.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ روزنامه‎های ورزشی یکشنبه ۲۷ آبان
(ادامه)
دستگیری 13 عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری 13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر، خبر داد.(ادامه)
راه‌هایی ساده برای پیشگیری از سکته مغزی
سکته مغزی می‌تواند با پیامد‌ها و عوارض بلندمدتی که دارد ویران کننده باشد. البته پیشرفت‌هایی که در زمینه درمان سکته مغزی صورت گرفته، شرایط را برای بیماران بهتر کرده است. اما معمولا برای درمان موثر، یک بازه زمانی کوتاه وجود دارد.(ادامه)
قیمت جدید انواع پراید در بازار تهران +جدول
(ادامه)
آسمان مازندران امروز صاف و نیمه ابری
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابرهمراه خواهد بود.(ادامه)
کشف 10 قلم شی تاریخی و اسلامی در مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از کشف 10 قلم شی تاریخی و اسلامی اصل خبر داد و گفت: این 10 قلم اشیای تاریخی و فرهنگی شامل کاسه برنجی، جام نقره‌ای، کمربند مفرغی و اشیای مفرغی است.(ادامه)
اکبر میثاقیان سرمربی جدید خونه به خونه شد/شالیکوبی تنها ترس میثاقیان !
بعد از نتایج ضعیف تیم فوتبال خونه به خونه و جدایی مربیان از این تیم، اکبر میثاقیان که دو فصل پیش هدایت این تیم را بر عهده داشت مجدد سرمربی این تیم شد.(ادامه)
قیمت جدید خودروهای میتسوبیشی در بازار تهران +جدول
(ادامه)
پاییزی‌های مغذی!
خرمالو حاوی یک ماده مغذی گیاهی به نام فیستین است که به همراه کوئرستین و کامپفرول به عنوان درمانی طبیعی برای سرطان پروستات شناخته شده اند.(ادامه)
توصیه جالب رهبر انقلاب درباره کتاب‌خوانی +عکس
صفحه اینستاگرامی توصیه‌ها و نظرات رهبر انقلاب درباره کتاب و کتاب خوانی، یک توصیه رهبری را درباره این امر منتشر کرد.(ادامه)
عکس: جاده چالوس در دهه ۲۰
در تصویر زیر نمایی از جاده چالوس را در دهه ۲۰ می‌بینید. جاده چالوس، با نام رسمی جاده ۵۹، یکی از مهمترین جاده‌های دسترسی به شمال ایران برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در مازندران وصل می‌شود. برخی این جاده را یکی از زیباترین جاده‌های جهان می‌دانند.(ادامه)
عکس: جاده چالوس در دهه ۲۰
در تصویر زیر نمایی از جاده چالوس را در دهه ۲۰ می‌بینید. جاده چالوس، با نام رسمی جاده ۵۹، یکی از مهمترین جاده‌های دسترسی به شمال ایران برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در مازندران وصل می‌شود. برخی این جاده را یکی از زیباترین جاده‌های جهان می‌دانند.(ادامه)
با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟
(ادامه)
شمال نیوز:  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بیان کرد: تلاش کردیم شاخص عضو و امانت را افزایش دهیم که امسال 17 هزار نفر افزایش عضو و 20 هزار امانت جذب داشتیم و در شاخص‌های انجمنی نیز مازندران رتبه نخست کشور را کسب کرد..... ولیپور : 110 هزار مازنی عضو فعال کتابخانه‌های استان هستند
شمال نیوز: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بیان کرد: تلاش کردیم شاخص عضو و امانت را افزایش دهیم که امسال 17 هزار نفر افزایش عضو و 20 هزار امانت جذب داشتیم و در شاخص‌های انجمنی نیز مازندران رتبه نخست کشور را کسب کرد.....(ادامه)
(تصویر) چهارراه کالج تهران در سال ۱۳۲۶
(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۷/۰۸/۲۶
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران به ۳ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
عكس كمتر دیده شده از علی دایی در لباس سربازی
عكس نشان از روزهایی ساده و بدون آلایش است كه در آن مهندسی جوان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه صنعتی شریف دوران مقدس سربازی را طی می كرد تا كم كم به دروازه های شهرت برسد.(ادامه)
