.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد.
..... عده‌اي خواهان اداره کشور به شکل احمدي نژادي هستند!
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد. .....(ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
زيباكلام: روحاني نيايد، ظريف‌كانديدا شود
صحنه انتخابات ۹۶ درايران براي نخستين‌بار بسيار زود‌تر از انتخابات‌هاي گذشته جلوه‌گيري مي‌كند. اصولگرايان تمامي مهره‌هاي خود را از دست داده‌اند و از سوي ديگر در سه سال گذشته سعي كرده‌اند كه عملكرد احمدي‌نژاد را از دامن اصولگرايي بزدايند. برخي اصولگرايان معتقدند که اگر قرار باشد به صورت جدي با روحاني رقابت كنند، چاره‌اي جز حمايت از محمود احمدي‌نژاد ندارند(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند.

مگر شورای‌ نگهبان مفسدین را تایید می‌کند؟/حدادعادل می‌خواست رئیس‌جمهور شود نه رئیس صداوسیما
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند. (ادامه)
پرونده مينو خالقي وارد فاز بي‌اخلاقي‌ها شد
(ادامه)
اعلام عارف و سكوت‌ لاريجاني!
(ادامه)
شهرام جزایری: حاضرم 2500000 یارانه بدهم
شهرام جزایری می گوید:به زودی یکی از بزرگترین بانک‌های خصوصی دنیا را در بازارهای بین‌المللی ایجاد خواهم کرد. (ادامه)
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ... آقای احمدی‌نژاد ؛ لطفا به "خانه‌نشينی" ادامه بده !
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ...(ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
نخستین اظهارات نمایندگان تهران پس از پیروزی در انتخابات
نمایندگان پیروز تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مهمترین مسئله پس از پیروزی در انتخابات را پایبندی به گفتمان امید و پرهیز از مسائل اختلاف برانگیز برشمردند. (ادامه)
شمال نیوز : به اين دليل است كه ميگويم هاشمي تغيير نكرده است. اين است كه ميگويم آقاي هاشمي كشور را مال خود ميداند. او به تئوري و فكر ديگران كاري ندارد و روش خود را دنبال ميكند..... پیش بینی غرضی از رئیس جمهور 20 دیگر ایران !
شمال نیوز : به اين دليل است كه ميگويم هاشمي تغيير نكرده است. اين است كه ميگويم آقاي هاشمي كشور را مال خود ميداند. او به تئوري و فكر ديگران كاري ندارد و روش خود را دنبال ميكند.....(ادامه)
اظهارات عجیب احمدی نژاد در یک سایت اصلاح طلب/ شکایت می‌کنیم
جوانفکر: مطالبی كه برخی رسانه‌ها در خصوص انتخابات و جريان های سياسی، به دكتر احمدی نژاد رئيس جمهور سابق نسبت داده‎اند، كاملا بی اساس است و تكذيب می‎شود. (ادامه)
تقدیر رییس‌جمهور از ظریف، صالحی و وزیر دفاع
رئيس جمهوري فردا از وزير امورخارجه، رئيس سازمان انرژي اتمي و وزير دفاع تقدير مي كند.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، علي اكبر صالحي به مثلث گفت احمدي‌نژاد به او توصيه كرده بود تا خودش را از مذاكرات كنار بكشد.
احمدي ن‍ژاد به من گفت خودت را كنار بكش
به گزارش شمال نیوز، علي اكبر صالحي به مثلث گفت احمدي‌نژاد به او توصيه كرده بود تا خودش را از مذاكرات كنار بكشد. (ادامه)
واکنش کیهان به رد صلاحیت سید حسن
نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دیروز از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز: چهره‌هایی که به دلیل عدم شرکت در آزمون خبرگان و مسایل دیگر، صلاحیت‌شان توسط اعضای شورای نگهبان احراز نشده به این شرح است. چهره هایی که برای خبرگان احراز صلاحیت نشدند؛ از صدیقی، آقاتهرانی‌وطائب تاسیدحسن‌خمینی وامجد(خبر)
شمال نیوز: چهره‌هایی که به دلیل عدم شرکت در آزمون خبرگان و مسایل دیگر، صلاحیت‌شان توسط اعضای شورای نگهبان احراز نشده به این شرح است.(ادامه)
چهره‌هایی که صلاحیت‌شان برای انتخابات خبرگان احراز نشد +عکس
شمال نیوز : چهره‌هایی که به دلیل عدم شرکت در آزمون خبرگان و مسایل دیگر، صلاحیت‌شان توسط اعضای شورای نگهبان احراز نشده به این شرح است.....(ادامه)
شجونی: عزادار ردصلاحیت‌ها هستیم
حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز و از روحانيون اصولگرايي است كه به انتقادهاي تند و تيزش از اصلاح‌طلبان مشهور است. او كه زماني از حاميان پر و پا قرص محمود احمدي‌نژاد بود در اواخر عمر دولت دهم بدل به يكي از منتقدان وي شد. شجوني حالا هم از منتقدان سفت و سخت حسن روحاني و دولت يازدهم است. با اين حال اگر هر ايرادي به شجوني وارد باشد، اما او هماني است كه مي‌نماياند. در حرف‌هاي او صداقتي است كه مخاطب را همراه مي‌كند. (ادامه)
نمایندگان مجلس چه واکنشی به اجرای برجام نشان دادند؟
زمان برای رسیدن به روز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران به شماره افتاد و مذاکرات 12 ساله ایران و غرب بالاخره نتیجه داد.(ادامه)
صدورمجوزاحداث پالایشگاه بهشهرتوسط دکترشاعری
صدورمجوزاحداث پالایشگاه بهشهرتوسط دکترشاعری درتاریخ ۱۳۹۱/۰۱/۲۹(ادامه)
شمال نیوز: در مقابله و برخورد با حمله کنندگان، جای سازش و مصانعه نیست؛ رفتار و رویکرد انقلابی یعنی این و اگر هر کسی در عمل به وظیفه اش کوتاهی کرده، قوه ی قضائیه باید خاطیان را مطابق قانون محاکمه و احکام مقتضی را صادر کند.

