.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عارف: نگاه‌ها به تجدیدنظر شورای نگهبان در رد صلاحیت‌ها مثبت است
رئیس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد: مجلسی می‌خواهیم که از حق قانونی نظارت خود استفاده کند و خود را رفیق دولت بداند.(ادامه)
آغاز طرح امنیتی– ترافیکی استقبال از بهار در مازندران
فرمانده انتظامی استان مازندران از آغاز طرح امنیتی–انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و عمومی و روان‌سازی ترافیک از امروز اول بهمن در سطح استان خبر داد.(ادامه)
6 دلیل برتری حضرت معصومه(س)
مدیرگروه تاریخ و سیره مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات گفت: ویژگی‌هایی مانند محدثه بودن و ورود زیارتنامه مخصوص باعث شده که حضرت معصومه(س) از دیگر امامزادگان پیشی گیرد و همچون ستاره‌ای درخشان در این آسمان بدرخشد.(ادامه)
نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس در هیئت‌های نظارت+اسامی با تفکیک استانی
آمار غیررسمی بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های نظارت را در ادامه مشاهده می کنید. (ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار
(ادامه)
صلاحیت تنها یک چهره ورشی تائید شد
از میان چهره های سرشناس ورزشی که برای انتخابات مجلس کاندیدا شده بودند ، تنها یک نفر تائید صلاحیت شده است. (ادامه)
روحانی: دلمان می‌خواهد معتدلین به مجلس بروند
رئیس جمهور گفت: حداقل سه بار دستور قطع کامل مذاکره را داده‌ام. گفتم اگر نمی‌پذیرند جلسه را ترک و مذاکره را برای همیشه قطع کنید.(ادامه)
لیست نامزدهای اصولگرای تهران
شورای ائتلاف اصولگرایان لیست 188 نامزد اصولگرای تهران برای انتخابات مجلس دهم را که از بین آن 30 نفر نهایی می‌شود را ارائه کرد. (ادامه)
تصاویر/ نیسان ماکسیمای ۲۰۱۶
(ادامه)
پایش عرضه کنندگان گاز طبیعی در مازندران
طرح بازرسی و پایش جایگاه های عرضه کننده گاز طبیعی فشرده مخازن گاز سی ان جی در 110 جایگاه های عرضه مازندران اجراشد. (ادامه)
رد صلاحیت چهره‌های مشهور به خاطر «تشابه اسمی»
(ادامه)
نماز حاجت روز پنج‌شنبه چگونه خوانده می‌شود؟
از جمله اعمال مستحب در روز پنج شنبه خواندن دو نماز است، یکی برای کسب ثواب و غفران الهی و دیگری برای رسیدن به حاجت.(ادامه)
نشست دانشجویان اولین دوره دکتری کامپیوتر دانشگاه آزاد ساری
(ادامه)
12راز جالب سلامتی که از دستانتان می فهمید
دستان شما به خصوص ناخن ها و انگشتان رازهای جالبی درباره سلامتی به شما می گویند.(ادامه)
چرا صلاحیت نوه امام احراز نشد؟
مرتضي اشراقي از نظر علمي داراي درجات بالايي است چرا كه معتقد است پرداختن به حاشيه نه تنها مشكلي را حل نمي‌كند بلكه آرامش جامعه را هم بر هم خواهد زد.(ادامه)
دور جدید مذاکرات گازی ایران-عمان آغاز شد
دور جدید مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و عمان از امروز به منظور نهایی کردن قرارداد صادرات گاز با سفر وزیر نفت به مسقط آغاز شد.(ادامه)
عکس: تیراندازی هاشمی با کمان
تصویری از کمانگیری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود : ماموران با انجام تحقيقات از شاکيان پرونده و مالباختگان دريافتند، متهم به کلاهبرداري با تاسيس شرکت جعلي توزيع و پخش مواد غذايي پس از کسب اعتماد بازاريان اقدام به خريد اجناس و صدور چک هاي بلامحل کرده است..... کلاهبردار 30 ميليارد ريالي در "قائم شهر" به دام افتاد
شمال نیوز : فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود : ماموران با انجام تحقيقات از شاکيان پرونده و مالباختگان دريافتند، متهم به کلاهبرداري با تاسيس شرکت جعلي توزيع و پخش مواد غذايي پس از کسب اعتماد بازاريان اقدام به خريد اجناس و صدور چک هاي بلامحل کرده است.....(ادامه)
تعویق ۱۴روزه محکومیت مهدی هاشمی
اجرای محکومیت مهدی هاشمی به‌مدت ۱۴ روز متوقف می‌شود.(ادامه)
رنگ چشم چه ربطی به سلامتی دارد؟
سبز، آبی، خاکستری و قهوه ای، رنگ های کلی چشم هستند و هر کدام می توانند روشن تر و یا تیره تر باشند. تحقیقات نشان داده است که رنگ چشم با سلامتی و روحیات افراد در ارتباط است.(ادامه)
شمال نیوز : گواهی گفت: اگر نمایندگان در مازندران متحد می‌شدند، این وضعیت را در استان شاهد نبودیم، لذا باید به کسانی رأی دهیم که اولاً قصد خدمت داشته و ثانیاً برای خودشان در جمهوری اسلامی کیسه ندوخته باشند که چنین کسانی یا زمین می‌خورند یا دیگران را به زمین زده و عقب می‌اندازد. هر نماینده مازندران سنگ خود را به سینه می‌زند!
شمال نیوز : گواهی گفت: اگر نمایندگان در مازندران متحد می‌شدند، این وضعیت را در استان شاهد نبودیم، لذا باید به کسانی رأی دهیم که اولاً قصد خدمت داشته و ثانیاً برای خودشان در جمهوری اسلامی کیسه ندوخته باشند که چنین کسانی یا زمین می‌خورند یا دیگران را به زمین زده و عقب می‌اندازد.(ادامه)
درگذشت نوازنده و نواپرداز نامی مازندرانی
(ادامه)
کشف 25 تن برنج قاچاق در بابل
(ادامه)
بارش باران و کاهش دما در مازندران
(ادامه)
این دختران انگلیسی آخرین بار نیمه دسامبر 2015 با خانواده های خود تماس گرفتند و گفتند که داعش به آنها اجازه استفاده از موبایل را نمی دهد.
دختران انگلیسی که فریب داعش را خوردند + عکس
این دختران انگلیسی آخرین بار نیمه دسامبر 2015 با خانواده های خود تماس گرفتند و گفتند که داعش به آنها اجازه استفاده از موبایل را نمی دهد. (ادامه)
شمال نیوز: 4 نفر از شهدای یمنی قرار است روز پنجشنبه در مازندران به خاک سپرده شوند.
خاکسپاری 4 شهید یمنی در آمل
شمال نیوز: 4 نفر از شهدای یمنی قرار است روز پنجشنبه در مازندران به خاک سپرده شوند. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
شایعات عجیب در خصوص بازیگر کشف‌حجاب‌کرده+عکس
صدف طاهریان که با سروصدای زیادی از ایران رفت و گفته شد می خواهد در سریال های شبکه جم بازی کند هرچند تاکنون سریالی از او در این شبکه ماهواره ای دیده نشده اما با اینستاگرامش خبرساز است. (ادامه)
فهرست پيشنهادي موتلفه در انتخابات مجلس دهم
فهرست پيشنهادي موتلفه به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان به شرح ذیل می باشد: (ادامه)
مهدی هاشمی به مرخصی استعلاجی آمد
وکیل مهدی هاشمی از مرخصی آمدن موکل خود خبر داد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.