.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۹ روز دیگر تا آغاز سال تحصیلی جدید
زنگ بازگشایی مدارس ساعت هفت و نیم صبح روز شنبه ۱۵ شهریور در همه مدارس مازندران به صدا در خواهد آمد.(ادامه)
واکنش باشگاه استقلال به شایعه بازگشت استراماچونی
معاون اقتصادی در خصوص شایعه بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
عکس/ واکنش جالب علیرضا بیرانوند به حذف پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال آنتورپ بلژیک به شکست پرسپولیس مقابل استقلال در جام حذفی واکنش نشان داد. استوری گلر سابق پرسپولیس را در زیر می‌بینید.(ادامه)
وضعیت مناسب بزرگترین دریاچه جهان
وضعیت دریای خزر از امروز به مدت ۴ روز آرام و مساعد است.(ادامه)
سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان نزدیک شد
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، به قیمت ۱۰ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
اقامه شدن نماز جمعه در ۴ شهر مازندران
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا ۷ شهریور ماه به جز چهار شهر در دیگر مناطق مازندران اقامه نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: ورزشکار آملی با خم کردن ۱۱۰ میلگرد با گردن، نامش را در سازمان رکورد‌های ورزشی جهانی ایمارو ثبت کرد. خم کردن ۱۱۰ میلگرد با گردن + تصاویر
شمال نیوز: ورزشکار آملی با خم کردن ۱۱۰ میلگرد با گردن، نامش را در سازمان رکورد‌های ورزشی جهانی ایمارو ثبت کرد.(ادامه)
۳۰ میلیارد تومان برای تجهیزات بیمارستانی بابل سرمایه گذاری شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی برای تجهیزات بیمارستانی طی دو سال اخیر خبر داد.(ادامه)
حریرچی: کاهش ۴۰ درصدی بستری بیماران نسبت به یک ماه گذشته/ بیماران بدون نگرانی به بیمارستان‌ها مراجعه کنند
معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه اکنون حدود ۴۰ درصد افت بستری در بیمارستان‌ها نسبت به یک ماه گذشته داریم، گفت:بیماران غیرکرونایی برای ادامه روند درمان، بدون نگرانی به بیمارستان‌ها مراجعه کنند.(ادامه)
عکس/ بابلی‌های عزادار در کمال عشق و نظم
با فرا رسیدن ماه محرم الحرام ۱۴۴۲ که مصادف با آغاز دهه سوم برگزاری این هیئت یافاطمه الزهرا(س) است، مراسم عزاداری شب هفتم محرم این هیئت با سخنرانی حجت الاسلام سیدرضا هاشمی و مداحی حاج محمدرضا بذری در مصلی بزرگ شهرستان بابل با رعایت تمامی نکات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد.(ادامه)
بازتاب صعود استقلال به فینال جام حذفی در سایت AFC
پیروزی تیم فوتبال استقلال در شهرآورد تهران و صعود این تیم به فینال جام حذفی در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازتاب یافت.(ادامه)
علائم دیابت در کودکان چیست؟
یک فوق تخصص غدد، با بیان اینکه کودکان مبتلا به دیابت نوع یک آب زیاد می‌نوشند و ادرار زیاد دارند، عنوان کرد: دیابت نوع دو نیز در کودکان وجود دارد، اما عامل اصلی آن چاقی است.(ادامه)
ترافیک سنگین در ورودی‌های مازندران
ترافیک در مبادی ورودی جاده‌های مازندران هم اکنون سنگین و پرحجم است.(ادامه)
نماز ظهر عاشورا با رعایت پروتکل ها در مازندران برگزار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: نماز ظهر عاشورا با رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان در تمامی شهرهای مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
مصوبه برق مجانی کم مصرف ها ابلاغ شد + جزئیات
شمال نیوز: مصوبه هیئت وزیران در خصوص رایگان شدن هزینه برق مشترکان کم مصرف ابلاغ شد. در این مصوبه که سقف مصرف مشترکان کم مصرف و ...(ادامه)
ادعاهای جدید بر سر افزایش حق مسکن کارگری
شمال نیوز: بعد از تصویب افزایش حق مسکن کارگران در هیئت دولت به نظر می‌آمد که پرونده افزایش دستمزد سال 99 دیگر تمام شده تلقی ...(ادامه)
شمال نیوز: شرايط تبديل سيتريكسي تعهدات معوق كارتكس و بنام در شهريورماه 99 محصولات ایران خودرو ... طرح جدید تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات
