.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جزئیات مراسم تدفین و ترحیم همسر رحیمی
پیکر همسر محمدرضا رحیمی دوشنبه ساعت 17 در شهر قروه استان کردستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود. (ادامه)
رفع تشنگی ماه رمضان با چند راه ساده
شمال نیوز: راههای رفع تشنگی در ماه مبارک رمضان به خصوص در سالهایی که این ایام در فصل گرم سال واقع شده اند راه نجاتی برای احساس تشنگی بدن است. (ادامه)
شمال نیوز: سیدرضا صالحی‌امیری در مراسم سالگرد 24 خرداد که در سالن سیدرسول حسینی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته که عازم مازندران بودم، رئیس‌‌جمهور اعلام کرد سلامی از سر صدق، صفا و صمیمیت از طرف من به مردم مازندران برسانید.

دولت مدیون مازندران است / خیزش 24 خرداد از ساری آغاز شد+ تصاویر مراسم
شمال نیوز: سیدرضا صالحی‌امیری در مراسم سالگرد 24 خرداد که در سالن سیدرسول حسینی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته که عازم مازندران بودم، رئیس‌‌جمهور اعلام کرد سلامی از سر صدق، صفا و صمیمیت از طرف من به مردم مازندران برسانید. (ادامه)
گریم های سنگین بازیگران ایرانی/ تصاویر
شمال نیوز : در کمتر از یک سال اخیر دو سریال «ابله» و «شاهگوش» ویژه شبکه نمایش خانگی به بازار آمده اند که یکی از ویژگی های اصلی آن‌ها گریم های سنگین و متفاوت بازیگران آن‌هاست.( جام جم ) (ادامه)
تصاویر/ کشتی گیله مردی
تصاویر/ کشتی گیله مردی(ادامه)
وزیر ارشاد: تماشاگران کنسرت‌ها مشکل‏‏‌سازند
وی با اشاره به نظارت‎‎های ارشاد درباره شعر، موسیقی و اجرای برنامه‎‎های یادشده، اظهار کرد: البته در برخی موارد خطاهایی نیز رخ می‏‏‌دهد، ولی گاهی مشکل از کنسرت و اجرا نیست، بلکه تماشاگران حاضر در برنامه مشکل‏‏‌ساز هستند. (ادامه)
مرخصی رحیمی به علت فوت همسر
برادر محمد رضا رحیمی بعدازظهر امروز (یکشنبه) افزود: رحیمی از امروز تا پایان مراسم همسرش در مرخصی است. وی یادآور شد: پیکر لطیفه عرفانی قرار است فردا در شهرستان قروه استان کردستان به خاک سپرده شود.(ادامه)
زن‌ها در ماه رمضان از خانه خارج نشوند!
(ادامه)
طرح استیضاح وزیر ورزش هم کلید خورد
تعدادی از نمایندگان مجلس امروز پای طرحی را امضا کردند که بر اساس آن محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در معرض استیضاح قرار خواهد گرفت.(ادامه)
دومین پیروزی پیاپی ایران برابر قهرمان المپیک
تیم ملی والیبال ایران که نخستین دیدار خود برابر تیم قدرتمند روسیه را با پیروزی به پایان برده بود، در دومین دیدار هم برابر این تیم به پیروزی رسید تا موقعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.(ادامه)
نماز صدام در مزار سیدالشهدا/عکس
تصویر دیکتاتور سابق عراق ، که با اسلحه در کنار ضریح مطهر سیدالشهدا در خال نماز خواندن است. (ادامه)
واکنش ایران به حکم دو مامور متجاوز سعودی
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اعلام کرد: حکم عربستان برای دو مامور فرودگاه جده نهایی نبوده و قرار است تا چند روز دیگر دادگاه دیگری برگزار شود. (ادامه)
اگر داعش پیروز شود چکار باید کرد؟
