.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی سوادکوه نفس‌های آخر خود را می‌کشد
رئیس دادگستری سوادکوه با اشاره به اینکه شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی سوادکوه نفس‌های آخر خود را می‌کشد خواستار حمایت مسؤولان شهرستانی، استانی و ملی از آن شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی ادامه داد: گزینه‌های متعددی برای سرمربیگری داشتیم که با توجه به کارنامه خوب پاشازاده و کلاس‌هایی که در اروپا رفته است در نهایت او را برای سرمربیگری نساجی انتخاب کردیم..... مهدی پاشازاده سرمربی نساجی مازندران شد
شمال نیوز : وی ادامه داد: گزینه‌های متعددی برای سرمربیگری داشتیم که با توجه به کارنامه خوب پاشازاده و کلاس‌هایی که در اروپا رفته است در نهایت او را برای سرمربیگری نساجی انتخاب کردیم.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان سه شنبه 2 خرداد
(ادامه)
نجات 2 كارگر مقنی از عمق 10 متری چاه
آتش نشانان ساری 2 كارگر مقنی را از عمق 10 متری چاه نجات دادند.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
افق نامعلوم طرح تنفس جنگل‌های شمال کشور
(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه این میزان کشف در مقایسه با وقوع ۱۰۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد، تصریح کرد: در حوزه مبارزه با جعل نیز ماموران پلیس آگاهی بیش از ۵۴ فقره پرونده را کشف کردند که در مقایسه با وقوع ۹۰ درصد افزایش داشته است..... ۱۷۹ پرونده کلاهبرداری در مازندران کشف شد
شمال نیوز : وی با بیان اینکه این میزان کشف در مقایسه با وقوع ۱۰۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد، تصریح کرد: در حوزه مبارزه با جعل نیز ماموران پلیس آگاهی بیش از ۵۴ فقره پرونده را کشف کردند که در مقایسه با وقوع ۹۰ درصد افزایش داشته است.....(ادامه)
اگرچه کابینه دولت یازدهم نیز از وزرای قوی و با تجربه برخوردار بوده و توانست موفقیت های زیادی را کسب کند، ولی باید رئیس جمهوری دوازدهم با تزریق نیروهای جوان و متخصص به کابینه برنامه های خود را سریعتر عملیاتی کند.
مطالبات مردم مازندران ، دستور کار دولت آینده باشد/ ترمیم کابینه با تزریق نیروهای جوان و متخصص
اگرچه کابینه دولت یازدهم نیز از وزرای قوی و با تجربه برخوردار بوده و توانست موفقیت های زیادی را کسب کند، ولی باید رئیس جمهوری دوازدهم با تزریق نیروهای جوان و متخصص به کابینه برنامه های خود را سریعتر عملیاتی کند. (ادامه)
در محافل سیاسی از گزینه هایی محتمل برای جایگزینی ثابت قدم نام برده می شود. گزینه هایی که البته تنها بر اساس حدس و گمان های رایج نامشان در این لیست آمده است و احتمال دارد در صورت برکناری ثابت قدم، یکی از آن ها سکان هدایت شهرداری رشت را در دست بگیرد.

گزینه های احتمالی تصدی بر شهرداری رشت
در محافل سیاسی از گزینه هایی محتمل برای جایگزینی ثابت قدم نام برده می شود. گزینه هایی که البته تنها بر اساس حدس و گمان های رایج نامشان در این لیست آمده است و احتمال دارد در صورت برکناری ثابت قدم، یکی از آن ها سکان هدایت شهرداری رشت را در دست بگیرد. (ادامه)
مراسم آشتی‌کنان گوش شکسته‌های شورای شهر! + عکس
مراسم آشتی کنان عباس جدیدی و علیرضا دبیر امشب در منزل یکی از دوستان مشترک این دو عضو شورای شهر تهران و با حضور چمران، کاشانی، دوستی و ساعی برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: مسئولان آمریکا بدانند که ما هر زمان به تست موشک نیاز داشته باشیم، تست می‌کنیم و منتظر آنان نخواهیم نماند. برای تست موشکی منتظر اجازه امریکایی ها نخواهیم ماند/تلاشم این است که به وعده‌هایم عمل کنم/گزارش کارورزی را در 100 روز آینده ارائه می‌دهیم
شمال نیوز: مسئولان آمریکا بدانند که ما هر زمان به تست موشک نیاز داشته باشیم، تست می‌کنیم و منتظر آنان نخواهیم نماند.(ادامه)
باهنر: رييس و اعضاي مجمع تشخيص مصلحت تا خرداد ماه تعيين تكليف ميشود
