.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : خبرگزاری روسی اسپوتنیک به گفتگو با دکتر محمد محمدپور عمران- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران پرداخت که.... ایران و روسیه باید رژیم تعرفه ای و گمرکی خاص را طراحی نمایند
شمال نیوز : خبرگزاری روسی اسپوتنیک به گفتگو با دکتر محمد محمدپور عمران- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران پرداخت که....(ادامه)
دستگیری 7 نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در بابل
(ادامه)
کاهش 33 درصدی بارندگی در مازندران
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
ادعایی درباره یک تخلف بزرگ در صداوسیما
یک سایت خبری مدعی شد: مزایده بزرگ 7000 میلیارد تومانی آگهی‌های سازمان صداوسیما نهایتا پیش از ظهر شنبه سوم بهمن به نتیجه رسید و کنسرسیومی متشکل از بانک توسعه تعاون، سروش سیما و چند شرکت گمنام و پرحاشیه تبلیغاتی برنده این مزایده شد. (ادامه)
گلایه استاندار گیلان از بوی تعفن زباله
استاندار گیلان گفت: بوی تعفن زباله زیبنده خطه سرسبز گیلان نیست. (ادامه)
شمال نیوز: گریم تقریبا ثابت «مهراوه شریفی نیا» در سریال «کیمیا» باعث اعتراض بیننده های این سریال شده است.
کنایه کاربران شبکه های اجتماعی به گریم ثابت «کیمیا» +عکس
شمال نیوز: گریم تقریبا ثابت «مهراوه شریفی نیا» در سریال «کیمیا» باعث اعتراض بیننده های این سریال شده است. (ادامه)
آهن‌فروشان در یک‌قدمی ورشکستگی
رکود در بازار آهن کشور ادامه دارد و فعالان بازار عنوان می‌کنند تا پایان امسال تغییری در میزان تقاضا به‌سبب رکود در ساخت و ساز به وجود نخواهد آمد.(ادامه)
عکس جدید مهناز افشار در جشنواره فيلم فجر
مهناز افشار با انتشار عکس زیر نوشت: جشنواره فيلم فجر امسال با فيلم خانه اي در خيابان ٤١ در كنار شما عزيزان هستم. (ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: به تمامی نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می‌شود آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمت‌رسانی همچون گذشته به‌ویژه در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی را داشته باشند.
هشدار مدیریت بحران، باران و برف در راه است
شمال نیوز: مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: به تمامی نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می‌شود آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمت‌رسانی همچون گذشته به‌ویژه در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی را داشته باشند. (ادامه)
پول های مسدود شده ایران در سویس آزاد شد
۱۱.۸ میلیون دلار از پول های مسدود شده ایران در بانک های سویس بعد از لغو تحریم ها آزاد شد. (ادامه)
"شکارچی داعش" کیست؟ + تصاویر
این فرد بیش از 170 داعشی را به درک فرستاده است.(ادامه)
سالار عقیلی در شبکه من و تو چه گفت؟
عقیلی در این گفت‌وگو به برنامه کنسرت‌‌هایش در شهرهای مختلف انگلیس و همچنین کنسرت‌های بعدی‌اش در آمریکا اشاره کرد و از استقبال مردم اشاره کرد (ادامه)
شمال نیوز: مقام معظم رهبری ظهر امروز (یکشنبه) با پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه پاسداران دیدار کردند.
کارتان عالی و به هنگام بود(خبر)
شمال نیوز: مقام معظم رهبری ظهر امروز (یکشنبه) با پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه پاسداران دیدار کردند. (ادامه)
 سخنگوی قوه قضاییه در نشست نود و یکم خود درباره مسایل جاری این قوه و پرونده های روز قضایی توضیح داد. او درباره ردصلاحیت گسترده نامزدهای مجلس نیز توضیحات جالبی ارائه کرد. کسانی که به خاطر احساس تکلیف آمده بودند، تکلیف از آنها برداشته شد(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در نشست نود و یکم خود درباره مسایل جاری این قوه و پرونده های روز قضایی توضیح داد. او درباره ردصلاحیت گسترده نامزدهای مجلس نیز توضیحات جالبی ارائه کرد.(ادامه)
آیا آیفون 7 واقعی این شکلی است؟+عکس
گروه طراحی آیفون تریکس بر اساس ثبت اختراعات اپل درباره آیفون 7 مدل نزدیک به آن را طراحی کرده است.(ادامه)
نامه 21 نماینده به شورای نگهبان علیه روحانی
۲۱ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به شورای نگهبان با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور تأکید کردند: دولت یازدهم به‌دنبال ایجاد مجلس دولت‌ساخته است. (ادامه)
عامل حمله به سفارت عربستان بازداشت شد/ حسن کردمیهن را بشناسید
حسن کردمیهن تا چند سال پیش در کرج مشهور بود. هیات‌الرضا محفل انصار حزب‌الله کرج هست که حسن کردمیهن این هیات را سازماندهی می‌کند. (ادامه)
جشنواره غذای سالم با شعار کاهش استفاده از قند‌، چربی و نمک به همت شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش محمودآباد در مدرسه روستای معلم‌کلای بخش سرخ رود این شهرستان برگزار شد.

