.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتخابات و چند پیام مهم(يادداشت)
(ادامه)
افزایش کشت برنج در مازندران
195هزار هکتار از شالیزارهای مازندران تاکنون نشا کاری شد .(ادامه)
فعالیت 35 مرکز علمی کاربردی در مازندران
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران با بیان اینکه 35 مرکز علمی کاربردی در استان فعال است، گفت: 34 درصد اشتغال‌زایی خروجی دانشگاه علمی کاربردی مازندران است. (ادامه)
ورزش و رابطه آن با پیر شدن مغز!
پیش از این مطالعات مختلف نشان داده بود که ورزش باعث افزایش سلامت و حس جوانی بیشتر می‌شود. همچنین ورزش بر روی سیستم عصبی بدن نیز تاثیرات مفیدی و قابل توجه‌ای می‌گذارد.(ادامه)
ماجرای خروج دود غلیط سیاه از نیروگاه نکا چه بود؟ +عکس
خروج بی‌سابقه دود غلیظ سیاه رنگ از یکی از دودکش‌های نیروگاه تولید برق نکا منظره‌ای بی‌سابقه طی دو دهه اخیر را در این منطقه رقم زد.(ادامه)
آداب افطاری در ماه مبارک رمضان
همزمان با ماه مبارک رمضان،‌ طبق گردآوری های شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان،‌در این گزارش بخش هایی از آداب و دعاهای ماه رمضان را به هنگام افطار بخوانید.(ادامه)
عکس/ توزیع کارت دعوت ضیافت افطار متبرک حضرت رضا(ع)
توزیع روزانه ۴۰ هزار دعوتنامه ضیافت افطار حرم مطهر امام رضا (ع) توسط خدام در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد (ادامه)
آشنایی با غده پرخاصیت زیر زمینی
سیب زمینی یک ماده غذایی در دسترس است. این ماده غذایی حاوی مواد مغذی و ترکیباتی است که باعث سلامت بدن می شود. در واقع سیب زمینی پادشاهی است که آشپزخانه را قدرتمند می کند.(ادامه)
امروز؛ آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی از امروز، گفت: داوطلبان تا 13 خردادماه فرصت دارند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.(ادامه)
(عکس) سردار آزمون در "پایتخت ۵"
لژیونر ایرانی روستوف به پشت صحنه پایتخت ۵ رفت.(ادامه)
شمال نیوز : دامادی در ادامه اشاره کرد: با صحبت هایی که صورت گرفت قرار شد یک سری صندوق ها را ابطال اعلام کنیم. تمام عزیزانی که اعتراضات و شکایات را به هیئت نظارت ارائه دادند در روز های آینده هیئت نظارت طی جلسه ای که حتما برگزار می کند، نظر خود را اعلام می دارد..... 200 هزار تومان قیمت هر رای خریداری شده در انتخابات ساری / وزارت کشور باید شهردار جدیدی برای ساری معرفی نماید!
شمال نیوز : دامادی در ادامه اشاره کرد: با صحبت هایی که صورت گرفت قرار شد یک سری صندوق ها را ابطال اعلام کنیم. تمام عزیزانی که اعتراضات و شکایات را به هیئت نظارت ارائه دادند در روز های آینده هیئت نظارت طی جلسه ای که حتما برگزار می کند، نظر خود را اعلام می دارد.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان یک شنبه 7 خرداد
(ادامه)
امید ابراهیمی به تمدید قرارداد «نه» گفت
امید ابراهیمی قصد تمدید قرارداد با استقلال را ندارد. او می خواهد به قطر برود. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
آتش‌سوزی سوپر مارکت قدیمی در ساری
یک واحد تجاری قدیمی در شهر ساری در آتش سوخت.(ادامه)
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نکا چوب
مراسم معارفه مدیر عامل شرکت نکاچوب در محل این شرکت با حضور اعضای هیات مدیره و کارکنان شرکت برگزار شد و طی آن رمضان علی اصغری توریع و ذکریا دیان معارفه شد.(ادامه)
دو مصدوم در حريق خودرو
حادثه آتش سوزی خودرو در ساری دو مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که نتیجه انتخابات دور از انتظار نبود، زیرا قدرت هر چند وقت یک بار در دست یک جریان است. اصلاح طلبان مدت‌ها از صحنه سیاست کنار بودند و اکنون هم قرار نیست تا ابد در قدرت اجرایی باقی بمانند..... ایمانی : مردم سال 1400 اصلاح‌طلبان را کنار می‌زنند
