.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ حرم امیر المؤمنین (ع) 58 سال پیش !
عکس قدیمی از حرم امیر المؤمنین (علی)در نجف أشرف- حوالی سال ۱۹۶۰ میلادی را مشاهده می کنید.(ادامه)
اضافه‌وزن؛ افسردگی به بار می‌آورد
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، چاقی و اضافه‌وزن با خطر افزایش افسردگی همراه است.(ادامه)
خودرو‌های ۱۵۰ تا ۲۰۰میلیونی بازار تهران +جدول
(ادامه)
انتقاد عضو شورای شهر پل‌سفید از روند انتخاب شهردار
عضو شورای شهر پل‌سفید از روند انتخاب شهردار و ارسال صورت‌جلسه انتخاب شهردار با 3 امضا انتقاد کرد.(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری در مناطق غربی ابری با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : حسینی عالمی خاطرنشان کرد: رای دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت دریافت عوارض نقل و انتقال املاک توسط شهرداری‌ها به مدیرکل امور شهری استانداری و مدیرکل بازرسی استان ابلاغ شده است...... دریافت عوارض نقل و انتقال املاک در شهرداری‌های مازندران ممنوع است
شمال نیوز : حسینی عالمی خاطرنشان کرد: رای دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت دریافت عوارض نقل و انتقال املاک توسط شهرداری‌ها به مدیرکل امور شهری استانداری و مدیرکل بازرسی استان ابلاغ شده است......(ادامه)
شمال نیوز : یک تیم لیگ برتری که اواسط نیم فصل سرمربی خود را برکنار و بعد از آن هم نتایج نسبتا متوسطی کسب کرد برای جذب نکونام پیشنهاداتی به وی ارائه داده و در انتظار جواب مثبت این مربی است..... احتمال جدایی « نکونام » از نساجی مازندران قوت گرفت
شمال نیوز : یک تیم لیگ برتری که اواسط نیم فصل سرمربی خود را برکنار و بعد از آن هم نتایج نسبتا متوسطی کسب کرد برای جذب نکونام پیشنهاداتی به وی ارائه داده و در انتظار جواب مثبت این مربی است.....(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گغت : من جزو موافقان وی به عنوان وزیر ثبت نام کردم زیرا انتخاب وی به عنوان وزیر می تواند برای مازندران موثر باشد و اگر رای نمی آورد بازگشت ایشان به ضرر استان بوده و فایده ای نداشت و اکنون بر این باورم که وجود مهندس اسلامی در وزارت راه و شهرسازی برای استان مازندران مفید خواهد بود..... یوسفیان ملاء : از موافقان وزارت اسلامی بودم / بازگشت اسلامی به استانداری فایده ای نداشت / مازندران کلان شهر است و نباید منطقه ای به آن نگاه کرد
شمال نیوز : یوسفیان ملا گغت : من جزو موافقان وی به عنوان وزیر ثبت نام کردم زیرا انتخاب وی به عنوان وزیر می تواند برای مازندران موثر باشد و اگر رای نمی آورد بازگشت ایشان به ضرر استان بوده و فایده ای نداشت و اکنون بر این باورم که وجود مهندس اسلامی در وزارت راه و شهرسازی برای استان مازندران مفید خواهد بود.....(ادامه)
با توجه به اتفاق نظر دولت و مجلس درباره عملکرد نامناسب «منصور غلامی» در وزارت علوم همانطور که پیشتر هم عنوان شد، می توان او را از کاندیداهای اصلی تغییرات غیر اقتصادی در کابینه دانست؛ اما در مورد دو تغییر دیگر انتخاب باید از میان سه وزیر... وزیر علوم و دو وزیر دیگر کابینه را ترک می‌کنند/ تغییرات غیراقتصادی دولت در راه است
با توجه به اتفاق نظر دولت و مجلس درباره عملکرد نامناسب «منصور غلامی» در وزارت علوم همانطور که پیشتر هم عنوان شد، می توان او را از کاندیداهای اصلی تغییرات غیر اقتصادی در کابینه دانست؛ اما در مورد دو تغییر دیگر انتخاب باید از میان سه وزیر...(ادامه)
شمال نیوز: زن 60 ساله ای در شهرستان ساری، حین شنا در استخر آب غرق شد . مرگ مشکوک زن 60 ساله ساروی در استخر آب
شمال نیوز: زن 60 ساله ای در شهرستان ساری، حین شنا در استخر آب غرق شد .(ادامه)
دستگیری یک مدیر آموزش‌وپرورش به جرم اختلاس
دادستان بجنورد از دستگیری معاون مالی آموزش‌وپرورش شهرستان مانه و سملقان خبر داد.(ادامه)
ویتامینی که بدن شما را از سرطان بیمه می‌کند
ویتامین A پیش ساخته شده، به عنوان ویتامین فعال شناخته شده است و بدن می‌تواند آن را به همان صورتی که هست، مصرف کند. این نوع ویتامین در گوشت قرمز، مرغ، ماهی و لبنیات یافت می‌شود. (ادامه)
تصویری قدیمی از حرم امام علی +عکس
در تصویر زیر نمایی از حرم امیر المؤمنین (علی) در نجف اشرف را می بینید. این عکس حوالی سال ١٩٦٠ میلادی به ثبت رسیده است. (ادامه)
اسامی عجیب غریب در شناسنامه‌های ایرانی
سخنگوی سازمان ثبت احوال با اشاره به فعالیت کمیته مشورتی "نام" در سازمان ثبت‌احوال برای بررسی نام‌های ایرانی،به برخی از نام‌های نامتعارف که در سال ۹۵ تغییر یافته است اشاره کرد.(ادامه)
بعد از دعوا با همســر هرگز این کارها را نکنیـد!