شمال نیوز: شرايط تبديل سيتريكسي تعهدات معوق كارتكس و بنام در شهريورماه 99 محصولات ایران خودرو ...(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: مقدمات اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور فراهم شده ... مقدمات اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان فراهم شد
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: مقدمات اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور فراهم شده ...(ادامه)
قیمت جدید دلار و دیگر ارزها در صرافی‌; پنجشنبه 6 شهریور 99
شمال نیوز: بانک مرکزی نرخ جدید فروش ارز در تاریخ پنجشنبه 6 شهریور 99 را در سامانه سنا منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: شرکت سروش دیزل، پیشتر با عرضه خودروهای سبک تجاری هیوندای در بازار ایران شناخته شده است. این شرکت که عملکرد قابل توجهی در عرضه ... 3 خودروی جدید ساخت کشور روسیه در ایران + حدود قیمت
شمال نیوز: شرکت سروش دیزل، پیشتر با عرضه خودروهای سبک تجاری هیوندای در بازار ایران شناخته شده است. این شرکت که عملکرد قابل توجهی در عرضه ...(ادامه)
عکس/ واکنش بازیگر «پایتخت» به بُرد استقلال
محسن تنابنده، بازیگر سریال «پایتخت» با انتشار عکسِ خوشحالی فرهاد مجیدی، به پیروزی استقلال برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.(ادامه)
تاثیرات ویروس کرونا بر دنیای ارتباطات و فناوری
حساب کاربری شرکت مخابرات ایران در اینستاگرام با انتشار پستی ۵ تاثیر اصلی کرونا بر دنیای فناوری را مشخص کرد.(ادامه)
بیانیه مشترک ایران و آژانس: در خصوص حل موضوعات مشخص شده به توافق رسیدیم / ایران به طور داوطلبانه به دو مکان مشخص شده توسط آژانس دسترسی داده / آژانس هیچ سؤال دیگری از ایران، و هیچ درخواستی برای دسترسی به مکان هایی فراتر از آنچه که توسط تهران اظهار شده اند، ندارد / آژانس نگرانی های امنیتی ایران ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان با بیان اینکه با اتمام این پروژه مسیر جدیدی برای عبور و مرور شهروندان ساروی ایجاد می‌شود گفت: خوشبختانه منابع کار با پیگیری‌های شهرداری تأمین شد و اگر در ادامه فرآیند کار، استانداری مازندران برای تکمیل و اتمام این پروژه تا دهه فجر پای کار خواهد بود .... گشایش مسیر پروژه «پل تا پل » ساری آغاز شد / وعده افتتاح در دهه فجر 99
شمال نیوز : حسین زادگان با بیان اینکه با اتمام این پروژه مسیر جدیدی برای عبور و مرور شهروندان ساروی ایجاد می‌شود گفت: خوشبختانه منابع کار با پیگیری‌های شهرداری تأمین شد و اگر در ادامه فرآیند کار، استانداری مازندران برای تکمیل و اتمام این پروژه تا دهه فجر پای کار خواهد بود ....(ادامه)
شمال نیوز : -فلات مرکزی کویر در آرزوی رسیدن به خزر است و باید دید آیا با اجرای طرح هایی نظیر شیرین سازی آب دریا و یا ساخت سدی به نام فینسک به دریا راه می یابد و این وصل به چه قیمتی تمام می شود .... سیر تا پیاز ماجرای «فینسک» / حکایت تهدید خزر همچنان باقی است ....
شمال نیوز : -فلات مرکزی کویر در آرزوی رسیدن به خزر است و باید دید آیا با اجرای طرح هایی نظیر شیرین سازی آب دریا و یا ساخت سدی به نام فینسک به دریا راه می یابد و این وصل به چه قیمتی تمام می شود ....(ادامه)
شمال نیوز : تعطیلات محرم در راه است و با وجود هشدارهای مسؤولان امروز راه‌های استان پرترافیک بود که باید گفت زنگ خطری جدی برای استان مازندران است .... تعطیلات و نگرانی از اوج‌گیری کرونا در مازندران/ 123 ابتلای جدید طی شبانه‌روز گذشته در استان
شمال نیوز : تعطیلات محرم در راه است و با وجود هشدارهای مسؤولان امروز راه‌های استان پرترافیک بود که باید گفت زنگ خطری جدی برای استان مازندران است ....(ادامه)
معجزه عسل و دارچین در درمان ۲۰ بیماری
در این مقاله با عسل و دارچین، درمان کننده بسیاری از بیماری‌ها آشنا می‌شویم(ادامه)
مخالفت AFC با افزایش بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان
کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست افزایش سهمیه بازیکنان خارجی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.(ادامه)
محور کندوان امروز یک طرفه می‌شود
محور کندوان به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها ظهر امروز یک طرفه می‌شود.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.288 seconds.