(ادامه)
شمال نیوز: سرمربی و مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران برای لیگ برتر هفدهم انتخاب شدند. سرمربی و مدیرعامل نساجی مازندران انتخاب شدند
شمال نیوز: سرمربی و مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران برای لیگ برتر هفدهم انتخاب شدند.(ادامه)
برگزاری گردهمایی علما و ائمه جمعه مازندران در ساری
امام جمعه موقت ساری گفت: گردهمایی بزرگ علما و ائمه جمعه استان در ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
آغاز اجرای طرح های دریا در مازندران
اجرای طرح های دریا از امروز در سواحل مازندران آغاز شد.(ادامه)
واژگونی پراید در ساری
در این حادثه دو سرنشین خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند .(ادامه)
پیام محسن رضایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در ۲۲بهمن ۵۷، آزادی ایران را رقم زدیم. در ۱۲ فروردین، جمهوری اسلامی را تثبیت و در سوم خرداد ۶۱ با آزادسازی خرمشهر، استقلال ایران را تضمین کردیم.(ادامه)
بیانیه مجلس خبرگان درباره انتخابات 96
مجلس خبرگان رهبری به مناسبت حضور مردم در انتخابات ۹۶ بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
این ۴ خوراکی ریزش موهایتان را در لحظه متوقف می‌کند
یکی از مهم‌ترین مواد معدنی در بدن آهن محسوب می‌شود و کمبود آن خطرات جبران ناپذیری را به دنبال دارد. اکسیژن رسانی به موها یکی از وظایف این ماده حیاتی در بدن است و در صورت کمبود آن رشد مو آهسته و ریزش مو شدید می‌شود. گوشت قرمز، مرغ و ماهی، نخود، عدس، اسفناج و حبوبات منابع غنی آهن به حساب می‌آیند. (ادامه)
برداشت گندم از نیمه دوم خرداد در مازندران/کشاورزان توصیه‌های فنی را رعایت کنند
مدير زراعت سازمان جهادكشاورزی مازندران با بیان اینکه برداشت گندم از نیمه دوم خردادماه در مناطق دشت استان آغاز می‌شود، گفت: 34 مرکز خرید در استان برای گندم در نظر گرفته شد.(ادامه)
(تصاویر) بدرقه ترامپ و همسرش در عربستان
رئیس‌جمهور آمریکا با هدف سفر به سرزمین‌های اشغالی، سفر رسمی خود به عربستان سعودی را به پایان رساند.(ادامه)
عکس/ محله دربند، 55 سال قبل
عکسی تاریخی از محله دربند تهران در سال 1340(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ خرداد ۹۶
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی به شرح زیر است:(ادامه)
عکس: فرش ۱۲۰ پادشاه ایران
تابلو فرش نفیس شش متری کرمانی با 22 میلیون گره که سال 1357 بافته شد، تصاویر 120 پادشاه ایران و 55 تن از مشاهیر جهان را بر روی خود دارد.(ادامه)
نکاتی که در مورد تخم مرغ باید بدانید در کلام امام رضا(ع)
برای افرادی که بیماریهای قلبی و عروقی، فشار خون بالا، دیابت یا سابقه حساسیت به تخم مرغ دارند، مصرف سه تخم مرغ در هفته پیشنهاد می شود.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
قیمت طلاو سکه و ارز در بازار (ادامه)
حریق یک باب منزل مسکونی در ساری +تصاویر
آتش نشانان ساروی یک باب منزل مسکونی را که دچار آتش سوزی شده بود، اطفا کردند.(ادامه)
شرایط دریافت وام خودرو از بانک ملی اعلام شد
وام خرید خودرو چند سالی است که یکی از پرطرفدارترین وام های بانکی کشور محسوب می شود که با شرایط خاص به متقاضیان پرداخت می شود.(ادامه)
هیچ موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در مازندران مشاهده نشد
مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: هیچ موردی از بیماری تب کریمه کنگو در استان مشاهده نشد.(ادامه)
خريداري 700 تن دانه كلزا از كشاورزان مازندرانی/ 850 ميليون تومان به حساب كلزاكاران واريز شد
رئيس سازمان جهاد كشاورزي مازندران سطح برداشت کلزا را تاکنون 400 هکتار اعلام کرد و گفت: تاکنون 700 تن دانه کلزا از کشاورزان خریداری شد و حدود 850 میلیون تومان به حساب کلزاکاران واریز شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.