.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
غافلگیری خانواده‌ها در زمان دریافت کارنامه
(ادامه)
اسامی نهایی نامزدهای تایید شده مجلس خبرگان رهبری در مازندران
شمال نیوز، بر اساس جدیدترین شنیده ها،اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس خبرگان رهبری در مازندران منتشر شد. (ادامه)
دلیل عدم احراز‌صلاحیت سید‌حسن‌خمینی چه بود؟
امروز بعد از چند هفته گمانه‌زنی رسانه‌ها اعلام شد که صلاحیت سیدحسن خمینی برای نمایندگی خبرگان رهبری، با عنوان عدم احراز صلاحیت رد شده است.نگاهی به وضعیت برخی کاندیداهای شرکت نکرده در آزمون علمی خبرگان رهبری که در 15 دی ماه برگزار شد، این سؤال را ایجاد می‌کند که دلیل ردصلاحیت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی چیست؟ آیا دلیل رد صلاحیت سید حسن، غیبت در آزمون بود؟ (ادامه)
عکس/ صفحه‌نخست روزنامه‌های چهارشنبه 7 بهمن
پشت‌پرده یک برنامه خطرناک بیوتروریستی؛ دیدار روحانی با پاپ؛ پیام رهبر انقلاب به اجلاس نماز؛ بانک‌ها ثروتمند‌ترین شرکت‌های کشور؛ صلاحیتی که احراز نشد و جام شهدا در دستان یاران دایی؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه‌های امروز کشورند.(ادامه)
تعداد كانديداي اصلاح‌طلبان چند نفر است؟
بررسي‌ها نشان مي‌دهد به‌رغم مظلوم‌نمايي اصلاح‌طلبان، حدود 603 نفر از كانديداهاي اختصاصي آنان تأييد شده است. همچنين از كل تأييدشدگان هزار و 922 نفر مستقل هستند كه به تعبير زيباكلام گرايش اكثر آنان اصلاح‌طلبي است، حال اگر 40 درصد مستقل‌ها نيز اصلاح‌طلب باشند، 768 نفر نيز بايد به عدد قبلي 603 نفر اضافه شود كه روي هم رفته اصلاح‌طلبان هزار و 371 كانديدا در صحنه انتخابات دارند. (ادامه)
درباره سرطان کبد چه می دانید؟
کبد نقش بسیار مهمی در متابولیسم پروتئین ها، چربی ها، کربوهیدرات ها و هورمون ها بازی می‌کند. کبد به کمک صفرایی که می‌سازد، باعث هضم چربی ها و حذف بیلی روبین ها (ضایعات هموگلوبین) می‌شود.(ادامه)
خروج ناگهانی بازرس ویژه سرافراز از کشور
باگذشته دو هفته از خروج از کشور بازرس ویژه سرافراز، مدیریت ارشد این سازمان دچار بحرانی جدی شده است. (ادامه)
شمال نیوز: چهره‌هایی که به دلیل عدم شرکت در آزمون خبرگان و مسایل دیگر، صلاحیت‌شان توسط اعضای شورای نگهبان احراز نشده به این شرح است. چهره هایی که برای خبرگان احراز صلاحیت نشدند؛ از صدیقی، آقاتهرانی‌وطائب تاسیدحسن‌خمینی وامجد(خبر)
شمال نیوز: چهره‌هایی که به دلیل عدم شرکت در آزمون خبرگان و مسایل دیگر، صلاحیت‌شان توسط اعضای شورای نگهبان احراز نشده به این شرح است.(ادامه)
یکی از نمایندگان رد صلاحیت شده تایید شد
نماینده مردم اردبیل در مجلس شوری اسلامی ار تائید صلاحیت خود خبر داد. (ادامه)
خواستگاری «محمد جواد ظریف»! +عکس
ضرغامی در یکی از پست های تلگرامی‌اش محمد جواد ظریف و علی اکبر صالحی را سوژه خود قرار داد. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار پاسدارانی که متجاوزان امریکایی به آبهای ایران را بازداشت کردند، فرمودند: کار شما بسیار عالی، جالب و بهنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست.
تفقد رهبر انقلاب از پاسدارانی که تفنگداران آمریکایی را بازداشت کردند
حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار پاسدارانی که متجاوزان امریکایی به آبهای ایران را بازداشت کردند، فرمودند: کار شما بسیار عالی، جالب و بهنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار پاسدارانی که متجاوزان امریکایی به آبهای ایران را بازداشت کردند، فرمودند: کار شما بسیار عالی، جالب و بهنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست.
تفقد رهبر انقلاب از پاسدارانی که تفنگداران آمریکایی را بازداشت کردند(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار پاسدارانی که متجاوزان امریکایی به آبهای ایران را بازداشت کردند، فرمودند: کار شما بسیار عالی، جالب و بهنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست. (ادامه)
شمال نیوز: مدتهاست که آسیب‌های اجتماعی در سنین نوجوانی در حال خودنمایی است و برنامه‌ای برای کنترل این آسیب‌ها که در پاره‌ای موارد خطرناک می‌شوند، وجود ندارد.... قلیان ارزان در دسترس دانش‌آموزان و بی‌برنامگی مسئولان !
