.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازیکن ایرانی بعد از خداحافظی از فوتبال پلیس شد +عکس
علی انصاریان نیز که بعد از فوتبال چند سالی است به حرفه بازیگری روی آورده تصاویری را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشته و پخش سریال تلویزیونی جدید را اطلاع‎رسانی کرده است.(ادامه)
تحصیل دانش‌آموزان در ۳ وضعیت سفید، زرد و قرمز چگونه است؟
رئیس مرکز هماهنگی و حوزه وزارتی آموزش و پرورش به تشریح چگونگی تحصیل دانش‌آموزان در ۳ وضعیت سفید، زرد و قرمز پرداخت.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز: جمال عرف گفت: ۸ شهریور آغاز روند انتخابات شوراها در سال ۱۴۰۰ و آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری در اسفندماه خواهد بود. زمان بندی انتخابات ۱۴۰۰ شوراهای شهر و روستا اعلام شد
شمال نیوز: جمال عرف گفت: ۸ شهریور آغاز روند انتخابات شوراها در سال ۱۴۰۰ و آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری در اسفندماه خواهد بود.(ادامه)
 
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: این اتحادیه به ستاد تنظیم بازار اعلام کرده که دامداران حاضرند گوشت گوساله را به قیمت ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه کنند. سعید سلطانی سروستانی افزود: این در حالی است که ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت گوساله را ۷۰ هزار تومان اعلام کرده است. افشاگری از سود سنگین دلالان از هر کیلو گوشت
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: این اتحادیه به ستاد تنظیم بازار اعلام کرده که دامداران حاضرند گوشت گوساله را به قیمت ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه کنند. سعید سلطانی سروستانی افزود: این در حالی است که ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت گوساله را ۷۰ هزار تومان اعلام کرده است.(ادامه)
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نتیجه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه (FDR و CVR) هواپیمای شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال را اعلام کرد. نتایج بازخوانی جعبه سیاه: سرنشینان هواپیمای اوکراینی در انفجار موشک اول در سلامت بودند
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نتیجه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه (FDR و CVR) هواپیمای شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز:
اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران «محسن هاشمی» را به عنوان رییس چهارمین سال این شورا ابقا کردند. محسن هاشمی بر ریاست شورای شهر تهران ابقا شد
شمال نیوز: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران «محسن هاشمی» را به عنوان رییس چهارمین سال این شورا ابقا کردند.(ادامه)
ستاد ملی مقابله با کرونا از سفر حجمی مسافران به مازندران جلوگیری کند
رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار ورود ستاد ملی مقابله با کرونا برای ممانعت از سفر مسافران به این استان در تعطیلات هفته پیش رو شده است.(ادامه)
آزادی ۳۹ زندانی دارای بدهی کمتر از ۱۰ میلیونی در مازندران
رئیس ستاد دیه مازندران گفت: زمینه آزادی ۳۹ زندانی جرایم غیرعمد دارای کمتر از ۱۰ میلیون تومان بدهی مالی طی یکماه گذشته فراهم شده است.(ادامه)
روند کرونا در بابل صعودی شد
۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
عکس/ مهاجم جنجالی پرسپولیس با پیراهن تیم جدیدش
آنتونی استوکس پس از حضوری کوتاه مدت در پرسپولیس، با عقد قراردادی یک ساله و به عنوان بازیکن آزاد به تیم فوتبال لیوینگستون در لیگ برتر اسکاتلند ملحق شد. این مهاجم ایرلندی فصل گذشته پس از انجام تنها سه بازی برای پرسپولیس، ایران را ترک کرد و به بهانه شیوع ویروس کرونا دیگر به جمع سرخپوشان بازنگشت.(ادامه)
دولت اسلامی زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت ، گفت: فرهنگ سازی مهم ترین رسالت دولتمردان بوده زیرا دولت اسلامی زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی است.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کروناویروس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.... ۱۴۱ نفر دیگر فوت کردند / مجموع جانباختگان به ۲۰۶۴۳ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کروناویروس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد....(ادامه)
هدیه ارزشمند رییس کمیته ملی المپیک به کتابخانه‌های مازندران
رضا صالحی امیری ده هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی مازندران اهدا کرد.(ادامه)
