.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
افزایش ۸ درصدی نزاع در مازندران
دو هزار و ۴۱ مازندرانی مهرماه امسال برای انجام معاینات نزاع و درگیری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸ درصد افزایش داشت.(ادامه)
روز پرحادثه در آخرین روز‌های آبان
برخورد قطار در قائم شهر جان یک دختر را گرفت و جوان آملی نیز در فریدونکنار جان خود را از دست داد.(ادامه)
تصویری قدیمی از سه بازیگر طنز
ارژنگ امیرفضلی، تصویری قدیمی از خود، نادر سلیمانی و نصرالله رادش را در اینستاگرامش منتشر کرد.(ادامه)
انحلال شورای شهر سلمانشهر/ اجرای پروژه های بزرگ شهری در کلاردشت
مدیرکل دفتر امور شهرداری و شوراهای استانداری مازندران از انحلال شورای شهر سلمانشهر خبر داد و گفت: استانداری قائم مقام مردم این شهر در شورا است.(ادامه)
تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار
(ادامه)
کارت بانکی جایگزین کارت سوخت می‌شود؟
رشد بی رویه مصرف بنزین در ماه‌های گذشته سبب بازگشت کارت سوخت به روند سوخت گیری شد و در این راستا مالکان خودرو‌هایی که کارت سوخت ندارند تا تاریخ ۲۴ آذر ماه با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ و یا پورتال شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی نسبت به ثبت نام کارت جدید خود اقدام کنند.(ادامه)
قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۲۹ آبان ۹۷
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
اولین خودروی کارخانه BMW +عکس
تصویری از نخستین خودروی سواری کارخانه آلمانی BMW را مشاهده خواهید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : محسنی بندپی در ادامه با اشاره به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۹۹ نیز گفت: این سامانه پیامکی از اعتبار بالایی برخوردار است به گونه‌ای که، سال ۹۲ در زمان حذف یارانه‌ها بیش از ۶۲ میلیون پیامک به این سامانه ارسال شده بود..... جاماندگان دریافت بسته‌های حمایتی چه کنند؟
شمال نیوز : محسنی بندپی در ادامه با اشاره به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۹۹ نیز گفت: این سامانه پیامکی از اعتبار بالایی برخوردار است به گونه‌ای که، سال ۹۲ در زمان حذف یارانه‌ها بیش از ۶۲ میلیون پیامک به این سامانه ارسال شده بود.....(ادامه)
اما و اگرهایی در مورد خواص «آب کرفس»
آب کرفس طی یک سال گذشته طرفداران تازه‌ای حتی در میان چهره‌های محبوب در شبکه‌های اجتماعی یافته است، اما آیا این نوشیدنی سبزرنگ همان قدر که به نظر می‌رسد برای سلامتی مفید است؟(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۹ آبان
(ادامه)
قیمت محصولات میتسوبیشی در بازار
اوتلندر ۲۰۱۷ با مبلغ ۵۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌رسد. قیمت محصولات میتسوبیشی در بازار به شرح زیر است:(ادامه)
عکس/ تصویری جالب از یک دستگاه خودپرداز !
خیابان شهید باهنر جاجرم را مشاهده می کنید.(ادامه)
کلاهبرداری اینترنتی در مازندران کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار اینترنتی و کشف کلاهبرداری یک میلیارد ریالی توسط کارآگاهان پلیس فتا استان، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر حراست اداره‌کل فنی و حرفه‌ای مازندران ، مدیر حراست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ،  مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی ، مدیر حراست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران برخی از مسئولیت های گذشته این مدیر توانمند مازنی بشمار می رود ..... یک مازندرانی رئیس حراست گردشگری کشور شد
شمال نیوز : مدیر حراست اداره‌کل فنی و حرفه‌ای مازندران ، مدیر حراست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی ، مدیر حراست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران برخی از مسئولیت های گذشته این مدیر توانمند مازنی بشمار می رود .....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۲۹ آبان ماه مازندران
(ادامه)
احتمال بارش‌های پراکنده در غرب مازندران
آسمان مازندران امروز سه شنبه ۲۹ آبان ماه نیمه ابری تا ابری در غرب استان با احتمال بارش‌های پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز :  عضو تیم ملی شطرنج بانوان گفت : هیچ کمکی برای قهرمانی‌هایی که به دست آوردم و سفرهایی که رفتم به من نکردند. می‌‌گویند نمی‌شود و همه چیز با خودمان است...... می‌خواهم با دکتر روحانی شطرنج بازی کنم !
