادامه)
جاده‌‌ها لغزنده و ارتفاعات مه‌آلود است/ رانش در محور سوادکوه
رئیس پلیس راه مازندران گفت: بارندگی پاییزی سطح تمام محورهای مازندران را لغزنده کرد.(ادامه)
پیش بینی روز‌های گرم پایان هفته در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران پایان هفته صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نامه‌ای که کمتر از ۲۴ ساعت پس از امضای آن، عیسی کلانتری نامه موافقتش با این طرح را امضا کرده و به وزارت نیرو فرستاده و رونوشتش را برای استحضار تقدیم رئیس دفتر ریاست جمهوری کرده است. موضوعی که درویش تاکید دارد تلاش کلانتری برای ممانعت از خواسته شدن عذرش توسط رئیس جمهور است!.... در جلسه معاونین سازمان و مدیران کل محیط زیست مازندران و سمنان و نماینده وزارت نیرو چه گذشت ؟ + صورتجلسه
شمال نیوز : نامه‌ای که کمتر از ۲۴ ساعت پس از امضای آن، عیسی کلانتری نامه موافقتش با این طرح را امضا کرده و به وزارت نیرو فرستاده و رونوشتش را برای استحضار تقدیم رئیس دفتر ریاست جمهوری کرده است. موضوعی که درویش تاکید دارد تلاش کلانتری برای ممانعت از خواسته شدن عذرش توسط رئیس جمهور است!....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ آغاز فصل صید ماهی در خزر
صید ماهی هرساله از اواسط مهر ماه تا میانه فروردین سال دیگر انجام می شود. بیشتر صید ماهی توسط صیادان سفید،کفال و کپور است. چهار هزار صیاد از ۵۰ تعاونی اقدام به صید می کنند. مازندران بیشترین سهم صید در استان های شمالی کشور را به خود اختصاص می دهد.(ادامه)
۳۴۵ میلیارد تومان تسهیلات بسته رونق تولید در مازندران پرداخت شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از پرداخت ۲۱۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۴۵ میلیارد تومان از محل بسته رونق تولید در استان خبر داد.(ادامه)
راه‌های مازندران بارانی است
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران وضعیت جوی محورهای ارتباطی استان را بارانی و در ارتفاعات همراه با مه گرفتگی اعلام کرد.(ادامه)
شادی خاص مهدی ترابی پس از گل به پیکان +عکس
مهدی ترابی پس از گلزنی به پیکان لباس منقش به شعار تنها راه نجات کشوری=اطاعت از رهبری را به دوربین ها نشان داد.(ادامه)
کالدرون ترکیب خوبی را انتخاب نمی‌کند
پیشکسوت پرسپولیس گفت:‌ کالدرون در بازی با پیکان، مانند گذشته ترکیب جالبی را انتخاب نکرد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۹ مهر
(ادامه)
شمال نیوز : اینکه مازنی ها بالاخره یک جایی دیده شدند جای شکر دارد هر چند به قطع یارانه شان ختم شود اما ای کاش مسئولان با ذکاوت کشور و استان ، نابسامانی ها و کمبودهای مازنی ها را نیز ببینند و در رفع آن بکوشند .... مازندران در جمع ۵ استان اول در حذف یارانه ها/ ای کاش مسئولان در رفع نابسامانی ها و عدم توسعه یافتگی هم مازندرانی ها را می دیدند
شمال نیوز : اینکه مازنی ها بالاخره یک جایی دیده شدند جای شکر دارد هر چند به قطع یارانه شان ختم شود اما ای کاش مسئولان با ذکاوت کشور و استان ، نابسامانی ها و کمبودهای مازنی ها را نیز ببینند و در رفع آن بکوشند ....(ادامه)
جدول رده بندی لیگ برتر
(ادامه)
معصومه ابتکار در زندان‌ زنان (+عکس)
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همراه احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران از زندان زنان در ساری بازدید کرد. معصومه ابتکار در صفحه توییترش نوشت: «‌بازدید زندان‌های زنان در شهرهای مختلف وگفتگوی چهره به چهره با زندانیان امکان ارزیابی و ارایه گزارش جامع وضعیت زندان‌ها و زندانیان و پیگیری سیاست‌های متناسب را فراهم می‌کند. تلاش‌های زیادی توسط مددکاران و مدیران برای بهبود شرایط صورت می‌گیرد.(ادامه)
تصویر هوایی زیبا از برداشت محصول در چین
تصویر هوایی زیبا از درو یک زمین بزرگ ذرت خوشه‌ای را می بینید.(ادامه)
خبر خوش برای پشت کنکوری‌ها
هیات عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال یک بند از دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سال ۹۷، شرکت داوطلبانی که در دوره‌های قبلی کنکور پذیرفته شده اند را برای سال‌های بعد بلامانع دانست.(ادامه)
عکس/ حرم امام رئوف سیاه پوش شد
حرم امام رضا(ع) به مناسبت فرارسیدن ایام ۲۸،۲۹صفر صبح امروز سیاه پوش شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.