.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شکنجه مرگبار زن جوان توسط همسرش
مرد 26 ساله در بازجویی های پلیسی مدعی بود از مرگ همسرش خبری ندارد تا این که در تحقیق از همسایه ها معلوم شد، مقتول و شوهرش با هم اختلاف هایی داشته و شب حادثه همسایگان، صدای دعوای آنها و سپس ناله و کمک خواهی زن جوان را شنیده اند. (ادامه)
تصاویر/ جلسه مجمع تشخیص مصلحت
جلسه مجمع تشخیص مصلحت (ادامه)
دادستان نظامی مازندران منصوب شد
(ادامه)
واکنش اژه ای به ادعای بازداشت زریبافان و ملک‌زاده
محسنی‌اژه‌ای گفت: خبر بازداشت ملک‌زاده و زریبافان صحت ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : طبق احکامی که توسط احمدی نژاد صادر شده است، «دولت در سایه» ، ۲۹ مقام مسئول دارد که هریک از این افراد مسئولیت رصد و تحلیل فعالیتها و عملکرد مسئولیت های متناظر خود در دولت یازدهم را برعهده دارد. فهرست مقامات مسئول دولت در سایه احمدی نژاد عبارتند از.... احکام جدید احمدی نژاد برای 29 نفر به عنوان «دولت در سایه» + اسامی
شمال نیوز : طبق احکامی که توسط احمدی نژاد صادر شده است، «دولت در سایه» ، ۲۹ مقام مسئول دارد که هریک از این افراد مسئولیت رصد و تحلیل فعالیتها و عملکرد مسئولیت های متناظر خود در دولت یازدهم را برعهده دارد. فهرست مقامات مسئول دولت در سایه احمدی نژاد عبارتند از....(ادامه)
5 عامل سکته قلبی که نمی دانید
اضطراب مداوم ردپای خود را روی پوست، گوارش و سر به جا می‌گذارد و به قلب نیز رحم نمی‌کند. (ادامه)
سردار آزمون بازیکن لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس به عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درآمد.
سردار آزمون عضو هلال احمر شد
سردار آزمون بازیکن لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس به عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درآمد. (ادامه)
تصویر/ مجری زن در شادی خیابانی برد ایران
شب گذشته و پس از برد تیم ملی والیبال کشورمان مقابل لهستان، المیرا شریفی مقدم اخبارگوی شبکه خبر با فرزندانش در بین مردم شادمان خیابان‌های تهران حضور پیدا کرد. (ادامه)
باهنر: كارگردان اصولگرايانم نه هنرپيشه آنها
محمدرضا باهنر، با سابقه هفت دوره حضور در مجلس از اين حيث يكي از منحصر به فردترين سياستمداران ايراني است. او در طول اين سال‌هاي حضور در مجلس رفته رفته از يك نماينده صرف به يكي از تاثيرگذارترين چهره‌هاي اصولگرا تبديل شد و تا جايي پيش رفت كه پس از فوت مرحوم عسگراولادي دبيركلي جبهه پيروان خط امام و رهبري را در اختيار گرفت. او در ماه‌هاي اخير كه بحث داغ فعالين سياسي چيزي جز انتخابات مجلس آتي نيست تلاش چشمگيري براي انسجام اصولگرايان به خرج داده است. سياستمدار كرماني اصولگرايان البته فراز و فرودهاي متعددي را هم طي همين چند ماه تجربه كرده است. (ادامه)
شمال نیوز: برخی کارشناسان تاریخی «سازمان منافقین» و برخی دیگر «رهروان فرقان» را عامل ترور می‌دانند. اما آیت‌الله خامنه‌ای توسط چه کسی یا گروهی ترور شد؟ چه کسانی آیت‌الله خامنه‌ای را ترور کردند؟(خبر)
شمال نیوز: برخی کارشناسان تاریخی «سازمان منافقین» و برخی دیگر «رهروان فرقان» را عامل ترور می‌دانند. اما آیت‌الله خامنه‌ای توسط چه کسی یا گروهی ترور شد؟ (ادامه)
دفاع از «ماه عسل» و انتقاد تند از «پایتخت»
محمد دلاوری خبرنگار صداوسیما نوشت: «وقتی خندوانه و ماه عسل وجود دارد و کنترل تلویزیون هم دست ماست که هر کدام را دوست داریم انتخاب کنیم ، این همه حمله به احسان علیخانی بی انصافی است». (ادامه)
سومین معاون احمدی‌ نژاد در یک‌ قدمی دادگاه
٥٠٠ صفحه گزارش و بیش از ٣٠ هزار سند آماده است تا سومین مرد نزدیک به محمود احمدی‌نژاد هم روانه دادگاه شود.(ادامه)
« پیش بینی وضع هوای استان مازندران »
(ادامه)
تشکیل ستاد انتخابات در تمام استان‌ها
(ادامه)
شمال نیوز : مرتضوی خطاب به بانک‌ها گفت: فشار بانک‌ها به سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران و مردم، هم خود بانک‌ها را درگیر مشکلات می‌کند و هم زندگی مردم را فنا و اقتصاد جامعه را هم مختل می‌کند.... بعضی از بانک‌ها که انگار از دماغ فیل افتاده‌اند !
