.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۹ روش برای خلاص شدن از شر چربی شکم
چربی شکم باعث می شود، هیچ لباسی مناسب شما به نطر نرسد، اما چیزی بدتر از آن در انتظار شماست! وقتی چربی سفید در شکم شما بیشتر می شود و در ارگان های بدن لانه می کند، مشکلات شدید سلامتی را برای آینده تان به وجود می آورد. (ادامه)
گاف تاریخی - انتخاباتی بزرگ در "پایتخت۴"
(ادامه)
۲۲ بلایی که کم‌خوابی سرتان‌ می‌آورد
بی‌خوابی در حافظهٔ کوتاه مدت نیز بی تأثیر نیست. با توجه به اینکه حافظهٔ کوتاه مدت بخش مهمی از چرخهٔ یادگیری است، از این‌رو بی‌خوابی می‌تواند تأثیر شگرفی روی توانایی افراد برای به یاد آوردن کلماتی داشته باشد که روز پیش آن‌ها را به حافظهٔ خود سپرده‌اند. (ادامه)
روسیه 2 - لهستان 3 / روسیه یک امتیاز برای ایران گرفت و حذف شد(عکس)
تیم ملی روسیه با شکست مقابل لهستان از مسابقات لیگ جهانی حذف شد. از هفته هشتم لیگ جهانی و درگروه B مسابقات تیم های لهستان و روسیه مقابل هم قرار گرفتند و لهستان پیروز شد . این اتفاق در حالی رخ داد که روسیه برای دومین بار در تورنمنت موفق به امتیاز گیری شد آن هم دوباره از لهستان.(ادامه)
* حسین حقگو
کاهش ساعات کار ادارات(يادداشت)
* حسین حقگو (ادامه)
همسر مهاجم برزیلی فصل گذشته تراکتورسازی مانع حضور دوباره او در فوتبال ایران است.
همسر مهاجم سرخپوشان به او اجازه بازی نمی دهد!
همسر مهاجم برزیلی فصل گذشته تراکتورسازی مانع حضور دوباره او در فوتبال ایران است. (ادامه)
عکسی دیدنی از پایتخت ۴
تصویری جالب از مجموعه پایتخت ۴ را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
شمال نیوز: سه جوان روستایی در اینترنت با ایفای نقش دختر، پسران پولدار را به خلوتگاه می‌کشاندند. پسران فریب‌خورده وقتی پای در میهمانی پنهانی می‌گذاشتند، با سه جوان مواجه می‌شدند.


پسران پولدار در دام دخترانه 3 پسر روستایی در بابل!
شمال نیوز: سه جوان روستایی در اینترنت با ایفای نقش دختر، پسران پولدار را به خلوتگاه می‌کشاندند. پسران فریب‌خورده وقتی پای در میهمانی پنهانی می‌گذاشتند، با سه جوان مواجه می‌شدند. (ادامه)
کلسترول در تخم بلدرچین نسبت به تخم مرغ بسیار کمتر است ۹ خاصیت جالب تخم بلدرچین
کلسترول در تخم بلدرچین نسبت به تخم مرغ بسیار کمتر است(ادامه)
با توجه به نوع تنظیم دستورالعمل فوق و تاکیدات مستقیم این بخشنامه مبنی بر تعیین این حدود پوشش بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، به نظرمی رسد این اقدام شایسته وزارت کشور در سکوت خبری انجام شده است.
ممنوعیت پوشیدن تی‌شرت برای آقایان و شلوار غیر پارچه‌ای برای خانم‌ها(خبر)
با توجه به نوع تنظیم دستورالعمل فوق و تاکیدات مستقیم این بخشنامه مبنی بر تعیین این حدود پوشش بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، به نظرمی رسد این اقدام شایسته وزارت کشور در سکوت خبری انجام شده است. (ادامه)
شمال نیوز : دادگاه تجدیدنظر مازندران در تقاضای تجدیدنظر متهمان، که از دادگاه بدوی حکم محکومیت دریافت کرده بودند، پس از بررسی پرونده‌ها و رسیدگی به اسناد و مستندات، حکم صادره برای دو عضو قبلی شورای اسلامی شهر بابل را تائید کرد. ... محکومیت دو عضو اسبق و سابق شورای اسلامی شهر بابل
شمال نیوز : دادگاه تجدیدنظر مازندران در تقاضای تجدیدنظر متهمان، که از دادگاه بدوی حکم محکومیت دریافت کرده بودند، پس از بررسی پرونده‌ها و رسیدگی به اسناد و مستندات، حکم صادره برای دو عضو قبلی شورای اسلامی شهر بابل را تائید کرد. ...(ادامه)
نیکول کیدمن با حجاب/ عکس
نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی تبار هالیوود است که تا به حال مقابل دوربین کارگردانان مطرحی به ایفای نقش پرداخته است. (ادامه)
ناگفته های ظریف از جلسه جنجالی در مجلس
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در گفتگویی ماجرای جنجالی اخیر در مجلس را بازگو کرد. (ادامه)
جوان آملی پدرزن خود را به قتل رساند
ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل جوان 33 ساله‌ای که به‌ علت اختلافات خانوادگی پدرزن 50 ساله خود را به قتل رساند، شناسایی و دستگیر کردند. (ادامه)
شمال نیوز: فرماندار نوشهر از سفر رهبر معظم انقلاب به استان مازندران برای حضور در جشن دانش‌آموختگان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر خبر داد. رهبر انقلاب به مازندران سفر می‌کنند
شمال نیوز: فرماندار نوشهر از سفر رهبر معظم انقلاب به استان مازندران برای حضور در جشن دانش‌آموختگان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم روز ملی اصناف روز دوشنبه اول تیر ماه امسال با حضور دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ، هیات رئییسه و نمایندگان اتاق اصناف سراسر کشو برگزار می شود.

