.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
در میان چهره‌های مطرح اصولگرا، کسی که دامان خود را نه تنها از شورای ائتلافی اصولگرایان بلکه از سفره حامیان معتدل دولت نیز برچید و به وضوح از ورود مستقلش به انتخابات آتی مجلس خبر داد، علی لاریجانی بود.
چرا لاریجانی حاضر به ائتلاف با اصولگرایان و اعتدالگرایان نشد؟
در میان چهره‌های مطرح اصولگرا، کسی که دامان خود را نه تنها از شورای ائتلافی اصولگرایان بلکه از سفره حامیان معتدل دولت نیز برچید و به وضوح از ورود مستقلش به انتخابات آتی مجلس خبر داد، علی لاریجانی بود. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
پرورش اردک در شالیزار علاوه بر تقویت خاک کشاورزی برای کشت آینده منبع درآمد خوبی برای مردم منطقه فریدونکنار محسوب می شود. این شغل با تمام سختی ها جایگزین شکار پرندگان شده است. پرورش اردک های شالیزاری در فریدونکنار(خبر)
پرورش اردک در شالیزار علاوه بر تقویت خاک کشاورزی برای کشت آینده منبع درآمد خوبی برای مردم منطقه فریدونکنار محسوب می شود. این شغل با تمام سختی ها جایگزین شکار پرندگان شده است.(ادامه)
برای سرد نشدن روابط زناشویی چه باید کرد ؟!
احساس می کنم کسی این بین اشتباه کرده است که زندگی مان مثل دوران مجردی شده است. (ادامه)
دانشجوی گلستانی با استناد به سخنان و استدلال رئیس جمهور در روزهای گذشته گفت: درحالیکه نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان سنگ اصلاح طلبان را بر سینه میزنند چرا انتخابات برگزار کنیم؟
طعنه دانشجوی گلستانی به سخنان رئیس جمهور
دانشجوی گلستانی با استناد به سخنان و استدلال رئیس جمهور در روزهای گذشته گفت: درحالیکه نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان سنگ اصلاح طلبان را بر سینه میزنند چرا انتخابات برگزار کنیم؟ (ادامه)
راه ساده‌ پیشگیری از سرطان
کارشناس مسئول تغذیه مرکز بهداشت استان ایلام گفت: یک پژوهش میدانی در شهر ایلام در سال 1392 نشان داد که تعداد زیادی از مردم یا شیر، لبنیات و سبزیجات مصرف نمی‌کنند یا میزان مصرف‌شان ناچیز است؛ درحالی‌که این مواد از عوامل بسیار مؤثر در امر پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر به ویژه سرطان هستند.(ادامه)
تصاویر دیده نشده از سفر آیت الله جنتی به اروپا
شمال نیوز: سال ۱۹۹۲ میلادی (۱۳۷۱شمسی) آیت الله احمد جنتی به عنوان نماینده رهبری در حوزه بالکان در سفر به بوسنی و کرواسی، ضمن بازدید از اردوگاه آوارگان جنگ بوسنی با رهبر مسیحیان کاتولیک کرواسی و رییس العلمای بوسنی دیدار کرد(ادامه)
چه کسی را جان کری در نشست داووس ماساژ می داد +عکس
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در جریان نشست دو جانبه با همتای سوییسی خود در حاشیه چهل و ششمین مجمع اقتصاد جهانی در شهر داووس ، شانه های همتای سوییسی خود را ماساژ می دهد. (ادامه)
عکسی از لحظه باز شدن دروازه ایران توسط ژاپن
تیم ملی امید ایران در دقیقه 96 بازی با ژاپن گل خورد. (ادامه)
یک ملی پوش ایرانی در پاریس ناپدید شد
شمال نیوز:آروین باقری کاراته کا کشورمان که برای حضور در رقابت های فرانسه عازم پاریس شده بود در فرودگاه ناپدید شد.(ادامه)
عکس: آخرین همسر ناصرالدین شاه
(ادامه)
رئیس‌جمهور چین وارد تهران شد
رئیس‌جمهور چین لحظاتی پیش درصدر یک هیأت بلندپایه سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.(ادامه)
اولین عکس منتشر شده از همسر آزاده نامداری
عکس اینستاگرامی آزاده نامداری از همسر جدیدش (ادامه)
شمال نیوز: کی از افرادی که بر اساس توافق مبادله زندانیان بین ایران و آمریکا آزاد شده ضمن غیرمنصفانه داشتن حکمش می‌گوید که او زندانی سیاسی بوده است. زندانی سیاسی بودم