شمال نیوز: مدتهاست که آسیب‌های اجتماعی در سنین نوجوانی در حال خودنمایی است و برنامه‌ای برای کنترل این آسیب‌ها که در پاره‌ای موارد خطرناک می‌شوند، وجود ندارد....(ادامه)
ازدواج همسر سابق پوتین با جوانی 37 ساله+ تصاویر
شمال نیوز : همسر سابق رئیس جمهور روسیه با جوانی ازدواج کرد که 21 سال از وی کوچکتر است.....(ادامه)
ادعای تازه شاهزاده سعودی در مورد ایران
(ادامه)
چهره‌هایی که صلاحیت‌شان برای انتخابات خبرگان احراز نشد +عکس
شمال نیوز : چهره‌هایی که به دلیل عدم شرکت در آزمون خبرگان و مسایل دیگر، صلاحیت‌شان توسط اعضای شورای نگهبان احراز نشده به این شرح است.....(ادامه)
صدیقی : "احراز صلاحیت نشدگان" اگر مومن‌اند، بگویند "الهی رِضاً بِرضِائکَ"
استاد اخلاق حوزه علمیه با تاکید بر اینکه فلسفه ثبت‌نام پر تعداد فضاسازی علیه شورای نگهبان است گفت: کسانی که احراز صلاحیت نشده‌اند اگر مومن‌اند بگویند" الهی رِضاً بِرضِائکَ".(ادامه)
ابلاغ مصوبه افزایش جریمه های رانندگی
(ادامه)
نحوه ثبت نام از داوطلبان دفاع از حرم
شمال نیوز : فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: از میان افرادی که برای انجام فعالیت‌های مستشاری در سوریه آموزش می‌بینند، فقط تعداد اندکی به این کشور اعزام می‌شوند.....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه مسئولان باید خدمت صادقانه را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: مسئولانی که توان مدیریتی ندارند و مسئولیت خود را ادامه می‌دهند، صندلی مسئولیت را غضب کرده‌اند..... استاندار مازندران: « البرز مرکزی » از دست رفته است!
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه مسئولان باید خدمت صادقانه را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: مسئولانی که توان مدیریتی ندارند و مسئولیت خود را ادامه می‌دهند، صندلی مسئولیت را غضب کرده‌اند.....(ادامه)
مراسم گرامیداشت شهدای حماسه ششم بهمن آمل شامگاه دوشنبه با حضور آیت‌الله صادق لاریجانی آملی رئیس قوه قضاییه در آمل برگزار شد. مراسم گرامیداشت شهدای حماسه 6بهمن آمل(خبر)
مراسم گرامیداشت شهدای حماسه ششم بهمن آمل شامگاه دوشنبه با حضور آیت‌الله صادق لاریجانی آملی رئیس قوه قضاییه در آمل برگزار شد.(ادامه)
عکس: هدیه روحانی به پاپ
(ادامه)
چگونه یک کاندیدای خبرگان احراز صلاحیت می‌شود؟
یکی از ارکانی‌ترین اصل لازم برای کاندیدای خبرگان، اجتهاد است که آیت‌الله مومن عضو برجسته فقهای شورای نگهبان درباره آن گفته است که باید این اصل از طرق امتحان برای همه کاندیدای خبرگان که پیش‌تر اجتهادشان مورد بررسی قرار نگرفته، احراز شود.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه امروز مهمان قائم شهریها
همایش بزرگداشت شهدای فدائیان اسلام برنامه دومین روز سفر رییس قوه قضاییه به مازندران است.(ادامه)
عیادت ایوبی از دو بازیگر پیشکسوت+عکس
حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی به عیادت عزت الله انتظامی و داوود رشیدی رفت.(ادامه)
آیت الله حائری شیرازی انصراف خود را پس گرفت
(ادامه)
پیام رهبر انقلاب به اجلاس سراسری نماز
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، با تأکید بر ضرورت احساس مسئولیت همگانی در خصوص «ترویج نماز»، همگان، بویژه مسئولان دستگاه‌ها و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی را به درک عظمت این مسأله و برداشتن گام‌های عملی در این راه، فراخواندند.(ادامه)
خوش حساب ها از مدیریت پسماند ساری جایزه می گیرند
(ادامه)
یک خواب دلچسب می خواهم!
همه ما از اهمیت خواب کافی و با کیفیت شبانه آگاهیم. اما گاهی رسیدن به آرامشی که برای داشتن چنین خوابی لازم است برای مان دشوار می شود. استرس و تنش های روزمره موانعی هستند که باید روش های غلبه بر آنها را یاد بگیریم تا خواب مناسب و دلچسبی داشته باشیم. (ادامه)
سکه 12 هزار تومان گران شد+جدول
سکه تمام بهار طرح جدید با افزایش بیش از 12 هزار تومانی نسبت به روز گذشته در بازار امروز - سه‌شنبه - 950 هزار تومان فروخته می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.