.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:
محمدمهدی کرباسچی، مدیر حوزه کتاب و مطبوعات درگذشت. کرباسچی درگذشت
شمال نیوز: محمدمهدی کرباسچی، مدیر حوزه کتاب و مطبوعات درگذشت.(ادامه)
مخوف‌ترین علائم کرونا که پس از بهبودی نیز از بین نمی‌رود
محققان می‌گویند کسانی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند حتی پس از بهبودی نیز برخی علائم این بیماری را با خود به یادگار خواهند داشت.(ادامه)
توصیه‌های سلامتی برای نذری‌دهنده و نذری‌گیرنده
در گزارش زیر نکاتی که نذری‌دهنده‌ها و نذری‌گیرنده‌ها باید رعایت کنند را با هم می‌خوانیم.(ادامه)
عکس/ داور عصرجدید در کنار میثم مطیعی
تصویری از سید بشیر حسینی را در کنار میثم مطیعی در ویژه برنامه پسران حاج قاسم در پایه اول تا نهم را در هیات میثاق الشهدا در دانشگاه افسری را مشاهده می‌نمایید.(ادامه)
حاج یحیی یونسی المشیری ، برادر روحانی شهید یونس‌ یونسی‌ ، در اثر عارضه های ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس و عارضه مغزی مدتی است که در وضعیت عدم هوشیاری قرار دارند. برای شفای جانباز سرافراز « حاج یحیی یونسی » دعا کنید
حاج یحیی یونسی المشیری ، برادر روحانی شهید یونس‌ یونسی‌ ، در اثر عارضه های ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس و عارضه مغزی مدتی است که در وضعیت عدم هوشیاری قرار دارند.(ادامه)
مقایسه کارنامه استراماچونی و فرهاد مجیدی در استقلال
فرهاد مجیدی با اینکه در دور برگشت لیگ برتر و مصاف با سپاهان در جام حذفی و رقبای قدرتمند آسیایی استقلال را هدایت کرده ولی نتایج قابل اعتنایی نسبت به استراماچونی دارد.(ادامه)
۱۴روش برای پاکسازی و سم زدایی بدن
می‌خواهید بفهمید که چگونه می‌توانید بدن خود را پاکسازی و سم زدایی کنید؟ این کار به راحتی امکانپذیر است و ما چندین روش خوب را برای تصفیه و تمیز کردن بدن در اختیار شما می‌گذاریم.(ادامه)
احمدی گزارشگر دربی شد
محمدرضا احمدی گزارش تلویزیونی دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.(ادامه)
تصاویر/ اهتزاز پرچم امام حسین (ع) در قلب نیویورک
امسال هم مسلمانان نیویورک توانستند برای یک روز با کسب مجوز، با برگزاری سینه زنی و عزاداری در فضای باز خیابان، پرچم اباعبدالله الحسین را برافرازند. در این مراسم ماسک رایگان و نذری اهدا می‌شد.(ادامه)
خشکی دهان، دندان هایتان را می‌بلعد!
کاهش بزاق دهان یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات دهان محسوب می شود که در کاهش اشتها و سلامت دندان ها تاثیر گذار است.(ادامه)
رکورد جالب استقلال در ادوار لیگ برتر
در تاریخ مسابقات فوتبال لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس ۶ بار قهرمان شده است و پرافتخارترین تیم لیگ برتر است اما یک رکورد جذاب هم به خانه استقلال رفته است.(ادامه)
تورنمنت چهارجانبه والیبال لیگ برتر شروع شد
تورنمنت چهارجانبه والیبال با حضور تیم های لیگ برتری والیبال به میزبانی باشگاه لبنیات هراز آمل آغازشد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
هوای مازندران آفتابی می شود
هوای مازندران امروز صاف همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران نسبت به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها در استان هشدار داد و گفت: هرگونه تعطیلی نانوایی خارج از برنامه‌ی که شرکت ابلاغ می‌کند ، پیگرد قانونی دارد و سبب حذف سهیمه نانوایی متخلف خواهد شد.
