.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بهترین والیبالیست دنیا از نظر سرمربی آمریکا
(ادامه)
عکس/عاشقانه های دختران ایرانی برای والیبالیست آمریکایی!
بعد از بازی تیم ملی والیبال ایران و آمریکا ، در چند ساعت اخیر ، عده ای از خانم های ایرانی ، به صفحه اینستاگرام ، آقای «مت اندرسون» والیبالیست آمریکایی رفتند و جملاتی عاطفی و احساسی برای این والیبالیست آمریکایی نوشتند، نکته جالب کامنت فینگلیش! از طرف این دختران است، کامنت هایی مثل ، «شوهرمو پیداکردم»!!! ، «اون خالکوبی رو بازوتو خیلی دوس دارم»!!! و ... عکس/عاشقانه های دختران ایرانی برای والیبالیست آمریکایی!(ادامه)
عکس/ تماشای بازی داورزنی روی زمین!
زمانی که تصویر گودرزی و سجادی وزیر و معاون وزیر ورزش پخش شد این وضعیت داورزنی رئیس فدراسیون والیبال بود که کنار آنها جالب توجه بود. هیجان زیاد باعث شد داورزنی پخش زمین شود و بازی را چهارزانو در جایگاه تماشا کند استرس و هیجان بالای مسابقه والیبال ایران برابر آمریکا رئیس فدراسیون والیبال را به این حال در آورده است.(ادامه)
زمان پرداخت معوقات بازنشستگان
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از پرداخت قطعی معوقات فروردین ماه بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی در ماه جاری خبر داد.(ادامه)
کتابخوانی نیازمند بهره مندی بیشتر از موقوفات است
(ادامه)
مصرف قرص‌های ضدبارداری در رمضان ممنوع
(ادامه)
توقف پشتیبانی از ویندوز 8
(ادامه)
"به رییس جمهور درباره مولاوردی تذکر دادیم"
(ادامه)
پیش‌بینی روزهای گرم در مازندران
شمال نیوز : وی با بیان اینکه از لحاظ دمایی تغییرات چندانی در دمای مازندران ایجاد نمی‌شود، افزود: در این مدت تنها یک یا دو درجه نوسان دما در استان داریم....(ادامه)
شمال نیوز : دو تیم از حدود 40 دقیقه قبل از آغاز مسابقه به میدان آمدند. تماشاگران ایران با تشویق های بی امان خود تک تک بازیکنان تیم ایران را به نام تشویق کردند. بعد از گرم کردن و ارسال سرویس و اسپک بازی آغاز شد..... ایران 3 - آمریکا 0 ؛ تیر خلاص پسر شمالی والیبال ایران به آمریکا
شمال نیوز : دو تیم از حدود 40 دقیقه قبل از آغاز مسابقه به میدان آمدند. تماشاگران ایران با تشویق های بی امان خود تک تک بازیکنان تیم ایران را به نام تشویق کردند. بعد از گرم کردن و ارسال سرویس و اسپک بازی آغاز شد.....(ادامه)
دعاى روز پنجم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
روستای اتو، بهشت گمشده ایران/تصاویر
روستای اتو در شهرستان سوادکوه یکی از جاذبه‌های بکر ایران زمین است. (ادامه)
شمال نیوز: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در تاریخ 14 تیر ماه 1370 در جمع اصناف سراسر کشور بیاناتی را مطرح کرده اند که این شبکه اطلاع رسانی، آن سخنان گوهر بار را منتشر کرده است بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از اصناف
شمال نیوز: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در تاریخ 14 تیر ماه 1370 در جمع اصناف سراسر کشور بیاناتی را مطرح کرده اند که این شبکه اطلاع رسانی، آن سخنان گوهر بار را منتشر کرده است(ادامه)
عکس/ حضور دوباره بانوان در استادیوم آزادی
در دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران هم تعدادی از بانوان به ورزشگاه رفتند و بازی را از نزدیک تماشا کردند. آنها آمریکایی و یا اتباع کشورهای دیگر هستند که در بازی قبل هم به ورزشگاه آزادی آمده بودند. جالب اینجاست که بعضی از آنها پیراهن های برزیل را در دست دارند و البته پرچم ایران را تکان می دهند! این بار این بانوان با اسکورت وارد سالن شدند و در جایگاه مخصوصی که برایشان تعبیه شده بود نشستند. (ادامه)
ماجرای تهدید حسن روحانی به استعفا
حسن روحانی در کتاب خاطرات خود درباره پرونده هسته‌ای و همچنین پذیرش پروتکل الحاقی توسط مجلس شورای اسلامی به نکاتی اشاره می‌کند که با موضع فعلی رییس جمهور تناقضاتی دارد. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه 1تیر
