.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حاشیه‌های تشییع 270 شهید دفاع مقدس
مراسم تشییع پیکرهای 270 شهید دوران دفاع مقدس که به تازگی کاوش شده‌اند با حضور شخصیت‌های کشوری، لشکری و اقشار مختلف مردم در میدان بهارستان برگزار شد.(ادامه)
تصاویر/ آیین تشییع 270 شهید دفاع مقدس
آئین تشییع شهدای غواص عملیات کربلای 4 بعدازظهر امروز سه شنبه با حضور گسترده مردم تهران برگزار شد (ادامه)
برخورد با مشمولان غایب تشدید می‌شود
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تشدید برخورد با مشمولان غایب خبر داد و جزئیات از آخرین وضعیت رسیدگی به متقاضیان طرح جریمه ریالی سربازی را تشریح کرد.(ادامه)
مجلس از پاسخ‌های واعظی قانع شد
مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز از پاسخ‌های وزیر ارتباطات قانع شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر عامل جدید شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ایران با اقتدار هنوز هم از آرمان های امام و شهدا دفاع خواهد کرد، گفت: باید از فرصت های ایجاد شده برای خدمت به مردم استفاده کنیم. ... ابراهیم زاده : از فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم استفاده می کنم
شمال نیوز : مدیر عامل جدید شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ایران با اقتدار هنوز هم از آرمان های امام و شهدا دفاع خواهد کرد، گفت: باید از فرصت های ایجاد شده برای خدمت به مردم استفاده کنیم. ...(ادامه)
لزوم تسریع در احداث راه‌آهن ساحلی رشت‌ ـ‌ قائمشهر ـ مشهد
(ادامه)
مدیرکل جدید استاندارد گلستان معرفی شد
(ادامه)
شمال نیوز : عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: بنابراین پیش‌بینی می‌شود ماه مبارک رمضان 30 روزه باشد و احتمال ضعیفی در 29 روزه بودن آن وجود دارد....
پنجشنبه اول ماه مبارک رمضان است
شمال نیوز : عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: بنابراین پیش‌بینی می‌شود ماه مبارک رمضان 30 روزه باشد و احتمال ضعیفی در 29 روزه بودن آن وجود دارد.... (ادامه)
۱۵ استیضاح کننده فانی امضای خود را پس گرفتند
(ادامه)
دلنوشته مشاور ظریف برای غواصان شهید
(ادامه)
محسن رضایی سخنران تشییع غواصان شهید
امروز مراسم تشییع پیکر مطهر 270 شهید دفاع مقدس از ساعت 16 با حضور مردم شهید پرور تهران برگزار می شود.در این مراسم سردار محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس سخنرانی خواهد کرد.(ادامه)
«فانی» سوم تیرماه استیضاح می‌شود
(ادامه)
جزئیات مراسم تشییع پیکر 175 شهید غواص
(ادامه)
توزیع سبدامنیت غذایی بین مشمولان ازشنبه
(ادامه)
تصاویر/ همایش غیرقانونی مدیران احمدی‌نژاد
(ادامه)
طومار ” گزاره برگ ملی هسته ای” به امضای بازاریان ساری رسید
کاسبان و اصناف بازاری شهرستان ساری خواستار رعایت حقوق به حق هسته ای کشورمان در مذاکرات هسته ای شدند. (ادامه)
شمال نيوز: برای اولین بار در تاریخ اصناف استان مازندران در روز 25 خرداد تفاهم نامه همکاری فی مابین اتاق اصناف مرکز مازندران و بانک ملی جهت رونق اقتصادی بازاریان ساری امضاء شد .

تفاهم نامه ی همکاری بین اتاق اصناف مرکز مازندران و بانک ملی امضا شد
شمال نيوز: برای اولین بار در تاریخ اصناف استان مازندران در روز 25 خرداد تفاهم نامه همکاری فی مابین اتاق اصناف مرکز مازندران و بانک ملی جهت رونق اقتصادی بازاریان ساری امضاء شد . (ادامه)
محمدعلی کشاورز: من نمرده‌ام!
محمدعلی کشاورز در واکنش به پیامک‌ها و خبرهایی در شبکه‌های مجازی که به‌طور مکرر درگذشت وی را اعلام می‌کنند، اعلام کرد دولت باید مقابل این دروغ‌پراکنی درباره زندگی هنرمندان بایستد.(ادامه)
بدون سحری روزه نگیرید
یک کارشناس تغذیه، ضرورت رعایت هرم غذایی در ماه مبارک رمضان را همچون دیگر ایام سال، مهم دانست و گفت: تنها با یک رژیم غذایی حاوی گروه‌های مختلف غذایی می‌توانیم روزه‌داری توأم با سلامت را تجربه کنیم.(ادامه)
ستاد استهلال: پنجشنبه اول ماه رمضان است
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: پیش بینی ستاد استهلال این است که در غروب چهارشنبه، هلال ماه، قابل رویت خواهد بود بنابراین پنجشنبه ۲۸ خرداد ، روز اول ماه مبارک رمضان است. (ادامه)
روایت قاسم سلیمانی از شهدای غواص
از نکات برجسته این سه قسمت می‌توان به مصاحبه های متعدد با سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران اشاره کرد.(ادامه)
تصویری که پس از 30 سال اجازه انتشار یافت
(ادامه)
تصادف در محور گهرباران جان کشاورز میاندورودی را گرفت
(ادامه)
آمار نوبخت از دریافتی ماهیانه فرهنگیان
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنگوی دولت در جلسه غیرعلنی مجلس دریافتی ماهیانه فرهنگیان را به طور میانگین یک میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرد و گفت که برنامه‌ریزی‌‌ها برای افزایش اعتبارات فرهنگیان انجام شده است.(ادامه)
یارانه خرداد امشب واریز می شود
یارانه خرداد ماه در قالب پنجاه و دومین مرحله از یارانه نقدی ساعت 24 امشب - سه‌شنبه- به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می‌شود.(ادامه)
شورای اسلامی شهر بهشهر،دیروز در جلسه ای فوق العاده با ریاست فخاریان ، نایب رئیس شورا، ضمن بررسی موضوعات شهری، عزل دکتر اسلام بابانژاد را از عضویت در شورای اسلامی شهر اعلام داشته و دعوت از اولین عضو علی البدل عباس یعقوبی را در دستور کار خود قرار داد. یک عضو شورای شهر بهشهر برکنار شد
شورای اسلامی شهر بهشهر،دیروز در جلسه ای فوق العاده با ریاست فخاریان ، نایب رئیس شورا، ضمن بررسی موضوعات شهری، عزل دکتر اسلام بابانژاد را از عضویت در شورای اسلامی شهر اعلام داشته و دعوت از اولین عضو علی البدل عباس یعقوبی را در دستور کار خود قرار داد.(ادامه)
آقایان! خون بدهید سکته نکنید
(ادامه)
گلایه حسین شریعتمداری از اظهارات روحانی
(ادامه)
هر کس داعشی نیست، روزه اش باطل است!
(ادامه)
چراظريف‌وکري مثل عروس‌وداماد قدم میزدند؟
(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.