اولین هشدار مدیرکل غله مازندران به تعطیلی خودسرانه خبازان
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران نسبت به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها در استان هشدار داد و گفت: هرگونه تعطیلی نانوایی خارج از برنامه‌ی که شرکت ابلاغ می‌کند ، پیگرد قانونی دارد و سبب حذف سهیمه نانوایی متخلف خواهد شد. (ادامه)
افتتاح پردیس سینمایی محمودآباد با حضور معاون استاندار
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به دور از هیاهو و شعارگرایی شد و گفت : مازندران نیازمند سرمایه‌گذاران واقعی و اصلی و سرمایه‌گذاری هدفمند است.(ادامه)
جماران: پس از عزل بنی صدر از ریاست جمهوری، دشمنان انقلاب، با ترور و ازمیان بردن مسئولین نظام قصد براندازی حکومت اسلامی را در سر می‌پروراندند. در این راستا، فاجعه هفتم تیر سال 60 و شهادت آیت‌ اللَّه بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، ثمره تصمیم شیطانی استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی بود. پس از آن، گرچه عکس العمل سریع، قاطع و انقلابی حضرت امام خمینی(س)، هرگونه ابتکار عمل را از دشمنان سلب نمود ولی کار به زعم دشمنان هنوز به اتمام نرسیده بود و طرح نابودی مسئولان طراز اول مملکت، در رأس فعالیت آنها قرار داشت. بدین ترتیب واقعه هشتم شهریور همان سال به وقوع پیوست و رئیس جمهور محبوب، محمد علی رجایی و نخست وزیر متفکر و دانشمندش، حجت الاسلام دکتر محمد جواد باهنر در انفجار دفتر نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. امام خمینی(س) در خصوص شخصیت این دو شهید والامقام می فرمایند: « ... آقای رجایی یک نفر آدمی بود که دستفروشی (می‌کرد) در بازار از قراری که گفتند. من در مطالعاتی که در ایشان کردم به نظرم آمد که از حال دستفروشی‌اش تا حال ریاست جمهوری، در روح او تاثیری حاصل نشد. چه بسا اشخاصی هستند که اگر کدخدای ده بشوند، تغییر می‌کنند به واسطه ضعفی که در نفسشان هست، تحت تاثیر آن مقامی که پیدا می‌کنند واقع می‌شوند، و اشخاصی هستند که مقام تحت تاثیر آنهاست از باب قوت نفسی که دارند. و آقای رجایی، آقای باهنر در عین حالی که خوب، یکیشان رییس‌جمهور بود، یکی‌شان نخست وزیر بود، این طور نبود که ریاست در آنها تاثیر کرده باشد، آنها در ریاست تاثیر کرده بودند؛ آنها ریاست را آورده بودند زیر چنگ خودشان، ریاست آنها را نبرده بود تحت لوای خودش، و این یک درسی است که انسان باید از اینها یاد بگیرد...» تصاویری کمتر دیده شده از شهیدان رجایی و باهنر(خبر)
جماران: پس از عزل بنی صدر از ریاست جمهوری، دشمنان انقلاب، با ترور و ازمیان بردن مسئولین نظام قصد براندازی حکومت اسلامی را در سر می‌پروراندند. در این راستا، فاجعه هفتم تیر سال 60 و شهادت آیت‌ اللَّه بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، ثمره تصمیم شیطانی استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی بود. پس از آن، گرچه عکس العمل سریع، قاطع و انقلابی حضرت امام خمینی(س)، هرگونه ابتکار عمل را از دشمنان سلب نمود ولی کار به زعم دشمنان هنوز به اتمام نرسیده بود و طرح نابودی مسئولان طراز اول مملکت، در رأس فعالیت آنها قرار داشت. بدین ترتیب واقعه هشتم شهریور همان سال به وقوع پیوست و رئیس جمهور محبوب، محمد علی رجایی و نخست وزیر متفکر و دانشمندش، حجت الاسلام دکتر محمد جواد باهنر در انفجار دفتر نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. امام خمینی(س) در خصوص شخصیت این دو شهید والامقام می فرمایند: « ... آقای رجایی یک نفر آدمی بود که دستفروشی (می‌کرد) در بازار از قراری که گفتند. من در مطالعاتی که در ایشان کردم به نظرم آمد که از حال دستفروشی‌اش تا حال ریاست جمهوری، در روح او تاثیری حاصل نشد. چه بسا اشخاصی هستند که اگر کدخدای ده بشوند، تغییر می‌کنند به واسطه ضعفی که در نفسشان هست، تحت تاثیر آن مقامی که پیدا می‌کنند واقع می‌شوند، و اشخاصی هستند که مقام تحت تاثیر آنهاست از باب قوت نفسی که دارند. و آقای رجایی، آقای باهنر در عین حالی که خوب، یکیشان رییس‌جمهور بود، یکی‌شان نخست وزیر بود، این طور نبود که ریاست در آنها تاثیر کرده باشد، آنها در ریاست تاثیر کرده بودند؛ آنها ریاست را آورده بودند زیر چنگ خودشان، ریاست آنها را نبرده بود تحت لوای خودش، و این یک درسی است که انسان باید از اینها یاد بگیرد...» (ادامه)