بنابر اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارمندان و کارگرانی که زیر ۳ میلیون تومان حقوق دارند، به طور متوسط ۲۰۰ هزار تومان یارانه حمایتی می گیرند (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : هادی عسگری با اشاره به راه‌اندازی کلینیک صنعتی بسیج مهندسان در مازندران به‌عنوان یک استان پیشرو، گفت: دو فعالیت مهم شامل خدمات مشاوره‌ای و تسهیل گری در این کلینیک انجام می‌شود که توانستیم باوجود نوپا بودن، برخی از مشکلات و چالش‌های واحدهای صنعتی را رفع کنیم..... راه‌اندازی کلینیک صنعتی بسیج مهندسان در مازندران
شمال نیوز : هادی عسگری با اشاره به راه‌اندازی کلینیک صنعتی بسیج مهندسان در مازندران به‌عنوان یک استان پیشرو، گفت: دو فعالیت مهم شامل خدمات مشاوره‌ای و تسهیل گری در این کلینیک انجام می‌شود که توانستیم باوجود نوپا بودن، برخی از مشکلات و چالش‌های واحدهای صنعتی را رفع کنیم.....(ادامه)
تصاویر/ استقبال رسمی روحانی از رئیس جمهور عراق
«برهم صالح» رییس جمهور عراق، شنبه ۲۶ آبان، در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد مورد استقبال رسمی حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.(ادامه)
عکس: اقتدای آیت‌الله به دانشجو!
آیت‌الله باقری کنی، برادر مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی و استاد دانشگاه امام‌صادق (ع)، هنگام قرائت نماز به یک دانشجو اقتدا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : غلامی  به مسائل فراروی مرکبات و موضوع واریته اشاره کرد و گفت: توسعه واریته های صنعتی مرکبات در استان باید مدنظر قرار گیرد زیرا صنایع تبدیلی با واریته های تازه خوری همخوانی ندارد..... هجمه سرزمینی در مازندران صورت گرفته است
شمال نیوز : غلامی به مسائل فراروی مرکبات و موضوع واریته اشاره کرد و گفت: توسعه واریته های صنعتی مرکبات در استان باید مدنظر قرار گیرد زیرا صنایع تبدیلی با واریته های تازه خوری همخوانی ندارد.....(ادامه)
بی تابی فرزند نوربخش در مراسم تشییع پدرش +عکس
فرزند مرحوم سید محمدتقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تشییع پدرش(ادامه)
شمال نیوز : قلی‌پور با اشاره به تغییرات صورت گرفته در برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گفت: یکی از وظایف ما حمایت از مدیران لایق و شایسته است..... امام جمعه بابلسر : برخی تغییر و تحولات در شهرستان اصلا" مناسب نبود!
شمال نیوز : قلی‌پور با اشاره به تغییرات صورت گرفته در برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گفت: یکی از وظایف ما حمایت از مدیران لایق و شایسته است.....(ادامه)
تصویری شگفت انگیز از ماسوله
تصویری زیبا و دیدنی از دهکده توریستی ماسوله در روزهای پاییزی(ادامه)
شمال نیوز: سیدعلی اصغر محمودی ،مدیر کل تامین اجتماعی مازندران در پیامی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت. پیام تسلیت مدیرکل تامین اجتماعی مازندران به مناسبت درگذشت مرحوم نوربخش
شمال نیوز: سیدعلی اصغر محمودی ،مدیر کل تامین اجتماعی مازندران در پیامی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت.(ادامه)
جدول/ آخرین قیمت تلفن همراه در بازار
قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ ۲۶ آبان را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
یارانه‌ نقدی امشب واریز می شود
یارانه نقدی آذر ماه ساعت ۲۴ امشب(شنبه) همزمان با ۲۶ آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.(ادامه)
زن جدید خاشقچی لو رفت! +عکس
این زن به نام "حنان" که ظاهرا فلسطینی‌است ادعا کرده همسر جمال_خاشقجی بوده و ازدواجشون در ماه ژوئن گذشته در دانشگاه اسلامی واشینگتن انجام شده است. (ادامه)
سرپرست استانداری مازندران: صنایع تکمیلی موردنیاز کشاورزی در مازندران جانمایی نشده است
سرپرست استانداری مازندران گفت: بسیاری از صنایع تکمیلی مورد نیازکشاورزی در استان ایجاد و جانمایی نشده و راه اندازی آن ضروری است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.