.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ مواد گداخته در دل ویرانه‌های پلاسکو
بیرون آوردن مواد گداخته از دل ویرانه های پلاسکو در روز ششم آوار برداری، حکایت از آتشی دارد که همچنان زیر آوار ساختمان شعله ور است.(ادامه)
رضا رشیدپور در برنامه زنده بی‌هوش شد +عکس
مجری برنامه «حالا خورشید» هنگام اجرای برنامه هوشیاری خود را از دست داد و روی زمین افتاد.(ادامه)
 در عکس مرکبات سرما زده باغداران در ساحل فرح آباد ساری مشاهده می شود. باغداران حاشیه رودخانه تجن شهرستان ساری پس از جمع آوری مرکبات از بین رفته خود آنها را در رودخانه می ریزند. این مرکبات از طریق رودخانه تجن وارد دریای خزر شده و موج آنها را به ساحل می آورد. تبدیل شدن دریا به زباله دان مرکبات سرما زده(خبر)
در عکس مرکبات سرما زده باغداران در ساحل فرح آباد ساری مشاهده می شود. باغداران حاشیه رودخانه تجن شهرستان ساری پس از جمع آوری مرکبات از بین رفته خود آنها را در رودخانه می ریزند. این مرکبات از طریق رودخانه تجن وارد دریای خزر شده و موج آنها را به ساحل می آورد.(ادامه)
عکس: سالم ماندن دسته چک زیر آوارهای پلاسکو
تصویر زیر سالم ماندن و نسوختن دسته چک را زیر آوارهای ساختمان پلاسکو نشان می‌دهد. (ادامه)
مرگ 127 موتور سوار در مازندران
127 موتور سوار 9 ماه امسال در مازندران به علت تصادف جان خود را از دست دادند.(ادامه)
شمال نیوز : روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران با ارسال جوابیه ای به خبر مندرج در شمال نیوز با عنوان « آمار سازی های دروغین اداره کل شیلات برای استاندار مازندران !+ سند » واکنش نشان داد ..... جوابیه شیلات مازندران به خبر درج شده در « شمال نیوز »
شمال نیوز : روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران با ارسال جوابیه ای به خبر مندرج در شمال نیوز با عنوان « آمار سازی های دروغین اداره کل شیلات برای استاندار مازندران !+ سند » واکنش نشان داد .....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان 6 بهمن
(ادامه)
تصادف اتوبوس و خاور در هراز ۲ مصدوم برجای گذاشت
تصادف یک دستگاه اتوبوس با خاور ایسوز در منطقه امامزاده علی محور هراز دو مصدوم برجا گذاشت.(ادامه)
مردی که رنج‌های دیروزش اعتلای امروز ورزش ایران شد
حاج حسین نقیبی مربی سازنده کشتی در جویبار برای سومین سال پیاپی به‌عنوان مربی برتر سازنده ورزش کشتی در کشور دست پیدا کرد.(ادامه)
آغاز محدوديت های ترافيكی جاده های مازندران
محدودیت های ترافیکی برای تسهیل تردد خودروها در برخی محورهای سه گانه مازندران از صبح امروز آغاز شد.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
زلزله رویان مازندران را لرزاند
صبح امروز زلزله شهر رویان در استان مازندران را دو بار لرزاند.(ادامه)
تشکیل انجمن نجات‌یافته‌گان از فرقه ضاله بهائیت در مازندران
اعلام برائت از فرقه ضاله بهائیت، پذیرش اسلام و بستن عهد برای ماندن در دین مبین اسلام در کنار دو شهید گمنام حس و شور عجیبی را در محل برگزاری همایش ایجاد کرده بود... (ادامه)
در 6 بهمن سال 60 در آمل چه گذشت؟(خبر)
(ادامه)
تشکر ویژه ترامپ از عکاس ایرانی + عکس
رییس‌جمهوری جدید آمریکا از عکاس ایرانی برای گرفتن عکس مراسم تحلیف، تشکر کرد. (ادامه)
5 نشانه ای که به شما می گوید سرطان دارید یا نه؟
تومور سرطانی کلیه یکی از موذی ترین تومورها هستند که در اغلب مواقع علیرغم انتشار به مناطق دیگر بدن، هیچ علامت و نشانه ای ندارند. (ادامه)
شهری با هزار سنگر
حماسه‌ای که مردم آمل در بهمن 1360 در مقابل حرکت ضدانقلاب آفریدند، چنان ضربه‌ی کوبنده‌ای بر پیکر اتحادیه‌ی کمونیست‌ها وارد آورد که آن را متلاشی ساخت و این شهر را به عنوان شهر هزار سنگر در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخت. (ادامه)
شمال نیوز : وی خاطرنشان کرد: با وجود آن که امروز هم تاخت و تازهای غارتگرانه در عرصه جنگل های مازندران صورت می گیرد و اراضی آن مورد تجاوز مداوم و عرصه وجودی این باریکه زمردین فلات، رو به تخریب است چیزی از توانمندی های زیست محیطی جنگل های مازندران کم نمی کند..... دخل و تصرفات نامسئولانه و بهره‌برداری‌های غارتگرانه از جنگل‌های مازندران !
