.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تهدید به انتشار فیلم دوستی خیابانی برای اخاذی از زن جوان
(ادامه)
این ۹ لامپ کم‌مصرف را نخرید
به گزارش شمال نیوز به نقل از همشهری آنلاین رواج عرضه لامپ‌های کم‌مصرف غیراستاندارد موجب توقیف ۹برند متخلف عرضه‌کننده این کالا در بازار تهران و هشدار اداره کل استاندارد استان نسبت به متخلفین شد. (ادامه)
شمال نیوز: با توجه به این یافته‌ها محل زندگی این مرد شناسایی و او از سوی پلیس بازداشت شد. با وجود انکارهای این مرد، وی هنگامی که با دلایل پلیس روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود و ماجرای قتل را به گردن گرفت. قاتل: بر سر مواد مشاجره کردیم،برای اینکه ساکتش کنم گلویش را فشار دادم
شمال نیوز: با توجه به این یافته‌ها محل زندگی این مرد شناسایی و او از سوی پلیس بازداشت شد. با وجود انکارهای این مرد، وی هنگامی که با دلایل پلیس روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود و ماجرای قتل را به گردن گرفت.(ادامه)
تعقیب خانه به خانه مرغ ها در مازندران
(ادامه)
فهرست کامل همه تحریم های ایران؛از شورای امنیت تا اتحادیه اروپا
در پرتو مذاکرات سیاسی میان ایران و گروه 1+5 به منظور حل‌وفصل جامع موضوع هسته‌ای، لغو تمامی تحریم‌ها ازمحورهای اصلی مذاکرات محسوب می‌شود. با توجه به نظرات مختلفی که در خصوص تحریم‌ها، ماهیت و مکانیسم لغو آن‌ها ابراز شده است، در این نوشتار تلاش می‌شود تا با استفاده از منابع و داده‌های موثق، ابعاد مختلف تحریم‌های سه‌گانه و فهرست تحریم‌ها به‌دقت مورد بررسی قرار گیرند.(ادامه)
نمایندگان خانه مطبوعات در شهرستان‌های مازندران مشخص شدند
در حکمی از سوی مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، نمایندگان خانه مطبوعات در شهرستان‌های استان مشخص شدند. (ادامه)
تصاویر : تذکر پلیس به روزه خواران
(ادامه)
شمال نیوز: شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی، آیت‌الله محمد یزدی، محمدرضا علیزاده، سیامک ره‌پیک و سیدابراهیم رئیسی را به عنوان اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات برگزید. شورای نگهبان اعضای هيأت مركزی نظارت بر انتخابات را انتخاب كرد+ تصاویر
شمال نیوز: شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی، آیت‌الله محمد یزدی، محمدرضا علیزاده، سیامک ره‌پیک و سیدابراهیم رئیسی را به عنوان اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات برگزید.(ادامه)
قبر حمزه سیدالشهدا قبل از تخریب/ عکس
قبر حمزه بن عبدالمطلب، عموی حضرت محمد(ص) ملقب به سیدالشهداء که در جنگ احد به شهادت رسید. عکس متعلق به سال 1904 میلادی و قبل از تسلط آل سعود بر حجار است.(ادامه)
توصیه‌های دارویی ماه رمضان
دکتر فرخ رامش داروساز در پاسخ به این سئوال که آیا روزه‌داری بر روند بیماری تاثیر گذار است یا خیر؟، اظهار کرد: چنانچه با صلاحدید پزشک، با ارائه توصیه¬ های مورد نیاز، امکان روزه داری برای آن بیمار فراهم باشد، چیدمان جدید دارویی به ویژه در مورد بیمارانی که روزانه بیش از یک قلم دارو مصرف می کنند، ضروری است. (ادامه)
خودروی 28 میلیارد تومانی/عکس
تاکنون خودرویی گرانتر از این مدل ساخته نشده است. این تک خودرو در سال 2005 توسط شرکت دایملر آ گ برای فولدا تایرز ساخته شد و برای اولین بار در کلیپ تصویری جی زی خواننده سیاه پوست به نمایش در آمد. مایباخ اکسلرو218 مایل در ساعت سرعت دارد و از موتور 12 سیلندر برخوردار است. قیمت این خودرو 8 میلیون دلار معادل 28 میلیارد تومان است.(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: بسیاری از فضیلت های جامعه توسط این جریان فکری ضربه خورده است و باید در مقابل تفکری که بخواهد این چنین در جامعه رشد بکند بیداری کرد.... برای زدودن تفکر احمدی‌نژاد تلاش می‌کنیم ولو خون بخواهد!
