.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تولید کارخانه‌های آرد مازندران با 38 درصد از ظرفیت
رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران با استناد به بانک اطلاعات جدید این تشکل صنفی، اعلام کرد: 90 درصد کارخانجات آرد استان فعال هستند که با ظرفیت 38 درصدی فعالیت دارند. (ادامه)
پرداخت 800 میلیارد تومان بسته رونق به واحدهای تولیدی در مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: یکی از مشکلات قطعه‌سازان این است که به نام تولید داخل از قطعات بی‌کیفیت خارجی استفاده می‌شود و این معضل حتما باید برطرف شود چرا که اساساً حمایت از صنعت خودرو به دلیل اشتغالزایی آن است. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌‌های امروز کشور
(ادامه)
دیدار یوسف نژاد با سفیر مجارستان + عکس
علی اصغر یوسف نژاد، نماینده ساری و میاندورود و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ظهر دیروز با سفیر مجارستان دیدار و گفت وگو کرد.(ادامه)
برگزاری جشنواره قرق‌شکنی مراتع و کوچ عشایر در سوادکوه
هفتمین جشنواره قرق‌شکنی مراتع و کوچ عشایر سوادکوه با حضور مسؤولان ملی، استانی و محلی در مرتع "موزی‌چشمه گدوک" سوادکوه برگزار ‌شد. (ادامه)
۶ راهکار برای اینکه بهترین دوست فرزندتان شوید
وقتی را برای گوش دادن فعال به کودک یا نوجوان خود اختصاص دهید که او بتواند حرف‌هایش را بزند. بیشتر اوقات کودکان یا نوجوانان کسی را می‌خواهند که به آنها گوش دهد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان چهارشنبه 3 خرداد
(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.(ادامه)
دلداری دروازه‌بان لخویا به مهدی طارمی+ عکس
تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته نتوانست از موقعیت های به دست آمده برابر لخویا استفاده کند در نهایت به نتیجه تساوی برابر این تیک قطری رضایت داد. مهدی طارمی علاوه براز دست دادن یک موقعیت 100 درصدگل، نتوانست پنالتی که خودش گرفته بود را تبدیل به گل کند.(ادامه)
شمال نیوز: با اینکه فقر و گرفتاری‌های اقتصادی، اجتماعی در ایران امروز، عمدتاً محصول سیاست‌های غلط تعدیل اقتصادی است که به‌طور مشترک توسط دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا، طی 28 سال گذشته، در مجالس و دولت‌های مختلف .... محرومان، قربانی غفلت اصولگرایان و تغافل اصلاح‌طلبان
شمال نیوز: با اینکه فقر و گرفتاری‌های اقتصادی، اجتماعی در ایران امروز، عمدتاً محصول سیاست‌های غلط تعدیل اقتصادی است که به‌طور مشترک توسط دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا، طی 28 سال گذشته، در مجالس و دولت‌های مختلف ....(ادامه)
آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی مازندران
مدیرکل نعزیرات حکومتی مازندران از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک با نام ضیافت در استان مازندران خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: در حالی که چهارمین دوره شورای شهر تهران 13 مردادماه سال 1392 کار خود را آغاز کرد، بر اساس مصوبه جدید مجلس در مردادماه سال جاری کار چهارمین دوره شورا به پایان رسیده و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش کار خود را آغاز خواهد کرد. شوراهای پنجم چه زمانی آغاز به کار خواهند کرد؟
شمال نیوز: در حالی که چهارمین دوره شورای شهر تهران 13 مردادماه سال 1392 کار خود را آغاز کرد، بر اساس مصوبه جدید مجلس در مردادماه سال جاری کار چهارمین دوره شورا به پایان رسیده و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش کار خود را آغاز خواهد کرد.(ادامه)
اقدام عجیب یک نامزد شورای شهر
«پدیده این دوره از انتخابات شوراهای شهر یک جوان تحصیلکرده جوانرودی است که با داشتن مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لندن، لباس پاکبانی به تن کرد تا تبلیغات انتخاباتی‌اش را از سطح شهر جمع‌آوری کرده و به مخازن زباله بریزد.» (ادامه)
برپایی کمپین نه به روزه خواری در ساری
کمپین نه به روزه خواری در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان در محوطه پارک شهرداری ساری برگزار می شود. (ادامه)
خاطره‌ای از رهبرانقلاب درباره فتح خرمشهر
(ادامه)
بسیاری بر این بودند که بی‌سابقه‌ترین انتخاباتی است که مردم بر سر صندوق‌های رأی ایستادند و پیرترها تنها همان آری یا نه ۱۲ فروردین ۵۸ بیاد داشتند.

