.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  اما وظیفه ما از این دروازه گشوده شده در شرق آفریقا بنام امام رضا آن است تا آنجا که میتوانیم همچنانکه حرم مقدس او روز به روز گسترده میشود مرام و نام آن امام غریب با خدمت بشردوستانه ما پزشکان ایرانی در همه کره خاکی و بخصوص آفریقا گسترده شود..... تقدير دولت و ملت بروندي در آفریقا از تلاش پزشك مازني+ تصاویر
شمال نیوز : اما وظیفه ما از این دروازه گشوده شده در شرق آفریقا بنام امام رضا آن است تا آنجا که میتوانیم همچنانکه حرم مقدس او روز به روز گسترده میشود مرام و نام آن امام غریب با خدمت بشردوستانه ما پزشکان ایرانی در همه کره خاکی و بخصوص آفریقا گسترده شود.....(ادامه)
تقدير معاون رئيس جمهور بروندی از خدمات دکتر عمادی +تصاویر
دكتر بوتوره معاون رئیس جمهور بروندی از خدمات بشر دوستانه پزشک ايرانی، دكتر سيد ناصر عمادی در ارائه خدمات آموزشی و درمانی به پزشكان و بيماران كشور بروندی تجلیل کرد.(ادامه)
عکس/یک کاندیدای ریاست‌جمهوری ادعای پیغمبری کرد
رسول اللهیاری می‌گوید ادعای پیغمبری دارد و از طرف خدا مامور شده تا با رئيس جمهور شدن مردم را نجات بدهد(ادامه)
شایعه‌پراکنی رسانه‌های عربی و غربی درباره سکته بشار اسد
طی ماه‌های گذشته برخی از رسانه‌های منطقه شایعاتی را پیرامون سکته مغزی «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه مطرح کردند و برخی از رسانه‌های غربی نیز به این شایعات دامن زدند اما در نهایت بشار اسد با ظاهر شدن در تلوزیون به تمامی این شایعات پایان داد. (ادامه)
پیام تسلیت رئيس دفتر رييس جمهور سابق در پی درگذشت حجت الاسلام مجتهدزاده
(ادامه)
اگر تا 2سال قبل اعتراض به وضعيت نامساعد كسب‌وكار در كشور يك مطالبه اقتصادي به شمار مي‌آمد، بايد امروز اين خواسته را يك نياز اجتماعي و عمومي براي كشور قلمداد كرد.
فضای کسب و کار، چگونه اقتصاد ایران را در سال ۹۶ رنج می‌دهد؟(يادداشت)
اگر تا 2سال قبل اعتراض به وضعيت نامساعد كسب‌وكار در كشور يك مطالبه اقتصادي به شمار مي‌آمد، بايد امروز اين خواسته را يك نياز اجتماعي و عمومي براي كشور قلمداد كرد. (ادامه)
شمال نیوز: حمید بقایی معاون احمدی نژاد با انتشار بیانیه ای رسما نامزدي خود را براي شركت در انتخابات رياست جمهوري اعلام کرد.

معاون احمدی نژاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد/ مستقل آمده ام
شمال نیوز: حمید بقایی معاون احمدی نژاد با انتشار بیانیه ای رسما نامزدي خود را براي شركت در انتخابات رياست جمهوري اعلام کرد. (ادامه)
شال نیوز: کنکاش در تحولات و تحرکات در هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب نشان از ریل‌گذاری برای ورود به فاز تازه‌ای از سیاست‌ورزی در نیمه دوم دهه نود دارد.

