.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی ... هر تحريمی نقض برجام است/ از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود
رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی ...(ادامه)
دوگانه‌های انتخاباتی احمدی نژادی ها
احمدي‌نژاد بالاخره از دو كلمه بيشتر به سوالات خبرنگاران جواب داد كه آن دو سوال درباره انتخابات و دانشگاه ايرانيان بود.(ادامه)
شمال نيوز: دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران زمان سفر دكتر حسن روحاني رئيس جمهور محترم به مازندران را اعلام نمود .
سفر رئیس جمهور‌ به مازندران به تاخیر افتاد
شمال نيوز: دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران زمان سفر دكتر حسن روحاني رئيس جمهور محترم به مازندران را اعلام نمود . (ادامه)
صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه
(ادامه)
آقای ظریف قد جوجه‌خروس غيرت داشته باش!
جلسه علنی امروز مجلس با فریادهای بیرانوند در مخالفت با دست دادن ظریف و اوباما آغاز شده و با فریادهای دوباره اونیز پایان یافت. (ادامه)
بیرانوند: ظریف غلط زیادی کرده است!
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد که صبح امروز با داد و بيداد در صحن علني مجلس گفته بود «ظريف با اجازه چه کسي با اوباما دست داده است؟»،(ادامه)
شمال نیوز : شريعتمداري افزود : ما قدردان حمايت هاي بي دريغ مردم مازندران از دولت چه پيش از انتخاب روحاني و چه پس از آن هستيم و اميدواريم اين سفر منشاء خير و خوبي در زندگي مردم استان مازندران باشد..... زمان دقیق سفر رئيس جمهوري به مازندران مشخص شد
شمال نیوز : شريعتمداري افزود : ما قدردان حمايت هاي بي دريغ مردم مازندران از دولت چه پيش از انتخاب روحاني و چه پس از آن هستيم و اميدواريم اين سفر منشاء خير و خوبي در زندگي مردم استان مازندران باشد.....(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه های سه شنبه
(ادامه)
مجوز روحاني براي تمديد فعاليت ۸ مدير بازنشسته
(ادامه)
رئيس‌جمهور به نوبخت تسليت گفت
رئيس‌جمهور در پيامي درگذشت برادر محمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور را به وي تسليت گ(ادامه)
زن بدون اجازه شوهرمیتواندازکشورخارج شود
و بالاخره در اصل 21 قانون اساسي دولت موظف شده حقوق زن را در تمام جهات با رعايت موازين اسلامي تضمين و زمينه‌هاي مساعد را براي رشد شخصيت زن و احياي حقوق مادي و معنوي او ايجاد كند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
پیشنهاد آملی‌لاریجانی به رئیس جمهور اتریش
در دیدار هاینس فیشر رئیس جمهور اتریش با رئيس قوه قضاييه، آیت الله آملی لاریجانی گفتگوهای تئوری و علمی مشترک با محوریت حقوق بشر را گام موثری برای رسیدن به درک متقابل از مفهوم کرامت انسانی اعلام کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز
(ادامه)
آخرین وضعیت لایحه اداری و استخدامی قوه قضاییه
(ادامه)
باهنر: احمدی نژاد می‌خواهد چشمم را درآورد
محمدرضا باهنر گفت: بعضی افراد به دنبال آن بودند که طرفداران موسوی را یکی یکی شناسایی و محکوم کنند. (ادامه)
غر و لند يارانه‌اي دولت
«طرح اقتصادبرانداز»، «يارانه هاي له کننده»، «مصيبت عظما» را قبلا وزير راه و نفت و اقتصاد در توصيف يارانه نقدي به کاربرده بودند. آخرين گلايه هم مربوط به وزير نفت بود که اواخر هفته گذشته از «عذاب اليم» تهيه منابع پرداخت يارانه نقدي سخن گفت.(ادامه)
شمال نیوز: يادمان باشد كه آقاي ناطق نوري يا دكتر عارف قرار است در جمهوري اسلامي ايران به عنوان رئيس مجلس فعاليت كنند. حالا به نظر شما مجلسي كه ناطق نوري رياست آن را برعهده داشته باشد چه كارآيي‌ای خواهد داشت. بنده معتقدم مجلسي كه آقاي ناطق نوري در ... ریاست ناطق در مجلس بعد بهتر است یا عارف؟
شمال نیوز: يادمان باشد كه آقاي ناطق نوري يا دكتر عارف قرار است در جمهوري اسلامي ايران به عنوان رئيس مجلس فعاليت كنند. حالا به نظر شما مجلسي كه ناطق نوري رياست آن را برعهده داشته باشد چه كارآيي‌ای خواهد داشت. بنده معتقدم مجلسي كه آقاي ناطق نوري در ...(ادامه)
وزیرکشور: درانتخابات عدم احراز صلاحیت‌نداریم
