.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
زندگی خواهر شهید در گوشه خیابان!+عکس
(ادامه)
کاهش ۹۰۰ تومانی قیمت مرغ در هفته اخیر
در ماه رمضان امسال، برعکس سال‌های قبل افزایش تقاضا برای خرید گوشت مرغ نداشتیم(ادامه)
کدام مسئولان در دیدار با رهبر انقلاب حضور داشتند؟
سخنان مهم رهبر انقلاب در حالی دیشب ایراد شد که بسیاری از مسئولان در آن حضور داشتند.(ادامه)
دبیر اولین جشنواره استانی خبازان برتر مازندران معرفی شد
(ادامه)
توقف صادرات مرغ و تخم مرغ زیر سایه آنفولانزا
چند روز پیش خبر از مرگ ناگهانی مرغ های یک مرغداری در مازندارن، سازمان دامپزشکی را به شدت درگیر کرد. درگیری که حکایت از بیماری آنفولانزای مرغی داشت. در این میان چهار کانون این بیماری در مازندران شناسایی شد و البته بعد از این ماجرا، مسئولان اعلام کردند، تمام مرغ های مرغداری های مبتلا معدوم شده اند.(ادامه)
جزئیات بازنشستگی با ۱۰ سال سابقه کار
(ادامه)
تعزیربیش از 15 میلیاردی متخلفین در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : هم وطن عزيز! من الياس قاليباف، دانشجوي رشته مديريت فرهنگي هستم كه در يك مجتمع آموزشي فعاليت مي كنم. زندگي اعياني ندارم. نه خارج از كشورم و نه زندان. نه دزدي كرده ام نه اختلاس.... قالیباف : نه خارج از كشورم نه زندان؛ نه دزدي كرده‌ام نه اختلاس!
شمال نیوز : هم وطن عزيز! من الياس قاليباف، دانشجوي رشته مديريت فرهنگي هستم كه در يك مجتمع آموزشي فعاليت مي كنم. زندگي اعياني ندارم. نه خارج از كشورم و نه زندان. نه دزدي كرده ام نه اختلاس.... (ادامه)
توزیع 4500 بسته غذايي درطرح هماي رحمت هلال احمرمازندران
(ادامه)
محمد حسن نجاریان هیمالیانورد برجسته جهان و فاتح قله اورست و 6 قله بالای هشت هزار متر جهان طی حکمی از سوی افشین احمدی رییس هیات استان به عنوان مشاور فنی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مازندران انتخاب گردید فاتح قله اورست مشاور فنی هیات کوهنوردی مازندران شد
محمد حسن نجاریان هیمالیانورد برجسته جهان و فاتح قله اورست و 6 قله بالای هشت هزار متر جهان طی حکمی از سوی افشین احمدی رییس هیات استان به عنوان مشاور فنی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مازندران انتخاب گردید(ادامه)
جلسه استیضاح فانی آغاز شد
(ادامه)
مازندران میزبان اجلاس خبرگان رهبری می شود
امام جمعه ساری گفت: مازندران ۱۵ مهرماه سال جاری میزبان اجلاس خبرگان رهبری می شود. (ادامه)
4 پیش‌بینی از تورم آینده
(ادامه)
سریال‌های ایرانی در تلویزیون ترکیه
(ادامه)
پاداش ۳.۶ میلیارد تومانی برای والیبالیست‌ها
(ادامه)
روایت جدید احمدی نژاد از برکتاری متکی از وزارت خارجه
گفت من امشب میخواهم به سنگال بروم و اصرار کرد که من می روم. گفتم شما از نظر من وزیر نیستی. ولی با این حال با هواپیمای اختصاصی رفت و گفت که دوشنبه ظهر بر میگردم.(ادامه)
تصاویر/ لذت‌رانندگی با بی‌ام‌و هیبریدی X5
با اینکه موتور هیبریدی این خودرو باعث افزایش وزن آن شده، اما تولید CO2 آن کاهش چشمگیری دارد. تصاویری از این خودرو را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
قیمت روز خودروهای پرتیراژ داخلی +جدول
اقتصاد آنلاین: قیمت روز خودروهای صفر کیلومتر پرتیراژ داخلی کشور در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛ (ادامه)
مادر چاوز به احمدی‌نژاد نامه نوشت (طنز)
(ادامه)
جزئیات بازنشستگی با 10 سال سابقه کار
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی، از بازنشستگی ۲۰ هزار نفر با استفاده از قانون پرداخت ۱۰ سال حق بیمه خبر داد و گفت: این قانون در حال حاضر در تمامی شعب تامین اجتماعی اجرا می شود. (ادامه)
در حالیکه برانکو ایوانکوویچ با خودش دو بازیکن به تهران آورده تا به پرسپولیس بپیوندند، باشگاه به آنها اعلام کرده است که برای یک فصل تنها می تواند با هرکدام قرار داد 100 هزار دلاری ببندند.
تعجب برانکو از اقدام پرسپولیسی‌ها
در حالیکه برانکو ایوانکوویچ با خودش دو بازیکن به تهران آورده تا به پرسپولیس بپیوندند، باشگاه به آنها اعلام کرده است که برای یک فصل تنها می تواند با هرکدام قرار داد 100 هزار دلاری ببندند. (ادامه)
عکس/ خوش و بش رهبر انقلاب و روحانی
در حاشیه دیدار سران قوا، مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف کشوری و لشکری با رهبر معظم انقلاب.(ادامه)
دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
3 تصویر کمتر دیده شده از رهبر انقلاب
موزه هنر‌های معاصر آبادان که در سال‌های گذشته به بنایی متروکه تبدیل شده بود، حالا فعالیتش‌ را از سر گرفته است. (ادامه)
تصاویر/صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه 3تیر
(ادامه)
شمال نیوز: حاج منصور ارضی مداح مشهور تهران در ویژه مراسم ماه مبارک رمضان در مسجد ارک از سریال پایتخت 4 به شدت انتقاد کرد. دین را به تمسخر گرفتید! /مردم به این فیلم ها نخندید!
شمال نیوز: حاج منصور ارضی مداح مشهور تهران در ویژه مراسم ماه مبارک رمضان در مسجد ارک از سریال پایتخت 4 به شدت انتقاد کرد.(ادامه)
مادر شهیدان محمدزاده به فرزندان شهیدش پیوست
مادر شهیدان بهرام و مهدی محمدزاده با توجه به کهولت سن و نارسایی کلیوی و خونی به فرزندان شهیدش پیوست. (ادامه)
کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در لنگرود
با توجه به انتخابات در پیش که اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد افرادی فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند و گمانه‌زنی‌هایی از حضور آنها برای انتخابات مجلس دهم وجود دارد. (ادامه)
گیلانی ها صدور مجوزهای گردنه حیران را از اردبیلی ها پس گرفتند
طی توافقات انجام شده ۲۰ سال پیش میان مسئولان استان گیلان و استان اردبیل، ۲۰ کیلومتر از جاده‌ حوزه‌ استحفاظی گیلان در اردبیل به اردبیل واگذار شده بود. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی می گوید: اگر تعداد امضاهای استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش تا فردا کاهش یابد احتمال رای آوردن استیضاح فانی ضعیف خواهد شد.

 
یوسفیان: فانی به سلامت از استیضاح عبور می کند/شجاعی: بعيد است استيضاح راي بياورد
شمال نیوز: نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی می گوید: اگر تعداد امضاهای استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش تا فردا کاهش یابد احتمال رای آوردن استیضاح فانی ضعیف خواهد شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.81 seconds.