.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نویسنده پایتخت:بهانه‌ بنی‌اسرائیلی می‌گیرند
(ادامه)
چه کسانی می‌توانند کاندیدای‌مجلس شوند؟
(ادامه)
زندگی خانواده مازندرانی در کنار مارهای سمی
گاهی به‌صورت روزانه این مارها را می‎بینیم ولی گاهی نیز ممکن است هر سه روز یک‎بار شاهد حرکت گروهی آنان باشیم، اما تداوم حضور آنها یک مسأله ثابت در تمام این سال‎ها بوده است.(ادامه)
تصویر/ جسد دزدِ برق‌گرفته در زاهدان
سارقی در حین دزدی یک دستگاه کولر گازی، بر اثر برق‌گرفتگی فوت می‌کند و جنازه‌اش در همان حالت تا ساعت‌ها باقی می‌ماند.(ادامه)
دیگر آبلیموی دست چین نخرید
(ادامه)
وقتی دریا استخر خانوادگی می‌شود
(ادامه)
تصاویر/ آنجلیناجولی در کمپ آوارگان سوری
(ادامه)
میزان رشد بیکاری جوانان اعلام شد
(ادامه)
اجرای طرح تخصیص سوخت ناوگان جاده ای از فردا
طرح تخصيص سوخت ناوگان جاده اي گازوئيل سوزبر اساس ميزان عملكرد از اول تيرماه اجرا مي شود(ادامه)
واکنش احسان علیخانی به بازخورد برنامه اول ماه عسل!
احسان عليخاني اين نکته را يادآوري کرد که جذابيت ماه عسل در همين تفاوت نگاه‌ها و در برنامه شب اول قصد تبليغ خودکشي را نداشتیم و اصلا اتفاقي که براي مهدي افتاد خودکشي نبود.(ادامه)
برخورد قانوني با شناي خانوادگي در ساحل
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از برخورد قانونی با شنای خانوادگی در اب های ساحلی خبرداد . (ادامه)
طی حکمی  از سوی دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران سرپرست فرمانداری شهرستان نکا منصوب شد. فرماندار جدید نکا منصوب شد+زمان معارفه
طی حکمی از سوی دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران سرپرست فرمانداری شهرستان نکا منصوب شد.(ادامه)
استاندار گیلان استیضاح فانی را به حمایت حزبی تبدیل نکند
(ادامه)
کمک امدادی ماموران هلال‌احمر به 153 حادثه در مازندران
(ادامه)
خط قرمزهای تغذیه‌ای ١٧ساعت روزه‌داری
(ادامه)
شمال نیوز : با انتشار تصاویر نرگس در رسانه های دکتر سید ناصر عمادی متخصص پوست و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با عزیمت به منزل وی در بجنورد به مداوا و درمان نرگس پرداخته است..... ورود پزشک مازندرانی به داستان واقعی "نرگس کوچولو"
شمال نیوز : با انتشار تصاویر نرگس در رسانه های دکتر سید ناصر عمادی متخصص پوست و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با عزیمت به منزل وی در بجنورد به مداوا و درمان نرگس پرداخته است.....(ادامه)
شمال نیوز : هر یک سال جهت دریافت کارت سلامت مبلغ 57000 تا 65000 تومان باید پرداخت کنیم. جالب اینجاست راننده ای که کارت سلامت معتبر داشته باشد برای تمدید مدارک بالا که قید کردم دوباره سری آزمایشاتی را باید.... حال زار رانندگان خطی در مازندران و سکوت مسئولان !
شمال نیوز : هر یک سال جهت دریافت کارت سلامت مبلغ 57000 تا 65000 تومان باید پرداخت کنیم. جالب اینجاست راننده ای که کارت سلامت معتبر داشته باشد برای تمدید مدارک بالا که قید کردم دوباره سری آزمایشاتی را باید....(ادامه)
تعطیلی مسکن مهر تایید شد
(ادامه)
سواحل دریای شمال و آزادی هایی که دیگر یواشکی نیستند! + تصاویر
حضور بانوان و مردان برهنه و بی حجاب و شنا در دریا بصورت مختلط و زننده، پخش موسیقی با صدای بسیار بلند و رقص و پایکوبی آن هم بدون حجاب، حمام آفتاب مردان بدون پوشش مناسب به وفور رویت شده که همه­ی این موارد در حضور خانواده ها بوده است. صد افسوس که بر اساس آخرین دستور، پلیس موظف به اجرای اسلام نبوده و هیچ پلیسی نمی‌تواند بگوید من این کار را کردم چون خدا گفته است و این یعنی پلیس یک وظیفه بیشتر ندارد و آن هم اجرای قانون است. بهشت پیشکشتان، التفات بفرمایید مردم بیچاره را به زور جهنمی نکنید...(ادامه)
شرط دریافت سبد حمایت‌ غذایی دولت
قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین وضعیت توزیع بسته‌های حمایت‌ غذایی در میان اقشار نیازمند را تشریح کرد.(ادامه)
عکس/ انبار پول داعش
روزنامۀ الدستور تصاویری از انبارهای پول داعش منتشر کرد. (ادامه)
مهناز افشار در توییتر طوفان به پا کرد
(ادامه)
برنج‌های وارداتی ثبت سفارش قبلی هستند
شمال نیوز : معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردات بیش از 149 هزار تنی برنج علی‌رغم ممنوعیت آن طی دو ماهه ابتدایی امسال از محل ثبت سفارش‌های صورت گرفته گذشته بوده است، چرا که براساس قانون، هر وارد‌کننده‌ای تا 18 ماه پس از ثبت سفارش می‌تواند کالای مورد نظر خود را به کشور وارد کند. (ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز یکشنبه31خرداد
(ادامه)
شمال نیوز: حکم سرپرستی فرماندار جدید شهرستان سیمرغ از سوی استاندار صادر شد.
فرماندار جدید سیمرغ منصوب شد+ زمان معارفه
شمال نیوز: حکم سرپرستی فرماندار جدید شهرستان سیمرغ از سوی استاندار صادر شد. (ادامه)
قتل در سرخس دستگيري در مياندرود
ماموران پليس آگاهي شهرستان"مياندرود"مازندران، قاتل فراري را که پس از قتل در شهرستان"سرخس"در اين شهرستان متواري بود، شناسايي و دستگير کردند. (ادامه)
هزینه 16 میلیارد تومانی برای یک تندیس!
شمال نیوز: بدون شک پروفسور سمیعی از چهره های برجسته و افتخارات استان گیلان به شمار رفته و پاسداشت مشاهیری همچون وی می تواند پایه گذار سنتی حسنه باشد. اما چگونه برای ساخت یک تندیس نه چندان بزرگ در ابعاد، 16 میلیارد تومان هزینه شده است؟! (ادامه)
دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
نامه اعتراض ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد بابل
بیش از 700 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد بابل در اعتراض به وضعیت بد فرهنگی، صنفی و علمی دانشگاه آزاد بابل اعتراض کردند. (ادامه)
بهترین خودروهای کوپه 2015
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.