.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ مادربزرگ خوش ذوق
خانم کهنسال( 90 ساله) اهل جمهوری چک که علاقه زیادی به کشیدن نقاشی روی دیوار دارد، می گوید من فقط دوست داشتم به تزئین بخشی از جهان کمک کنم.(ادامه)
زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد وزرای پیشنهادی
عضو هیأت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی در شنبه هفته آینده خبر داد.(ادامه)
بلیت‌های بازی پرسپولیس تمام شد
کمتر از 9ساعت تا آغاز دیدار پرسپولیس و السد باقی مانده گفته می‌شود بلیت‌های این بازی تمام شده است.(ادامه)
تضعیف نود اثرش نابودی فوتبال است
پس از دو هفته عدم پخش برنامه پرمخاطب نود، باشگاه نساجی مازندران به حمایت از این برنامه پرداخت و از مدیران شبکه سوم سیما درخواست کرد اجازه ندهندتا نود تضعیف شود.(ادامه)
قبض موبایل میلیونی وزیر ارتباطات!
آذری جهرمی امروز روی خط حالاخورشید در پاسخ به گلایه رشیدپور از گران شدن بسته‌های اینترنتی گفت: در حال پیگیری این موضوع هستیم(ادامه)
وضعیت عجیب ورزشگاه آزادی قبل از بازی پرسپولیس! +عکس
استقبال غیرمنتظره هواداران پرسپولیس در صبح بازی این تیم و السد قطر، باعث غافلگیری مسئولان شد.(ادامه)
بهترین خرید فصل استقلال +جدول
«نقل و انتقالات» از تعیین کننده ترین ارکان در هر تیم فوتبال است و می‌تواند در سرنوشت قطعی هر تیم فوتبال تاثیرات زیادی داشته باشد.(ادامه)
مرگ ۹۲۷ نفر براثر تصادف طی تابستان ۵ سال در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۹۲۷ نفر براثر تصادف طی تابستان پنج ساله اخیر در استان خبر داد.(ادامه)
عکس/ بلال صلواتی برای زائران اربعین
پذیرایی ایستگاههای صلواتی مستقر در مرز شلمچه از زائران اربعین حسینی(ادامه)
کواکبیان: جهانگیری استعفا نمی‌دهد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با اطمینان می‌گویم، معاون اول رییس جمهور نه استعفا داده و نه استعفا خواهد داد.(ادامه)
عکس/ نقاشی پاییز
تصویر هوایی یکی از جنگل های ترکیه در فصل پاییز.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل اظهار داشت: اگر مسئولی که بازنشسته شده و مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است، از سمت خود کنار نرود، حقوقی که دریافت می‌کند، در حکم تصرف اموال دولتی است..... یوسفیان ملا : درست نیست که در یک خانواده فرزندان با تحصیلات و مدارک بالا بخوابند و فقط پدر پیر آن‌‎ها کار کند!
شمال نیوز : نماینده آمل اظهار داشت: اگر مسئولی که بازنشسته شده و مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است، از سمت خود کنار نرود، حقوقی که دریافت می‌کند، در حکم تصرف اموال دولتی است.....(ادامه)
شمال نیوز : همین چند روز پیش بود که حذف کراوات از تصویر مردی در یک بیلبورد تبلیغاتی در بابل تعجب همگان را برانگیخت و بر عدم نظارت لازم قبل از اکران این پرده تبلیغاتی خرده گرفته شده بود که اینبار در ساری اتفاقی نظیر آن رخ داد ..... حذف کراوات مجسمه دکتر شریعتی در دانشگاه فرهنگیان ساری + تصویر
شمال نیوز : همین چند روز پیش بود که حذف کراوات از تصویر مردی در یک بیلبورد تبلیغاتی در بابل تعجب همگان را برانگیخت و بر عدم نظارت لازم قبل از اکران این پرده تبلیغاتی خرده گرفته شده بود که اینبار در ساری اتفاقی نظیر آن رخ داد .....(ادامه)
قیمت انواع خودروی بی‌ام‌و در بازار
(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱ آبان
(ادامه)
فشار بالای چشم را جدی بگیرید
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به دلایل ابتلا به گلوکوم، گفت: هدف از درمان آب‌سیاه این بوده که جلوی پیشرفت بیماری را بگیریم. (ادامه)
عکس/ حسین‌ماهینی پس از عمل جراحی
حسین ماهینی، بازیکن متعصب سرخ‌پوشان که به شدت مصدوم شده بود، امروز پای خود را به تیغ جراحان سپرد و از این عمل جراحی سخت با موفقیت و سلامت به هوش آمد. او تصویری در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «یک دنیا سپاس از محبتتون و ان‌شاالله صعود به فینال در بازی امروز.»(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
محیط بانی تا پای جان (با محیط بانان شهرستان ساری)
محیط بانان محافظان جان‌های کوچک اند، جان‌هایی که میان بی مبالاتی، طمع و لذت برخی به تاراج می‌روند. محیط بانانی که در راه مقابله با تاراج محیط زیست از جان خود نیز دریغ نمی‌کنند.(گوشه ای از فعالیت های محیط بانان مازندرانی در شهرستان ساری)(ادامه)
دستگیری سارق دکل‌های مخابراتی در بهشهر
فرمانده انتظامی بهشهر، از دستگیری سارق دکل های مخابراتی با 14 فقره سرقت توسط کلانتری 12 بهشهر خبر داد.(ادامه)
ادامه روند افزایشی دمای هوای مازندران تا پایان هفته
هوا‌ی مازندران از امروز تا ظهر جمعه ۴ آبانماه غالبا صاف و دما با افزایش همراه است.(ادامه)
برای سومین بار متوالی طی یک سال گذشته، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در آستانه استاندار شدن قرار گرفته تا کارآیی «استاندارسازی» این معاونت مشخص شود. یک معاون وزیر دیگر می‌رود
برای سومین بار متوالی طی یک سال گذشته، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در آستانه استاندار شدن قرار گرفته تا کارآیی «استاندارسازی» این معاونت مشخص شود.(ادامه)
جزئیات برنامه‌های فرهاد دژپسند گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی تشریح شد. برنامه دژپسند برای وزارت اقتصاد/ از سیاست پولی تا کمک به ثبات اقتصاد
جزئیات برنامه‌های فرهاد دژپسند گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی تشریح شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 35 36 37 38 39 40

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.