با وجود پیشروی‌های داعش در عراق و سوریه و تحرکات این گروه تروریستی در لیبی و دیگر مناطق جهان این سوال مطرح می‌شود که در صورت پیروزی داعش و شکست تلاش‌های منطقه‌ای یا بین‌المللی در توقف پیشروی این گروه چه کار باید کرد؟! شاید بتوان گفت که تنها راهکار توافق کشورهای عربی با تشکیل نیروی ائتلافی متشکل از هزاران نیرو برای نبرد با داعش افراطی است.(ادامه)
شرایط جدید ضمانت‌های بانکی ابلاغ شد
بانک مرکزی شرایط جدید قبول ضمانت‌های اعطای تسهیلات در شبکه بانکی کشور را ابلاغ کرد. (ادامه)
اگر همسرتان افسردگی دارد حتما بخوانید
افسردگی ظواهر متفاوتی دارد. ممکن است یک روز شاد باشید و فردای آن روز کاملا غمگین باشید. آشفتگی و ناامیدی هم که دو همراه اجتناب‌ناپذیر افسردگی است. افراد افسرده معمولا دیگران را هم افسرده می‌کنند. (ادامه)
خودکشی زن جوان مازنی به خاطر رقم قبض تلفن
(ادامه)
تماس مرموزی که استیضاح وزیر راه را حذف کرد
نماینده مردم اصفهان گفت: استیضاح وزیر راه، با تماس فردی که گفته از هیأت رئیسه مجلس اذن این کار را دارد، حذف شده که البته هیأت رئیسه هم اعلام بی‌اطلاعی می‌کند. (ادامه)
اژه‌ای: ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات به دستور دادستانی است
معاون اول قوه قضاییه گفت: ممنوع‌التصویر و ممنوع‌البیانی رئیس دولت اصلاحات بر اساس دستور دادستانی است نه شورای عالی امنیت ملی. (ادامه)
زمان واریز یارانه خردادماه بالاخره مشخص شد
یارانه خردادماه ساعت ۲۴ سه شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. (ادامه)
پیام احمدی‌نژاد به محمدرضا رحیمی
(ادامه)
 شمال نیوز: سرهنگ پاسدار شهید روح‌الله سلطانی بامداد امروز در درگیری با اشرار نوار مرزی شمال غرب کشور به شهادت رسید.
رزمنده رشید لشکر 25 کربلا به شهادت رسید/ جزئیات شب وداع و تشییع+ تصاویر
شمال نیوز: سرهنگ پاسدار شهید روح‌الله سلطانی بامداد امروز در درگیری با اشرار نوار مرزی شمال غرب کشور به شهادت رسید. (ادامه)
شمال نیوز: عباس مهدوی مسئول قبلی روابط عمومی اداره کل ارشاد مازندران، به سمت مسئول جدید روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران منصوب شد. عباس مهدوی در روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران
شمال نیوز: عباس مهدوی مسئول قبلی روابط عمومی اداره کل ارشاد مازندران، به سمت مسئول جدید روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران منصوب شد.(ادامه)
تصویر/ عیادت وزیر از نرگس هفت ساله
وزیر بهداشت با حضور در منزل نرگس رسولی، کودک هفت ساله مبتلا به نوعی بیماری پوستی حاد به دانشگاه علوم پزشکی بجنورد ماموریت داد تا هرچه سریع‌تر جهت درمان و تامین هزینه‌های وی اقدام شود.(ادامه)
مرگ مشکوک هزار قطعه مرغ در مازندران
(ادامه)
کاریکاتور/ ازدیاد «مهندس» در ایران!
(ادامه)
پیام حضرت آیت الله طبرسی به درگذشت آیت الله امینیان
(ادامه)
افزایش کرایه تاکسی در بانکوک بعد از ۲۰ سال!
مقامات حمل و نقل تایلند اعلام کردند که در سال جاری میلادی (2015) برای دومین بار، کرایه تاکسی‌ها در پایتخت این کشور افزایش می‌یابد.(ادامه)
عارف: مدافع عملکرد دولت روحانی هستم
(ادامه)
واکنش حدادعادل به حکم مهدی هاشمی
(ادامه)
هلال ماه رمضان چهارشنبه در ایران رویت می‌شود
(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.