گناه تسخیرکنندگان سفارت عربستان؛ خیانت به منافع ملی و مصالح نظام
شمال نیوز: در مقابله و برخورد با حمله کنندگان، جای سازش و مصانعه نیست؛ رفتار و رویکرد انقلابی یعنی این و اگر هر کسی در عمل به وظیفه اش کوتاهی کرده، قوه ی قضائیه باید خاطیان را مطابق قانون محاکمه و احکام مقتضی را صادر کند. (ادامه)
(تصاویر) وقتی اوباما گریه کرد
رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی خود در باره قانون کنترل سلاح در این کشور، اشک ریخت.(ادامه)
خيز کنگره آمريکا براي تحريم‌هاي جديد علیه ايران
کميسيون خارجه مجلس نمايندگان آمريکا پنجشنبه طرح اعمال تحريم هاي جديد را بررسي مي کند.(ادامه)
توصیه‌های انتخاباتی مراجع به دولت چه بود؟
مراجع عظام تقلید در دیدار رییس دفتر رییس جمهور بر ضرورت تلاش دولت جهت برگزاری پرشور و مشارکت حداکثری مردم و نیز رعایت اخلاق و پرهیز از هرگونه تخریب و توهین افراد در انتخابات اسفند تاکید کردند. (ادامه)
تخريب غيرقانوني خانه قاجاري در بابل
بخش زيادي از خانه قاجاري بابل که يکي از آثار مذهبي تاريخي مازندران است، در يک روز تعطيل تخريب و سبب اعتراض اهالي ميراث فرهنگي شد‎.(ادامه)
چه کسی در انتخابات مجلس دهم عنوان اولی پایتخت را کسب می‌کند؟
در صحنه سیاست امروز کشور گمانه زنی‌هایی درباره افرادی که احتمالا می‌توانند کاندیدای اول تهران شوند مطرح شده که در این گزارش به آن پرداخته‌ایم.(ادامه)
ببخشید که با حجابتان کردیم! +عکس
روزنامه ايران كه عكس چند بازيگر زن بدحجاب يكی از سريال‌های شبكه نمايش خانگي را در شماره سه‌شنبه هفته پيش اصلاح كرده بود، در دو شماره بعد به خاطر اين عمل عذرخواهي كرد تا سبك و ترازي تازه از «روزنامه‌نگاري و قانونمداري» را به جامعه مطبوعات آموزش بدهد!(ادامه)
حمایت مهنازافشار از تصمیم روحانی+ عکس
مهنازافشار در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از تیم ملی بانوان ...(ادامه)
 شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند /  خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/  آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود 

در جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند / خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/ آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.