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: بسیاری از فضیلت های جامعه توسط این جریان فکری ضربه خورده است و باید در مقابل تفکری که بخواهد این چنین در جامعه رشد بکند بیداری کرد....(ادامه)
تعلق برچسب ملی به صنایع دستی مازندران
(ادامه)
یارانه کالایی رمضان حذف شد
(ادامه)
پوشش بازیگران زن ومرد درجشن حافظ/عکس
پانزدهمین مراسم جشن حافظ شب گذشته به حضور پر رنگ بازیگران سینما و تلویزیون در تالار وزارت کشور برگزار شد . (ادامه)
بیانیه خانواده 110 شهید درباره تشییع غواصان
جمعی از خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن سوءاستفاده برخی جریان های سیاسی از مراسم تشییع پیکر شهدای غواص به این جریان های سیاسی هشدار دادند که به سوءاستفاده از خون شهیدان برای ساختن نردبانی جهت رسیدن به مطامع و امیال سیاسی خود پایان دهند.(ادامه)
اعلام محدودیتهای ترافیکی/ترافیک نیمه سنگین در کرج -چالوس
(ادامه)
احکام نیت روزه
(ادامه)
ماجرایی واقعی در حاشیه‌ تشییع غواصان+عکس
(ادامه)
 شمال نیوز: واژگونی انوبوس در جاده هراز صبح امروز قبل از تونل ۹ به سمت تهران رخ داد و این حادثه ۱۱ مصدوم به جای گذاشت. 11 مصدوم براثر واژگونی یک اتوبوس در محور هراز
شمال نیوز: واژگونی انوبوس در جاده هراز صبح امروز قبل از تونل ۹ به سمت تهران رخ داد و این حادثه ۱۱ مصدوم به جای گذاشت.(ادامه)
فضیلت، تقویم و برخی اعمال ماه رمضان
در تمام سال، ماهی به عظمت ماه پربرکت رمضان نیست؛ زیرا ماهی است که خداوند آن را جهت اهدای بالاترین هدیه خود به جهان بشریّت، یعنی «قرآن مجید» برگزیده است.(ادامه)
جدیدترین عکس ها از «پایتخت 4»
تهیه‌کننده سریال «پایتخت 4» اعلام کرد: تاکنون 12 قسمت کامل مونتاژ شده از «پایتخت» آماده شده است و گروه شبانه روز مشغول به کار هستند. (ادامه)
اعدام فجیع سرکرده سابق داعش و همسرش
تنها چند ساعت پس از اعلام جدایی "ابو ولید مقدسی" از داعش، این گروهک تروریستی وی را به همراه همسرش در قلمون سوریه سر برید. (ادامه)
سلفی والیبالیست‌های آمریکایی با «تختی»
(ادامه)
پاسخ احمدی‌ نژاد به سوالی درباره انتخابات
محمود احمدی‌نژاد سوال پرسیدن درباره لیست انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را کوچک می‌داند. (ادامه)
روحانی:دختران بیشترمراقب حجاب خودباشند
(ادامه)
پیام تبریک رییس اتاق اصناف مرکز مازندران بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان
(ادامه)
تصاویر/ مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در نور
مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور با حضو ر ۱۶ تیم از ۲۵ تا ۲۷ خرداد به مدت سه روز در شهرستان نور مازندران برگزار شد. (ادامه)
استیضاح وقت زیادی از مجلس می‌گیرد
(ادامه)
وقتی که هنرمندان جوان تر بودند /عکس
عکسی دسته جمعی و قدیمی از هنرمندان کشور در فضای مجازی منتشر شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.265 seconds.