.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت: خصوصي‌سازي براي رفع بيكاري به صورت ريشه‌اي بايد در جامعه نهادينه شود.  اين امر براي مسئولان استان يك اصل است، ولي با رانت و انحصار به شدت مخالفيم. 
خصوصي‌سازي بايد در جامعه نهادينه شود
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت: خصوصي‌سازي براي رفع بيكاري به صورت ريشه‌اي بايد در جامعه نهادينه شود. اين امر براي مسئولان استان يك اصل است، ولي با رانت و انحصار به شدت مخالفيم. (ادامه)
گلستان در وداع با شهداى ميدان مين
مردم گلستان ديروز در هواى بارانى با ۳ تن ازسرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامى استان كه در مناطق آلوده به مين در قصر شيرين به شهادت رسيده بودند وداع كردند.(ادامه)
رانش زمين در رحيم آباد رودسر
بر اثر رانش زمين در روستاى لشكان بخش رحيم آباد شهرستان رودسر، قسمت هاى زيربنايى منطقه دچار خسارت شد.(ادامه)
تحصيل 2 تبعه آذربايجان در مدارس گيلان
2 تن از اهالي تبعه جمهوري آذربايجان با شركت در كلاس هاي نهضت سوادآموزي گيلان مشغول به تحصيل شدند.(ادامه)
محور كندوان همچنان مسدود است
محور كندوان به دليل نشست شديد باند سواره‌‏رو (كيلومتر70 ) حوالي پل زنگوله از ساعت 9 صبح روز چهار شنبه 5/2/86 تا اطلاع ثانوي مسدود است..(ادامه)
كناره‌گيري هيئت رئيسه اتحاديه صنف رايانه ساري
رئيس اتحاديه صنف رايانه شهرستان ساري از استعفاي اعضاي هيئت رئيسه اتحاديه رايانه مركز مازندران خبرداد.(ادامه)
همايش بزرگ شوراها در استان گیلان
استاندار گيلان گفت: انتخاب شهردار كليدي ترين كار شوراها است و در اين راستا بايد با هماهنگي و انسجام اعضاي شوراها، افراد اجرايي و متخصص و كارآمد براي شهرداري برگزيده شوند.(ادامه)
انتخاب هيات رييسه شوراي شهر گرگان
اعضاي هيات رييسه شوراي اسلامي شهرگرگان انتخاب شدند. برابر دعوت فرمانداري گرگان اعضاي شوراي اسلامي دوره سوم شهرگرگان در محل سالن اجتماعات فرمانداري با حضور هيات اجرايي انتخابات، اولين جلسه رسمي خود را يك شنبه شب 9/2/86 برگزار و طي آن 5 عضو هيات رييسه اين شورا به شرح ذيل انتخاب شدند.(ادامه)
آغاز سومين دوره فعاليت شوراها در مازندران
فعاليت اعضاي سومين دوره‌ شورا‌هاي شهر و روستاي ‌مازندران امروز هم‌زمان با سراسر كشور در محمود‌آباد آغاز شد.(ادامه)
سهم مازندران در صادرات بسيارناچيز است
معاون برنامه‌ريزي، اداري و مالي استانداري مازندران گفت: با وجود تواناييها و امكانات بالقوه فراوان، متاسفانه سهم اين استان در صادرات غيرنفتي بسيار اندك و ناچيز است(ادامه)
معارفه استاندار جدید گلستان
مراسم معارفه پنجمين استاندار گلستان و دومين استاندار دولت احمدي نژاد در اين استان عصر روز شنبه با حضور مصطفي پور محمدي وزير كشور در محل تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگذار شد.(ادامه)
مازندران رتبه سوم آلودگي موادمخدر كشور