شمال نیوز : مرتضوی خطاب به بانک‌ها گفت: فشار بانک‌ها به سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران و مردم، هم خود بانک‌ها را درگیر مشکلات می‌کند و هم زندگی مردم را فنا و اقتصاد جامعه را هم مختل می‌کند....(ادامه)
نتايج اوليه آزمون استخدامي آتش نشاني شهرداريهاي مازندران اعلام شد
(ادامه)
آرزوی علیخانی برای مصاحبه با سردار سلیمانی
روایتِ داستانِ «آن ۲۳ نفر» دو قسمت از برنامه «ماه‌عسل» را به خود اختصاص داد. در این روایت فداکاریِ نوجوانانِ اسیر و آرزوی علیخانی برای گفت‌وگو با سردار سلیمانی از بخش‌های مهمِ «ماه عسل» بود.(ادامه)
تصاویرکمتردیده شده ازحادثه۶تیر ماه
حادثه ششم تیر ماه ۱۳۶۰ که رهبر معظم انقلاب مورد سوء قصد قرار گرفتند در ذهن هر ایرانی ولایت دوست نقش بسته است.ششم تیر ماه سال ۶۰ در مسجد ابوذر تهران رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای توسط عملیات بمب گذاری گروهک ضاله فرقان مجروح شده و به بیمارستان بهارلو منتقل شدند.(ادامه)
برنج جهان را دلال ايرانی گران مي‌كند!
(ادامه)
هیچ مورد جدیدی از تب کریمه کنگو گزارش نشده است
معاون مرکز مدیریت بیماری ها واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه هیچگونه نگرانی از بابت شیوع تب کریمه کنگو در کشور وجود ندارد، گفت: هیچ مورد جدیدی از تب کریمه کنگو گزارش نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصویب هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد  اسلامی ساختار این دانشگاه بصورت استانی شده است.
اجرای کامل طرح تجمیع در دانشگاه های آزاد مازندران
شمال نیوز: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصویب هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ساختار این دانشگاه بصورت استانی شده است. (ادامه)
پس از پالم نوبت به «پومیس» رسید!
مدیر کل فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از غیرمجاز بودن مصرف روغن " پومیس " خبر داد.(ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
منبع آگاه: مذاکرات تمدید خواهد شد
(ادامه)
چگونه به فرد درمعرض غرق شدگي كمك كنيم؟
(ادامه)
تایید پرداخت یارانه به اموات
(ادامه)
یک کارخانه محصولات غذایی معروف تعطیل شد
(ادامه)
دولت آمریکا رسما به دادگاه ایران احضار شد
وکیل کاپیتان شهبازی از احضار رسمی دولت آمریکا به دادگاه ایران در شهریور ماه ۹۴ خبر داد.(ادامه)
تکذیب اختلاس 108 میلیاردی مدیر یک بانک
(ادامه)
پاداش 70 میلیون تومانی والیبالیست ها
داورزنی خبر داد: رییس فدراسیون والیبال ایران با بیان اینکه در پاداش حواله خودرو بازیکنان مشکلی بوجود آمد، گفت: به جای حواله خودرو، بازیکنان تیم ملی والیبال نفری 70 میلیون تومان پاداش دریافت می کنند که این پاداش قبل از رفتن به ریو پرداخت می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.