تا کنون با برخي اعضاي شوراي نگهبان که دوستانه صحبت کرده ام و آنها هم معتقدند که بايد صلاحيت همه افراد با تحقيق و بررسي و احراز يا رد شود. اگر شوراي نگهبان هم به قانون عمل کند، انتخابات در اين بخش نيز کاملا شفاف خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز : جهانگیری از حماسه مردم مازندران در انتخابات خرداد 92 تقدير نمود و گفت :  مازندراني ها حق بزرگي به گردن دولت تدبير و اميد دارند و كار اصلي را در انتخابات سال 92 براي يك حركت گسترده آغاز كردند حماسه سياسي منجر به اميد مردم شد و مازندراني در اين بخش سهم بزرگي ايفاء كردند..... تقدیر ویژه معاون اول رئیس جمهورازاستاندار مازندران
شمال نیوز : جهانگیری از حماسه مردم مازندران در انتخابات خرداد 92 تقدير نمود و گفت : مازندراني ها حق بزرگي به گردن دولت تدبير و اميد دارند و كار اصلي را در انتخابات سال 92 براي يك حركت گسترده آغاز كردند حماسه سياسي منجر به اميد مردم شد و مازندراني در اين بخش سهم بزرگي ايفاء كردند.....(ادامه)
اعلام اسامي زمين خواران توسط يک نماينده
نماينده مردم اردبيل در مجلس در نامه اي به معاون اول رئيس جمهور شرحي از جزئيات زمين خواري گردنه حيران به همراه ۶۶ نفر از افراد دخيل در اين ماجرا ارائه کرد.(ادامه)
نعمت زاده:سرانه مصرف کاغذ در کشور پایین است
(ادامه)
حمله تند مشاور احمدي‌نژاد عليه وزير دادگستري
چالش کلامی بین وزیر دادگستری دولت یازدهم یا همان وزیر کشور دولت نهم با احمدی‌نژادی‌ها وارد فاز جدیدی شد؛ (ادامه)
احمدی نژاد از روحانی شکایت می کند؟
(ادامه)
شمال نیوز: پس از دو شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری و اشرفی اصفهانی، این بار نوبت به اسفندیار مشایی رسید که وارد گود شکایت شده و از وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید شکایت کند.
شکایت از پورمحمدی پس از شکایت از جهانگیری و اشرفی اصفهانی
شمال نیوز: پس از دو شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری و اشرفی اصفهانی، این بار نوبت به اسفندیار مشایی رسید که وارد گود شکایت شده و از وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید شکایت کند. (ادامه)
اعلام شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش
(ادامه)
شمال نیوز : دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با اشاره به سوابق ارزنده علمي و فرهنگي دكتر عمادي، حضور ايشان در امور تحقيقات باليني كشور را با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش ارزشمند دانسته و تلاش در اين امر مهم را با موفقيت براي ايشان يادآور شد..... « دکتر عمادی » مشاور معاون تحقيقات و فنآوري وزارت بهداشت شد
شمال نیوز : دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با اشاره به سوابق ارزنده علمي و فرهنگي دكتر عمادي، حضور ايشان در امور تحقيقات باليني كشور را با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش ارزشمند دانسته و تلاش در اين امر مهم را با موفقيت براي ايشان يادآور شد.....(ادامه)
شمال نیوز: علت مخالفت دسته ای دیگر از وی، کدخدامنشی هایی است که آقای لاریجانی در جریان رویدادهای داخلی و خارجی به نفع نظام می کند. به عنوان نمونه به دلیل اشرافی که وی به پرونده هسته ای داشته و تقریبا در همه این سال ها چه در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی دفاع تمام قد نماینده شمالی از لاریجانی
شمال نیوز: علت مخالفت دسته ای دیگر از وی، کدخدامنشی هایی است که آقای لاریجانی در جریان رویدادهای داخلی و خارجی به نفع نظام می کند. به عنوان نمونه به دلیل اشرافی که وی به پرونده هسته ای داشته و تقریبا در همه این سال ها چه در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی(ادامه)
درخواست مناظره با احمدی نژاد در تلويزيون
نماينده سابق کاشمر با اعلام آمادگي براي مناظره با احمدي نژاد، خاطرنشان کرد: من که در مجلس بودم و الان هم دورادور دستي بر آتش دارم، مي دانم که نه يک مناظره، بلکه بايد يک سريال مناظره در صداوسيما بگذارند و من به عنوان ناقابل ترين فرد شاکي از ايشان اين موارد را در يک جلسه آن براي مردم بيان کنم تا مظلوم نمايي نکنند.(ادامه)
راهبردهاي توسعه وپیشرفت از زبان دكتر شاعري
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.