اکنون نوبت مدیران اجرایی برای پاسخ صحیح به آراء مردم است(يادداشت)
بسیاری بر این بودند که بی‌سابقه‌ترین انتخاباتی است که مردم بر سر صندوق‌های رأی ایستادند و پیرترها تنها همان آری یا نه ۱۲ فروردین ۵۸ بیاد داشتند. (ادامه)
مدیر خبرگزاری فارس استان گیلان منصوب شد
شمال نیوز: مدیر خبرگزاری فارس استان گیلان با حکم مدیرعامل این خبرگزاری منصوب شد. (ادامه)
آیا عارف برای ریاست مجلس می آید؟
سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به رایزنی کمیته تعامل این فراکسیون با فراکسیون مستقلان ولایی برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون های تخصصی در سال دوم گفت: قطعا نمایندگان پیام رأی مردم را در انتخابات ریاست جمهوری شنیدند و این پیام را دنبال می کنند. (ادامه)
شناسایی عاملان هتک حیثیت شهروندان در شبکه اجتماعی موبایلی
(ادامه)
حضور اعضای ستاد رئیسی در مراسم جشن حامیان روحانی
اعضای ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز برای تبریک به مراسم جشن حامیان حسن روحانی در کرمانشاه رفتند. (ادامه)
خرمشهر؛ از اشغال تا آزادی/ دلیل تغییر مکان دفن یک شهید بعداز ۳۱ سال(يادداشت)
(ادامه)

وزیر کشور گفت:‌ تا شورای نگهبان صحت انتخابات را تأیید نکند ما هیچ آماری از تفکیک استانی در انتخابات را اعلام نمی‌کنیم.

شورای نگهبان صحت انتخابات را تأیید کند / یک میلیون نفر نتوانستند رأی بدهند/ رای‌گیری ادامه می‌یافت آرای هر دو به نسبت افزایش می‌یافت(خبر)
وزیر کشور گفت:‌ تا شورای نگهبان صحت انتخابات را تأیید نکند ما هیچ آماری از تفکیک استانی در انتخابات را اعلام نمی‌کنیم. (ادامه)
بازشماری ۱۵ صندوق انتخابات شورا/ تخلفی مشاهده نشد
(ادامه)
واکنش محسن هاشمی به انتخاب شهردار تهران
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص بودن یا نبودنش به عنوان معاون در دانشگاه در آینده اطلاعاتی را ارائه داد. (ادامه)
رئیس جمهوری وارد مشهد شد / قائم‌مقام رئیسی به استقبال روحانی رفت
(ادامه)
شمال نیوز : مردم در ساری هم مانند سراسر کشور با مشارکتی حداکثری در انتخابات در گام نخست رای اعتماد به نظام را به صندوقها انداختند و در ثاني برگزيدگان خود در انتخابات رييس جمهوري و انجمن شهر را  برگزیدند. كه البته در.... انتخابات شوراي شهر ساري و چند نكته قابل تامل ....
شمال نیوز : مردم در ساری هم مانند سراسر کشور با مشارکتی حداکثری در انتخابات در گام نخست رای اعتماد به نظام را به صندوقها انداختند و در ثاني برگزيدگان خود در انتخابات رييس جمهوري و انجمن شهر را برگزیدند. كه البته در....(ادامه)
بارش‌های پراکنده و کاهش دمای هوای مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روز چهارشنبه شرایط برای ابرناکی آسمان استان مهیا می‌شود.(ادامه)
کشف اشیاء عتیقه دوره عصر آهن در ساری
اشیاء عتیقه مربوط به دوره عصر آهن در ساری کشف شد.(ادامه)
فتح خرمشهر نوید دهنده آزادسازی قدس است/ ضرورت حفظ هویت انقلابی
سپاه کربلا مازندران از حماسه آزادسازی خرمشهر را به عنوان نویدبخش آزادسازی قدس شریف بیان کرد.(ادامه)
حماسه آزادسازی خرمشهر تجلی ایثار و مقاومت ملت ایران است
استاندار مازندران با گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد تجلی ایثار، مقاومت و شجاعت ملت ایران به شمار می رود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.