.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای شهرداری؛ از «محسن هاشمی» تا «گزینه خودخوانده»!
با اعلام نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران و پیروزی اصلاح طلبان بر رقیب خود در این انتخابات، رفتن «محمدباقر قالیباف» از شهرداری قطعی شده است و با توجه به در دست گرفتن شورای اسلامی تهران توسط اصلاح طلبان قطعا جانشین وی یک چهره اصلاح طلب خواهد بود، به همین منظور گزینه های متعددی برای جایگزینی وی این روزها از سوی این طیف سیاسی در رسانه ها مطرح می شود.(ادامه)
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل گفت: شهرستان بابل 60 شهید برای آزادسازی خرمشهر تقدیم انقلاب کرده است.

نقش‌آفرینی 60 شهید بابلی در آزادسازی خرمشهر
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل گفت: شهرستان بابل 60 شهید برای آزادسازی خرمشهر تقدیم انقلاب کرده است. (ادامه)
پيش‌نيازهاي برنامه‌ريزي توسعه در ايران(يادداشت)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان پنج شنبه 4 خرداد
(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی، راهیان نور را نیز از جمله‌ی این صدقات و حسنات برشمردند و با اشاره به وجود انگیزه‌هایی برای تضعیف آثار و درس‌های دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کردند: همان انگیزه‌هایی که به کشورهای اسلامی فشار می‌آورند تا موضوعات جهاد و شهادت را از کتاب‌های درسی حذف کنند در داخل نیز استمرار پیدا می‌کنند و خود را به‌صورت خرده‌سیاست‌های فرهنگی نشان می‌دهند.

می‌توانیم بر همه سختی‌ها و چالش‌ها، مؤمنانه فائق بیاییم/ خاطرات دوران دفاع مقدس یک ثروت ملی است(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی، راهیان نور را نیز از جمله‌ی این صدقات و حسنات برشمردند و با اشاره به وجود انگیزه‌هایی برای تضعیف آثار و درس‌های دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کردند: همان انگیزه‌هایی که به کشورهای اسلامی فشار می‌آورند تا موضوعات جهاد و شهادت را از کتاب‌های درسی حذف کنند در داخل نیز استمرار پیدا می‌کنند و خود را به‌صورت خرده‌سیاست‌های فرهنگی نشان می‌دهند. (ادامه)
معاون اجتماعی پلیس لرستان شلیک به پدیده انتخابات شورای شهر خرم آباد و مجروح شدن او را تکذیب کرد. تکذیب یک شایعه درخصوص پدیده انتخابات شوراها
معاون اجتماعی پلیس لرستان شلیک به پدیده انتخابات شورای شهر خرم آباد و مجروح شدن او را تکذیب کرد.(ادامه)
عکس حجاب همسر و دختر ترامپ در واتیکان+ عکس
پوشش همسر و دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سفر به عربستان و ایتالیا (واتیکان) به حدی متفاوت بود که حتی رسانه های ایتالیایی نیز به آن اشاره کردند. (ادامه)
عباس‌زاده از نساجی رفت/ آقای گل لیگ یک به سایپا پیوست
محمد عباس‌زاده، آقای گل لیگ دسته اول که فصل قبل در تیم فوتبال نساجی توپ می‌زد و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم به‌شمار می‌رفت، رسماً به تیم فوتبال سایپا پیوست و فصل آینده برای نساجی توپ نمی‌زند.(ادامه)
جزئیات آرای 4 نامزد انتخابات ریاست جمهوری در تهران
جزییات آمار واجدین شرایط رأی دادن در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تعداد آرای مأخوذه و آرای 4 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تهران منتشر شد. (ادامه)
۴ سارق کندوهای عسل در ساری دستگیر شدند
فرمانده انتظامی ساری، از شناسایی و دستگیری چهار سارق سابقه دار کندوهای عسل در شهرستان خبر داد.(ادامه)
آخر هفته نیمه ابری در انتظار مازندرانی ها
آسمان مازندران امروز نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : اولین جلسه مجلس بعد از انتخابات فرصت مناسبی بود تا نمایندگان در کنار تبریک پیروزی، درخواست بازنگری در قانون اساسی و پیگیری نظام پارلمانی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی را مطرح کنند..... پیشنهاد تغییر نظام از ریاستی به پارلمانی و حذف انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز : اولین جلسه مجلس بعد از انتخابات فرصت مناسبی بود تا نمایندگان در کنار تبریک پیروزی، درخواست بازنگری در قانون اساسی و پیگیری نظام پارلمانی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی را مطرح کنند.....(ادامه)
اهداي يك دستگاه وانت تندر ايران خودرو به «ميرزا آقا» (+عکس)
«میرزاآقا پیرد موسی» مرد زحمتکشی است كه پيش‌تر با وانت امرار معاش می‌کرد اما با تنگناهاي اقتصادي و فشارهاي زندگی مجبور شد وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی و پیاز روی گاری دستی، به سختي امرار معاش كند. ايران خودرو در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي خود، با اهداي يك دستگاه وانت تندر از «ميرزا آقا»، پيرمرد زحمتكش اردبيلي تقدير كرد. (ادامه)
روحانی خطاب به دشمنان: فکر می‌کنید قدرت ما موشک است؟ اشتباه می‌کنید
رییس جمهور با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، تصریح کرد: سوم خرداد روزی مهم برای تاریخ ایران و دفاع مقدس است و مردم ایران در این روز در برابر یک توطئه بزرگ جهانی پیروز شدند. (ادامه)
واکنش شريعتمداري به تشکيل دولت در سايه از سوي حاميان رئيسي
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی به تصمیم رقیب او برای تشکیل دولت در سایه واکنش نشان داد. (ادامه)
برخورد قطار با یک پیرمرد در بهشهر
(ادامه)
 شمال نیوز: باید رفتار های سیاسی فردی چون بنده، موجبات القاء شبهه جانب داری دفتر مقام معظم رهبری از گروهی خاص را در اذهان فراهم کند.