دستگیری هکر ۱۷ ساله ساروی
هکر ۱۷ ساله ساروی که بیش از ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.(ادامه)
توصیه‌ رهبر انقلاب به دولت: با مردم، مستقیم حرف بزنید/به سال آخر به چشم وقت اضافی نگاه نکنید
کانال اخبار رهبرانقلاب/ رهبر انقلاب، امروز: هفته دولت مناسبتی است برای یادآوری و مرور خدمات یکساله اعضای دولت؛ جمع بندی عملکرد‌ها و نقد نقاط ضعف و نقاط قوت.(ادامه)
عکس/ ترجمه حدیث نصب شده در حسینیه امام خمینی (ره)
فاسْتَعِینُوا بِالصَّبْرِ وَ الصِّدْقِ، فَإِنَّمَا یَنْزِلُ النَّصْرُ بَعْدَ الصَّبْرِ پس، از صبر و راستی کمک گیرید؛ چراکه نصرتِ (الهی) بعد از صبر، نازل می‌شود/ الکافی، ج‏۵، ص۴۰(ادامه)
عکس/ خشک شدن تالاب لپو مازندران
تالاب «لپو» مازندران که روزگاری میزبان پرندگان مهاجر بود در پی برداشت بی رویه آب برای کشت برنج توسط کشاورزان به سوی نابودی می‌رود و تقریبا در حال خشک شدن کامل است.(ادامه)
این هفته زمان مناسبی برای سفر به مازندران نیست
مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره بارش‌های متناوب و اختلال در تردد جاده‌ای به مسافران هشدار داد.(ادامه)
قیمت طلا، سکه،دلار و ارز امروز ۹۹/۰۶/۰۲
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم یک میلیون و ۵۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۰ تومان است.(ادامه)
آغاز جلسه‌ هیئت دولت با حضور رهبر انقلاب +عکس
در آستانه فرارسیدن ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر و در نخستین روز از هفته دولت، جلسه‌ی هیئت دولت از طریق ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حال برگزاری است. پس از ارائه گزارش رئیس جمهور، رهبر انقلاب اسلامی در این برنامه سخنرانی خواهند کرد. ۹۹/۶/۲(ادامه)
شمال نیوز: بانک مرکزی نرخ جدید فروش ارز در تاریخ یکشنبه 2 شهریور 99 را در سامانه سنا منتشر کرد. قیمت جدید دلار و دیگر ارزها در صرافی‌; یکشنبه 2 شهریور 99
شمال نیوز: بانک مرکزی نرخ جدید فروش ارز در تاریخ یکشنبه 2 شهریور 99 را در سامانه سنا منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: شاخص کل بورس تهران که از دو هفته اخیر وارد مسیر نزولی شد، در هفته پایانی مرداد ماه با سرعت بیشتری در سراشیبی اصلاح قرار گرفت و ... عوامل اصلی در افت شاخص بورس کدامند؟
شمال نیوز: شاخص کل بورس تهران که از دو هفته اخیر وارد مسیر نزولی شد، در هفته پایانی مرداد ماه با سرعت بیشتری در سراشیبی اصلاح قرار گرفت و ...(ادامه)
سریعترین سرعت اینترنت موبایل در اختیار کدام کشور است؟
شمال نیوز: رتبه یک تا سه سرعت اینترنت موبایل در جهان تا ماه جولای 2020، به ترتیب به امارات متحده عربی، کره جنوبی و چین تعلق ...(ادامه)
ظرفیت 13 میلیون نفری دارا دوم
شمال نیوز: صندوق دارا دوم پس از کش‌وقوس‌های فراوان روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه در هفته دولت تشکیل خواهد شد. این صندوق در قالب ...(ادامه)
شمال نیوز: سفارت ایران در ونزوئلا اعلام کرد اولین محموله انبه و آناناس ونزوئلا به ایران ارسال شد. این صادرات بخشی از روابط تجاری برد-برد بین دو کشور است. ارسال محموله انبه و آناناس ونزوئلا به ایران
شمال نیوز: سفارت ایران در ونزوئلا اعلام کرد اولین محموله انبه و آناناس ونزوئلا به ایران ارسال شد. این صادرات بخشی از روابط تجاری برد-برد بین دو کشور است.(ادامه)
دومین واکسن کرونای روسی در راه است
دومین واکسن کووید۱۹ روسیه در راه است. آزمایش بالینی واکسن در ماه سپتامبر تکمیل می شود و تاکنون عوارض جانبی در شرکت کنندگان مشاهده نشده است.(ادامه)
بخشنامه جدید درباره بخشش وجه التزام
(ادامه)
شمال نیوز : این که حوزه پسماند در مازندران نیاز به یک "تغییر نگرش بزرگ"  دارد و  از مدیریت این سازمان انتظار می رود در این زمینه پیشگام باشد و زنگ های خطر را در این بخش برای همه اعم از مدیران و شهروندان به صدا در بیاورد.... نگرش ها را تغییر دهید / با همان نگرش سابق، وجود این سازمان جدید نیز کاری از پیش نمی برد
شمال نیوز : این که حوزه پسماند در مازندران نیاز به یک "تغییر نگرش بزرگ" دارد و از مدیریت این سازمان انتظار می رود در این زمینه پیشگام باشد و زنگ های خطر را در این بخش برای همه اعم از مدیران و شهروندان به صدا در بیاورد....(ادامه)
حق شناس از کاندیداتوری ریاست شورای شهر تهران انصراف داد
حق شناس گفت: لحظاتی پیش پیامکی از سوی یکی از بزرگان اصلاح طلب مبنی بر انصراف بنده از کاندیدای ریاست شورای شهر تهران برای من ارسال شد و بر همین اساس بنده انصراف خود را در این انتخابات اعلام کردم(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.