شمال نیوز : وی خاطرنشان کرد: با وجود آن که امروز هم تاخت و تازهای غارتگرانه در عرصه جنگل های مازندران صورت می گیرد و اراضی آن مورد تجاوز مداوم و عرصه وجودی این باریکه زمردین فلات، رو به تخریب است چیزی از توانمندی های زیست محیطی جنگل های مازندران کم نمی کند.....(ادامه)
شمال نیوز : عباس زارع  افزود: قرار است با فراخوان رسانه‌ها برای معرفی خبرنگاران به ارشاد استان این هدایا به حساب خبرنگاران مازندران پرداخت شود..... پرداخت هدیه استاندار مازندران به خبرنگاران استان در دهه فجر
شمال نیوز : عباس زارع افزود: قرار است با فراخوان رسانه‌ها برای معرفی خبرنگاران به ارشاد استان این هدایا به حساب خبرنگاران مازندران پرداخت شود.....(ادامه)
شمال نیوز : برخی مواقع دل‌نگرانی را با خانواده‌ها در میان می‌گذارد و در برخی مواقع هم انتقال نگرانی فایده ندارد ولی دل‌شوره‌ای که خدای نکرده اگر دیوار این مدرسه تخریب شود لحظه‌ای دست از سرش برنمی‌دارد..... خطر تخریب دیوار مدرسه‌ای با 800 دانش‌آموز در مرکز استان !
شمال نیوز : برخی مواقع دل‌نگرانی را با خانواده‌ها در میان می‌گذارد و در برخی مواقع هم انتقال نگرانی فایده ندارد ولی دل‌شوره‌ای که خدای نکرده اگر دیوار این مدرسه تخریب شود لحظه‌ای دست از سرش برنمی‌دارد.....(ادامه)
شمال نیوز : شکست بزرگ منافقان در سال 60 در شهرستان آمل درس بزرگی برای دشمنان اسلام که برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم جاودانه است..... ششم بهمن ماه یادآور یک روز تاریخی در تقویم ایران اسلامی
شمال نیوز : شکست بزرگ منافقان در سال 60 در شهرستان آمل درس بزرگی برای دشمنان اسلام که برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم جاودانه است.....(ادامه)
هویت 6 قربانی فاجعه پلاسکو مشخص شد/ اسامی
سازمان پزشکی قانونی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: احراز هویت شش فوتی حادثه پلاسکو به اتمام رسید. (ادامه)
مبتلایان به کبد چرب بخوانند
نیازی نیست گوشت قرمز را از برنامه‌ی غذایی‌تان حذف کنید؛ بهتر است مصرف آن را کاهش داده و از گوشت‌های کم چرب استفاده کنید. (ادامه)
پنجم بهمن، اولین انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شد(يادداشت)
(ادامه)
آغاز نمایشگاه بین المللی کتاب ساری از 16 بهمن ماه
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران از آغاز نمایشگاه بین المللی کتاب ساری از 16 بهمن ماه خبرداد.(ادامه)
دستور رهبر انقلاب درباره آتش نشان های جانباخته
رئیس ستاد تشییع شهدای آتش نشان جزئیات مراسم تشییع شهدای آتش نشان را تشریح کرد.(ادامه)
عکس: محل به خاکسپاری شهدای آتش‌نشان
شهدای آتش‌نشان در قطعه ٥٠ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) همجوار با شهدای گمنام دفاع مقدس و مدافع حرم به خاک سپرده می‌شوند.(ادامه)
5 بهمن 1358 - نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران
5 بهمن 1358 - نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار شد. بیش از 14 میلیون نفر واجد شرایط در این دوره انتخابات شرکت کردند(ادامه)
توضیح باشگاه استقلال درباره رای فیفا
باشگاه استقلال با صدور یک اطلاعیه پیرامون اتفاقات مربوط به محرومیت از نقل و انتقالات توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.