بعد از دعوا با همسر به طبع کمی روابط سرد می شود اما همه چیز به خود شما بستگی دارد که چقدر بخواهید زندگی و روابط عاطفی تان را با همسر خود حفظ کنید. همسر شما همان کسی است که قبل از اینکه با او دعوا کنید همه ی دنیای شما بوده است پس با یک جر و بحث ساده نمی تواند دشمن شما باشد تنها کافیست که بخواهید و برای این خواستن باید این راه و روش ها را پیش بگیرید: (ادامه)
مصوبه جدید مجمع تشخیص درباره اعضای شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان از مصوبه جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اعضای این شورا خبر داد.(ادامه)
احتمال تغییر ۴ وزیر دولت روحانی
(ادامه)
شهردار جدید شهر رودسر انتخاب شد
رضا زنده دل شهردار اسبق شهر سرعین و مشاور کنونی سازمان همیاری شهرداری های کشور با پنج رای به عنوان شهردار شهر رودسر انتخاب شد.(ادامه)
عکس: جنازه «سلطان سکه» و »سالم» پس از اعدام
در تصاویر زیر، خودرو آمبولانسی را می‌بینید که پس از انجام تشریفات اجرای حکم مظلومین (سلطان سکه) و محمد اسماعیل قاسمی (محمد سالم) جسدشان را از محل منتقل می‌کند.(ادامه)
شهرت مهماندار فیلیپینی پس از شیر دادن به نوزاد+عکس
پاتریشیا که به تازگی مادر شده بود این توانایی را داشت که نوزاد را از گرسنگی نجات دهد بنابراین او را از مادرش گرفت و به کابین دیگری برد تا به او شیر دهد که عکس‎های او را در ادامه مشاهده می‎کنید. (ادامه)
سلطان سکه و همدستش لحظاتی پیش از اعدام +تصاویر
حکم وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور با انجام معاملات غیرقانونی و غیرمجاز و قاچاق عمده و کلان ارز و سکه به اعدام محکوم گردیده بودند، سحرگاه امروز چهارشنبه (۲۳ آبان ۱۳۹۷) به اجرا گذاشته شد.(ادامه)
آخرین قیمت خودرو امروز در بازار ۲۳ آبان/ ماشین گران شد + جدول
قیمت انواع محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.(ادامه)
تولید یك ميليارد و 35 ميليون و 672هزار كيلو وات ساعت انرژي در نيروگاه‌ ‌نكا
(ادامه)
واحد 2 بخاری نیروگاه نکا مجددا وارد مدار تولید شد
شمال نیوز : واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهیدسلیمی نکا که از بیست و یکم مهر ­ماه به منظور انجام تعمیرات میاندوره­ ای و حفظ آمادگی تولید در زمستان از مدار خارج شده بود....(ادامه)
شمال نیوز : در نمایشگاه امسال 415 شرکت داخلی و نمایندگان ۶۸ شرکت خارجی از کشورهای اتریش، آلمان، روسیه، ژاپن، انگلستان، چین، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، کره جنوبی و آمریکا به ارائه آخرین دستاوردهای علمی و محصولات خود در زمینه صنعت ­برق و صنایع وابسته پرداختند که در این میان شرکت ­های چینی نسبت به سال­های قبل حضور پررنگ­تری داشتند..... ارائه توانمندی­های نیروگاه نکا در نمایشگاه بین المللی صنعت برق
شمال نیوز : در نمایشگاه امسال 415 شرکت داخلی و نمایندگان ۶۸ شرکت خارجی از کشورهای اتریش، آلمان، روسیه، ژاپن، انگلستان، چین، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، کره جنوبی و آمریکا به ارائه آخرین دستاوردهای علمی و محصولات خود در زمینه صنعت ­برق و صنایع وابسته پرداختند که در این میان شرکت ­های چینی نسبت به سال­های قبل حضور پررنگ­تری داشتند.....(ادامه)
آرامش معده با چای!
بابونه، یکی از محبوب‌ترین گیاهان دارویی در جهان است. این گیاه از ویژگی های ضد التهاب، ضد اسپاسم، و ضد نفخ سود می برد که همگی برای تسکین ناراحتی معده مفید هستند. (ادامه)
مهم/ خبر خوش دولت برای کم درآمدها
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات مرحله اول طرح حمایتی از اقشار کم درآمد جامعه را اعلام کرد.(ادامه)
پراید ۳۸ میلیون تومان شد +جدول قیمت
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 1397/08/23 به شرح زیر است:(ادامه)
سد شهید رجایی در حسرت سرریز شدن + تصاویر
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: سال‌های گذشته شاهد سرریز شدن این سد بودیم که امسال پیش‌بینی سرریز شدن این سد را نداریم.(ادامه)
ارزان‌قیمت‌ترین خودرو‌های بازار +جدول
(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.114 seconds.