.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اسامی غائبین آغاز جلسه علنی امروز مجلس
اسامی غائبین آغاز جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام شد که بر این اساس 9 نفر از نمایندگان در آغاز جلسه علنی امروز غیبت داشتند.(ادامه)
از کجا بدانیم تلگرام ما هک شده یا نه؟
آموزش تضمینی و غیرتضمینی هک تلگرام موضوعی است که طی ماه‌های اخیر با توجه به تعداد بالای کاربران این نرم‌افزار در کشور، مورد سوءاستفاده برخی افراد یا شرکت‌ها قرار گرفته است.(ادامه)
بیماری‌هایی که باعث بزرگ شدن شکم می‌شوند
بزرگ شدن شکم انواع و اقسام مختلفی دارد و می‌تواند نشان‌دهنده بیماری‌های مختلفی باشد. (ادامه)
حمايت 7694 نفر از استادان و طلاب از شوراي نگهبان
7 هزار و 694 نفر نفر از طلاب و استادان حوزه علميه قم با امضاي طوماري ضمن اعلام حمايت قاطع از شوراي نگهبان، از اين شورا درخواست كردند قاطعانه جلوي عناصر ضد انقلاب و حاميان مادي و معنوي فتنه بايستد و اجازه ورود آنان به عرصه انتخابات را ندهد. (ادامه)
یدالله نجفی صدابردار باسابقه سینما درگذشت
«یدالله نجفی» از صدابرداران مطرح و با سابقه سینما و تلویزیون ایران عصر امروز (شنبه) به دلیل سکته قلبی در گذشت.(ادامه)
برای سم زدایی از بدن چه بخوریم؟
دنبال این هستید که با یک تغذیه مناسب و بدون این که رژیم سفت و سختی بگیرید، کمی بدنتان را پیرایش کنید و بعضی سم‌ها را دفع کنید؟(ادامه)
ورود یک خودرو جدید ژاپنی به ایران/تصاویر
(ادامه)
بارش پراکنده برف و باران در 12 استان/ساير محورهاي مواصلاتي از جوي آرام و ترافيکي روان برخوردار هستند
در استان آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، اردبيل، اصفهان، ايلام، خوزستان، زنجان، فارس، گيلان، مازندران، تهران و کردستان بارش پراکنده برف و باران گزارش شده است.(ادامه)
عکس/ بازدید آیت الله خامنه ای از دیوار چین
بازدید آیت الله خامنه ای در دوران ریاست جمهوری از دیوار چین در سال 1989(ادامه)
عکس/ جو بایدن و همسرش در مسجد
جو بایدن معاون رئیس جمهور ایالات متحده امریکا و همسرش در روز آخر سفر به ترکیه، از مسجد سلیمانیه دیدن کردند و مقامات در آنجا اطلاعاتی درباره این مسجد تاریخی در اختیار آن‌ها گذاشتند. بایدن پس از بازدید از این مسجد به فرودگاه رفت تا ترکیه را ترک کند. بایدن در بحبوحه دیدگاه‌های مختلف نسبت به بحران سوریه، اواخر روز جمعه برای مذاکرات رسمی با مقامات سیاسی ارشد ترکیه وارد استانبول شد. بایدن در جریان این سفر با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری، احمد داوود اوغلو، نخست وزیر و درویش اروغلو، رئیس جمهور قبرس ترک نشین دیدار کرد.(ادامه)
برگزاری ششمین یادواره شهدای اصناف ساری
شمال نیوز: رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران گفت: ششمین یادواره 153 شهید اصناف ساری روز پنج‌شنبه هشتم بهمن امسال، در این شهرستان برگزار می‌شود.(ادامه)
چه صبحانه ای بخوریم تا چاق نشویم؟
جایگزین کردن هیچ خوراکی به جای صبحانه معمول یا حذف آن برای کاهش وزن، توصیه نمی‌شود.(ادامه)
یدالله نجفی دارفانی را وداع گفت
(ادامه)
حال و روز اشتغال روستایی نکا خوب نیست
(ادامه)
شمال نیوز: با گذشت بیش از سه ماه از انتصاب ایوب صالحی شهردار سابق چالوس به‌عنوان فرماندار کلاردشت اعضای شورای اسلامی شهر چالوس نتوانستند سکانس آخر سریال انتخاب شهردار را برداشت کنند.
