.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند. احتمال کاندیداتوری لاریجانی و احمدی‌نژاد /تکرار «یکشنبه سیاه» در واپسین جمعه بهار ۱۴۰۰؟
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند.(ادامه)

تحلیل گران ارزی معتقدند اگرچه احتمال افت دلار در آینده وجود دارد اما صحبت از ریزش سنگین آن اغراق آمیز است. دلار در آینده نزدیک چه می شود؟
تحلیل گران ارزی معتقدند اگرچه احتمال افت دلار در آینده وجود دارد اما صحبت از ریزش سنگین آن اغراق آمیز است.(ادامه)
وعده خوش درباره پرداخت وام ازوداج
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص مشکلات ایجاد شده برای ثبت نام «وام ازدواج» گفت: افزایش متقاضیان وام ازدواج و همچنین میزان تخلفات خرید و فروش آن، شبکه بانکی را دچار سردر گمی کرده این در حالیست که هرچند در روند پرداخت وام ازدواج تاخیری ایجاد شده است، اما جای نگرانی نیست و وامهای متقاضیان تا پایان امسال حتما بدستشان می رسد.(ادامه)
رکورد پرش بانوان پس از ۴۵ سال شکسته شد
ریحانه مبینی بعد از ۴۵ سال رکورد پرش طول بانوان ایران را شکست.(ادامه)
شمال نیوز:
حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است.
علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟
شمال نیوز: حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است. (ادامه)
تصاویر: اولین نشست خبری سخنگوی جدید وزارت امور خارجه
‬ اولین نشست خبری سعید‬ خطیب‬ زاده سخنگوی جدید وزارت امور خارجه صبح اروز دوشنبه سوم شهریور ۹۹ در ساختمان شماره ۹ وزارت امور خارجه و با حضور خبرنگاران برگزار شد. (ادامه)
۲ تصویر دیده نشده از رهبر انقلاب
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، تصویری از معظم له در جمع مردم را منتشر کرده است.(ادامه)
۱۱ پروژه آبرسانی در مازندران افتتاح و کلنگ زنی می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، چهار طرح آبرسانی در استان افتتاح و عملیات اجرایی و هفت طرح آبرسانی دیگر نیز آغاز خواهد شد.(ادامه)
چگونه کرونا را از خانه بیرون کنیم؟
ویروس کرونا همچنان سلامتی تعداد بی شماری از مردم را تهدید می‌کند و بسیاری از مردم بیشتر از گذشته وقت خود را در خانه می‌گذرانند. اما چگونه می‌توان این ویروس را از خانه بیرون کرد؟(ادامه)
عکس/ ماشین لاکچری احسان علیخانی در خیابان های تهران
به تازگی تصویر ماشین لاکچری احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه "عصر جدید" لو رفت و سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت.احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.(ادامه)
چشمی و دانشگر ۲ غایب قطعی استقلال در دربی
۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل مصدومیت دیدار با پرسپولیس را از دست می‌دهند.(ادامه)
تاثیر کلم بروکلی و بروکسل در سلامت عروق خونی
تحقیقات نشان می‌دهد برخی سبزیجات نظیر کلم بروکلی و کلم بروکسل (فندقی) از بیماری پیشرفته عروق خونی پیشگیری می‌کنند.(ادامه)
پای واسطه‌ها را به ادارات باز نکنیم
فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه باید حامی و پشتیبان افرادی باشیم که نمی‌توانند حرفشان را بزنند، گفت: پای واسطه‌ها را به ادارات باز نکنیم، این کار فساد آور است.(ادامه)
تصادف عجیب پراید +عکس
لحظه نادر پرواز پراید و نشستن روی درخت(ادامه)
شب‌های حسینی در سامرا +عکس
کانال تلگرامی دل نوشته های یک عراقی با انتشار تصویری از برگزاری مراسم عزاداری در سامرا نوشت: شب های حسینی حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام سامرا(ادامه)
هوای بارانی و خنک در مازندران
مازندرانی‌ها امروز شاهد هوایی خنک همراه با بارش باران خواهند بود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس، با انتقاد از بی‌توجهی دولت نسبت به هشدارها برای جلوگیری از سفر به این منطقه از رییس جمهور خواست تا ورود تمام خودروهای غیربومی به استان‌های شمالی در تعطیلات پیش رو را ممنوع کند.

آقای رییس‌جمهور ، دستور ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شمال را صادر کنید
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس، با انتقاد از بی‌توجهی دولت نسبت به هشدارها برای جلوگیری از سفر به این منطقه از رییس جمهور خواست تا ورود تمام خودروهای غیربومی به استان‌های شمالی در تعطیلات پیش رو را ممنوع کند. (ادامه)
عکسی متفاوت از مهدی تاج در جلسه کمیسیون
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به همراه وزیر ورزش و معاونان او و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون امروز در جلسه بررسی قرارداد ویلموتس در کمیسیون اصل نود حضور یافت.(ادامه)
محل اختفای داماد فراری وزیر اسبق لو رفت!+ عکس
با انتشار تصویری از علی اشرف ریاحی در تورنتوی کانادا مشخص شد وی تحت رصد اطلاعاتی قرار دارد.(ادامه)
قدیمی‌ترین عکس از حرم حضرت عباس (ع)
در این مطلب میتوانید قدیمی‌ترین عکس موجود از حرم حضرت عباس (ع) در کربلا را ببینید.(ادامه)
دستگیری عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری ۳ نفر از عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
کرونا ۳۲ بابلی را به دام انداخت
۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
محمدرضا شجریان امروز ساعت ۱۶ از بیمارستان مرخص شد +عکس
محمدرضا شجریان که از ۲۵ مردادماه به دلیل افت سطح هوشیاری و شوک سپتیک در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم تهران بستری شده بود، بعد از ظهر امروز (سوم شهریورماه) مرخص شد. (ادامه)
شمال نیوز:لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۳ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۳۲ نفر از آنها بستری شدند.... فوت ۱۳۳ نفر دیگر / مجموع جانباختکان به ۲۰۷۷۶ نفر رسید
شمال نیوز:لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۳ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۳۲ نفر از آنها بستری شدند....(ادامه)
کاهش ۷۷ درصدی پرونده‌های معوق در محاکم قضایی مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از کاهش ۷۷ درصدی پرونده‌های معوق در محاکم قضایی استان خبر داد.(ادامه)
استاندار مازندران درباره پایان ماموریت مدیرکل ورزش:« بنده مسؤول کارگزینی نیستم»
احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران درباره پایان زمان ماموریت حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که برادر وی نیز هست، گفت: بنده مسؤول کارگزینی نیستم که درباره اتمام ماموریت مدیران اطلاع داشته باشم.(ادامه)
نیازی به اعزام بیماران به خارج از کشور نداریم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران جامعه پزشکی را از افتخارات برشمرد و گفت: فاصله ما در حوزه سلامت با دنیا کم است و نیازی به اعزام بیماران به خارج از کشور نداریم.(ادامه)
استاندار : ۵۰۰ تخت بیمارستانی طی دوران کرونا در مازندران راه اندازی شد
استاندار مازندران گفت: در دوران شیوع کرونا ۵۰۰ تخت بیمارستانی جدید در استان افتتاح و اضافه شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.