.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گیر کردن کودک درون کتری!؟+عکس
کودکی بازیگوش رشتی امروز در کتری بزرگ خانه شان گیر کرد.(ادامه)
عکس: سلفی جالب ایرانیان خارج از کشور با ظریف!
(ادامه)
عارف دلیل عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی را شرح داد
محمد رضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در جمع خبرنگاران گفت: عدم احراز صلاحیت سیدحسن خمینی به‌دلیل شرکت نکردن در آزمون اجتهاد است .(ادامه)
شمال نیوز: یادواره سرداران و ۱۵۳ شهید اصناف مرکز مازندران امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و خانواده‌های معظم شهدا و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در ساری برگزار شد.

یادواره ۱۵۳ شهید اصناف مرکز مازندران برگزار شد
شمال نیوز: یادواره سرداران و ۱۵۳ شهید اصناف مرکز مازندران امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و خانواده‌های معظم شهدا و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در ساری برگزار شد. (ادامه)
این 3 پژو در راه ایران/ عکس و جزئیات
خبرها از نهایی شدن قرارداد ایران با پژوی فرانسه حکایت دارد که پس از امضای آن کار مشارکتی دو شرکت ایرانی و فرانسوی آغاز شود.در این قرارداد سه نوع خودروی پژو 208، 2008 و 301 وجود دارد. (ادامه)
ششمین یادواره 153 شهید اصناف مرکز استان مازندران با حضور خانواده های معظم شهدا و بازاریان در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد. ششمین یادواره 153 شهید اصناف شهرستان ساری (خبر)
ششمین یادواره 153 شهید اصناف مرکز استان مازندران با حضور خانواده های معظم شهدا و بازاریان در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.(ادامه)
عکس قدیمی محسن تناینده با زیرشلواری
(ادامه)
علیرضا جلولی ما و مصائب زندگی موبایلی(يادداشت)
علیرضا جلولی(ادامه)
اختلاف نمایندگان مجلس بر سر فردوسی پور
انتشار گزارش کمیسیون اصل ٩٠ مجلس درباره فساد در فوتبال که رسما یکشنبه منتشر شد، حاشیه‌ای جدید برای عادل فردوسی‌پور ایجاد کرد. در بخشی از این گزارش مفصل به یک برنامه تلویزیونی اشاره شده بود که به نظر می‌رسد منظورش«نود» است. (ادامه)
عکس: مداح معروف و پسرش درجمع مدافعان حرم
حاج سعید حدادیان و کربلایی محمد حسین حدادیان نیز به جمع مدافعان حرم پیوستند.(ادامه)
کاهش نرخ دلار و سکه بهار آزادی+ جدول
در بازار‌ طلا و ارز پایتخت، امروز نرخ دلار آمریکا با ۱۵ تومان کاهش به نرخ ۳۶۴۶ تومان و سکه بهار آزادی طرح جدید با ۲ هزار تومان کاهش ۹۵۰ هزار تومان عرضه شد.(ادامه)
کمبودهایی که شما را سرمایی می کند
کمبود ویتامین B12 می تواند یکی از عوامل لرز بی امان بدن باشد. این ویتامین به میزان قابل توجهی در مواد غذایی حیوانی و محصولات لبنی وجود دارد و نقش مؤثری در تولید گلبول های قرمز برعهده دارد(ادامه)
اختلاف نمایندگان مجلس بر سر «عادل»
انتشار گزارش کمیسیون اصل ٩٠ مجلس درباره فساد در فوتبال که رسما یکشنبه منتشر شد، حاشیه‌ای جدید برای عادل فردوسی‌پور ایجاد کرد. در بخشی از این گزارش مفصل به یک برنامه تلویزیونی اشاره شده بود که به نظر می‌رسد منظورش«نود» است.(ادامه)
۵ دلیل گرانی طلا در بازار
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کاهش ارزش جهانی دلار، افزایش ۳۱ دلاری قیمت طلا در بازارهای جهانی، افزایش قیمت نفت، بالا رفتن ارزش سهام و افزایش تقاضای داخل را دلایل گرانی طلا در هفته اخیر اعلام کرد و گفت:التهابی در بازار ایجاد نشده است.(ادامه)
عدم احراز صلاحیت سیدحسن خمینی به‌دلیل شرکت نکردن در آزمون اجتهاد است
رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان گفت: سید حسن خمینی ردصلاحیت نشده بلکه عدم احراز متوجه ایشان شده که این مسئله به‌دلیل عدم شرکت وی در آزمون اجتهاد بوده است.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی از کارخانه تا بازار +جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی از کارخانه تا بازار(ادامه)
جاده چالوس بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود
‌تردد خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه ۹ بهمن‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳ روز جمعه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج، به صورت یک‌طرفه خواهد بود.‌(ادامه)
۵۲۲ شعبه اخذ رای در مرکز مازندران سازماندهی شد
ساری - فرماندار ساری گفت: تعداد ۵۲۲ شعبه باهزار و ۴۴ صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میان درود توسط هیات اجرایی انتخابات تعیین شد. (ادامه)
پورعلی گنجی به آرزویش رسید+عکس
مرتضی پورعلی گنجی پس از پیوستن به السد قطر اولین تمرین خود را با این تیم انجام داد.(ادامه)
در تعقیب «شاه مازندران»!
بهت تلگرامی از حضور اراذل و اوباش! در چند روز اخیر فضای مجازی شاهد بروز و ظهور کلیپ‌های متعددی از افراد شرور شمال کشور است که با خط و نشان کشیدن برای یکدیگر، موجی از دلهره را میان بخش‌هایی از شمال ایران به وجود آورده است.(ادامه)
مصدوم شدن 6 نفر طی حوادث رانندگی در محور هراز
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: شش نفر در حوادث رانندگی دیروز(چهارشنبه هفتم بهمن‌ماه) محور هراز مصدوم شدند.(ادامه)
7 راه پیشگیری از سکته مغزی
چاقی عامل خطری برای سکته مغزی می باشد، چون می تواند منجر به افزایش فشار خون و کلسترول خون گردد.(ادامه)
مسیر توسعه کیاسر از گردشگری می‌گذرد
فرماندار ساری گفت: کسانی که مدعی توسعه کیاسر هستند باید همدل و یک‌صدا باشند و اولویت نخست را بر حوزه گردشگری لحاظ کنند. (ادامه)
لغزنده بودن جاده های مازندران بر اثر بارش برف و باران
ترافیک در محورهای هراز، سوادکوه و چالوس هم اکنون روان است(ادامه)
مواد غذایی مضر برای دندان‌ها
اگر دندان هایتان را دوست دارید، این مواد غذایی را نخورید!(ادامه)
عکس: شاه و گدا
گدایی که به دنبال کالسکه شاه جرج پنجم بریتانیا می دود . این عکس در سال 1920 برداشته شده و به عکس شاه و گدا شهرت دارد.(ادامه)
روش‌هایی برای کاهش عوارض غذاهای سرخ شده
برای کاهش عوارض مواد غذایی سرخ شده از چه روش های خوراکی باید کمک بگیریم و توصیه ها و ترفندهای سرآشپزها در این زمینه چیست آن ها با چه روش هایی از جذب بیشتر روغن به مواد خوراکی کمک می کنند؟(ادامه)
لیست‌ها و سرلیست‌های احتمالی انتخابات مجلس در تهران
(ادامه)
گزارشگر فوتبال صدایش را از دست داد
(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴
صفحه اول روزنامه‌های پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.