.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: جوانی به ظاهر عاشق‌پیشه در شهر بابل ، با الگوبرداری غلط از مهمان برنامه ماه عسل، سعی داشت با نمایش خودکشی از بالای یک ساختمان ، خود را در مقابل چشمان دختری که قصد ازدواج با او را داشت نشان دهد! الگو برداری اشتباه از میهمان برنامه ماه عسل در بابل! + عکس
شمال نیوز: جوانی به ظاهر عاشق‌پیشه در شهر بابل ، با الگوبرداری غلط از مهمان برنامه ماه عسل، سعی داشت با نمایش خودکشی از بالای یک ساختمان ، خود را در مقابل چشمان دختری که قصد ازدواج با او را داشت نشان دهد!(ادامه)
کدام روحانیون از احمدی‌نژاد حمایت کردند؟
هنوز هم شاه‌بیت سخنان هاشمی رفسنجانی انتقاد از محمود احمدی‌نژاد است. او این روزها بیش از هرکس دیگری، رئیس‌جمهور سابق ایران را مورد هدف قرار می‌‎دهد و از زمان ریاست او انتقاد می‌کند و آن روزها را روزهای تلخ ایران می‌داند. نمونه بارز آن، سخنان اخیر هاشمی و قیاس اقدامات دولت احمدی‌نژاد به مرض هاری بود.(ادامه)
۹۲ دختر و پسر در کافی شاپ دستگیر شدند
شمال نیوز: ۹۲ دختر و پسر زمانی که در کافی شاپ هتل در حال روزه خواری بودند، توسط پلیس تبریز دستگیر شدند. (ادامه)
بازگشت اوس موسي به پايتخت
هدايت هاشمي با اشاره به تلاش شبانه‌روزي عوامل «پايتخت»، از بازگشتش به اين سريال از قسمت 14 خبر داد. هدايت‌ هاشمي‌ بازيگر نقش «اوس موسي» در «پايتخت» درباره حضور مجددش در اين سريال به مهر گفت: افتخار دارم که در سري چهارم «پايتخت» هم در نقش اوس موسي ادامه همکاري بدهم و چند روزي است که به گروه پيوسته‌ام. البته بازي من از قسمت 14 آغاز خواهد شد. وي افزود: از آنجايي که نگارش فيلمنامه سريال کماکان در حال انجام است، واقعا از اتفاقاتي که قرار است براي اوس موسي رخ بدهد هيچ اطلاعي ندارم. در حال حاضر در منطقه شيرگاه مشغول ضبط قسمت‌هاي 14 و 15 هستيم و با توجه به آغاز پخش سريال و روي آنتن رفتن چهار قسمت از آن، ما زمان کمي‌ براي توليد ديگر قسمت‌ها داريم. (ادامه)
سکاندار شستا مشخص شد
محمد سعیدی معاون بین‌الملل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی پس از پذیرفتن دبیرکلی اتاق ایران از سوی احمد فیاض‌ بخش؛ به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد. (ادامه)
تشکیل کمیته ای جهت نظارت بر هزینه های تبلیغات انتخاباتی کاندیدا
شمال نیوز: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شواری اسلامی درباره بحث نظارت بر تبلیغات در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا کمیته ای با ریاست فرماندار هر حوزه انتخاباتی به نام کمیته بارزسی تبلیغات پیش بینی شده است که وظیفه اصلی این کمیته بحث نظارت بر هزینه‌های تبلیغات انتخابات کاندیدا است. (ادامه)
شمال نیوز: لغو تحریم ها نباید به اجرای تعهدات ایران منوط شود نگویند شما تعهدات را انجام دهید بعد آژانس گواهی دهد تا تحریم ها لغو شود ما این مسئله را مطلقاً قبول نداریم.

جزییات خط قرمزهای هسته ای/ لزوم لغو تحریمها همزمان با امضای توافق(خبر)
شمال نیوز: لغو تحریم ها نباید به اجرای تعهدات ایران منوط شود نگویند شما تعهدات را انجام دهید بعد آژانس گواهی دهد تا تحریم ها لغو شود ما این مسئله را مطلقاً قبول نداریم. (ادامه)
۱۰ نکته حقوقی که باید بدانید تا سرتان کلاه نرود
افزایش ثانوی مهریه مورد استناد نیست به این معنا که بعد از وقوع عقد و ثبت مهریه، طرفین تصمیم به افزایش مهریه می‌گیرند و حتی اقرارنامه‌ای تنظیم و توضیحاتی اضافه می‌شود.(ادامه)
ضیافت افطار(غیر اسلامی) اوباما در کاخ سفید/تصاویر
شمال نیوز: رئیس‌جمهور ایالات متحده در بخشی از طرح تبلیغاتی خود، اقدام به برگزاری ضیافت افطار در کاخ سفید کرده است؛ البته با ظاهری کاملا غیراسلامی و مختلط. (ادامه)
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف بابل به مناسبت روز اصناف
(ادامه)
پاسخ الیاس قالیباف به شایعات پیرامونش
پس از انتشار شایعاتی درباره الیاس قالیباف فرزند شهردار تهران وی در در صفحه شخصی خود توضیحاتی را منتشر کرد. (ادامه)
نماینده شمالی از سوال از وزیر کشاورزی انصراف داد
(ادامه)
یکی از استانداران استعفا کرد
(ادامه)
ادعای تازه احمدی‌نژاد درباره امام زمان
برای ما تفاوت این دو مشخص است، اما برای کسی که در آمریکای لاتین این دو کلمه به گوشش می‌خورد خیلی بهم نزدیک است. با برنامه می‌خواهند کاری کنند که دیگر کسی جرئت نکند به دینداری و امام (عج) فکر کند. البته بسیار قوی عمل می‌کنند.(ادامه)
انصاری داد لاریجانی را درآورد!