(ادامه)
تا 50 درصد تخفیف نرخ کالا ویژه ماه رمضان
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح پایتخت اقدام به فروش ویژه و ارائه تخفیف‌های ۵ تا ۵۰ درصدی روی کالاهای اساسی و مصرفی مردم کرده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه مذاکرات هسته‌ای به مرحله حساسی رسیده است، گفت: مذاکرات مسأله همه کشور است و امیدواریم با کمک مجلس و حمایت مردم ضمن احقاق حقوق ملت و تأمین منافع کشور به نتیجه قابل قبول و خوشحال‌کننده دست یابیم. روحانی: در مرحله حساس مذاکرات هستیم/لاریجانی:برخی کشورهای منطقه دچار خودبزرگ‌بینی شده‌اند(خبر)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه مذاکرات هسته‌ای به مرحله حساسی رسیده است، گفت: مذاکرات مسأله همه کشور است و امیدواریم با کمک مجلس و حمایت مردم ضمن احقاق حقوق ملت و تأمین منافع کشور به نتیجه قابل قبول و خوشحال‌کننده دست یابیم.(ادامه)
روایت تلخ از تجاوز ۶ مرد سنگ دل به دختر ۱۱ ساله از زبان شاهدان عینی
روایت تلخ از تجاوز ۶ مرد سنگ دل به دختر ۱۱ ساله از زبان شاهدان عینی ، سند تلخی از اتفاقاتی است که ممکن است در هر جامعه رخ دهد.(ادامه)
آغاز فروش اقساطي پژو 206 صندوقدار +شرایط
به اطلاع کليه متقاضيان محترم ميرساند، به جھت بھره‌مندي هموطنان محترم از شرايط فروش نقد و اقساط، شرايط محدود فروش اعتباري پژو 206 صندوقدار وي 8 با مشارکت شرکت ليزينگ ايرانيان از سوي ايران خودرو از تاريخ 31 خردادماه 94 تا زمان تکميل ظرفيت به شرح جدول ذيل ارائه مي گردد.(ادامه)
هاشمی: 8 سال دولت قبل مانند مرض هاری بود
اصلا وقتی که دولت را تحویل گرفتند کمتر از صد هزار میلیارد تومان نقدینگی بود. وقتی که تحویل دادند بیش از 600 هزار میلیارد تومان نقدینگی بود. نقدینگی خودش یک عامل خطرناک و ویروسی است که در جامعه ما افتاده. (ادامه)
شمال نیوز: کارگردان اصرار می کند که ما تمام صحنه های رفتن و برگشتن ارسطو به قبرستان با موتور سیکلت را ببینیم ! آن هم در زمانی نزدیک به زمان واقعی ! آش آنقدر شور می شود که در پخش مجدد پلانهای یاد شده را حذف می کنند ... دلم می سوزد . ما استاد هدر دادن سرمایه هایمان شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایم
شمال نیوز: کارگردان اصرار می کند که ما تمام صحنه های رفتن و برگشتن ارسطو به قبرستان با موتور سیکلت را ببینیم ! آن هم در زمانی نزدیک به زمان واقعی ! آش آنقدر شور می شود که در پخش مجدد پلانهای یاد شده را حذف می کنند ... دلم می سوزد .(ادامه)
حکم تخریب مجتمع تجاری در ساری متوقف شد
رئیس شورای شهر ساری از توقف حکم تخریب و پلمپ یک مجتمع تجاری بزرگ در ساری خبر داد. (ادامه)
پاسخ دفتر رهبری به دعوت زوج جوان برای مراسم عروسی + عکس
تصویر نامه پاسخ دفتر رهبری به دعوت زوج جوان برای شرکت معظم‌له در مراسم عروسی این زوج به شرح ذیل است. (ادامه)
لیست مازاد استقلال اعلام شد
طالب لو، عنایتی، سلیمان‌فلاح و نوری4 بازیکن استقلال در فهرست قطعی جداشده های استقلال قرار گرفته اند. (ادامه)
همسر هاشمی: حکم مهدی "تقلب و پدرسوخته‌ بازی" است
همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: حکم مهدی هاشمی پدرسوخته‌بازی است. (ادامه)
مظلومی به دنبال بازگرداندن دو بازیکن مغضوب قلعه‌نویی به استقلال
سرمربی جدید استقلال علاقمند به حضور دو بازیکن سابق این تیم است. (ادامه)
عکس/ قالیباف در حال غذا دادن به یک کودک
عکس منتشر شده در اینستاگرام الیاس قالیباف از غذا دادن پدرش به کودکی که احتمالا نوه شهردار تهران است.(ادامه)
20 دلیل بی اعتمادی ایران به آمریکا
آمریکا با حمایت بی چون و چرا از اسراییل موجب نقض حقوق مشروع فلسطینی‌ها شده و چک سفید امضای آمریکا به اسراییل، موجب شده تا این رژیم به راحتی تمام مقرارات جهانی را زیر پا بگذارد.(ادامه)
واکنش مهاجرانی به ویکی لیکس
مهاجرانی به بی‌بی‌سی گفت که در زمان مناسب در مورد آنچه ویکی‌لیکس منتشر کرده پاسخ می‌دهد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.741 seconds.