شمال نیوز: کی از افرادی که بر اساس توافق مبادله زندانیان بین ایران و آمریکا آزاد شده ضمن غیرمنصفانه داشتن حکمش می‌گوید که او زندانی سیاسی بوده است.(ادامه)
این افراد با یارانه نقدی خداحافظی کنند
معاون وزیر کار درباره قطع یارانه نقدی برخی افراد گفت: به این شکل نیست که فرد اگر در بهمن ماه مراجعه نکند، کلا یارانه اش قطع می‌شود بلکه اگر بعد از این مدت هم مراجعه کنند، از ماه بعد از اقدام برای دریافت کارت ملی، افراد یارانه شان را دریافت خواهند کرد. (ادامه)
دلیل هیجانی شدن دلار در روزهای اخیر
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته‌ اخیر با توجه به موضوع برجام، جو روانی در بازار به وجود آمد و شوک قیمتی را شاهد بودیم و به دنبال آن در اواسط هفته قیمت طلا و سکه کاهش محدودی داشت که علت آن کاهش یکباره قیمت ارز به کمتر از 3600 تومان بود و نرخ سکه نیز به 915 هزار تومان کاهش یافت. (ادامه)
شکست تلخ ایران مقابل ژاپن پس از 120 دقیقه
تیم ملی امید ایران در شرایطی مقابل ژاپن متحمل شکست شد که فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت و دو بار تیرک دروازه سامورایی‌ها را به لرزه درآوردیم. (ادامه)
آیت الله خراسانی:اگر علاقه اى به آقای خمينى دارید در اولادش حفظ كنید
حضرت آيت الله وحيد خراسانى امروز در ديدار با برخى از شاگردانشان فرمودند : نظرم در رابطه ى با حسن آقا همان است كه قبلا گفتم؛ "المرء يحفظ فى ولده".(ادامه)
سرطلایی فوتبال ایران درگذشت
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
پرسپولیسی‌ها درمراسم ختم مرحوم احدی+عکس
۴ عضو تیم پرسپولیس به نمایندگی از این تیم برای شرکت در مراسم ختم مرحوم احدی شرکت کردند. (ادامه)
زاکانی:از برگزاری دادگاه استقبال می‌کنم
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تمام گفته‌هایم درباره کرسنت مستند است، گفت : از برگزاری دادگاه استقبال می‌کنم.(ادامه)
عکس: شوخی جالب کری با همتای سوئیسی
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در جریان نشست دو جانبه با همتای سوییسی خود در حاشیه چهل و ششمین مجمع اقتصاد جهانی در شهر داووس ، شانه های همتای سوییسی خود را ماساژ می دهد.(ادامه)
عکس: وزیر بهداشت در محاصره سلفی‌گیران
سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنج شنبه برای بازدید از بیمارستان ها و افتتاح چند طرح بهداشتی به استان لرستان سفر کرد.(ادامه)
با خواص هِل آشنا شوید
هل گیاهی است که در مناطق حاره و گرم می روید. وطن آن هندوستان می باشد و حدود ۸۰% مصرف هل دنیا از هندوستان صدر می شود.(ادامه)
انفجار گاز در تنکابن یک مصدوم برجای گذاشت
تنکابن- انفجار نشت گاز شهری در تنکابن یک مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
سیب معجزه‌ای برای تقویت قلب‌
سلامت و تقویت قلب به عنوان مهمترین عضو بدن بسیار اهمیت دارد از این رو با برخی میوه‌ها مثل سیب می‌توان به راحتی این عضو را تقویت کرد.(ادامه)
تصادف در چالوس ۷ نفر را راهی بیمارستان کرد
چالوس - تصادف بین یک دستگاه خودرو سمند و ۲۰۶ در مرزن‌آباد چالوس هفت نفر را روانه بیمارستان کرد.(ادامه)
خانه به دوشی خانم بازیگر + عکس
مریم امیرجلالی با یک عکس متفاوت صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.(ادامه)
/ ۱۰ دلیل غیرقابل انکار در حمایت عربستان سعودی از تروریسم
پاسخی به اتهام‌زنی جدید سعودی‌ها علیه ایران (يادداشت)
/ ۱۰ دلیل غیرقابل انکار در حمایت عربستان سعودی از تروریسم (ادامه)
اسطوره باشگاه پرسپولیس درگذشت
همایون بهزادی که مدت‌ها بود از بیماری ریوی و قلبی رنج می‌برد و چندین بار تا مرز وخامت حال خویش پیش رفته بود و مجددا سلامتی نسبی خود را بازیافته بود درنهایت امشب و لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.273 seconds.