(ادامه)
ابهام در پرداخت یارانه نقدی سال ۹۵
(ادامه)
الگوبرداری اشتباه از میهمان ماه عسل در بابل+ عکس
(ادامه)
استقلال کتابخانه ها به توسعه کتابخوانی کمک خواهد کرد
(ادامه)
شیوه جدید توزیع سبد کالا و داغ شدن بازار دلالی/ «برنج شما را خریداریم»
شمال نیوز: توزیع دور جدید سبد کالا با اعلام ربیعی وزیر تعاون از 30 خرداد ماه سال جاری آغاز شد، اما شیوه توزیع سبد کالا در دور جدید به گونه ای است که شهروند مشمول سبد کالا اختیار انتخاب کالا را دارد و همین امر سبب شده تا بازار دلالی محصولات پر مشتری داغ داغ شود. (ادامه)
پیام مشترک پوتین و ملک سلمان به ایران و آمریکا
منافع مشترک میان روسیه و عربستان کم نیستند همچنان که عوامل دور کردن این دو کشور نیز کم نیستند. تماس های اخیر میان عربستان و روسیه ، مشابه روابطی است که اکنون میان واشنگتن و تهران مشاهده می شود. (ادامه)
شمال نیوز: جمعی بانوان ساروی بصورت خودجوش مقابل استانداری مازندران تجمع کرده و نسبت به قتل و حوادث اخیر رخ داده برای زن و دختران ساروی اعتراض خود را اعلام کردند. / همزمان با این تجمع ، جمع کثیری از تولیدکنندگان مرغ ...
بانوان: امنیت می خواهیم/ مرغداران: مرغ صنعتی تولیدی استان مشکل آنفلوآنزا ندارد
شمال نیوز: جمعی بانوان ساروی بصورت خودجوش مقابل استانداری مازندران تجمع کرده و نسبت به قتل و حوادث اخیر رخ داده برای زن و دختران ساروی اعتراض خود را اعلام کردند. / همزمان با این تجمع ، جمع کثیری از تولیدکنندگان مرغ ... (ادامه)
عکس های عجیب از پدرهای دیوانه و بی احساس
عکس های عجیب از پدر های دیوانه و بی احساس که درک خاصی از احساس مسئولیت ندارند و نمی دانند چگونه باید از فرزندان خود مراقبت کنند. پارس ناز :پدرانی که به بچه های خود سیگار کشیدن یاد می دهند یا حتی روی بدن آنها خالکوبی می کنند!(ادامه)
گوینده معروف اخبار سیما بازنشسته شد
(ادامه)
دلیل عتاب علی لاریجانی به معاون روحانی
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره علت عتاب لاریجانی به معاون پارلمان دولت گفت: وقتی رئیس مجلس از مخالفان می‌خواهد که برای حفظ یکپارچگی با اکثریت همراه شوند، بهتر بود که آقای انصاری نیز در این زمینه همراهی می‌کرد. (ادامه)
درآمد روزانه احسان علیخانی از «ماه عسل»
هفته نامه «طلوع صبح» - که نخستین شماره آن بر روی دکه ها رفته - نوشت: با شروع ماه مبارك رمضان مطابق چند سال گذشته شاهد پخش برنامه ماه عسل از شبكه سه سيما هستيم. (ادامه)
اطلاعات‌جديد ازمبالغ اهدايي رحيمي به نمايندگان
(ادامه)
نماینده رشت: کمر استیضاح فانی شکست
نماینده رشت گفت: با مواضع همدلانه روسای دو قوه٬ کمر استیضاح شکست و بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش زمین خورد. چراکه مشکل شخص وزیر نیست بلکه کمبود اعتبارات است.(ادامه)
داعشی‌ها روزه‌خواران را به صلیب کشیدند
(ادامه)
گزارش وزیر اقتصاد تکراری است
(ادامه)
توافق ارشاد و ناجا برای برگزاری کنسرت‌ها
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.