شمال نیوز:
رئیس پلیس راه مازندران خبر ممنوعیت ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا را تکذیب کرد و گفت: تنها محدودیتهای معمول هفتگی آن هم در صورت وجود حجم سنگین ترافیک اعمال می شود. تکذیب خبر ممنوعیت ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران خبر ممنوعیت ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا را تکذیب کرد و گفت: تنها محدودیتهای معمول هفتگی آن هم در صورت وجود حجم سنگین ترافیک اعمال می شود.(ادامه)
امضای ۲۰۰نماینده مجلس پای شکایت از زنگنه
نماینده نجف آباد در مجلس از افزایش تعداد امضا‌های شکایت نمایندگان از زنگنه به ۲۰۰ امضا خبر داد.(ادامه)
عزاداریِ متفاوت روحانی و هیأت دولت در پاستور
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، همزمان با پنجمین روز از ایام ماه محرم الحرام با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و تعداد محدودی از اعضای دولت و مسئولین نهاد ریاست جمهوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا و در فضای باز برگزار شد. (ادامه)
راه‌اندازی «نذر رهایی» برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در مازندران
ستاد دیه مازندران نذر رهایی با مشارکت در پویش نذر حسینی نسبت به آزادگی زندانیان جرایم غیرعمد را راه‌اندازی کرد که نیازمند حمایت خیران نیک اندیش استان است.(ادامه)
بهره‌برداری از ۴۹۰ پروژه توزیع برق مازندران/تامین برق روستاهای بدون برق
سرپرست شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری 490 پروژه با مبلغ ریالی بالغ بر 510 میلیارد ریال در حوزه شرکت توزیع نیروی برق در هفته دولت سال جاری خبر داد.(ادامه)
کرونا ۲۸ بابلی دیگر را به دام انداخت
۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
استاندار : هموطنان از سفر به مازندران پرهیز کنند/ وضعیت قرمز است
استاندار مازندران ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان و ایام محرم، از هموطنان خواست تا در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی از سفرهای غیرضروری به مازندران خودداری کنند.(ادامه)
آیا دارندگان چک برگشتی هم می توانند تسهیلات کرونایی دریافت کنند؟
دارا بودن چک برگشتی و معوقعات بانکی تاثیری در پرداخت تسهیلات کرونایی ندارد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۹ نفر از آنها بستری شدند... جان باختن ۱۲۵ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته/ تاکنون بیش از ۳۱۳ هزار از بیماران کرونایی بهبود یافته‌اند
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۹ نفر از آنها بستری شدند...(ادامه)
ارزش سهام عدالت امروز سه شنبه ۴ شهریور
ارزش سهام عدالت امروز سه شنبه ۴ شهریور اعلام شد.(ادامه)
شالیکاران تا فردا برای برداشت خوشه‌های طلایی برنج صبر کنند
شرایط جوی برای برداشت برنج از فردا تا اوایل هفته آینده برای کشاورزان مازندرانی فراهم است.(ادامه)
بازیگر پایتخت راننده وانت شد +عکس
فیلم تلویزیونی وانتافه با نگاهی به مشکلات اقتصادی و گرانی‌های اخیر در باشگاه فیلم سوره تولید می‌شود و قرار است از شبکه سه پخش شود.(ادامه)
عکس/ عزاداری متفاوت هیأت دولت در فضای باز
مراسم عزاداری هیأت دولت در مکانی متفاوت و فضای باز با حضور رئیس جمهور برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.