پالس‌هایِ رمزدار اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان به حسن روحانی/ سنتی‌ها هنوز روحانی را اصول‌گرا می‌دانند/ نشانه‌های تغییر رویکرد در جریان اص?(خبر)
شال نیوز: کنکاش در تحولات و تحرکات در هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب نشان از ریل‌گذاری برای ورود به فاز تازه‌ای از سیاست‌ورزی در نیمه دوم دهه نود دارد. (ادامه)
رضايي: به داد کربلاي ايران برسيد
(ادامه)
عکس/ روحانی در جمع راهپيمايان 22 بهمن
رئيس‌جمهور به جمع راهپيمايان پيوست(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت ..... لاریجانی خطاب به قالیباف: برج‌سازی‌های وسیع در تهران قطعا برای آینده شما مشکلاتی ایجاد می‌کند
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت .....(ادامه)
کاش موسوي مثل هيلاري رفتار مي‌کرد
آخوندي که مسئول ستاد انتخاباتي موسوي است، در جلسه با رهبري از روند برگزاري انتخابات به شدت انتقاد مي‌کند اما تصريح مي‌کند که قبول دارد در شمارش آرا تقلب نشده است.(ادامه)
تقدير از استاندار مازندران به عنوان استاندار برتر کشور
استاندار مازندران به عنوان استاندار برتر در سرشماری عمومی نفوس و مسكن كشور انتخاب شد.(ادامه)
تقدير از استاندار مازندران به عنوان استاندار برتر کشور
استاندار مازندران به عنوان استاندار برتر در سرشماری عمومی نفوس و مسكن كشور انتخاب شد. (ادامه)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند  تقدیر و تشکر کردند ..... پیام تقدیر و سپاس خانواده شهیدان طوسی (خبر)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند تقدیر و تشکر کردند .....(ادامه)
ضرورت تغيير درآموزش‌و پرورش شهرستان‌ها
محمدعلي خالق‌نژاد*(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهوری در حکمی «زهرا احمدی‌پور» را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد. زهرا احمدی‌پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد(خبر)
شمال نیوز: رئیس جمهوری در حکمی «زهرا احمدی‌پور» را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.(ادامه)
چه کسی آخرین رییس میراث و گردشگری دولت یازدهم می‌شود؟
گزینه‌ها؛ مسجدجامعی، بهشتی، حجت، بانک، مهرعلیزاده،‌ رحمانی‌موحد، شادنوش و شجاع‌پوریان(ادامه)
شمال نیوز: بررسی عملکرد چندین ساله شوراها نیز نشان می‌دهد که در پاره‌ای از موارد (هرچند اندک)، شوراهای اسلامی به دکانی برای کسب و کار افراد فرصت‌طلب تبدیل شده اند. شوراهای اسلامی شهر و روستا، تجربه‌ای موفق یا ناموفق
شمال نیوز: بررسی عملکرد چندین ساله شوراها نیز نشان می‌دهد که در پاره‌ای از موارد (هرچند اندک)، شوراهای اسلامی به دکانی برای کسب و کار افراد فرصت‌طلب تبدیل شده اند.(ادامه)
ترميم كابينه با كدام رويكرد(يادداشت)
(ادامه)
حضور يکباره او و البته بدون احمدي‎نژاد در مراسم ترحيم همسر فرمانده کل ارتش در روز چهارشنيه نشان داد که رحيم مشايي نه در مازندران است و نه اينکه در بازدداشت به سر مي‎برد بلکه داخل تهران حضور دارد و از روبرو شدن با دوربين عکاسي خبرنگاران هم ابايي ندارد..... مشائی : احمدي‎نژاد کانديدا نمي‎شود / دوره ما تمام شد !
حضور يکباره او و البته بدون احمدي‎نژاد در مراسم ترحيم همسر فرمانده کل ارتش در روز چهارشنيه نشان داد که رحيم مشايي نه در مازندران است و نه اينکه در بازدداشت به سر مي‎برد بلکه داخل تهران حضور دارد و از روبرو شدن با دوربين عکاسي خبرنگاران هم ابايي ندارد.....(ادامه)
 بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و دولتمردان رجایی و باهنر این روزها چه می‌کنند؟
بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و(ادامه)
وداع با شكوه مردم ولايتمدار ساري با پيكر فرزند حجت الله عبوري
پيكر يادگار شهيد حجت الله عبوري پيش از ظهر امروز در ساري تشييع شد. (ادامه)
تهدید سیاسی روحانی در منزل!
(ادامه)
اما و اگرهای جلسه محرمانه اصلاح طلبان با روحانی/ از خط و نشان تا بی اطلاعی
(ادامه)
مشایی: از رو نمي‌روم مگر اينكه از جسدم رد شوند
آرمان در گزارشی بخش‌هايي از آنچه به نام اظهارات مشايي در سال ۸۹ منتشر شده است، پرداخته که در ادامه می‌خوانید؛(ادامه)
نامه على اصغر يوسف نژاد به معاون اول رئیس جمهور
على اصغر يوسف نژاد،متن نامه نماينده مردم سارى و مياندورود و عضو هيأت رئيسه مجلس شوراى اسلامى به دكتر جهانگيرى معاون اول رئيس جمهور به شرح زير است:(ادامه)
دلیل جالب احمدی نژاد برای برکناری متکی از وزارت خارجه
مصطفی رضاحسینی نماینده اسبق مجلس که سخنگوی طراحان سوال از محمود احمدی‌نژاد هم بود در گفتگویی به بیان نکاتی جدید از ماجرای سوال از رییس‌جمهور سابق پرداخته است. (ادامه)
حقوق نجومی این افراد دیده نمی‌شود
چگونه است كه رئيس يا عضو هيأت مديره يك كارخانه و شركت و سازمان دولتي، خود نمي‌تواند قانونا بيش از ۹ ميليون تومان در ماه درآمد از محل بودجه آن كارخانه و شركت داشته باشد اما همان مدير مي‌تواند از همان بودجه، حقوق ۹۰ ميليون توماني در ماه به يك فوتباليست بدهد؟ كدام عقل و منطقي بر اين معادله حاكم است؟(ادامه)
كفش هاي رئيس صدا و سيما سوژه شد! +عكس
ديدار رييس صدا و سيما با رييس جمهور سوژه شيكه هاي اجتماعي شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.679 seconds.