ناطق‌نوری دلیل کناره‌گیری‌ از دفتر بازرسی رهبری را اعلام کرد
شمال نیوز: باید رفتار های سیاسی فردی چون بنده، موجبات القاء شبهه جانب داری دفتر مقام معظم رهبری از گروهی خاص را در اذهان فراهم کند. (ادامه)
ناکامی بزرگ لیست های انتخاباتی در انتخابات شورای شهر رشت
دلخوشی به حضور در برخی لیست های انتخاباتی و ائتلاف های گوناگون سیاسی، اجتماعی و قومیتی بزرگترین اشتباه آنانی بود که حالا با حسرت به 11 کرسی شورای پنجم می نگرند. (ادامه)
تصویری/ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران به مناسبت سوم خرداد
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران به مناسبت سوم خرداد ماه در ساری برگزار شد.(ادامه)
روحانیون در بحث پیشگیری از معضلات اجتماعی باید فعالیت خود را دوچندان کنند
استاندار مازندران گفت: روحانیون باید در بحث پیشگیری از معضلات اجتماعی که برجسته‌ترین آنها مشکل اعتیاد است فعالیت خود را دوچندان کنند و همانند سازمان‌های مردم‌نهاد مانند کمیته امداد و بهزیستی در روستاها در کنار مردم حضور فعال داشته باشند.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، چهارشنبه 3 خرداد 1396 + جدول
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار: (ادامه)
کنایه نماینده منتقد مجلس به دولت
یک عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس با انتقاد از جشن‌های خیابانی مردم در پی پیروزی روحانی در انتخابات گفت: ای کاش منتخبان و مسئولان صبر می‌کردند که شورای نگهبان چند جلد اسناد تخلف و تقلب در انتخابات را بررسی کند و بعد جشن پیروزی می‌گرفتند. (ادامه)
شریعتمداری به معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری بازگشت
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: با دستور رئیس‌جمهور به پست قبلی‌ام یعنی معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری بازگشتم.(ادامه)
 سوم خرداد 1361 - خرمشهر پس از 19 ماه اشغال، در عملیات بیت المقدس آزاد شد. مسجد جامع خرمشهر، پس از آزادی شهر در تصویر دیده می شود. سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر(خبر)
سوم خرداد 1361 - خرمشهر پس از 19 ماه اشغال، در عملیات بیت المقدس آزاد شد. مسجد جامع خرمشهر، پس از آزادی شهر در تصویر دیده می شود.(ادامه)
تفاوت فاحش آمار وزیر کشور با دبیر ستاد انتخابات!
درحالی‌که میزان مشارکت مردم قم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها رقم بسیار بالا و خوبی است اما وزیر کشور از مشارکت بسیار پایین مردم قم در انتخابات خبر می‌دهد! (ادامه)
یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتورسازی شد
سرمربی پیشین تیم های ذوب آهن و اکسین البرز هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده گرفت.(ادامه)
اعزام 3هزار زائر مازندرانی به سفر حج تمتع
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: امسال ۲۰ کاروان با ظرفیت ۳ هزار زائر برای سفر معنوی حج تمتع در مازندران درنظر گرفته شد.(ادامه)
تجمع معترضان کاندیدای شورای شهر در فرمانداری تبریز
معترضان شورای شهر تبریز بعد از تجمع در فرمانداری تبریز، خواستار بازشماری و ارائه لیست تفکیک شده آراء صندوق شعبات اخذ رای شدند. (ادامه)
یک منبع آگاه گفت: 40 درصد صندوق‌های رأی انتخابات شورای اسلامی شهر ساری با حضور هیأت عالی نظارت بر انتخابات کشور بازشماری می‌شود.

40 درصد صندوق‌های رأی انتخابات شورای شهر ساری بازشماری می‌شود
یک منبع آگاه گفت: 40 درصد صندوق‌های رأی انتخابات شورای اسلامی شهر ساری با حضور هیأت عالی نظارت بر انتخابات کشور بازشماری می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: دهها کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر قائم‌شهر اعتراض خود را نسبت به تخلفات متعدد در نحوه اجرای انتخابات اعلام کردند....

موج اعتراضات انتخابات در مازندران به قائم‌شهر رسید
شمال نیوز: دهها کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر قائم‌شهر اعتراض خود را نسبت به تخلفات متعدد در نحوه اجرای انتخابات اعلام کردند.... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.