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت : در سال گذشته ‪ ۹۰‬باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اين استان شناسايي و متلاشي شد. (ادامه)
انصراف شادمان از کاندیداتوری شهرداری ساری
علی شادمان طی اطلاعیه ای از کاندیداتری شهرداری ساری انصراف داد. متن اطلاعیه که نسخه ای از آن به دفتر شمال نیوز ارسال گردید(ادامه)
 استاندار مازندران با اشاره به اين‌كه مديران استاني همواره در حال ارزيابي هستند، گفت: تغيير تعدادي از مديران استان به دليل بالا بردن راندمان مديريتي طي چند ماه آينده قطعي است... تغييرات مديران استاني قطعي است
استاندار مازندران با اشاره به اين‌كه مديران استاني همواره در حال ارزيابي هستند، گفت: تغيير تعدادي از مديران استان به دليل بالا بردن راندمان مديريتي طي چند ماه آينده قطعي است...(ادامه)
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی... مازندران ،کلید استارت موتلفه برای مجلس هشتم
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی...(ادامه)
به بهانه تخريب پل ساري - جويبار سرمايه هاي ملي را هدر ندهيد
با وجود هزينه سنگين ساخت پل محور اصلي جاده ساري به جويبار، متأسفانه اين بناهاي عمراني را قبل از بهره برداري تخريب كردند!(ادامه)
مهر ماه دومين جشنواره ميراث مشترك اقوام حاشيه درياي خزر
دومين جشنواره (سمپوزيوم) بين‌‏المللي ميراث مشترك اقوام حاشيه درياي خزر و آسياي ميانه مهرماه 86 در مازندران برگزار مي‌‏شود. (ادامه)
امیر اسدی سردار بسیجی و سلحشور تخریب در دوران دفاع مقدس صبح امروز شربت شهادت را نوشید.وی معلم و اهل گرگان بوده و در طول حضور مستمر خود درجبهه ها بارها به درجه جانبازی نائل آمده و یک پای خود را نیز در میدانهای مین ... شهادت سردار بزرگ تخريب در دفاع مقدس
امیر اسدی سردار بسیجی و سلحشور تخریب در دوران دفاع مقدس صبح امروز شربت شهادت را نوشید.وی معلم و اهل گرگان بوده و در طول حضور مستمر خود درجبهه ها بارها به درجه جانبازی نائل آمده و یک پای خود را نیز در میدانهای مین ...(ادامه)
ترکیب هيات رييسه شوراي شهر گرگان
برخي شنيد ها حاكي است اعضاي شوراي شهر گرگان بنا دارند روز يك شنبه پس از پايان همايش استاني شوراها ، به فرمانداري گرگان رفته و هيات رييسه خود را انتخاب نمايند.(ادامه)
جانباز مازندراني و صعود به قله اورست
يك جانباز تنكابني كه تاكنون به اتفاق ديگر كوهنوردان به قلل زيادي در كشور صعود كرده و به تازگي از هيماليا آمده است، گفت: مقصد بعدي من اورست است. (ادامه)
جشنواره لانه‌گذاري پرندگان شهري در گيلان
مديركل حفاظت محيط زيست گيلان از برگزاري جشنواره لانه‌گذاري پرندگان شهري در اين استان خبر داد.(ادامه)
رئيس شوراي شهر رشت در آخرين جلسه رسمي شوراي دوم در رشت علت اين انتخاب را رضايت مندي 80 درصد مردم شهر از عملكرد شهردار عنوان كرد و افزود: در مدت 9 ماه فعاليت رضا ساغري شاهد اجرا و مطالعه پروژه‌هاي بزرگ ... شهردار رشت، جزو10 شهردار نمونه كشور !