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که نتیجه انتخابات دور از انتظار نبود، زیرا قدرت هر چند وقت یک بار در دست یک جریان است. اصلاح طلبان مدت‌ها از صحنه سیاست کنار بودند و اکنون هم قرار نیست تا ابد در قدرت اجرایی باقی بمانند.....(ادامه)
شمال نیوز : رمضان نام یکی از ماه های قمری و تنها ماه قمری است که نامش در قرآن آمده است و یکی از چهار ماهی است که خداوند متعال جنگ را در آن حرام کرده است.(مگر جنبه دفاع داشته باشد.)در این ماه کتاب های آسمانی قرآن کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است..... رمضان ؛ماه پذیرایی خداوند و بازگشت بندگان است (يادداشت)
شمال نیوز : رمضان نام یکی از ماه های قمری و تنها ماه قمری است که نامش در قرآن آمده است و یکی از چهار ماهی است که خداوند متعال جنگ را در آن حرام کرده است.(مگر جنبه دفاع داشته باشد.)در این ماه کتاب های آسمانی قرآن کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : وی در اصفهان سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی را با همراهی جمعی دیگر از فعالان سیاسی پایه گذاری کرد و اکنون خود دبیرکلی این مجموعه سیاسی را برعهده دارد ...... یک مازندرانی عضو شورای شهر اصفهان شد
شمال نیوز : وی در اصفهان سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی را با همراهی جمعی دیگر از فعالان سیاسی پایه گذاری کرد و اکنون خود دبیرکلی این مجموعه سیاسی را برعهده دارد ......(ادامه)
 درگیری میان زن و شوهر بالا می گیرد و پس از اینکه به خانه خود در مسکن مهر تازه آباد می رسند آنان فرزند خود را به خانه همسایه می سپارند و خودشان به خانه می روند.

راز قتل زن 23 ساله در تازه آباد چالوس / پیدا شدن ساعت مردانه در کیف زن آغاز درگیری خونین بود
درگیری میان زن و شوهر بالا می گیرد و پس از اینکه به خانه خود در مسکن مهر تازه آباد می رسند آنان فرزند خود را به خانه همسایه می سپارند و خودشان به خانه می روند. (ادامه)
با این ۷ خوراکی خوشمزه دهانتان در ماه رمضان همیشه خوشبو می‌ماند
درست است که مسواک زدن بسیار برای دندان و سلامت دهان مفید است اما برخی سبزیجات و میوه‌ها هستند که به خاطر فیبر بالا و مواد ضد باکتریایی که دارند به سلامت دهان و دندان شما کمک می‌کنند. فیبرهای موجود در اینگونه مواد مثل برس عمل کرده و مواد زائد روی دندان را پاک می‌کنند.(ادامه)
همسر چادری بازیکن پرسپولیس /عکس
محمد انصاری که همیشه در صفحه شخصی اش پست های مذهبی و متفاوت می گذارد در یک مراسم با همسرش حاضر شد. (ادامه)
احمدرضا عابدزاده در کنار داماد و پسرش/عکس
داماد احمدرضا عابدزاده , نگار دختر 27 ساله احمدرضا عابدزاده که نخستین فرزند او هم به شمار می رود هفته گذشته ازدواج کرد. حالا عکس های جدیدتری از این مراسم ازدواج منتشر می شود. (ادامه)
هزینه سفره افطار برای چهار نفر /کدام خوراکی افطار ارزان تر تمام می‌شود؟
فرقی ندارد ماه رمضان ، تابستان باشد یا زمستان ، خوراکی هایی نظیر آش و حلوا و زولبیا و بامیه ، سفره افطار ایرانیان را رنگ می دهد و این سنت از دیرباز در فضای اجتماعی و خانوادگی ایران جاری بوده است . (ادامه)
امیری: تمرینات نساجی قطعا به تهران منتقل خواهد شد
مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران گفت: تمرینات تیم نساجی قطعا به تهران منتقل خواهدشد و خوابگاه،زمین چمن طبیعی ومصنوعی هم درتهران رزرو شده است. (ادامه)
بوستان شهید سجودی در قم به بهره برداری رسید
بوستان شهید جاویدالاثر «یوسف سجودی» همزمان با هفته «مقاومت و پیروزی» با حضور شهردار منطقه پنج قم و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس به بهره برداری رسید. (ادامه)
آمار ناامید کننده و ماموریتی سخت برای پرسپولیس
تیم پرسولیس در حالی سه‌شنبه هفته جاری به مصاف لخویای قطر خواهد رفت که با توجه به نتیجه بازی رفت٬ برای صعود به مرحله بعد نیاز به گلزنی در زمین حریف دارد. (ادامه)
عکس/ «حاج شعبان» در کنار «حاج قاسم»
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.