شمال نیوز : عضو تیم ملی شطرنج بانوان گفت : هیچ کمکی برای قهرمانی‌هایی که به دست آوردم و سفرهایی که رفتم به من نکردند. می‌‌گویند نمی‌شود و همه چیز با خودمان است......(ادامه)
جاماندگان دریافت بسته‌های حمایتی چه کنند؟
سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به افرادی که از دریافت بسته‌های حمایتی جا مانده‌اند گفت: این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی کشور در آزمون وسع شرکت کرده و اگر واجد دریافت این بسته‌ها باشند، بسته‌های حمایتی به آنها تعلق می‌گیرد.(ادامه)
ستاره پرسپولیس از خطر مرگبار جان سالم به در برد!
(ادامه)
سوتی جدید طارمی سوژه رسانه‌ ها شد! +عکس
مهدی طارمی همچنان سوژه رسانه‌ها و فضای مجازی است.(ادامه)
20 فایده 30 دقیقه پیاده‌ روی روزانه
در اینفوگرافیک زیر با ۲۰ فایده ۳۰ دقیقه پیاده‌ روی روزانه بیشتر آشنا می شوید!(ادامه)
شمال نیوز : در این حادثه که در اثر واژگونی مینی‌بوس به کانال کنار جاده اتفاق افتاد ۲۴ نفر مصدوم شدند،مصدومان که یک  آقا و ۲۳ زن بودند.... واژگونی مینی‌بوس در میاندورود ۲۴ مصدوم برجای گذاشت
شمال نیوز : در این حادثه که در اثر واژگونی مینی‌بوس به کانال کنار جاده اتفاق افتاد ۲۴ نفر مصدوم شدند،مصدومان که یک آقا و ۲۳ زن بودند....(ادامه)
طرح استیضاح وزیر علوم کلید خورد
رئیس کمیسیون عمران مجلس از تهیه طرح استیضاح منصور غلامی وزیر علوم خبر داد.(ادامه)
ایرادهای وارده به طرح نظام انتخاباتی استانی(يادداشت)
(ادامه)
رئیس قوه قضاییه با اشاره به محاکمه متهمان اقتصادی و با بیان اینکه برخی کمپین‌ها که با پول دشمن اداره می‌شوند مدعی شده‌اند نحوه محاکمه متهمان برای ما معلوم نبوده است، خطاب به آنها گفت: مگر جزییات این محاکمه‌ها باید برای شما معلوم باشد؟ کشور، قانون و قاضی دارد و در چارچوب موازین قانونی و شرعی به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنیم. اینکه شما نسبت به روند محاکمات جهل دارید دلیل بر نادرست بودن رسیدگی‌ها نیست. مسئولان نباید سخنانی به زبان بیاورند که مانند خنجر به قلب نظام فرو برود/ جهل به روند محاکمات، دلیل بر نادرست بودن رسیدگی‌ها نیست(خبر)
رئیس قوه قضاییه با اشاره به محاکمه متهمان اقتصادی و با بیان اینکه برخی کمپین‌ها که با پول دشمن اداره می‌شوند مدعی شده‌اند نحوه محاکمه متهمان برای ما معلوم نبوده است، خطاب به آنها گفت: مگر جزییات این محاکمه‌ها باید برای شما معلوم باشد؟ کشور، قانون و قاضی دارد و در چارچوب موازین قانونی و شرعی به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنیم. اینکه شما نسبت به روند محاکمات جهل دارید دلیل بر نادرست بودن رسیدگی‌ها نیست.(ادامه)
پای یک زن دیگر به پرونده خاشقچی باز شد+تصاویر
یک کارشناس مسائل خاورمیانه آخرین اخبار پرونده قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار معروف سعودی را بررسی کرده است. (ادامه)
توضیح کدخدایی درباره عکس جنجالی آیت‌الله جنتی
خیلی از اتفاقات در جامعه انسانی رخ می‌دهد و مابه‌ازایی در مقابل تخلفات وجود دارد که باید اعمال شود. من و شما اگر تا صبح بنشینیم می‌توانیم تخلفات قوای قضاییه، مجریه و مقننه را احصاء کنیم. مهم این است که ببینیم برخورد می‌شود یا نه که من می‌گویم سال ۸۸ این برخورد انجام شد. (ادامه)
دنا ۸۰ میلیون تومان شد+جدول قیمت
قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز 1397/08/28 به شرح زیراست:(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.