جشنواره غذای سالم در محموآباد(خبر)
جشنواره غذای سالم با شعار کاهش استفاده از قند‌، چربی و نمک به همت شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش محمودآباد در مدرسه روستای معلم‌کلای بخش سرخ رود این شهرستان برگزار شد. (ادامه)
شهرام محمودی و همسر و فرزندش /عکس
(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: این یادواره روز پنجشنبه مورخه ۸ بهمن سال جاری، در حسینیه عاشقان کربلا واقع در میدان امام(ره)، خیابان جام جم، جنب سپاه ناحیه ساری انجام خواهد شد..... برگزاری ششمین یادواره شهدای اصناف شهرستان ساری
شمال نیوز : وی افزود: این یادواره روز پنجشنبه مورخه ۸ بهمن سال جاری، در حسینیه عاشقان کربلا واقع در میدان امام(ره)، خیابان جام جم، جنب سپاه ناحیه ساری انجام خواهد شد.....(ادامه)
شمال نیوز: براساس تازه‌ترین گمانه زنی‌ها از منابع نزدیک به شورای‌نگهبان، صلاحیت سیدحسن خمینی به علت عدم شرکت در آزمون کتبی احراز نشد و صلاحیت اکبرهاشمی‌رفسنجانی برای کاندیداتوری در مجلس‌خبرگان تایید شد.

سید حسن خمینی احراز صلاحیت نشد؛ هاشمی رفسنجانی تایید شد+ اطلاعیه شورای نگهبان
شمال نیوز: براساس تازه‌ترین گمانه زنی‌ها از منابع نزدیک به شورای‌نگهبان، صلاحیت سیدحسن خمینی به علت عدم شرکت در آزمون کتبی احراز نشد و صلاحیت اکبرهاشمی‌رفسنجانی برای کاندیداتوری در مجلس‌خبرگان تایید شد. (ادامه)
دختر احمدشاه قاجار و فرزندانش+عکس
همایون‌دخت قاجار دختر احمدشاه قاجار است.(ادامه)
کدام بخش سخنان رئیس‌جمهور سانسور شد
رئیس جمهور یکم بهمن ماه در جلسه همایش استانداران کشور با موضوع انتخابات که پنج شنبه یکم بهمن ماه برگزار شد. جملات عجیبی به کار برد که در خبرگزاری دولت و سایت ریاست جمهوری سانسور شد.(ادامه)
شمال نیوز: رضا جمشیدی‌شهمیری متولد 1359، مهندس کامپیوتر از طراحان مطرح و برجسته مازندرانی بود که سابقه همکاری با مجموعه فرهنگی شهرداری تهران، حوزه هنری، کنگره سرداران و 10 هزار شهید مازندران را در کارنامه کاری خویش داشت..... گرافیست متعهد مازندرانی دارفانی را وداع گفت
شمال نیوز: رضا جمشیدی‌شهمیری متولد 1359، مهندس کامپیوتر از طراحان مطرح و برجسته مازندرانی بود که سابقه همکاری با مجموعه فرهنگی شهرداری تهران، حوزه هنری، کنگره سرداران و 10 هزار شهید مازندران را در کارنامه کاری خویش داشت.....(ادامه)
یک بازیکن برزیلی دیگر در تیررس استقلال
یک بازیکن برزیلی مدنظر مسئولان باشگاه استقلال قرار گرفته است.(ادامه)
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای ۵ روز آینده
اداره هواشناسی کشاورزی توصیه‌هایی را برای ۵ روز آینده به کشاورزان ارائه کرد(ادامه)
دیدار چهره ها موثر سیاسی شرق مازندران با آیت الله طبرسی/ تصویر
جمعی از شخصیت های موثر از چهره های سیاسی و اقتصادی با حضور دردفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران از نزدیک با ایشان دیدار و گفتگو نمودند .(ادامه)
افزایش قیمت سکه و دلار در بازار +جدول
دلار آمریکا با افزایش 17 تومانی نسبت به روز گذشته 3665 تومان و سکه تمام طرح جدید نیز با افزایش 3500 تومانی، 941 هزار تومان فروخته می‌شوند.(ادامه)
صدای سالار عقیلی از «معمای شاه» حذف می‎شود!؟
تهیه کننده «معمای شاه» تاکید کرد از حضور سالار عقیلی خواننده تیتراژ سریال در شبکه‌ معاند نظام خبر نداشته است و تاکنون هم دستوری برای حذف صدای وی از سریال به دست او نرسیده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.