چالوس باز هم بدون شهردار ماند
شمال نیوز: با گذشت بیش از سه ماه از انتصاب ایوب صالحی شهردار سابق چالوس به‌عنوان فرماندار کلاردشت اعضای شورای اسلامی شهر چالوس نتوانستند سکانس آخر سریال انتخاب شهردار را برداشت کنند. (ادامه)
اسامی اعضای کمیته استان های ائتلاف اصولگرایان
شمال نیوز: اعضای این کمیته 7 نفره را آقایان سیدرضا تقوی، حسین فدایی، صادق محصولی، علیرضا زاکانی، حمیدرضا حاجی‌بابایی، اسدالله بادامچیان و محمدرضا باهنر تشکیل می دهند. (ادامه)
پیام همسر شهید شهریاری به مردم ایران
همسر شهید شهریاری در نامه‌ای به مردم ایران با اشاره به موفقیت کشور در احقاق حقوق ملت ایران اظهار کرد: ما هیچ اعتمادی به آمریکا و غرب نداریم اما به فرزندان این سرزمین اعتماد داریم و لحظات اقتدار را به ملتم تبریک می‌گویم. (ادامه)
50 درصد مردم خبر ندارند! (کاریکاتور)
وزیر بهداشت:‌ ۵۰ درصد مردم خبر ندارند که دچار پرفشاری خون هستند. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: جامعه روحانیت مبارز خبر درج شده در یک سایت خبری از قول آیت‌الله موحدی کرمانی را تکذیب کرد.

آیت الله موحدی کرمانی نگفته «سیدحسن» ردصلاحیت شده
شمال نیوز: جامعه روحانیت مبارز خبر درج شده در یک سایت خبری از قول آیت‌الله موحدی کرمانی را تکذیب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : شامگاه شنبه فعال هتری و همکار رسانه ای مان علیرضا سعیدی در غم از دست دادن همسر گرامیشان به سوگ نشستند..... فعال رسانه ای و هنری مازندران داغدار شد
شمال نیوز : شامگاه شنبه فعال هتری و همکار رسانه ای مان علیرضا سعیدی در غم از دست دادن همسر گرامیشان به سوگ نشستند.....(ادامه)
سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام
با وقوع این اتفاق، مهم‌ترین پرسش این است که آیا سالار عقیلی در شرایطی که برخورد با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان به اوج رسیده، با عبور از خطوط قرمز، در ایران ممنوع الفعالیت می‌شود؟ اگر چنین تصمیمی درباره عقیلی اخذ شود، سرنوشت معمای شاه و تیتراژ این سریال چه خواهد شد؟ آیا قسمت‌های بعدی این سریال پخش نخواهد شد یا به جای موسیقی تیتراژ سکوت برقرار خواهد شد؟(ادامه)
۵ عادت بد در محل کار که برای سلامتی مضرند
عادات بدی که هنگام کار کردن و یا در محیط کار از افراد سر می زند ممکن است آثار بد و گاهی جبران ناپذیر بر سلامت افراد داشته باشد.(ادامه)
حمله مجدد مایلی کهن به کی روش
محمد مایلی کهن مدیر فنی تیم ملی امید که تا دقایقی پیش در شبکه 6 سیما حضور داشت، در تحلیل شکست این تیم در راه المپیک گفت: «اصلا ما نباید بازخواست شویم.»(ادامه)
۷ عادتی که شکمتان را چاق می‌کند
یکی از اولین سؤالاتی که در مهمانی ها و یا در مطب ها از کارشناسان و متخصصان تغذیه پرسیده می شود این است که چه کنیم تا شکمان کوچک تر شود و یا این که چرا شکمان هر روز بزرگ تر می شود؟ اگر این مسئله مشکل شما هم هست، خواندن این مقاله را از دست ندهید.(ادامه)
عارف: صورتمان را با سیلی سرخ کرده‌ایم
رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان امید، آرامش و حضور حداکثری اصلاح‌طلبان را برنامه اصلی برای انتخابات ۹۲ خواند.(ادامه)
ثروتمندترین دختر ایرانی/ عکس
(ادامه)
شمال نیوز: وی با بیان این‌که پرداخت سپرده‌ها با اولویت سپرده‌های خرد انجام می‌شود، اضافه کرد: براین اساس در مرحله‌ اول سپرده‌های سه میلیونی، پنج میلیونی و 10 میلیون‌ تومانی به صاحبان آنها پرداخت خواهد شد...

تکلیف سپرده گذاران خرد موسسه ثامن الحجج مشخص شد
شمال نیوز: وی با بیان این‌که پرداخت سپرده‌ها با اولویت سپرده‌های خرد انجام می‌شود، اضافه کرد: براین اساس در مرحله‌ اول سپرده‌های سه میلیونی، پنج میلیونی و 10 میلیون‌ تومانی به صاحبان آنها پرداخت خواهد شد... (ادامه)
یک ارتش به دنبال این زن +عکس
رسانه های ترکیه تصویر زنی را در ابعاد گسترده منتشر کردند که گفته می‌شود ارتش و پلیس این کشور دنبال او هستند.(ادامه)
شمال نیوز : امید علی پارسا در کارگروه  تخصصی اشتغال مازندران تصریح کرد: 14 درصد بیکاری استان ناشی از بیکار شدن شغل و 30 درصد نیز اضافه شدن جمعیت غیر فعال به فعال و جویای کار است.... نرخ بیکاری استان مازندران از میانگین کشوری پیشی گرفت !
شمال نیوز : امید علی پارسا در کارگروه تخصصی اشتغال مازندران تصریح کرد: 14 درصد بیکاری استان ناشی از بیکار شدن شغل و 30 درصد نیز اضافه شدن جمعیت غیر فعال به فعال و جویای کار است....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.