مراسم روز ملی اصناف برگزار می شود
شمال نیوز: مراسم روز ملی اصناف روز دوشنبه اول تیر ماه امسال با حضور دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ، هیات رئییسه و نمایندگان اتاق اصناف سراسر کشو برگزار می شود. (ادامه)
انفجار منزل مسکونی در آمل 7 مصدوم برجای گذاشت
انفجار منزل مسکونی در یکی از محلات قدیمی شهر آمل 7 مصدوم بر جای گذاشت. (ادامه)
یك امام‌جمعه به کوچک‌زاده: آنوقت که تو در شکم مادرت بودی هاشمی شکنجه می‌شد
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمان در دیدار با مدیران جدید و قدیم آموزش و پرورش کرمان به شدت از افراطیون انتقاد کرد. (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضاییه جزئیات نحوه صدور حکم بدوی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب برای مهدی هاشمی و همچنین رأی دادگاه تجدید نظر و میزان حبسی که متهم براساس ماده ۱۳۴ قانون باید تحمل کند را تشریح کرد. چگونگی افزایش محکومیت ۱۵ ساله مهدی هاشمی به 25 سال/ محکوم تنها ۱۰ سال به حبس می‌رود/ توضیح درباره‌ مرخصی رحیمی(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضاییه جزئیات نحوه صدور حکم بدوی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب برای مهدی هاشمی و همچنین رأی دادگاه تجدید نظر و میزان حبسی که متهم براساس ماده ۱۳۴ قانون باید تحمل کند را تشریح کرد.(ادامه)
باشگاه استقلال با مظلومی به توافق رسید
باشگاه استقلال بعد از به بن‌بست رسیدن مذاکراتش با استیماچ با پرویز مظلومی به توافق نهایی رسید. (ادامه)
پاسخ صادق زیباکلام به سعید حدادیان
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی نامه سرگشاده ای خطاب به سعید حدادیان منتشر کرد. (ادامه)
ستاره فوتبال در لباس دامادی/عکس
امروز یک روز خاص برای بازیکن جوان فرانسوی رئال مادرید است.واران، مدافع فرانسوی و آینده دار رئال مادرید، امشب مراسم عروسی خود را برگزار خواهد کرد.او به زادگاهش رفته تا این مراسم را به شیوه سنتی برگزار کند.(ادامه)
دکتر محمد طاهر یعقوبی رمضان ماه خدا (يادداشت)
دکتر محمد طاهر یعقوبی(ادامه)
10 والیبالیست ایران و آمریکا تست دوپینگ دادند
با درخواست فدراسیون جهانی والیبال، از پنج بازیکن ایران و پنج بازیکن آمریکا تست دوپینگ گرفته شد.(ادامه)
اوباما عزادار شد!+عکس
رئیس جمهور آمریکا در صفحه فیس بوک خود نسبت به اتفاقات کلیسای امانوئل واکنش نشان داد.(ادامه)
عکس/ مهمانی لاریجانی برای ایتام
در حاشیه مهمانی علی لاریجانی رئیس مجلس برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور(ادامه)
تصاویر/ آتش‌سوزی در جنگل‌های گرگان
(ادامه)
افطاری‌های مجلس لغو شد
(ادامه)
امام‌جمعه کرمان به کوچک‌زاده: وقتی در شکم مادرت بودی هاشمی شکنجه می‌شد
(ادامه)
قیمت سکه و دلار در بازار
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.