رئيس شوراي شهر رشت در آخرين جلسه رسمي شوراي دوم در رشت علت اين انتخاب را رضايت مندي 80 درصد مردم شهر از عملكرد شهردار عنوان كرد و افزود: در مدت 9 ماه فعاليت رضا ساغري شاهد اجرا و مطالعه پروژه‌هاي بزرگ ...(ادامه)
بارش برف بهاری دربلده شهرستان نور
با گذشت‌ بیش‌ از یک‌ ماه‌ از فصل‌ بهار ، شب گذشته در ارتفاعات‌ بخش‌ بلده‌ شهرستان‌ نور ‌15‌ سانتی‌ متر برف‌ بارید .(ادامه)
شهيد علي اكبرشيرودي حماسه نامي است كه بايد بارها خواند، مردي كه حماسه‌اي بي ‌بديل در تاريخ از خود به يادگار گذاشت و خود را در كنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد. شهيد شيرودي ستاره پرفروغ آسمان دفاع مقدس
شهيد علي اكبرشيرودي حماسه نامي است كه بايد بارها خواند، مردي كه حماسه‌اي بي ‌بديل در تاريخ از خود به يادگار گذاشت و خود را در كنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد.(ادامه)
یک باند که ازسوی یک استاددانشگاه درآمریکا موردحمایت وبرنامه ریزی قرارمیگرفت به اتهام سوءاستفاده وکلاهبرداری ازطریق ادعای ارتباط باامام زمان (ع) درمنطقه کلاردشت دستگیرشدند. شهره حضرتی اهل تهران باهدایت دستگیری زن مدعی ارتباط با امام زمان
یک باند که ازسوی یک استاددانشگاه درآمریکا موردحمایت وبرنامه ریزی قرارمیگرفت به اتهام سوءاستفاده وکلاهبرداری ازطریق ادعای ارتباط باامام زمان (ع) درمنطقه کلاردشت دستگیرشدند. شهره حضرتی اهل تهران باهدایت (ادامه)
افتتاح اولين رصدخانه مازندران در سوادکوه
نخستين رصدخانه استان مازندران روز پنجشنبه در آلاشت مازندران به بهره برداري رسيد. به گزارش ايرنا در مراسم بهره برداري ازاين رصدخانه" ابوطالب شفقت" استاندار مازندران به همراه جمعي از مسوولين استاني و شهرستاني و تعدادي از اعضاي انجمن نجوم كشور حضور داشتند. شهردار آلاشت سوادكوه در اين مراسم گفت : اين رصد خانه اولين رصدخانه در استانهاي شمالي كشور به شمار مي‌رود. " جمشيد ابراهيم نژاد" افزود : اين رصد خانه درارتفاع بيش از يكهزار و ‪ ۸۰۰‬متري از سطح دريا واقع شده و از شرايط آماتوري ونيمه‌آماتوري برخوردار است. به گفته ابراهيم نژاد رصد خانه مذكور در زميني به مساحت سه‌هزارمترمربع و زيربناي ‪ ۳۰۰‬متري بنا شده است. وي هزينه ساخت اين رصدخانه را يك ميليارد ريال اعلام كرد و گفت كه كار احداث آن ‪ ۹‬ماه به طول انجاميده است. ابراهيم نژاد جذب گردشگر ،استفاده‌هاي تحقيقاتي و بهره برداري عمومي مردم را از جمله اهداف احداث اين رصد خانه اعلام كرد.(ادامه)
فرشته آذرنوید جزیره ی آشوراده؛ گنجینه ی ملی بر باد رفته(ديدگاه)
فرشته آذرنوید(ادامه)
عباس محمدي دماوند، نماد طبيعت ايران(ديدگاه)
عباس محمدي(ادامه)
معرفي يكي از جنگل‌بانان جان‌سپرده به‌عنوان «شهيد»
هفتم ارديبهشت‌ماه سال 84 و در نخستين روز‌هاي بهار زندگي كه درختان و گياهان سر از خاك برآورده و نويد دوباره زيستن را مژده مي‌دادند، «ناصر پيروي» - جنگل‌بان شهرستان ماسال قرباني زياده‌خواهي برخي از انسان‌هاي فرصت‌...(ادامه)
حوادث رانندگي جان ‪ ۲۰‬نفر را در جاده‌هاي گيلان گرفت
رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي پليس گيلان گفت: ‪ ۲۰‬نفر بر اثر حوادث رانندگي طي يك هفته گذشته، جان خود را در جاده‌هاي گيلان از دست دادند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.